Minnaar
maandag 26 januari 2009 om 16:57
quote:Briggie schreef op 26 januari 2009 @ 08:48:
Toytje Ik ga ook zeker niet nog een keer voor herhaling. Wel was het jammer dat de vorige keer zo vurig was en nu zn tegenvaller zeg maar. Maar goed misschien komt het omdat ik zelf meer ervaring heb nu ahahah…
Erg he als het op je werk zo druk is, wat voor werk doe je als ik vragen mag? Sorry, kan ik niets over zeggen hier ivm evt herkenning waar ik natuurlijk niet op zit te wachten
O je gaat hem vandaag zien!!!!! Leukkkkk ben jaloers op je!.
Helaas, date ligt ziek op bed, smste dus af, jammer maar begrijpelijk.
Ik heb het ooit mn mijn huidige partner met zn vieren gedaan maar dat was geen succes en heb het halverwege de avond afgekapt. Ik ben meer van de 1 op 1 verhaal.
Vanmorgen opgestaan jeetje wat ben ik moe zeg!!! En dat kan niet komen door mn wilde nacht van zaterdag ahahh.
Mijn sv is op vakantie is zomaar weg gegaan zonder een smsje te sturen dat ie nu op pad gaat mmm oke laat ik ook niks meer horen zo ben ik dan ook wel weer ahahh. Ja snap ik, dat zijn geen streken!
Schrijven jullie op dit forum als je op je werk bent? Nope.
Groetjes
Toytje Ik ga ook zeker niet nog een keer voor herhaling. Wel was het jammer dat de vorige keer zo vurig was en nu zn tegenvaller zeg maar. Maar goed misschien komt het omdat ik zelf meer ervaring heb nu ahahah…
Erg he als het op je werk zo druk is, wat voor werk doe je als ik vragen mag? Sorry, kan ik niets over zeggen hier ivm evt herkenning waar ik natuurlijk niet op zit te wachten
O je gaat hem vandaag zien!!!!! Leukkkkk ben jaloers op je!.
Helaas, date ligt ziek op bed, smste dus af, jammer maar begrijpelijk.
Ik heb het ooit mn mijn huidige partner met zn vieren gedaan maar dat was geen succes en heb het halverwege de avond afgekapt. Ik ben meer van de 1 op 1 verhaal.
Vanmorgen opgestaan jeetje wat ben ik moe zeg!!! En dat kan niet komen door mn wilde nacht van zaterdag ahahh.
Mijn sv is op vakantie is zomaar weg gegaan zonder een smsje te sturen dat ie nu op pad gaat mmm oke laat ik ook niks meer horen zo ben ik dan ook wel weer ahahh. Ja snap ik, dat zijn geen streken!
Schrijven jullie op dit forum als je op je werk bent? Nope.
Groetjes
maandag 26 januari 2009 om 17:10
klopt stewwie, ik heb daar geen moeite mee. zal het ook nooit krijgen.
ben idd van de duidelijkheid, en als ik iets wil overbrengen, kan ik je verzekeren dat het luid en duidelijk binnenkomt.
er is daarna geen ruimte meer voor twijfel.
ik bedoelde meer voor de vrouw wiens sv het maar niet door wil krijgen.
voor ons mannen is dat toch wel wat makkelijker denk ik.
maar er zijn mannelijke sv's die een afwijziging, of een einde aan de sv relatie weigeren te accepteren.
of bij een beeindiging vervelend gaan worden.
dat lijkt mij voor de vrouw in kwestie zeer bedreigend en vervelend.
wat kan je als eventule gebonden vrouw daar nu tegenin brengen?
en dus ook mijn vraag, denk je daar vooraf overna?
of hou je steeds rekening tijdens een sv relatie met de informatie die je loslaat aan je sv.
hou je bewust dingen achter over je prive leven.
of sta je daar geen seconde bij stil.
of hoop je, reken je op het gezonde verstand van de mens.
ben idd van de duidelijkheid, en als ik iets wil overbrengen, kan ik je verzekeren dat het luid en duidelijk binnenkomt.
er is daarna geen ruimte meer voor twijfel.
ik bedoelde meer voor de vrouw wiens sv het maar niet door wil krijgen.
voor ons mannen is dat toch wel wat makkelijker denk ik.
maar er zijn mannelijke sv's die een afwijziging, of een einde aan de sv relatie weigeren te accepteren.
of bij een beeindiging vervelend gaan worden.
dat lijkt mij voor de vrouw in kwestie zeer bedreigend en vervelend.
wat kan je als eventule gebonden vrouw daar nu tegenin brengen?
en dus ook mijn vraag, denk je daar vooraf overna?
of hou je steeds rekening tijdens een sv relatie met de informatie die je loslaat aan je sv.
hou je bewust dingen achter over je prive leven.
of sta je daar geen seconde bij stil.
of hoop je, reken je op het gezonde verstand van de mens.
maandag 26 januari 2009 om 17:15
maandag 26 januari 2009 om 17:19
maandag 26 januari 2009 om 18:36
maandag 26 januari 2009 om 20:07
Ik hoop op het goede in de mens, maar just in case zorg ik wel dat ik wat info achter de hand heb, zeg maar.....
Toen ik tijdens mijn huwelijk een minnaar had, was hij ook getrouwd, dus dat hield de boel wel in evenwicht. Maar het heeft heel lang geduurd voor ik hem dingen over mijn thuissituatie vertelde....
Ben het trouwens wel met LL eens, je weet nooit hoe iemand gaat reageren na het verbreken van een relatie, en dat kan iedere vorm van relatie zijn, minnaar/minnares, sv-schap, huwelijk, noem maar op.
Toen ik tijdens mijn huwelijk een minnaar had, was hij ook getrouwd, dus dat hield de boel wel in evenwicht. Maar het heeft heel lang geduurd voor ik hem dingen over mijn thuissituatie vertelde....
Ben het trouwens wel met LL eens, je weet nooit hoe iemand gaat reageren na het verbreken van een relatie, en dat kan iedere vorm van relatie zijn, minnaar/minnares, sv-schap, huwelijk, noem maar op.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 26 januari 2009 om 20:19
maandag 26 januari 2009 om 21:00
Ik heb er niet heel bewust over na gedacht wat als het over gaat. Wel slecht maar ook wij zijn allebei gebonden en hebben geen zin om omze relaties ervoor op te geven, dus ben het met MDR eens dat dat wel een verschil maakt.
Dank jullie voor de speltips heb ze al op het toilet naast de scheurkalender gehangen.
Maar inderdaad ben het er helemaal mee eens. En moet zeggen dat ik het wel een lekker gevoel vind om het af te zeggen. Heb trouwens ook niet op zijn sms gereageerd, dat doe ik morgen wel! We hebben tijd genoeg zo..... hoewel ik hem het liefst meteen te grazen neem.
DMJN ik bedoelde: sexen, neuken, geslachtgemeenschap what ever.....En ja ik wil het thuisfront ook niets tekort doen dus vandaar het heftige weekend. Maar beleef er bij hem ook veel plezier aan alleen met sv is het spannender en geiler.
Dank jullie voor de speltips heb ze al op het toilet naast de scheurkalender gehangen.
Maar inderdaad ben het er helemaal mee eens. En moet zeggen dat ik het wel een lekker gevoel vind om het af te zeggen. Heb trouwens ook niet op zijn sms gereageerd, dat doe ik morgen wel! We hebben tijd genoeg zo..... hoewel ik hem het liefst meteen te grazen neem.
DMJN ik bedoelde: sexen, neuken, geslachtgemeenschap what ever.....En ja ik wil het thuisfront ook niets tekort doen dus vandaar het heftige weekend. Maar beleef er bij hem ook veel plezier aan alleen met sv is het spannender en geiler.
maandag 26 januari 2009 om 22:02
nou jij bezorgt mij geen shock hoor, dat is het niet.
vind het alleen een beetje sneu voor nr1.
denkt hij dat hij jou lekker nat heeft gekregen, blijkt het nog van de sv te zijn.
jezus,.. of hij is je aan het beffen, likt hij het restantje van sv weg.
oke, dat was het weer, ga ff wat olijven in mijn mik gooien
vind het alleen een beetje sneu voor nr1.
denkt hij dat hij jou lekker nat heeft gekregen, blijkt het nog van de sv te zijn.
jezus,.. of hij is je aan het beffen, likt hij het restantje van sv weg.
oke, dat was het weer, ga ff wat olijven in mijn mik gooien
dinsdag 27 januari 2009 om 07:49
ha dat wekt nieuwsgierigheid he stew en toytje...
heb hem niet gisteren ook niet gezien. Ging over een andere keer toen had ik eerst sex met sv en daarna met nr1.......
vond het wel even vreemd, maar achteraf gezien zie ik het verschil niet zo met sex dezelfde dag of een dag later, of ben ik nou heel ongevoelig?
heb hem niet gisteren ook niet gezien. Ging over een andere keer toen had ik eerst sex met sv en daarna met nr1.......
vond het wel even vreemd, maar achteraf gezien zie ik het verschil niet zo met sex dezelfde dag of een dag later, of ben ik nou heel ongevoelig?