Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Briggie schreef op 26 januari 2009 @ 08:48:

Toytje Ik ga ook zeker niet nog een keer voor herhaling. Wel was het jammer dat de vorige keer zo vurig was en nu zn tegenvaller zeg maar. Maar goed misschien komt het omdat ik zelf meer ervaring heb nu ahahah…

Erg he als het op je werk zo druk is, wat voor werk doe je als ik vragen mag? Sorry, kan ik niets over zeggen hier ivm evt herkenning waar ik natuurlijk niet op zit te wachten

O je gaat hem vandaag zien!!!!! Leukkkkk ben jaloers op je!.

Helaas, date ligt ziek op bed, smste dus af, jammer maar begrijpelijk.

Ik heb het ooit mn mijn huidige partner met zn vieren gedaan maar dat was geen succes en heb het halverwege de avond afgekapt. Ik ben meer van de 1 op 1 verhaal.

Vanmorgen opgestaan jeetje wat ben ik moe zeg!!! En dat kan niet komen door mn wilde nacht van zaterdag ahahh.

Mijn sv is op vakantie is zomaar weg gegaan zonder een smsje te sturen dat ie nu op pad gaat mmm oke laat ik ook niks meer horen zo ben ik dan ook wel weer ahahh. Ja snap ik, dat zijn geen streken!

Schrijven jullie op dit forum als je op je werk bent? Nope.

Groetjes
klopt stewwie, ik heb daar geen moeite mee. zal het ook nooit krijgen.

ben idd van de duidelijkheid, en als ik iets wil overbrengen, kan ik je verzekeren dat het luid en duidelijk binnenkomt.

er is daarna geen ruimte meer voor twijfel.

ik bedoelde meer voor de vrouw wiens sv het maar niet door wil krijgen.

voor ons mannen is dat toch wel wat makkelijker denk ik.

maar er zijn mannelijke sv's die een afwijziging, of een einde aan de sv relatie weigeren te accepteren.

of bij een beeindiging vervelend gaan worden.

dat lijkt mij voor de vrouw in kwestie zeer bedreigend en vervelend.

wat kan je als eventule gebonden vrouw daar nu tegenin brengen?

en dus ook mijn vraag, denk je daar vooraf overna?

of hou je steeds rekening tijdens een sv relatie met de informatie die je loslaat aan je sv.

hou je bewust dingen achter over je prive leven.

of sta je daar geen seconde bij stil.

of hoop je, reken je op het gezonde verstand van de mens.
quote:Belgenmoppie schreef op 26 januari 2009 @ 16:33:

Ah neen, dan wordt het afkeer.Als je echt van je sv af wilt zou ik afkeer geen probleem vinden.
@ DMJN, ik hoop op het gezonde verstand. Natuurlijk houd ik ook rekening met dingen die ik over mijn prive-leven vertel. Ik heb zelf een keer gehad dat hij me een soort van begon te bedreigen, dan dreig ik net zo hard terug. Maar meestal laat mijn intuitie me gelukkig niet in de steek. Succes
quote:stewardess schreef op 26 januari 2009 @ 17:11:

[...]

Als je echt van je sv af wilt zou ik afkeer geen probleem vinden.

Inderdaad, ik ook niet!

En gelukkig laat mijn intuïtie me ook zelden in de steek.

(zeg nooit nooit, daarom zeg ik zelden)
ik heb er hier al meer gehoord over hun intuïtie.

terwijl bij beeindiging, afwijziging er gekke dingen gingen gebeuren.

dus altijd werken doet dat niet.
Bij mannelijke sv's is het dikwijls iets van "falen" wanneer het afknapt en dan worden sommigen heel gemeen.

Ze willen dan persé winnen en houden met niks of niemand nog rekening.
Mijn intuitie of iemand hysterisch wordt bedoel ik dan, zelf word ik dat niet. Maar als iemand mij gaat pushen of dreigen ben ik er gelijk klaar mee, ook geen medelijden.
*Rammelt eens met haar intuitiedinges*.... ik weet het niet hoor...maar zelfs na het beeindigen van een echte relatie weet je nog niet hoe iemand gaat reageren... Je leest het toch vaak genoeg in de krant..en dan bedoel ik wel 9mm.
Nou ik heb dat probleem eigenlijk nog nooit gehad. Ja dat ik telkens smsjes blijf ontvangen maar als je niks terug stuurd dan houdt dat vanzelf wel weer op.

EN ik zorg altijd dat ik wel een leuke foto van iemand heb, dus als je oorlog wilt dan krijg je die
aha, dus jij hebt mijn foto!!!
Je kijkt er voor de verandering eens lief op, DMJN.

Maar ik begrijp zulke sv's niet dat ze zich zo laten gaan, je moet je plaats toch weten?
Mja..daar ben ik het wel mee eens. Om maar bij de posting van DMJN van 17.10 uur aan te sluiten: ik hoop ook op het gezond verstand van de mens.
Ik hoop op het goede in de mens, maar just in case zorg ik wel dat ik wat info achter de hand heb, zeg maar.....

Toen ik tijdens mijn huwelijk een minnaar had, was hij ook getrouwd, dus dat hield de boel wel in evenwicht. Maar het heeft heel lang geduurd voor ik hem dingen over mijn thuissituatie vertelde....

Ben het trouwens wel met LL eens, je weet nooit hoe iemand gaat reageren na het verbreken van een relatie, en dat kan iedere vorm van relatie zijn, minnaar/minnares, sv-schap, huwelijk, noem maar op.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Om dit soort dingen wil ik alleen een sv, die zelf ook een vaste relatie heeft die ze niet op wil geven. Als ze ooit lullige dingen over haar partner zou gaan zeggen zou dat voor mij een teken zijn om mijn sv schap eens flink te gaan heroverwegen.
Ik heb er niet heel bewust over na gedacht wat als het over gaat. Wel slecht maar ook wij zijn allebei gebonden en hebben geen zin om omze relaties ervoor op te geven, dus ben het met MDR eens dat dat wel een verschil maakt.

Dank jullie voor de speltips heb ze al op het toilet naast de scheurkalender gehangen.

Maar inderdaad ben het er helemaal mee eens. En moet zeggen dat ik het wel een lekker gevoel vind om het af te zeggen. Heb trouwens ook niet op zijn sms gereageerd, dat doe ik morgen wel! We hebben tijd genoeg zo..... hoewel ik hem het liefst meteen te grazen neem.

DMJN ik bedoelde: sexen, neuken, geslachtgemeenschap what ever.....En ja ik wil het thuisfront ook niets tekort doen dus vandaar het heftige weekend. Maar beleef er bij hem ook veel plezier aan alleen met sv is het spannender en geiler.
nee....neee...ik doe het niet.... ik ga niet meer reageren echt niet.....

Heb je je wel eens bedacht hoe jij je zou voelen?.... gatverdamme.

(doe ik het wel weer!!!)
ja ik heb hem ook gelezen............vooral die laatste zin doet mij toch weer verbazen.

maar ik hoop dat ik hem verkeer lees.
Het idee alleen al, hij is nog geen eens een beetje droog en hangt hem er net zo vrolijk nog even bij jou in........ OMG
oeps heb het laatste maar even weggehaald voordat ik nog meer mensen een shock bezorg.
nou jij bezorgt mij geen shock hoor, dat is het niet.

vind het alleen een beetje sneu voor nr1.

denkt hij dat hij jou lekker nat heeft gekregen, blijkt het nog van de sv te zijn.

jezus,.. of hij is je aan het beffen, likt hij het restantje van sv weg.

oke, dat was het weer, ga ff wat olijven in mijn mik gooien
quote:recuerdo schreef op 26 januari 2009 @ 21:47:

oeps heb het laatste maar even weggehaald voordat ik nog meer mensen een shock bezorg.*vraagt zich af wat daar stond*
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen....
Hmmm ja, ik ook... maar dacht dat recuerdo sv dus niet gezien had, toch?
ha dat wekt nieuwsgierigheid he stew en toytje...

heb hem niet gisteren ook niet gezien. Ging over een andere keer toen had ik eerst sex met sv en daarna met nr1.......

vond het wel even vreemd, maar achteraf gezien zie ik het verschil niet zo met sex dezelfde dag of een dag later, of ben ik nou heel ongevoelig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven