Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, ik kan dus niet meer slapen maar ik ben wel weer 'tante' geworden! Gisterenavond om even over twaalven werden we gebeld dat mijn vriendin gisterenavond om 23.15 uur is bevallen van een gezonde zoon, Nathan. Hij weegt nog geen 5 pond dus het is een heel kleintje. Ik ga vanmiddag gelijk even bij ze kijken in het zkh (bij Nien op het werk, haha). Oh, en ze heeft het niet makkelijk gehad, baby raakte benauwd en is uiteindelijk met knip en vacuüm gehaald...

Tja, en na dat nieuws kon ik niet meer slapen natuurlijk. Uiteindelijk lukte het wel maar ik was om vijf uur alweer wakker met vreselijk veel pijn in mijn liezen, dat zullen mijn banden wel zijn. Gisterenavond toch iets teveel gedaan!?!? Ahum... ik wist niet meer hoe ik moest liggen, dus zit ik maar beneden achter de laptop en heb ik mijn eerste bakje cornflakes alweer achter de kiezen Ik vrees dat dit wel eens een heeeeele lange dag kon gaan worden....
anoniem_6474385b14d43 wijzigde dit bericht op 27-01-2009 06:01
Reden: toevoeging
% gewijzigd
@mmmoi: jij hebt het niet makkelijk gehad maar je vriendin gisteren ook niet dus (die heeft er alleen een kindje voor gekregen en jij een deuk in de auto ).

Sterkte vandaag, en veel plezier bij het kraambezoek.

Dat RS virus heftig kan zijn wist ik trouwens wel. Toen Eva gisteren zo verschrikkelijk moest spugen (ik heb haar op haar kop gehouden om alles uit haar neus en keel te krijgen) vertelde mijn vader dar ze daar in het dierenpark (waar hij werkt) laatst een paar chimpansees aan waren kwijtgeraakt. Thanks pap!

Eva is vandaag alweer een stuk beter. Ze is weer vrolijk en lekker levendig aan het lachen en spelen. Ze schreeuwt weer als ze honger heeft en neemt geen genoegen met teweinig.

Vanmorgen hebben we samen tot 9 uur lekker in bed gelegen. Kon ik zelf ook wel hard gebruiken want ik was gisteravond helemaal brak. Zowel lichamelijk als geestelijk vraagt zo'n ziek kind best wat van je en ik was zelf ook al niet lekker. Maar ook ik ben vandaag weer een stuk vrolijker .

Over baby's gesproken. Ik heb Ringel hier sinds gisteravond niet meer gezien terwijl die toch regelmatig de dagopener is hier.

Zou ringelbaby dan toch niet tot vrijdag hebben gewacht?
Ik zit weer commotie te maken om niks. Op het februari topic heeft ze al geschreven vanochtend.
Ach Pebbs.... een beetje hysteren is altijd leuk!

Fijn dat het weer beter gaat met Eva. Ik las dat op het KDV (zit in hetzelfde gebouw als de psz van Ella) ook het RS virus is geconstateerd. Daar doe je verder toch niet veel aan of wel?

ik ga het wel even in de gaten houden hier.

Fijn dat je nu je laatste week ingaat!

Ik heb net zelf even zitten kijken bij een aantal vacatures. Het enige wat me vaak tegenhoudt is de afstand. Ik heb het nu nogal luxe; 7 minuten met de auto en als ik wil een minuut of 25 op de fiets. Maar 35 min. met de auto... ik vind dat dus veel. Betekent rond 7.15 vertrekken (drukke weg om hier de stad uit te komen) en pas tegen 18.00 weer thuis. Nee... dat is deze baan me niet waard.

Mmmoi; wat leuk een jongetje!!! En wat leuk dat jij dat dus ook krijgt!!! (of was dat weer van een andere vriendin? af en toe ben ik het even kwijt met jou en al je zwangere vriendinnen hihi). Succes met het doorkomen van deze dag!

Mir; hoe was de casting? Ik krijg gelijk van die America's next topmodel visioenen, maar dat zal op deze leeftijd wel anders gaan toch?

Krook; klinkt heeeeerlijk je weekendje! Kun je er nu weer tegenaan? Dat heb je soms he.. dat zoiets je helemaal oppept. (ik heb dat met Carnaval).

Oh en die ontwikkelingen bij je kind gaan idd hard he! Ella telt wel, maar altijd fout (wel altijd hetzelfde hoor; 1, 2, 5, 10). Op de speelzaal zijn ze nu met project tellen bezig, dus ik verwacht wel dat ze daar iets van opsteekt. De kleuren kent ze wel (als ik vraag om de roze klei, dan geeft ze die) maar verder noemt ze alles blauw.

De ene keer zingt ze elk liedje wat ik inzet mee (of ze gaat de bewegingen mee doen) en de andere keer zit ze me aan te gapen met zo'n blik van wat ben je toch aan het doen mama....

Ik had trouwens nog een dilemma.... even knippen en plakken hoor...

Er was gisteren een jarige op de psz en wat trakteerde deze 3 jarige? Chips. Nou zal het mss aan mij liggen, maar ik vind dat dus echt belachelijk. Zeker omdat we vorige week een brief kregen dat ze op de psz gezond snoepen met fruit (als tussendoortje), dat kan ook als traktatie toch? Enniewee... Ella heeft nog nooit eerder chips gehad, tot gisteren. Ik was dan ook not amused, maar daar kan niemand iets aan doen, ik had dit niet kenbaar gemaakt (ik had ook nooit verwacht dat je chips zou tegenkomen op een psz; hoe naief!). Ik heb het nu wel gezegd en vond het antwoord van de (vervangende)leidster niet echt bevredigend, maar ook dat is mijn ding. Ik heb nu krentjes in haar tas zitten, zodat wanneer er de volgende keer chips getrakteerd wordt, iets anders is voor Ella. Maar ja... dat vind ik ook wel een beetje sneu voor haar. Zit iedereen aan de sjipsen, moet zij krentjes eten (die ze overigens ontzettend lekker vindt getuige haar verzoek om krentjes zodra ik zeg dat ik koffie ga zetten). Ik vind het dus wel een dilemma.... Ik wil eigenlijk niet afstappen van mijn idee van wat ik vind dat gezond is voor haar, ik wil haar niet in een uitzonderingspositie brengen (klinkt wat zwaar, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel), maar ik kan ook geen invloed uitoefenen op wat er getrakteerd wordt. Moet ik het zomaar loslaten? Wat zijn bij jullie de "regels" op KDV en psz mbt tot trakteren? Ik ga het zowiezo donderdag met haar vaste leidster bespreken. Ben heel benieuwd!

Voor de rest een dikke kus en nu ben ik weer weg!

Doei!
@ris: trakteren wordt op het KDV hier wel altijd op iets gezonds gedaan. Floor had bijvoorbeeld een kapitein koek autootje met druifjes als wielen en een blokje kaas als dak. De druifjes en kaas hebben ze rond fruit tijd opgegeten en de kapitein koeks hebben ze mee naar huis gekregen. Ze letten er dus echt wel op dat het niet teveel wordt.

Ik geef Floor zelf nooit snoepjes of chips oid maar op een verjaardag mag ze best een paar chipjes als dat op tafel staat.

Ze leert dan meteen dat het iets bijzonders is dat je alleen op feestjes krijgt. Mijn kind wat anders geven zou ik denk ik niet zo snel doen. Wel zou ik het aankaarten bij de PSZ want chips voor peutertjes vind ik een vreemde traktatie.
Mmmoi, "gefeliciteerd"! Mooie naam ook.

Pebbles, hoe gaat het nu met Eva?

Ris, ik heb net bericht gehad dat Hanna het niet is geworden. Jammer maar helaas. En zo'n casting is heel speels; ze moest wat dingen doen ("papa zeggen, blokjes in een vormenstoof etc. en ze deed alles perfect) en ze werd daarbij gefilmd. De productiemaatschappij heeft alle filmpjes beoordeeld en de keuze is dus kennelijk op andere kindjes gevallen (ze hadden er 4 nodig, want als er 1 niet meewerkt, heb je natuurlijk wel de kosten gemaakt om de hele crew bijeen te roepen). En over die chips; snoep jij nooit zelf? Ik vind dat je je kind dit soort dingen alleen kunt onthouden als je zelf ook heel streng in de leer bent voor jezelf. Van een paar chipjes krijgt ze toch niets zeker?
zo Mees vanmiddag voor het eerst naar de PSZ. hij heeft niet gehuild toen ik weg ging, ging meteen de boel verkennen en keek niet meer naar me om

het huis is schoon de boodschappen gedaan en nu nog een uurtje voor mezelf. wat ene luxe

mmmoi; ja was dat de vriendin die hetzelfde geslacht kreeg

leuke naam trouwens!

Ris; ik ben zelf niet zo moeilijk daar in. Mees krijgt op verjaardag ook chips en snoepjes. Als Bram en snoepje krijgt wil hij het ook. ik geef hem natuurlijk geen lolly's oid, maar ook krijgt hij wel eens chocolade.

Ik sluit me aan bij wat Mirjam zegt en denk niet dat je van Ella een uitzondering moet maken op school. kinderen hebben dat toch al snel door. je moet natuurlijk doen wat jij prettig vind, maar ach van die ene keer chips krijgt ze toch niks van?

en zelf het goede voorbeeld met trakteren geven. Ik deel ook nooit chips uit hoor. op school hebben ze het liefst iets gezonds, maar veel ouders doen toch wat ze zelf willen.
Hoi allen,

Ik snap het gevoel van Ris wel. Ik ben ook erg bezig met geoznde dingen voor Mats. Ik denk dat het er bij Ris ook omgaat dat ze niet zelf de controle had over wat Ella eet. Zo ben ik vorig jaar eens heel boos geworden op een oom van mij die Mats een lik slagroom gaf. Dat is gewoon rottig. Ik zelf heb denk ik dezelfde aanpak als Pebbs, duidelijk maken dat sommige dingen heel bijzonder zijn, zo blijft het ook lekker. Ik denk dat als ik iedere dag chips zou eten, ik er niks meer aan zou vinden binnen eenn paar maanden. Ik dank dat het steeds lastiger wordt om kinderen van snoep, vette dingen en suikers te ontzien. Maar ik vind het wel belachelijk dat er op psz op iets dergelijks wordt getrakeerd en het is goed dat je er wat van zegt.

Mirjam, jammer dat Hanna niet is uitgekozen. Om wat voor spotje ging het?

Pebbs, sjee, RS-virus, wel fijn dat je weet wat het is. Beterschap voor je meisje!
Hai!

Het is idd wat Pebbs en Annie zeggen; ik stond eigenlijk gewoon versteld van het feit dat er chips werd getrakteerd. En dat schijnt "regelmatig" te gebeuren. Zelf het goede voorbeeld geven ga ik zeker doen, maar ja... dat gaat nog een jaar duren!

Ik vind het ook vreemd van de psz dat ik hier geen beleid over kan vinden (heb de website helemaal doorgenomen) terwijl ze met sommige andere dingen hele heldere en duidelijke regels hebben.

Ik weet ook wel dat ze van een keer chips, niks zal krijgen, maar ik vind dat ze het neit nodig heeft. Net als snoep, dat krijgt ze ook niet en ook geen chocola. Wel een koekje met een laagje chocolade af en toe, maar als ze het niet kent, weet ze ook niet wat ze mist. Mss klinkt dat wel heel streng, maar dat is mijn beleving.

Ik ga in elk geval die krentjes uit haar tas halen, ik wil niet dat ze zich anders gaat voelen omdat mams denkt invloed te moeten uitoefenen... laat het los- laat het los.... Maar ik ga het zeker aankaarten.

Als manlief en ik snoepen, doen we dat als Ella op bed ligt. Het komt dus niet voor dat wij iets lekkers nemen en dat zij iets anders krijgt. En sinds vorige week zijn we strenger voor onszelf. Ik mag 1 keer per dag een koekje of een stukje chocola bij de koffie en niet meer bij elke kop koffie. Ook neem ik zelf nog maar 1 keer in de week een beetje chips. Alvast als voorbereiding op "later". Wij kregen "vroegah" op zaterdag wat chippies en limonade en dat was een groot feest! Ik wil ook dat Ella dat leert; dat het iets bijzonders is.

Ik denk idd ook dat het heel lastig is als kinderen groter worden om in de gaten te houden wat ze eten/drinken. Maar zolang ik daar nog enige invloed op kan uitoefenen, wil ik dat eigenlijk ook doen.

k Ben weer weg; Gijs is nu echt wakker!
Ris, dat vind ik wel goed, dat je zelf ook teruggaat naar de basis en heel weinig snoept. Ik heb bij sommige mensen (niet bij jou!!) het idee dat ze heel terughoudend zijn met wat hun kind krijgt en dat ze zelf alles eten wat los en vast zit of bijvoorbeeld veel snoepen/roken/drinken/te weinig groente eten. Natuurlijk prima dat ze wel heel goed voor hun kind zorgen, maar dat vind ik altijd een beetje krom; zorg dan ook goed voor jezelf. Overigens was ik bij Mirjamzoon (ook) veel terughoudender; hij mocht ook bijna geen snoep of chips. Met Hanna ben ik iets makkelijker; zij krijgt misschien twee keer per week een paar (misschien acht) chipjes. Ze drinkt veel te weinig en ik hoop zo haar dorstprikkel een beetje op te wekken (werkt wel moet ik zeggen). En ach, met haar figuurtje ben ik niet zo bang voor de caloriëen.

Annie, het ging om een reclame voor een grote verzekeringsmaatschappij (met een O als beginletter, denk aan de Bassie-reclames). Ze zochten een kindje dat er jonger uitziet (zo rond de anderhalf) maar dat ook wel opdrachtjes kan uitvoeren (op commando dansen, gevoerd worden e.d.). De casting was bij het bureau waar ze staat ingeschreven en het ging heel goed; ze voerde alles perfect uit(i.t.t. eerdere kandidaatjes zo hoorde ik; de meesten waren nogal dwars). Maar never mind.
hallo!

@mmoi, een leuk berichtje dus van je vriendin. Inderdaad een kleintje zeg! De vrouw van de baas van lief is gisteren ook bevallen en dat was een beste achtponder. Ook een kereltje. Bram heet hij.

@ris. Ik heb er geen moeite mee dat Roan wat snoept. Geef hem ook weleens een doosje smarties ofzo. Deert me eigenlijk niet zoveel. Hij heeft 1 snoepmoment per dag en dat weet hij. Wanneer we toastjes op tafel hebben snoept hij daar lekker van mee. Ik laat het vaak wat afhangen van zijn overige eten. Heeft hij een periode dat hij slecht avondeet, dan geef ik weinig snoep. Eet hij de rest goed, dan krijgt hij rustig wat lekkers. Op het kdv hebben ze het beleid dat de traktaties mee naar huis worden gegeven.

@mir, jammer zeg, van de casting. Volgende keer beter. Hoe is het op je werk trouwens? Bevalt het nog steeds goed?

Hier drukte op het werk. What else is new. Moet de boel een beetje gaan structureren om overzicht te krijgen. Thuis gaat oke. Nog steeds niet van griep af. Nu zijn oren pijnlijk. Al 4 dagen een piep in mijn rechteroor. Bleeeeh. Donderdag cursusdag. Leuk!
Krokus, vervelend van je oren. Zo'n piep is echt zwaar irritant. Wanneer is je nod trouwens weer?

Hm, over werk..mijn halfjaarcontract wordt niet verlengd. Echt goede redenen kunnen ze niet geven maar ze vinden in het algemeen dat ik niet goed genoeg uit de verf kom. Ik denk zelf dat de huidige economische ontwikkelingen er ook wel iets mee te maken kunnen hebben, maar goed, dat krijg ik niet hardgemaakt. Overigens voel ik me diep van binnen ook niet op mijn gemak bij de directeur (een koele, afstandelijke vrouw, niet geinteresseerd in haar personeel), dus ik kan onderschrijven dat ik niet het onderste uit de kan heb gehaald in deze functie en het leidinggeven vond ik ook lastig (ik ben liever met mijn eigen functioneren bezig dan met dat van anderen). Ik heb wel gevraagd waarom ik nooit een waarschuwing heb gekregen, maar dat kon ze niet zeggen (daar was ze dus heel vaag over). Ik heb geen echte fouten gemaakt, totaal niet, maar de planten werden niet op tijd vervangen (!) en de melkschuimer had eerder gerepareerd moeten worden...nou ja, allemaal l*lredenenen dus. Ik heb volgende week een sollicitatie staan voor een functie als directiesecretaresse (ik denk dat dat me ook beter ligt eerlijk gezegd, niet meer verantwoordelijk voor de hele office, maar gewoon voor een of enkele directeuren). We zullen zien (ik zit er niet al te erg mee).
Zo goed als het vanochtend ging met Eva, zo slecht ging het vanmiddag weer. Ze wilde steeds niet drinken maar na een uurtje of 4 vond ik dat ze toch wat vocht binnen moest krijgen. Uiteindelijk wilde ze wel een flesje afgekolfde melk waar ze ongeveer 40cc van heeft gedronken. Daarna de deur uit om wat boodschappen te doen en Floor op te halen maar al bij de eerste winkel zag ik haar weer grauw worden in haar gezicht en 5 minuten later kwam de fles melk er weer uit. Eerst weer naar huis dus en Eva in de winterjas van Floor van vorig jaar gestopt en daarna weer naar het KDV om Floor op te halen. Ik had nog zo gehoopt dat het braken nu over was.

Eva heeft ondertussen de meest vreemde kledingcombinaties aan en slaapzakken van Floor want alles is vies of hangt nog te drogen.

@mirjam: toch wel balen al voel je jezelf ook niet helemaal lekker op die plek. Het was toch best een gedoe om daar in dienst te komen (of was dat nou die functie die je niet hebt genomen omdat ze te weinig betaalden?).

Maar nu hoef je zelf in ieder geval niet meer te kiezen of je op zoek wilt naar wat anders.

Wat een stomme redenen geven ze aan zeg, nog even en je kleurt niet goed bij het behang .

@pepiet: hoe vond Mees het op de PSZ?

Morgen met beide dames eerst naar muziek op schoot en 's middags naar het CB met allebei.

Eva gaat haar prikjes mooi een keertje overslaan en ik vraag me af of ze zowiezo wel blij zijn dat ik een kind met RS-virus meeneem (aan de andere kant, ze kunnen het overal oppikken).

Ik heb van de week even gemeten en gewogen en volgens mij is Floor nu 85 cm en 12,2 kilo. Ik ben benieuwd of het klopt.

Eva is denk ik rond de 65 cm en 6,7 kilo.
@mir, tsssk. Nod. Verwacht volgende week maandag ongesteld te moeten worden. Toch jammer van je baan, ook al was je daar niet op je plek.

@pebbs. Nog steeds is Eva ziek dus. Wat een gedoe. Heb je vrij moeten nemen van je werk?
quote:krokusje schreef op 27 januari 2009 @ 21:40:

@mir, tsssk. Nod.

Ik nam een bewust risico met dat woord, ik weet het .
Pebbles, echt rot van Eva. Gaat ze niet achteruit met al dat spugen?
hoi hoi, geen baby, die zit nog steeds lekker in zijn/haar vochtige kamertje.......zit me serieus af te vragen of ik dit keer gewoon niet zwaar over tijd ga lopen.......

@snoepen, Mayte krijgt ook wel dingen te snoepen...doosje smarties idd, of sinds kort een minilolly, ze moet dan wel op de bank blijven zitten en daar is ze na 5 minuten wel flauw van en dan krijgt papa of mama de lolly. Chips krijgt ze alleen in het weekend en dan nog niet eens elk weekend. en net als bij Krokus, als er bij visite toastjes ed op tafel staan, vindt ze het heerlijk om wat van die toastjes te snoepen, olijven, brie komkommer worst. We zorgen er wel voor dat ze zich niet helemaal te barsten (vr)eet, maar ik vind het ook erg lastig om har bij al dat lekker vandan te houden terwil het voor het grijpen staat wij mogen wel en zij niet ze zou dan genoegen moetne nemen met een droge cracker? Nee, dat vind ik niet kunnen.

Voor har verjaardagstraktatie op de psz heb ik een stekelvarken van een kool gemaakt met prikkers er op met een boterhamwordtmet augurk, worteltje, worstje, komkommertje en nog wat van dat soort dignen. Juffies waren er erg blij mee, want hier promoten ze het gruiten (groenten en fruit) heel erg. Vaak krijgt ze idd snoepjes met een cadeautje als traktatie en die gaat idd mee in de tas.

@pebbles, jeetje echt verrot met Eva zeg......heeft ze Floor nog niet aangestoken?

@Mirjam, jammer van je baan, maar wat pebbles ook zegt, zometeen krijg je als reden dat je niet bij het meubilair past. Mooi dat je alweer een solicitatie in het vooruitzicht hebt. En jammer van de casting van Hanna maar ach volgende keer beter.

@Krokus.....spannend dus komende maandag (dubbel duimen, ik wil dan iig bevallen zijn en jij een pos test!!!)

ik rommel rustig door.........
Dacht, laat ik maar ff wat zeggen, anders weer hysterie hier (lekkere schatten van me)
Wilde ik net weer gaan hysterieen, is Ringel allang weer langs geweest. Nog 2 dagen baby, je wordt vrijdag verwacht

Met Eva gaat het (tot nu toe) al wat beter. Ze heeft vanmorgen weer 2 borsten gedronken voor het eerst sinds bijna een week en ze komt een stuk helderder over. Hopen dat het zo blijft.

Vanmorgen met de dames naar Muziek op schoot geweest en het was wel aardig maar niet heel spannend. Er waren ook maar 2 andere kindjes terwijl het juist zo leuk is als er meer kindjes zijn.

Vanmiddag nog naar het CB met allebei.

@krokus: ik heb maandag en dinsdag inderdaad vrij genomen wat natuurlijk niet erg handig uit kwam omdat ik nog van alles af moet ronden maar het is niet anders. Beter dan dat ik volgende week al niet kan komen.

@mirjam: het valt me nog reuze mee hoe het met Eva gaat. Ze heeft toch best wat weerstand waarmee ze dit op kan vangen blijkbaar.

@annie: alle voorbereidingen al klaar voor morgen?
he meiden, even een kleine update van mij.

Dank voor alle felicitaties. De mannen hebben een supermooi feest gehad zondag 18 januari. En ze hebben zoveel cadeaus gehad dat ze er een heel jaar mee kunnen doen, elke maand weer iets nieuws erbij. Ik geef niet alles in 1 keer want dan weten ze niet meer waarmee te spelen.

Zelf heb ik twee weken griep gehad. (leuke vakantie!!!!) Nou ja 1 week echt met koorts en de daarop volgende week gewoon zwaar verkouden. Heb de verjaardagen en het feest op paracetamol gedraaid. Ben nu nog steeds niet fit. Geen puf om 's avonds nog wat dan ook te doen. Nu dus achterstallig mail onderhoud ed.

Was wel benieuwd of ringel al bevallen was maar nee. En van krook ook nog geen nieuws.

Verder niet echt bijgelezen. Vluchtig gezien dat Mirjam op zoek moet naar ander werk. Balen meid.

En via hyves gelezen dat Max het fornuis omgetrokken had??!!!??? Hoe sterk kan je zijn?
Hier ook griepvirus...vandaag thuis gebleven. Met Aimee gaat het weer ok, is nu naar KDV.

Pebbles: gelukkig knapt Eva wat op, toch eng bij zo'n kleintje....

RIS: Wij hebben het perfecte KDV voor jou. Volledig anti suiker en chips beleid. Ze krijgen daar zelfs geen zoet op brood.

Trakteren kinderen iets met zoet of chips, dan wordt het meegegeven aan het einde van de dag en kunnen ouders zelf beslissen of kind het mag hebben.

Ik heb maar iets gezonds getrakteerd, want dan kon Aimee echt uitdelen. Ik neem aan dat ze de ongezonde traktaties niet eerst laten zien, anders willen de kids het natuurlijk.

Ik ben verbaasd wat er soms getrakteerd wordt, hele zakjes snoep. Haha die eet ik dan op.

Ik vind het niet erg als ze zoet of chips eet, maar ouders moeten daar een keuze in hebben. En chips voor 2 jarigen overdag, ook wel beetje raar.

Ik ben voor op scholen psz/kdv wel voor een beleid met gezonde traktaties. Dan mogen alle kinderen het en is het leukste en eerlijkste, Ik zou wel vragen naar hun beleid.

Oja afspreken, wel leuk als Ella er dan is...Sjips maandag is vrije dag...Toch iets bedenken.. Gaat Ella in de ochtend naar PSZ. Misschien een namiddag afspreken.

Mmmoi: leuk een baby van je vriendin....

Haha nu denken ze dat jij ook jongen krijgt. Maar al je vriendinnen zijn toch zwanger???? En degene met zelfde geslacht had toch echo na jou???

Ik denk dat je meisje krijgt.

Ringel: nog niets saaaaaaaaaaaaaai. Ben heel benieuw. Denk bij jou ook een meissie!

Pepiet. Mees weer beter. Dus jij was ook in ZA? Super he....

Niniane: hoe is het? Nog bedankt voor je kaartje/.//

Tsja en ik ben heel slecht, stuur nooit kaartjes naar mensen. Wil het wel, maar vergeet het en dan is het alweer te laat.

Mirjam: flauw van je baan zeg. Op naar een leukere job!

Jammer dat Hanna het niet is geworden. Wel stoer dat ze mocht komen, vaak kom je niet eens zo ver.

Krokus: hoe gaat het met testen (ovu) al wat wijzer? Binnenkort nieuws lol...
nou zo sterk dus dat hij en fornuis kan omgooien (minihulk hahahaha)

@Fluf, je komt af en toe ff langs zoefen....harstikke leuk, maarreuh..........zou graag willen weten hoe en de wat en hoed enrand en naadjes van kousen en zo. Niet dat je, je moet verantwoorden, maar meer een beetje zorgen van mijn kant......vooral na je laatste berichten over je mannetjes.

verder alles onder controle, heb een wonderbaarlijk goede dag. lekker met Mayte aan het kleien geweest (met klei;-)) en lekker flauw doen met z'n tweetjes. Achter elkaar aanrennen en dan op de billen slaan en de bilendans.Zet daneen salsa muziekje op en dan gaan we billen schudden. Mayte kandus echt al schuddend met d'r billen door d'r knieen zakken!!!!! Dat wordt later nog wat in de dikso (hahahahahaha net d'r moeder)
Hoi meiden,

Ben de laatste dagen nogal druk geweest en heb dus ook niet veel puf om te reageren. Moet straks weer naar het CB, op de heuglijke tijd van 14.05 uur. Kunnen ze het nog beter plannen midden tijdens het middagslaapje? Jasmijn was bek af dus ik vraag me af of ik haar straks überhaupt wel wakker krijg...

Vanochtend de hele ochtend zonder luier gedaan en slechts één ongelukje. Dat gaat vooruit. Ik moet wel regelmatig vragen of ze plassen moet maar dan gaat het goed.

Gisteren Nathan gezien, wat een miniventje zeg. Echt nog een beetje een prematuurtje, weegt nog geen 2300 gram! Maat 50 slobbert nog. Hij ligt in zo'n warmwaterbedje maar het warmhouden ging vanochtend al een stuk beter hoorde ik. Hij kan nog niet aan de borst drinken (combinatie van niet zo'n sterk kind en vlakke tepels) dus vriendin moet veel kolven. Ik ga vanmiddag nog even met de man langs, want die kon gisteren niet. Ik zet zo ff een foto op hyves voor de geïnteresseerden. Daar staat nu overigens mijn dikke buik ook op nu. Echt niet normaal hoe dik die al is. Ik hoop dat ik iets eerder ga bevallen want ik ben het eigenlijk al een beetje zat nu. Iedereen die zegt: jemig, wat een buik, hoe lang moet je nog? enz. enz. Ik heb ook veel last van mijn liezen maar dat kan ook komen doordat we maandag bij de pufclub perstechnieken gingen oefenen...

Verder geen nieuws hier, keutel de hele dag een beetje rond met meisje, boodschapje, wasje enz.

Heb even geen puf om te reageren. Hoop dat iedereen snel opknapt, vooral Eva. Toch wel eng, zo'n kleintje zo spugen. Las dat Mirjam weer moet gaan solliciteren, wat rot zeg. Hoop dat je iets veel beters vindt!
@mmmoi: leuke foto van jullie allemaal. Die voorste is nu zeker bevallen??

Valt reuze mee met die buik hoor. Ik vind hem harstikke mooi.

@ringel: heb jij geen dikke buik foto?? Ik ben wel benieuwd hoe jij er uit ziet met een dikke buik.

@niniane: balen zeg dat je zo ziek was. Hopelijk gaat het nu snel weer beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven