December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Haha Oef; kom er net achter (via hyves, was even foto's aan het kijken van je buik) dat jij hier een Dorp verderop woont. Als ik het heb over: even de stad in heb ik het over A. En P werkt bij jou in de wijk zelfs :-)

Toch knap dat ik daar na ruim 2 jaar achter kom :-)

Kan je kraampakket makkelijk langs kmen brengen :-)

Tinus; geen leuk afscheid voor de vroege ochtend !! Fijn dat hij net toch wel aan het spelen was !!

Mette; gefeliciteerd met je vent !! Goed hoor !! Lekker rustig aan. Als je ook maar niet ziek wordt !!

Heb nog onwijze pijn in mijn benen en ben heeel erg moe. Hoofdpijn en kop vol snot. Floortje heeft volgens mij geen koorts meer. P is net thuis gekomen. Heerlijk !!
haha Flodder verrassing! Maar het is niet zo raar hoor dat je daar nu pas achter komt want ik woon er pas een paar maanden. Voor die tijd woonde ik in Delft. HOe weet je trouwens in welke wijk ik woon? Niet dat het geheim is maar ik kan dat zelf nergens terugvinden.

Lekker dat Floortje weer beter is. ik hoop dat je zelf ook snel opknapt.

Jeetje Mette om 4 uur snachts internetten dan ben je echt wakker zeg.

Is die pijn in je gezicht nu weer weg? Gefeliciteerd met Tris zn diploma!

WIj hebben ook wel zo'n redelijk voorspelbaar dagschema hoor. Is wel zo prettig voor ons allebei. En die keuzes geven werkt hier ook goed. Soms doe ik t nog beperkter. We gaan nu een boterham met jam eten. Wil je zelf smeren of zal mama dat doen? of We gaan nu sokken aandoen welke voet wil je eerst?

Tinus gelukkig was Manu toch lekker aan t spelen gegaan. Jammer he als het zo'n drama is dat wegbrengen. Hij zal toch nog niet helemaal fit zijn misschien?

Kleien is leuk hoor met de kleine man. Ik heb play-doh. Gaat prima van de muren af.

Brian maakt regelmatig een hamer van play-doh. Kijk mama timmeruh! En daar vliegt de paarse klei.

Falcon leuk joh volgende week je nieuwe baan. Toch ook wel minder eenzaam lijkt me? OE vergaderingen nou nou :P

Mainecoon jeetje krijg je meer werk? Lijkt me niet helemaal de bedoeling toch. Hoe reageerde je toen je te horen kreeg dat je verantwoordelijkheden alleen maar meer worden?

Nursie leuk dat het weekend zo geslaagd was!

Ik ben gisteren op controle geweest. Baby's doen t goed, 1 ligt lekker laag (voor mn gevoel tussen mn knieeen haha). Ze gaan richting de 2500 gram nu. De gyn denkt dat ze de 3 kilo toch wel gaan halen.

Alleen mn bloeddruk blijft aan de hoge kan t. Zit op t randje. Opeens kwamen er allerlei dingen naar voren.

Als mn bloeddruk hoger wordt wordt ik opgenomen. Daarna nog een heel verhaal over inleiden, geplande keizersnee en weeet ik veel wat.

Viel helemaal rauw op mn dak. Raar he. Ik ga er gewoon vanuit dat de baby's zich zelf wel aandienen, dat ik een natuurlijke bevalling heb en dat ik bij wijze van spreken de volgende dag weer naar huis kan. Andere scenarios heb ik gewoon helemaal niet in mn hoofd.

Maar goed ik lag dus gister aan die monitor en toen daalde mn bloeddruk ook snel zodra ik rustig lag. Dus nu gaan we thuis een aantal dingen regelen om proberen te voorkomen dat ik in het zkh kom. Peter gaat eerder thuis komen van werk zodat ik de middag op bed kan blijven als ik dat wil en we gaan ook nog even kijken naar thuiszorg wie weet kan ik daar ook nog wat hulp van krijgen. Lijkt me allemaal prettiger (en goedkoper) dan 3 weken ziekenhuis.

Volgende week terug voor controle.
oh ja hoe vinden jullie deze. haha. Peet heeft nu geregeld dat hij eerder naar huis kan smiddags. Zegt de baas van zn manager ja dat is prima maar hij moet nog wel even 1,5 week naar India in februari. hahaha.

die heeft t ook niet echt begrepen dus haha.
Oef, haha die is lekker

goh het wordt menens he met de bevalling in zicht en zo'n gyn die eens even alle scenario's opsomt...

Tinus, M had dat ook de eerste twee of drie dagen nadat hij ziek was geweest huilen bij het afscheid op het kdv. Komt goed hoor....
Nou ja, wat zei Peet? Was zijn baas even vergeten dat ie een tweeling gaat krijgen?

Kan me goed voorstellen dat je best wel even moest slikken van al die instructies van de gyn. Maar ik begrijp het heel goed dat je vanaf nu echt 3 stappen terug moet doen.

Zo hebben jullie dat gehoord van die achtling in Amerika trouwens...?!! En Oef vond haar buik al groot... haha!
quote:Falcon schreef op 28 januari 2009 @ 13:13:

Oef, haha die is lekker

goh het wordt menens he met de bevalling in zicht en zo'n gyn die eens even alle scenario's opsomt...

Tinus, M had dat ook de eerste twee of drie dagen nadat hij ziek was geweest huilen bij het afscheid op het kdv. Komt goed hoor....Ja ik hoop maar dat het snel weer beter gaat. Het ging net goed met wegbrengen en meneer wordt ziek en het is weer drama. Toen ik belde vertelden ze dat ie zeker een uur lang heel boos was geweest. Zielig hoor (voor zowel Manu als de leidsters...)
Hey meiden

Ben er even niet geweest, onze (nieuwe!) pc had kuren. Alles was weg, nou ja, dat leek tenminste zo. Gelukkig heeft lief m weer op orde gekregen, ik was al bang dat alle foto's weg waren!

Ben niet bijgelezen want ik heb maar een paar minuutjes voor Yahnoa weer wakker wordt...

Bij het doorscrollen zag ik wel dat Aimee jarig is geweest! Aimsebaby is dus ineens een Aimsedreumes geworden :wink: Beetje laat dus, maar toch:

Mette: ik wordt een beetje naar van je berichtje over het gebeuren in Dendermonde... Ik hoorde het vrijdag op de radio en heb het bericht niet uit mijn hoofd gekregen. Ik vind het zo iets onwerkelijks. Ik probeer niet teveel te lezen of te zien over wat er gebeurd is, krijg dat anders al helemaal niet meer uit mijn hoofd vrees ik, maar als ik je schrijven zo lees... krijg er weer rillingen van. Ik merk dat ik sinds vrijdag anders met "lastige buien" van Kaya omga, dat ik blij ben dát ze lastige buien heeft, en dat Yahnoa gewoon veilig in zijn warme wiegje boven ons voeteneinde bungelt... Normaal ben ik niet zo snel gegrepen door een nieuwsbericht, maar dit heeft me echt geraakt, rauw en diep...

Oef: wat zou het fjin zijn als je ukkies de 3 kilo zouden halen! Dan hoeven ze waarschijnlijk niet in de couveuse en kunnen ze gewoon in een wiegje bij je liggen...

(Yahnoa is wakker... dit was mijn ozo zinnige bijdrage voor vandaag dan)

O, nog heul snel dan: Yahnoa heeft vannacht eindelijk weer doorgeslapen! Sinds hij ziek was geworden was hij weer helemaal gewend aan de nachtvoedingen en werd hij meerdere keren per nacht wakker... dat is nu dus weer voorbij joehoe!!!
Ik heb net nieuwe schoenen gekocht voor Yora. Maat 22. De verkoopster wilde eerst 23, maar die waren echt nog heeel groot. Ze waren 49,95. Ik weet dat deze info al eerder is langsgekomen... maar hoeveel geven jullie ongeveer uit aan schoenen? En welke maten hebben de kinders nu?

He Oef ik dacht dat jij in de wiehier stond.. maar het is ene eva21 met hetzelfde plaatje.

Mette: Hoe voel je je nu? Goed hoor van Tris!!!

A1mee:"Ik merk dat ik sinds vrijdag anders met "lastige buien" van Kaya omga, dat ik blij ben dát ze lastige buien heeft, en dat Yahnoa gewoon veilig in zijn warme wiegje boven ons voeteneinde bungelt... Normaal ben ik niet zo snel gegrepen door een nieuwsbericht, maar dit heeft me echt geraakt, rauw en diep..."

Dat bedoelde ik dus ook te zeggen gisteren... maar ik ben niet altijd zo goed in formuleren blijkbaar...

Oef: Ja dat is nog heel wat straks he hoe die bevalling zal gaan.. ik hoop dat het zo gaat zoals je in je hoofd hebt... waarom kan Brian eigenlijk niet in de middag bijvoorbeeld naar het kinderdagverblijf?

Tinus: Ik hoop dat het ook weer snel wat beter gaat met wegbrengen van Manuel.

Mainecoon: Ik ben echt heel benieuwd hoor hoe je zelf tegen je extra werk aankijkt...

Flodder: Mooie roze cd-speler! En grappig dat Floortje daar dus niks over te vertellen heeft... Grappig van zo dicht bij Oef in de buurt zitten...

Marloes: Ik zag dat het Mega Mindy (?) pak in het krantje van de Intertoys stond... moest gelijk aan je denken :D
Grmbl, wilde er even voor gaan zitten, ben net bijgelezen maar Roxanne loeit als een sirene vanuit dr bed dus ga daar eerst maar es polshoogte nemen
Heb niet zoveel tijd maar zal julie even bijbriefen over gister...

Commode: "ja, sorry, maar die past niet door het trapgat en via buitenom doen we het niet". "Oeps, we zijn de bovenkant van de kast vergeten".

Kortom, opa en vriendlief hebben zelf de commode naar boven getild en de kast staat nog niet in elkaar (maar wel al boven).

Opmeten van de jaloezien ging goed, worden we later gebeld: "Ja, ik denk ik waarschuw maar even, de jaloeziën verduisteren niet hoor, is allen voor de sier".

GRMBL!!! En we hadden het nog wel gevraagd of het wel wat donkerder maakte!!! Goed, ben dus een beetje op zoek gegaan naar vitrostaticdingen die zelfklevend maar zonder te plakken op de ramen kunnen en die verduisterend zijn...bestaat alleen volgens mij niet...

Gisteren was ik dus A: bekaf, B: boos, C: verdrietig... toen moesten we ook ngo voor controle naar de verloskundige, en gelukkig, ik voelde me al stukken beter.. Smurfin doet het goed, heeft een groeispurt gemaakt, heeft zeeën van ruimte nog, genoeg vruchtwater, kortom het kan nog wel even duren!

Vanmorgen naar Hornbach geweest, meteen even voor behang gekeken, en voor 3,50 euro een leuke rol gevonden voor in het halletje! (is maar 1 muur) We hadden fotolijstjesbehang van eijffinger, alleen mijn vader en vriendliefs oom dachten dat we het niet meer wilden dus die hadden het weggehaald en kapot gemaakt...(snif...) Maar nu hebben we goud met groen, klinkt misschien gek maar ziet er wel leuk uit, zeker voor die prijs! Heb ook een behangborder gekocht voor de kamer van de tweeling van schoonzus, die was duurder! Wel heel leuk van prinsess Lillifee met spiegeltjes enzo! Heel schattig!

Sorry voor het egoën, maar moest het even kwijt!!!

dikke knuf en misschien tot later! Als het goed is is vriendlief zo thuis en dan gaan we weer naar decokay om te kijken of ze kunnen aten zien hoe het verduisterd wordt, naar Ikea voor Joeri's grote bed kijken (twijfelen nog steeds tussen 2), naar de Praxis voor springveren (voor de houten vloer te kunnen leggen) en plinten kijken...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Yora, ik heb een schoentjes-slofjesfetish voor M, dus ik geef er wel wat aan uit (kleding dan weer niet, altijd Hema, H&M en Rainbowbabies, in het eerste jaar ook Zeeman).

M heeft nu schoentjes van Shoesme maat 23 (60,- geloof ik), maar ik wou dat ik maat 22 had gekocht, want hij is er na vier maanden nog niet ingegroeid. Ik had ze op de groei gekocht omdat ik las dat de voetjes wel een halve cm per maand groeien als ze eenmaal lopen. Nou, bij hem niet dus..

Hiervoor had hij schoentjes van Petit Shoes maat 21 (40,- in de aanbieding).

Als hij zo langzaam groeit heb ik er geen problemen mee om volgende keer weer schoenen van 60,- te kopen.
hee Knor, wat een teleurstelling over de commode en jaloezieën gister! Maar wel fijn dat het bij de vk goed was
Mijn werk ..... nou ik was wel enigzins verbaasd toen ik het hoorde om eerlijk te zijn, maar ben aan de andere kant ook wel erg blij met de blijk van vertrouwen. Heb vandaag overigens wel aangekaart dat ik liever de ene week 4 en de andere week 3 dagen werk, dus 4 uur minder per week zeg maar (28 uur ipv 32). Ze zou het gaan bespreken of dat mogelijk is en dan hoor ik het nog. De werkdruk is opzich wel te doen, de study loopt een beetje tegen het eind en de deadline is uitgesteld dus dat scheelt wel iets.
Tijgertje was uit bed gevallen Maar ze zei ´Mama, (r)Oxanne hoefe niet slapen, aanklee-en´

Hihi.

Heb dr wel laten liggen en ze is nu stil maar weet dus niet hoelang ik nu heb dus typ even als een gek

België,

Pas de zondag hoorden we het op het nieuws omdat we toevallig de tv aan hadden staan op de hotelkamer, voor die tijd gelukkig niets van mee gekregen..

Wat een drama... kan er niet aan denken zonder dat er tranen prikken

Wat een ontzettende paniek moet daar geweest zijn, zoveel gewonde kindjes, die leidster die haar leven heeft gegeven om de kindjes te beschermen...

Heb de belgische kranten gelezen en als ik dan las dat hij tekeer was gegaan op de babygroep tot 18mnd en voornamelijk de kindjes toetakelde in de gezichtjes omdat die vrij van kleding waren.....

Misselijkmakend.

Meerdere hulpverleners (zeker die ook met kleine kindjes thuis) hebben er erg veel last van van wat ze aantroffen.

Het zou je weerloze baby maar zijn...ooh, wat zou ik een verdriet hebben, niet voor te stellen...

Wat betreft die kerel.... ik weet dat hij ´ziek´ is maar mijn moederhart kan maar weinig ´begrip´ opbrengen.

...

Tis haast jammer dat de politie hem eerder in de kraag heeft kunnen grijpen dan dat de ouders hem te pakken hebben gehad.

Voor zijn ouders is het ook erg, dat ze zo´n monster op de wereld hebben gezet...moet toch ook een ramp zijn voor jou als moeder/vader, als je kind zoiets verschrikkelijks aanricht...

....

Nou, nu even iets anders.

Idd! die 8-ling!

Heb vandaag in de krant gezien hoe de kindjes in de buik opgestapeld hebben gezeten.....ongelofelijk!

Tis veel geweest om terug te lezen, probeer even uit mn hoofd te doen hoor

Yora:

De srub heet Angels on bare skin oid. M.is dr niet zo over te spreken... denk dat ik binnenkort gewoon weer de kruitvat binnen loop voor een fles van een knaak

Roxanne heeft nu maat 25 en die laarsjes waren iets van 65,- euro geloof ik.

Mainecoon:

Weet je al iets meer van je rijschool?

Enne, meer werk/ verantwoordelijkheid?? Lijkt mij ook niet echt verstandig??

A1mee:

Yeah voor Yahnoa!

Oef:

Jeeee ja, zo komt t wel heel dichtbij als dr vanalles zo wordt opgesomt door de gyn! Wat goed dat er toch vanalles te regelen valt met P. zn werk! Maar blijkbaar hebben ze t niet helemaal gesnapt nee?! Wat zei ie trouwens dr zelf op?

Fijn dat de beebs het zo goed doen!

Driftbuien:

Gelukkig geen last van hier, de meiden kunnen wel drammen op zn tijd maar ik moet zeggen dat het ´opvoeden´ me 100% meevalt... *afkloppen!!! zul je zien dat ik morgen kom posten dat het hier klote gaat *

Gisteren heb ik de wekelijkse boodschappen gedaan met allebei de dames (Yasmine in de kar, Roxanne lopend in de winkel) en dan moet ik zeggen dat ze erg goed luisteren alletwee

Als Roxanne een keer huilend dramt om iets zeg ik rustig tegen haar dat ik dr zo niet kan verstaan en dat ze rustig zonder huilen maar moet zeggen wat ze bedoeld. Doet ze dit niet dan negeer ik haar en herhaal/zeg ik dit af en toe een paar keer terwijl ik verder ga met waar ik mee bezig was.

Met een pruillip maar zonder tranen weet ze dan altijd nog wel dr uit te persen wat ze wilt zeggen haha!

Als ze dan rustig heeft gezegd wat ze bedoelde zeggen we iets in de trant van: ´Nou, was toch niet nodig om daar zo over te huilen? kun je gewoon vragen hoor veeg je tranen maar af´

*By the way, tis nog stil boven!*

Flodder:

Beterschap! hoe gaat t vandaag?

Wel schattig dat Floortje dan samen met je in het grote bed slaapt

Eeehhh, weet t zo even niet meer

...

Vanmorgen trouwens op controle geweest, alles okay, de kleine groeit goed.

Wel aangegeven dat ik steeds meer last krijg van mn kruis/bekken/schaambotje oid en moeilijker op gang kom/kan lopen.

(en neeeeeeej, t komt niet door -en Wahaha! )

Tsja, ze kunnen weinig met die info maar dan zijn ze iig op de hoogte

Zo. Posten die hap!

Kusss!

Oh! dr is weer aanloop geweest ondertussen!!!

Knor:

He bah, dat is wel een domper geweest... echt iets om taai over te worden ja! hopelijk slagen jullie vandaag voor t bed van Joeri enz.!

Mainecoon;

Tuurlijk, ergens is het wel strelend dat ze het jou toevertrouwen maar t is wél meer werk... toch??

Falcon:

We zaten in een hotel tegenover het stadspark, genoeg groen gezien hoor
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 28-01-2009 14:24
Reden: aanvulling ivm aanloop :)
% gewijzigd
Angels on bare skin is juist geweldig spul! Maar wel heel fijn voor dagelijks gebruik... voor grof geschut zou ik dan voor ocean salt zijn gegaan bij hem :p Angels on bare skin zou jij misschien eens een keer proberen... ik word er blij van

Nurse zo is het ook hoor als moeder zou ik zeggen die vent moet dood en als het mijn kind geweest zou zijn...

maar als persoon probeer ik mij voor te stellen hoe hij zo is gekomen... en hij blijkt al een flink aantal jaar niet helemaal goed te zijn... Ik had het nog monsterlijker gevonden als het echt iemand geweest was die alles op een rijtje heeft (zal wel nooit het geval zijn?)
haha Nurse, maar dat driekhoekje stadspark is (naast de Kruidtuin) dan ook het enige groen in Antwerpen! Ik woonde helemaal aan de noordkant van het centrum.

Bij mij noteerden de vk'en ook elke keer braaf dat ik bekkenpijn had, maar deden er verder ook niks mee. Lastig, want zo wist ik niet wat nog normaal en wat abnormale pijn was.
Nee, lijkt me niet dat iemand tot zo´n daad over kan gaan terwijl ie gewoon toerekeningsvatbaar is.. En tuurlijk, zo´n man is ´ziek´ maar toch zegt er een stemmetje in mn hoofd dat als het mijn kindje was dat hij te pakken had gehad dat ik hem zou willen afmaken....Lijkt me t verschrikkelijkste wat je kan overkomen; dat ze je kindje(s) zo te grazen nemen... daar moeten ´ze´ gewoon van af blijven.

Dr lopen echt een hoop gekken rond,meer dan dat er vast zitten...

Las vandaag ook een bericht in de krant van een stel dat een lichtverstandelijk gehandicpte zoon van 17 jaar hadden verwaarloost/mishandeld totdat de dood erop volgde... hij moest slapen in een ruimte zonder bed, verwarming enz. kreeg regelmatig slaag en als ie iets te eten kreeg was het rauwe lever of zn eigen uitwerpselen, de artsen konden niet zeggen waar aan hij nu precies aan was bezweken

...

ik word zo verdrietig van zulke berichten... Hoe kun je?! Denk ik dan....

Pffff... nou even over de Lush, is wat gezelliger he?

M. wilde idd de ocean salt kopen voor zn gezicht maar de verkoopster keek hem geschokt aan en raadde dat ten zeerste af (zeker omdat ie t liefst om de dag scrubt)

´Die Ocean zou ik maar 1 x pw. gebruiken, en dan voor mn rug´

Wahaha!

Zal die Angels eens proberen, M. heeft dr een hekel aan dat ie moet gaan liggen mengen met wat water om de juiste substantie te krijgen zeg maar

Nou, ga me eens nuttig maken, de meiden slapen nog maar even en ik wil nog stofzuigen en dweilen

Xxx
Jaja, Nursie ik geloof wel dat je genoeg groen hebt gezien, als dat het uitzicht was van je hotelkamer

Yora; Nova heeft schoenmaat 23, haar schoenen waren toen iets van ¤75. Ik had ook hele gave schoenen gezien van ¤125 maar dat vond ik zo duur, dat ik dat toen maar niet had gedaan.

A1mee; lekker weer zo'n nachtje doorslapen! Hoe is het met het flesdrama?

O ja, Falcon, we hadden het er even over gehad als je wilt mag je je aanmelden bij HM. Dan zal Oef je daar toevoegen.
Dat soort berichten over stelselmatige mishandeling of doding door mensen waar een kind helemaal van afhankelijk is, en die die ook hoort te kunnen vertrouwen, vind ik dan nog schokkender..

Zo'n incident als in Dendermonde is horror, maar wel een incident en hopelijk een eenmalige gebeurtenis voor die kindjes. Die worden hopelijk in een warm nest opgevangen (dan heb ik het nu even niet over de ouders en familie van de overleden slachtoffers). Maar een kind dat jarenlang wordt mishandeld of verkracht en er helemaal alleen voor staat.. gruwelijk. En dat komt dus veel vaker voor.
Yora: Manu heeft ook nog steds maat 22. Hij doet maaaanden met een paar schoenen. Hij heeft nu Hush Puppies van zo'n 40 euro en een paar Puma's die hij tweedehands heeft gekregen van een neefje. Er is bijna niet op gelopen, dus kan best. Ik wissel die gewoon af met zijn stevigere schoenen. Bovendien draagt hij schoenen eigenlijk alleen maar buiten, de rest van de dag loopt ie op blote voeten. (hij trekt nog steeds altijd en overal zijn sokken uit!)

Nurse: Dat berichtje las ik ook, maar ging dat niet juist over een meisje?? Ik probeer te verzinnen waar ik het had gelezen, was het nou op internet of in de krant bij mijn moeder...

Lijkt me heerlijk als je kindjes niet driftig zijn. Ik vind het maar moeilijk hoor... Zeker als Manu het ook bij een ander doet, zoals bij oma of op het kdv. Hij weet heel goed wat ie wil en kan het ook wel duidelijk maken, maar hij lijkt soms zo ontevreden, zucht.

Scheelt ook dat ik zelf nog steeds niet echt opgeknapt ben. Het valt me vies tegen, maar ik ben al bijna 2 weken strontverkouden. Ik moet nog steeds 3x per dag sprayen anders zit mijn neus zo dicht dat ik niet kan ademen. Ik hoest nog steeds zo erg dat ik soms bijna over mijn nek ga. En ik klink ook nog steeds verschrikkelijk, zo erg dat een klant vanmorgen reageerde met: 'Zoooooooooooooooooo jeeeeeezus, wat klink jij erg!!' toen hij me aan de telefoon kreeg. Ik heb nog steeds geen trek in eten, heb veel koppijn en ga het liefste iedere avond om 21u naar bed. Ik zat gisteren nog te twijfelen of ik even langs de ha moet gaan, maar ja... heb verder geen koorts ofzo meer. En wil niet voor een verkoudheid naar de dokter.

Vrijdag met de meiden op pad. Ik hoop maar dat ik dan wat meer energie heb en gewoon een wijntje kan drinken enzo. Met zo'n hoofd in de sauna lijkt me alleen maar vreselijk.

Zo weer klaar met klagen...
Had je het gezien Falcon wat Mette schrijft? Je bent 'opgenomen' in ons groepje op HM!
Mette, o leuk, en handig! Dan kan ik daar wat foto's plaatsen voor degenen die geen vriendjes van me zijn bij Hyves. Ik zal vanavond even zoeken en een account aanmaken daar, zit nu op mijn werk (jaja, viva mag eigenlijk ook niet, vanaf volgende week zal ik het forummen overdag drastisch beperken).

voelt wel raar hoor, als er een ballotage over je wordt gehouden

Wat ben je lang verkouden! bij de huisarts word je wsch inderdaad zo weer weggestuurd. Je kan alleen maar uitzieken en heel gezond eten.. Ik was ook na twee weken pas weer de oude, die griep is langdradig (maar ik zat niet zo vol als jij).
Ik ga even de reclamefolder van de Lush uithangen :p

Als hij echt ocean salt om de dag wil gaan smeren zal hij ook echt aan de dagcreme moeten denk ik...(cosmetic lad) is sweet japanese girl niet wat?

Deze gezichtsmassage bar heeft de vorm van een traditionele Japanse zoete lekkernij en bevat stimulerende essentiële oliën om je gezicht te verstevigen en op te frissen. Smelt het in je handen en smeer de zachte oliën over je hele gezicht. De gemalen amandelen scrubben zachtjes je dode huidcellen weg en als je met warm water je gezicht afspoelt, neemt de cacaoboter meteen alle viezigheid van de dag mee. Japanse vrouwen hebben hun huid het liefst zuiver, zacht en mooi, wie niet?

Ik vind Yora dr schoenen trouwens niet echt geweldig mooi ofzo maar die mensen van die winkel hebben er meer verstand van dan ik... en ik ben altijd bang dat ik haar op verkeerde schoenen laat lopen anders

Ik zag trouwens dat ik niet de enige was die met het idee van een kindvrije dag in de Efteling kwam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven