Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Fien en Thembo super dag dus! Ik vind het zo leuk te lezen dat jullie en je partners ook helemaal ontroerd waren. Fien en natuurlijk bevallen en geen operatie naderhand is ook echt super. Blijft de pijn die de dokter had voorspeld ook weg? Thembo heb je ook een foto?

Biaha ik heb mijn nod de dinsdag na de wintersport maar ik denk eerder donderdag want ik had mijn ei vandaag op dag 19. Dus de testen blijven lekker thuis en hoef nergens aan te denken. Wacht je effe met bevallen tot ik terug ben? Oja, er is verse sneeuw gevallen! Nog 3 nachtjes slapen.

Robo hoe is het met de krampjes? Wat zijn beesten toch eigenlijk aanstellers, ik heb een kat die steeds jankt als je ook maar even naar een andere ruimte gaat. Maar goed hij is dan wel helemaal meegelopen naar frankrijk, is ook best een eind.

Kiekeboe vroeg naar bed vanavond. Ik ken dat gemaal in bed, jammer dat je gedachtes niet uit kunnen. Misschien toch nog effe tv kijken voor het slapen gaan in jullie slaapkamer-bioscoop?

Hier nog steeds een beetje vage buik maar moet mij ei toch echt gehad hebben zie die test van maandag. Misschien vanwege de drukte daar binnen nu?
hallo dames zo ik ben er ook weer eens.

Het is echt ontzettend druk op het werk, niet normaal meer.

De afgelopen 3 weken en nu de 4de week is het nog geen moment rustig geweest. Ben dan ook na het werk erg moe en heb geen puf om ook maar iets te doen behalve bank hangen en vroeg slapen.

Over werk gesproken heb nog een nieuwtje maar dat zet ik wel even op de hyves.

Verder gaat het hier goed, voel me nog steeds lekker. Moet mezelf soms echt even helpen herinneren dat ik zwanger ben.

Begin nu echt groei van mn buik te merken. Broeken gaan wat straker zitten en ik kom een beetje aan.

Was in het begin 7 kilo kwijt, nu 5 weer er bij sta dus nog 2 kilo in de min maar het gaat de goede kant op

Ben vandaag 18+1 week zwanger en over 2 weken heb ik de 20 weken echo. 10 februari om precies te zijn.

We hebben afgelopen vrijdag een kinderwagen via markt plaats gekocht. Een Quinny Freestyle, gebruikt voor 2 kinderen maar ziet er uit als nieuw en rijd ook als nieuw.

Hij is grijs blauw (meer grijs) met beige. Alles er op en er aan en veeeeeeeeeeeeeel goedkoper dan een nieuwe.

Ben er helemaal blij mee!

@ Kiekboe: balen van het werk van je vriend! Zie even de hyves.

@Biaha: gefeliciteerd met je man zijn rijbewijs. Hoe bevalt je verlof tot nu toe? Lekker dat je de 37 weken grens gehaald hebt, een fijne gedachte lijkt me.

@Fien: super nieuws joh, kan me voorstellen dat je even ondersteboven was.

@Thembo: Super dat de kleine gewoon gemiddeld qua groei is! Nog even dan ban begint ook jou verlof.

@Tazzle: ik duim voor je dat er niks ernstigs is en dat je alleen maar geruststellend nieuws krijgt.

@ Phoehee: geweldige humor heb je! Super en ik duim voor je dat jullie inzet gewerkt heeft!

@ Robo: Ik hoop dat het snel feburari is en je geholpen kunt worden.

Sorry dames ik weet niet meer wat er geschreven is en waar ik wel of niet op gereageerd heb.
Tazzle heel veel succes vandaag, hopenlijk snel meer duidelijkheid en geen problemen. Ik zal duimen.

Anira gaat naast drukte wel goed dus. En wil jij nou wel of niet weten bij de 20 weken echo wat het wordt?

Mijn temp is gestegen vanochtend dus zit helemaal goed. (van 36.3 naar 36.6) Ik heb er een heel goed gevoel bij deze maand, al slaat dat eigenlijk nergens op na 6 mislukte pogingen.
Hoi dames,

ik heb weer 2 buikfotootjes op de hyves gezet. Inclusief eentje in mijn nieuw gekochte outfit van vorige week!

Ben blij te lezen dat je nu toch een beetje gaat beseffen dat er een ukkie in je buik groeit Nog heeeeeeeeel even wachten en je voelt het schoppen!!! dat is wel heel leuk hoor....

Nou, nu naar de arboarts. Vannacht wel door geslapen, maar niet lekker dus nog steeds super moe en zeker geen zin om naar mijn werk te gaan!

Straks is Tazzle naar de belangrijke afspraak. Ben benieuwd...
Goeiemorgen!

Anira, leuk dat je er ook weer bent! Je klinkt goed. Zo te lezen gaat het goed met je.

Kiekeboe, heb je vannacht een beetje geslapen? Misschien weer een dagje vrij nemen voor de broodnodige rust?

Thembo, fijn fat het er goed uit zag allemaal. Mensen hebben altijd zoveel te zeggen over je buik. Niks van aantrekken. Met jouw kind is niks mis. Jij krijgt gewoon een mannetje van 3500 gram precies!

Phoehee, ik doe mijn best met ophouden, maar ik kan niks beloven.

Als ik het goed heb ben je rond 7 feb dus terug?

Robo, die hond van jou is wel errug zielig! Wel schattig dat hij zo aan jou hangt. Wat een lompe opmerkingen kunnen mensen soms toch maken! Laten we het maar op onwetendheid houden. Kunnen ze ook niet helpen.....

Ik heb een lange nacht gemaakt. Lag om 21.00 uur al te slapen en opgestaan om 7.30! Heb wel wat gespookt, gewoeld en wakker gelegen. Maar al met al voel ik me een stuk beter dan de afgelopen dagen. Nog geen bevallingstekenen. Maar goed, zoals foxy al schreef, het kan nog zomaar 5 weken duren vanaf nu!

Zou wel graag mijn lijf terug willen.... heb zin om naar de kroeg te gaan en even niet aan babies te denken.

Man en ik hebben wel besloten om dit jaar 3 dagen Lowlands te gaan doen. Dan is de baby zo'n 6 maanden dus dan gaan de broers lekker naar oma!

Heb hele erge behoefte aan ouderwets feest met teveel alcohol en te weinig slaap. ( alhoewel weinig slaap de komende maanden er wel in zit )

Nog 7 maanden en dan is het zover!! Waar je je niet op kan verheugen!

Tot later!
Oh jemig Tazzle. Ik heb vannacht nog aan je liggen denken en nu vergeet ik je! Foei!

Heel, heel, heel veel succes straks! Ik hoop dat het je wat duidelijkheid zal geven!
Fien wat een supergoed nieuws heb je gehad!! En dan ook nog zo'n mooie echo. Heerlijk. Ben je er nu lekker van aan het genieten?

Tazzle spannende dag voor jou vandaag. Gelukkig dat je niet al te laat hoeft en dat je moeder met je meegaat. Niet in de ruimte maar toch lekker in de buurt. Heel veel succes vandaag.

Robo voor jou komt het ook langzaam in de buurt. Nog een paar daagjes volhouden. En wat is jullie hond al oud zeg. Goed dat hij het verder nog 'goed doet'. Heerlijk om een beest om je heen te hebben.

Kiekeboe ben je alweer wat uit je dip? En van dat weinige slapen word je ook echt niet blij he. Dikke knuffel vanaf hier.

Biaha voor jou komt het nu echt dichtbij. En ook een lekker idee dat je gewoon thuis mag bevallen vanaf nu. Weet niet meer of je dat nu wel of niet wilde eigenlijk.

Anira jij ook al bijna op de helft. Willen jullie weten of het een meisje of jongetje is? Wordt wel weer tijd voor een meisje in de lijst ;)

Phoehee jij alweer bijna op vakantie. Heerlijk hoor. En ik duim hier heel erg voor je mee. Het is je zo gegund.

Moet straks naar de vk maar vandaag voor het eerst niet heel veel zin. Zie er een beetje tegenop dat mijn kleine meid toch niet goed gegroeid is. Hele doemscenario's langs zien komen vannacht.

Dochter is snipverkouden en morgen heeft ze haar afscheid op de babygroep. Hopelijk is dan wat meer opgeknapt.

Op mijn werk komt een interne vacature waar ik eigenlijk wel op wil reageren. Vraag is natuurlijk is dat slim nu ik al bijna met verlof ga. Groot dilemma.

Fijne dag meiden
Héééél veel succes vandaag Tazzle!
Hey ladies,

nou, ik ben ongesteld hoor. Ik weet dat ik inconsequent ben maar dit keer komt het toch als een tegenvaller, ook al is het wat betreft medische dingen toch beter.

Maar ben er even van van slag: dit is de vijfde keer dat we het hebben geprobeerd en het lukt dus "al" vijf keer niet.

Nou ja (ik moet niet zeuren , I know).

Daarbij gaat het de laatste weken even wat minder tussen mij en mijn man, gisteravond echt de ergste ruzie sinds een jaar gehad en dat terwijl we begin deze week ook al ruzie hadden.

Ik heb dikke huilogen, voel me supergekwetst, ik ben ongesteld, ik heb pijn aan mijn borst, kortom, bleeeuuuuuuuuuuuh.

Heb even geen energie voor leuke reacties, misschien later meer.

groetjes
Robo
Ach Robo, ronduit klote dus!
Hee meiden, allemaal super bedankt voor het denken aan mij! Maar ik heb geen nieuws, ik had me netjes gemeld bij de balie, werd ik meten weer terug geroepen, ze hadden me de hele ochtend al proberen te bellen, maar geen gehoor gekregen. De arts waar ik heen moest was ziek!! Dus mijn afspraak kon niet doorgaan.. BALEN!!! Nu moet ik 18 februari heen. Dus zit ik nog 3 weken in spanning! BAHBAHBAH! Nou ja, je doet er zo weinig aan!!

Robo, meid wat klinkt dat allemaal vreselijk kut! Snap heel goed dat je er even doorheen zit! Hopelijk maken jij en je vriend het snel weer goed. Soms heb je even een periode waarin het allemaal even niet zo lekker gaat. En dan word je ook nog ongesteld, daar zit je helemaal niet op te wachten. Een dikke knuffel van mij, en hopelijk knap je snel weer wat op!

Fien goed nieuws zo te lezen bij jou! Top, hopen dat het allemaal zo voorspoedig blijft gaan! Mooie echo trouwens, echt heel duidelijk!

Phoehee, heel veel plezier aankomende week, en ik duim avast voor je dat je lekker zwanger bent!!

Sorry voor de rest die ik vergeet, ik ga ff wat in huis doen!
Robo. Gatver! Alles tegelijk. Het hoeft niet altijd leuk te zijn hoor. Ga maar lekker niksen.

Tazzle, balen!!!! Kom je nog voor niks ook! Nog 3 weken. Duurt idd best lang. Die ook maar weer uitzitten dan. Zit niks anders op.....

Ik zit weer in de krampen. Bah! Ben alleen met zoon, het is mooi weer, maar ik zie het niet zitten om weg te gaan.

Misschien straks toch maar even eendjes voeren ofzo. Anders zitten we de hele dag zo binnen.
Robo, wat shit! Echt balen voor je. Veel sterkte.

Tazzle, jeetje mina, weer 3 week wachten, elke dag is er vaak al een teveel...

Ik lig in de lappenmand. Griep.....

Nog een vraagje voor de andere zwangeren. Heeft iemand van jullie ook last van een verhoogde hartslag? Ik word er helemaal gek van. Bij de minste inspanning loopt het al op en in rust zit ik nog rond de 100...
Sjeesj ik zit er écht doorheen merk ik.

Geen berichtje van mijn man, geen mailtje, terwijl we normaal gesproken vanaf 's ochtend 8 uur contact hebben.

Ik kan maar niet vergeten wat hij allemaal heeft gezegd, ik kan maar niet over bepaalde dingen heenkomen: ik ben echt gekwetst.

Ik ga in bed liggen met een kruik en een boek en ik hoop dat als hij thuiskomt, dat hij me met rust laat. Ik kan nu niet weer zo'n discussie aan als gisteren, ik verlies altijd en ik kan in het Frans toch net minder goed woorden vinden dan hij.

Het is me nu echt even teveel: 2009 begint zwaar k*t!
Weet niet wat ik moet zeggen om het beter voor je te maken Robo. Hoop dat julli ehet snel weer goed kunnen maken en dat man je kan overtuigen dat hij oerstom is geweest om je zo te kwetsen.

Hoop dat je er uiteindelijk overheen kunt stappen.

Dag in bed met een dekbed over je hoofd is inderdaad een 'fijne' oplossing voor dit soort rot dagen, en hopen dat alles er morgen weer beter uit ziet!

Tazzle, ziet je niet echt mee. Nog 3 weken geduld... GRRRRRR!!!!!!
Robo wat een rotsituatie voor jou. Ik hoop echt voor jullie dat jullie het goed kunnen uitpraten. En vooral dat je man begrijpt dat hij je heeft gekwetst. Vandaag een baaldag houden is wel even zo fijn. Nogmaals een hele dikke knuffel vanaf hier.

Tazzle ook voor jou dus balen vandaag. Kun je weer drie weken wachten. Bah!
Damn Tazzle, zet ik speciaal voor jou de computer open, heb je niks te melden Wel jammer natuurlijk, alweer 3 weken wachten.

Robo, je zal nu waarschijnlijk ook wat meer prikkelbaar zijn en misschien wel erger tillen aan bepaalde dingen door alle gebeurtenissen in je leven nu, zeker als er dan nog eens kwetsende dingen gezegd worden. Daar ben ik ook zo goed in, in kwetsende opmerkingen maken . Achteraf heb ik er dan natuurlijk enorm veel spijt van. Ik hoop voor jou dat het snel overwaait. Kom hier gerust je hart luchten.

Tiaraatje, ik heb dat ook, die verhoogde hartslag. Dat had ik eigenlijk al vrij vroeg. Ik krijg er trouwens steeds opmerkingen over als ik naar de huisarts ga of van de stagaire van de prof, maar het blijkt normaal te zijn.

Phoehee, de pijn blijft inderdaad weg. Ik mag eigenlijk zeggen dat ik een superzwangerschap heb, buiten die vleesbomen natuurlijk. Ik heb af en toe wel wat pijntjes en last van vermoeidheid, maar ik heb al andere verhalen gehoord en dat heb ik lang allemaal niet. Dus vanaf nu is het zeker genieten én verlangen.

Biaha, niet leuk die krampen natuurlijk. Heb je alles al klaarzitten voor als je moet vertrekken? Ik heb ook alles al klaarzitten, gewoon omdat ik me daarover al geen zorgen moet maken hehe Ik heb me gisteren eens naast je foto gesteld en vriend was aan het vergelijken: ja, dat verschilt niet zoveel he. Nee hoor, zo'n 11 weken. Z'n mond viel open hehe, wel grappig. Hoe zit dat bij jullie, als je water mocht breken? Moet je ver rijden naar het ziekenhuis? Rijd je dan zelf of zal je man dat doen of iemand anders?

Kiekeboe, ik ga zo eens spieken bij je foto's

Watje, hoe was het bij de VK? Zorgen om niks hoop ik.
Tazzle shit nu weet je nog niets. Ziek worden kan natuurlijk maar 3 weken wachten bah bah bah. Sterkte met wachten en blijven duimen dat het misschien niet nodig is. Hoe voel je je verder?

Robo ik vind het echt ontzettend k#t voor je. Je hebt elke keer ruzie als je ongesteld bent maar de ergste in een half jaar dat is echt shit. Ik had vorige maand ook de ergste ruzie in een half jaar en nu gaat het weer helemaal goed maar daar zijn ook heel veel builbuien aan vooraf gegaan. Kan je niet gewoon lekker in het nederlands doorgaan op hem? Dan ben je het effe kwijt. Zit hij nu echt helemaal fout of is er sprake van wederzijdse miscommunicatie/verwijten?

Tiaraatje beterschap, kan griep geen kwaad voor je baby'tje? Hoeveel koorts heb je?

Biaha ik ben je 8e terug heel laat dus doe maar 9 februari of later ;) Goed dat je lowlands hebt gepland, wie er komen wordt denk ik in juni bekend toch?

Watje hoe was het bij de vlos?

Fien heerlijk toch zonder pijn! Misschien maar beter om op het ergste voorgereid te zijn maar dat waren wel zorgen om niets.

Hier geen nieuws, ben aan het inpakken en moet konijnenhok nog schoonmaken en konijn knippen (angora) En opruimen en een beetje schoonmaken her en der. (eigenlijk overal maar kijk niet zo kritisch)
Hallo lieve allemaal,

nou gisteravond kreeg ik bloemen en hebben we wel gepraat. Het is nog niet allemaal OK maar laat ik zo zeggen: de stress is er een beetje af.

Niet om de vermoorde onschuld uit te hangen, maar mijn man is op het moment erg gestresst, qua werk (ook hier veel ontslagen met de recessie), sociaal leven (zijn beste vriend en hij gaan momenteel niet lekker en hij vindt dat echt naar), familie (zijn vader wordt nu snel steeds zieker) en daarbij is hij een binnenvetter.

Dus soms "explodeert" hij om niets, en tegen wie? Tegen mij natuurlijk, want ik ben de enige in huis.

Als ik dan zeg dat hij het niet op mij moet afreageren wordt het zo'n eindeloze discussie: dan gaat het over van alles en nog wat en het draait er soms op uit dat het eindigt met verwijten aan mij, daar word ik weleens moe van.

Maar hij ziet het zelf ook, dat dan weer wel.

En hij geeft ook aan dat dit niet kan zo en dat hij gewoon teveel stress heeft. Ik heb toen voorgesteld dat hij met iemand moet gaan praten en dat overweegt hij serieus (had ik niet gedacht!!!).

Want op deze manier drijven wij langzaam uit elkaar en dat terwijl we zoveel van elkaar houden.

Hij wordt over twee weken 40 en we hebben besloten samen lekker weg te gaan (ik ben een week daarna jarig) om weer eens zorgeloos samen te zijn. Als ik geopereerd moet worden plannen we onze korte vakantie natuurlijk later, maar we gaan in ieder geval.

Ik voel me wel iets beter nu maar emotioneel erg moe. Dat ik weer niet zwanger ben speelt ook mee en constant pijn hebben is ook geen pretje. Dus we hebben het samen even moeilijk, apart en als stel.

Bedankt voor jullie lieve reacties en fijn te lezen Phoehee dat het nu juist beter gaat met jullie! Hier zijn ook al meerdere grote huilbuien geweest, dus ik hoop dat het ergens goed voor blijkt te zijn.

Nou, dit is (weer) een ego-post maar ik kom na het weekend gezellig weer terug. Ik ga eerst even tot rust komen denk ik.

Ik leef wel met jullie mee hoor, van biaha die bijna op springen staat tot Tazzle en Phoehee die hard aan het proberen zijn!

En iedereen die ik ben vergeten natuurlijk :-)

En vanavond stel ik voor dat we uit eten gaan, mijn lieve man en ik. Dikke huilogen of geen dikke huilogen

(hebben jullie dat ook, dat je 24 uur later nog kunt zien dat je gehuild hebt?)

Ik wens jullie dus echt een fijn weekend en tot maandag!

Liefs.
Hoi meiden!

Robo, wat een ongelofelijike K*T situatie!

Ik ben blij te lezen dat jullie een groot aantal zaken al hebben uitgepraat gisteravond en nog blijer om te lezen dat je vriend overweegt om met een professional te praten. Want als je zoveel van elkaar houdt en er speelt zoveel in je leven, moet datgene wat je samen sterker maakt wel je rots in de branding blijven! Heel veel knuffels van mij (ook voor het feit dat je toch weer ongesteld bent geworden ook al zou het nu wel slecht uitkomen met je komende operatie)

Tazzle, dat is echt rotnieuws! Het zou werkelijk waar verboden moeten worden dat een dokter ziek is!!!! Nu nog 3 weken wachten tot de 18e... Balen zeg!

Watje, hoe was het bij de vk? Toch nog een fijn gesprek gehad en hartje gehoord?

Ik ben wel benieuwd wat voor functie je interessant vindt binnen je eigen bedrijf. Maar waarom zou je niet solliciteren? Ik zou het gewoon doen als je het een erg leuke functie vindt!!!

Biaha, Lowlands, ooooooooh, heb ik ook zin in!!!! Als ik beval rond de uitgerekende datum, dan is uk zo ongeveer 2,5 maand oud. Moet eventueel kunnen toch!??!? Nou ja, even zien dus. Maar afgelopen jaar konden we niet omdat het met de vakantie erg slecht uitkwam. Maar dit jaar zou misschien wel heel gaaf zijn....

Tiaraatje, ik kan jeniet helpen. Ik heb wel dat ik super snel (bij het op de trap lopen al) buiten adem kan zijn en dus ook een veel hogere hartslag. Maar mijn hartslag is wel altijd prima volgens de vk. Maar hoe voel je je erbij?

Nou, de commode en de kast voor uk is gebracht, evenals het ledikantje. Maar de kast was gevallen in de vrachtwagen en was beschadigd dus heb ik niet eens aangenomen en nu ik de verpakking van het ledikantje eraf haal blijkt dat de spijlen aan 1 kant niet geschilderd zijn..... Dus niet echt geweldige leveringen om het zo te zeggen! Ik ga er wel even achteraan bellen.

verder ben ik super blij dat ik vandaag vrij heb genomen. Ik heb gisteravond (mijn vriend had een enorm grote afscheidsborrel van iedere mdw op de zaak) met mijn beste vriendin tot 11 uur in de kroeg gehangen. Bitterballen gegeten en bier gezopen (malt ). Was erg gezellig en ik kon een hoop van mijn frustratie kwijt. Dus dat was een goed idee van mij! Ben vandaag alweer wat rustiger, al was gisteren wederom echt een kut-dag. Gisteren op de zaak was ik ronduit niet te genieten. uiteindelijk heb ik zelf (dat is ECHT mijn taak niet) alles uitgeprint en zitten vouwen. Gewoon omdat het de deur uit moest (eer gisteren al) en niemand maar dan ook niemand bedacht dat het misschien wel handig was om even te helpen. Nou ja, niemand, 1 collega heeft me juist weer (ten koste van haar eigen werk) enorm geholpen.

MAAR dat was gisteren. Volgende week weer een week.

gaat er iemand nog iets leuks doen? Misschien gaan wij wel bij de ikea onze basis kasten kopen dit weekend. zou ik wel bij van worden.... En dan aan mijn vader een offerte vragen voor de apparatuuur. dan wordt het plotseling weer wat! En ben ik ook weer wat vrolijker...

toedeloe
Kiekeboe ik ga wat leuks doen; wintersport! Ik zie je al helemaal staan met je malt. Dat ziet er gek uit, een zwangere vrouw aan het bier want tja dat het malt is zie je niet meteen. Shit van de meubels, hopenlijk heb je andere voor de baby er is.

Robo is toch lief bloemen. Blijven praten en goed dat hij misschien toch hulp zoekt hiervoor. Al is de uiteindelijke stap meestal nog best een grote. Heb je al een idee waar jullie heen gaan op mini vakantie?

Verder heb ik al sinds mij eisprong buikpijn andere buikpijn maar ook laag. Hopenlijk zijn het mijn darmen, verder kan er in zwangere toestand nu nog niets goeds te voelen zijn dus vraag me toch af of er iets fout is.

Nou meiden tot over 9 dagen, dan is Robo weer vruchtbaar en is Biaha nog niet bevallen en blijkt Tazzle zwanger en Anira een meisje te krijgen.

doeidoei!
Hoi,

Ik ben al op...bleeeeeeeeeeeeeeeeee.

De jeuk is verschrikkelijk. Ik hoop niet dat het weer mn gal is, ik ga maar ff douchen, tis wel slecht maar nu even de enige tijdelijke verlichting.

Hoop dat jullie een betere nacht hebben..
Goeiemorgen!!

Tiaraatje, ik dacht dat ik vroeg op was. Het gaat je niet in de koude kleren zitten he? Heel vervelend om daar 's nachts van te spoken. Hopelijk heeft de douche geholpen.

Watje, solliciteren met een dikke buik zou ik ook gek vinden voelen. Maar niet geschoten..... je weet maar nooit!

Robo, gelukkig beseft man dat hij heel onredelijk is geweest. Verder; zie post Kiekeboe. Heb daar niks aan toe te voegen. Prachtig gezegd!

Fien, het viel mij ook op dat onze maat buik helemaal niet zoveel verschilt. En dat met 11 weken verschil! De vleesbomen groeien nu niet meer als het goed is toch? Zo ja, dan is het misschien maar goed dat de baby wat eerder gehaald wordt. (bij natuurlijke bevalling inleiden???)

Er waren een paar die de vraag stelden.

Ik hoop heel erg op thuis bevallen. Vorige keer ook. En het was zo intiem. We waren met zijn drieën, vk, ik en man. Kraamverzorgster heeft het niet op tijd gehaald, maar kwamlater. HEt was echt super en daar hoop ik dus weer op. Maar ik ga wel een vluchttasje maken. Staat voor maandag op de planning.

We hebben alleen wat logistieke problemen ivm zoon. Voor hem komt er ook een ingepakte tas klaar te staan. Mijn moeder moet wel (parttime) werken en we kunnen zoon als zij aan het werk is bij mijn vader brengen. Maar wat als het dan volop aan de gang is en man te laat terug is??? Voor 's nachts hebben we besloten dat we zoon laten slapen. Maar wat als ik hals over kop naar het ziekenhuis moet??? Voordat mijn ouders hier zijn, zijn we wel een half uur, 3 kwartier verder.

Maar goed, hopelijk wijst het zich vanzelf. Je kan toch niet weten hoe het loopt.

Kiekeboe. Dat is niet zo mooi van die levering. Gelukkig heb je nog tijd, maar toch. En heerlijk met je malt in de kroeg geweest!

En jaaaaaaa! Lowlands dus. Even kijken hoe het bij jullie gaat idd. Maar het is wel een heerlijke afleiding. Kan nu al bijna niet meer wachten. Volgens mij gaan er nog wel meer mensen naar toe, maar zo niet. Man en ik gaan gewoon lekker samen. Heb er nu mijn zinnen op gezet! Maar zou leuk zijn als jullie ook komen!!

Volgend weekend gaat zoon 2 nachtjes logeren. Ik ben zooooo moe. Heb het echt even nodig om me te vervelen en op de bank te hangen. Nu maar hopen dat andere zoon nog even binnen blijft zitten.... maar heb niet echt het idee dat het gaat gebeuren ondanks het gerommel. Ben er wel klaar voor. Vorige week moest ik er niet aan denken dat ik al zou moeten bevallen.. Maar nu vind ik allemaal prima. Mag nog even duren, maar wat eerder is ook goed.

Eens kijken hoe ik er morgen weer over denk

Phoehee, heel erg veel plezier op wintersport!!!

Tot later!
Moge dames!

Tiaraatje, kwart over 5 is echt te vroeg hoor!!!! Hoe staat het nu met je jeuk? Ik hoop echt ietsje beter....

Robo, gezellig uit eten geweest gisteravond? En je getraande ogen weg weten te poetsen?

Phoehee, ONTZETTEND VEEL PLEZIER IN DE SNEEUW!!!

Gisteren zijn we naar de IKea geweest voor de keuken kasten. We hebben nu dus alle kastjes gekocht. Maar geen plinten, deurtjes, apparatuur en een blad. Die komen allemaal later en niet bij de Ikea vandaan. Straks gaat mijn vriend vast bouwen dan kunnen we kijken of het mooi wordt zoals we het op papier hebben uitgetekend. Super leuk werk natuurlijk....

Tussen half 12 en half 3 komen ze nog de hoge kasten brengen. Want hoe we ze ook in de auto probeerden te proppen, het lukte echt niet! Beetje jammer, maar dan maar laten bezorgen. Het is niet anders...

doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven