VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Arm ventje...
Hier kotseritus gehad. Echt vreemd, ik voelde me gistermiddag op het werk de hele tijd niet lekker, misselijk, borrelend van binnen. Normaal werk ik tot 15 uur maar juist nu had ik gezegd dat ik wel de hele dag kon blijven.... Dus het was echt uitzitten van de middag. Uiteindelijk 's avonds rond 19 uur kwam alles er toch uit. Daarna om 21 uur was het Schorries beurt en toen ik om 22 uur Harrie belde om dat te vertellen, meldde hij dat hij ook boven de pot gehangen had (hij was een proefrit aan het maken met iemand die zijn auto wilde kopen, lekker genant.....).

Vandaag gaat het wel weer goed met iedereen, alles blijft weer binnen.

Wel twijfel ik aan mezelf. Ik ben vanochtend mijn voordeursleutels en mobiel vergeten toen ik Schorrie naar school ging brengen. Moest dus mijn vader bellen om me weer binnen te laten. En rond een uur of 11 viel mijn oog opeens op een onderbroek van Schorrie. Bleek dat ik hem zonder onderbroek naar school had gedaan!! Het is achteraf natuurlijk om te lachen, maar ik ben echt bang dat ik niet in orde ben ofzo. Wie vergeet zoiets nou! Heb het gevoel dat ik mijn kind verwaarloos.

Volgens Harrie komt het door het kotsen, ben ik daarvan in de war. Ik hoop het maar, ik wilde de huisarts al bellen om te vragen of ik niet overspannen ben (zo voel ik me niet hoor, maar misschien kan je ook overspannen zijn zonder dat je het voelt?)

Ely, wilde paar dagen terug de taartspullen bestellen maar kwam op 45 euro en we hebben het niet zo breed op het moment dus ik heb de bestelling niet afgemaakt. Even wachten tot er weer wat meer geld beschikbaar is.

Hoe was de echo Ely, hoeveel kindjes zijn het ?
Ach arme Schorrie, zei hij zelf niets dan? En heeft hij echt geen onderbroek aan dan? Wellicht gewoon niet verwisseld ofzo. DAar heeft Kiloknaller een handje van "deze is nog niet vies" .

Overspannen kan je niet nié voelen lijkt mij? Je bent gewoon onoplettend geweest, niet zo alert als anders, maar da's ook niet zo gek toch? Hele dag werken terwijl je iets onder de leden hebt is niet gezond, daarom vast warhoofd-ig.

En ja Ely? Hoeveel worden het er? Alles goed?
Hij heeft zelf niets gezegd (ook gekotst dus ook in de war waarschijnlijk ). Daarom twijfelde ik eerst nog. Maar ik wist het eigenlijk wel zeker, de onderbroek lag op de bank en ik kon me vaag nog wel herinneren dat ik hem direct zijn broek aangetrokken had ipv eerst een onderbroek. We hadden haast dus ik deed het even snel snel.....

Ik was bij het ophalen al bang dat de juf me zou aanspreken. Stel ze wilden gaan gymmen en Schorrie had geen onderbroek aan!
Trouwens vanochtend naar het cb geweest. Knorrie wordt gelukkig goed verzorgd door me , hij weegt 7,5 kilo en is 67 cm lang. Precies gemiddeld allebei.
Haha, Klein Pebbeltje kleedt zichzelf altijd aan, ook toen hij nog in groep 1 zat. Hij gymt in zijn ondergoed en zijn juf kwam me toen ook vertellen dat hij geen onderbroek aan had en dus maar in een onderbroekje van school had gegymd. Ik vond dat toen wel een zielig idee, dat hij zich ging uitkleden en geen onderbroek aan bleek te hebben!

Hij heeft ook weleens 2 hemdjes over elkaar aan. Gewoon klakkeloos aangetrekken wat er klaar ligt en niet nadenken.

Morrie, geen zorgen. Ik heb ook een hele periode gehad dat ik van alles vergat en om de haverklap dus ook mijn sleutels. Toen heb ik maar een sleutel aan de buurvrouw gegeven. Was geval van teveel aan mijn hoofd en ging weer over.
Och gossie, arm Pebbletje! Oorontsteking is inderdaad niet het einde van de wereld, maar los daarvan wel erg vervelend voor zo'n klein mannetje! Stoer ding hoor! Beterschap.

Morrie, ik heb dat soort dingen vaak als ik een periode druk in mijn hoofd ben met allerlei dingen. Dan laat ik bijvoorbeeld ook de sleutel in de voordeur zitten, het is me al een keer of drie gebeurd dat ik me 's morgens suf zocht naar mijn sleutelbos en die vrolijk nog aan de voordeur bleek te hangen, echt heel dom. Of gedachtenloos de auto dichtmeppen en er 5 seconden later achter komen dat de sleutels nog in het contact hangen, ook een paar keer gehad. En volgens mij heb ik zo'n onderbroek-actie ook wel eens gehad maar kwam ik er net voor het wegbrengen achter. Ach ja. In ieder geval fijn dat je je niet meer zo beroerd voelt!

Leuk, Nathje, al die acties, jullie zijn goed bezig!
Laten we het dan maar gooien op teveel aan mijn hoofd . Sleutels vergeten is me al vaker gebeurd (nog nooit voordat ik kinderen had overigens.....), dat kan ik nu ook wel verklaren doordat ik na school direct naar het cb moest en daar een extra tas voor bij me had. Ik had dus de normale hoeveelheid tassen mee (2, 1 voor Schorrie, 1 voor mezelf). Ik had er alleen 3 moeten hebben vandaag....

Maar die onderbroek, het zat me echt niet lekker, het voelt erg ontaard. Wie vergeet zijn kind nou een onderbroek aan te trekken! En dat ook nog omdat ik hem wilde helpen met aankleden. Morgen mag 'ie het weer lekker zelf doen, dan gaat het tenminste goed .

Mijn fietssleutel is ook nog steeds kwijt. Digid heb ik vandaag weer een activeringscode van ontvangen en mijn tankpas heb ik ook nooit meer teruggevonden. En ik was vroeger altijd zo punctueel. Ik ben mijn eigen ik kwijt .
Volgens mij is er niks mis met je hoor Morrie! Maar snap je gevoel wel volkomen. Ik was zo ook tijdens mijn zwangerschap en zeker nog een lange periode erna en kon er soms helemaal onzeker van worden. En nu heb ik het ook nog wel eens. Mijn teken om iets rustiger aan te doen.

Gelukkig is de kotseritus weer weg. Jak!

Thanks, Drop we zijn echt goed bezig, al zeg ik het zelf We zijn vreselijk op de promotietoer om voor een continue stroom van werk te zorgen, vandaar de verschillende invalshoeken. Allemaal even leuk!

Ik zou achterover slaan als Ely meerdere baby's krijgt hoor! Lijkt me op een of andere manier wel iets voor haar.
En waar is Ely dan om het leuke nieuws te komen vertellen?

Fijn dat het met KP weer iets beter gaat Peb!

Hoe zou het gaan eigenlijk met Athena en Mille? Zouden die ook met zieken nog zitten?

Morrie, klinkt echt alsof je aan het ontzwangeren bent. Ik vergat echt van alles toen ik weer moest gaan werken met twee kinderen! Pff..echt een megavergiet was ik gewoon. Vraag me af of dat ooit goed is gekomen! Maar zo erg vind ik zonder onderbroek ook niet hoor? Of ligt dat nu aan mij? Liever zonder onderbroek dan zonder sokken of shirt.

Nath, wat ben je lekker bezig!

Drop, heb je gemaild! Spinnen ging trouwens prima, dus denk dat het voortaan in weekritme gaat komen.
Morrie, als het een schrale troost is..that's the story of my life

Echo was goed!!!

Gelukkig 1 kindje (meer waren absoluut welkom hoor, laat daar geen misverstanden over ontstaan, maar 1tje is wat overzichtelijker )

Alles er op en eraan en 4 dagen verder dan volgens mijn berekening. Dat is wel nieuw voor mij, want bij de rest, was ik steeds 5 dagen korter zwanger.

Maar dit komt helemaal goed uit, want nu ga ik een week eerder met verlof

Ben dus helemaal gelukkig!
Iemand trouwens de IQ test gedaan? Ik kon meedoen via mijn UPC afstandsbediening. Grappig hoor. Mijn IQ is 133
Gefeliciteerd Ely!!!
Oh fijn, Ely! Gefeliciteerd!
Was je soms ook een beetje nerveus, Morrie ;)?
Leuk Ely dat alles erop en eraan zit en dat je een paar dagen verder bent dan veracht! Hoera
Nope, hier geen IQ test gedaan, maar gestept. Lekker verstand op nul en gaan met die banaan dus..

Morgen nog maar 1 dag werken!
He, gelukkig Ely, niet zozeer dat het er 1 is, maar dat het goed is. Duurde me iets te lang voordat er berichtje kwam (ja Koek, ik zat ook te wachten ).
En wat is een UPC afstandsbediening in vredesnaam? Je bent wel slimmer dan de bekende NL-ers, want die kwamen niet zo hoog zag ik op shownieuws (don't ask ).
Heerlijk Ely dat alles erop en eraan zit! Vast bijzonder om te zien! Hoe ver ben je nu eigenlijk?

Ik ga een poging wagen om een jurkje voor Apie te naaien. Wensen jullie me succes? Ik dacht ik begin lekker op tijd want het is een zomerjurkje kan ik lekker klooien want heb tijd genoeg.
quote:koeka schreef op 28 januari 2009 @ 22:26:

Was je soms ook een beetje nerveus, Morrie ;)?

Ja, het duurde me net ff te lang . Maar gelukkig is alles in orde. Leuk hoor, wat is de exacte uitgerekende datum nu Ely?

Hier drukke dag. Gewerkt tot 15 uur, Schorrie opgehaald, spullen gepakt voor weekend weg, handschoenen voor Schorrie gekocht (voor de 5e keer dit seizoen geloof ik....), Knorrie opgehaald bij mijn ouders, eten gehaald voor collega's en weer naar het werk geweest. Nu net thuis. Ga nog de laatste dingen inpakken, morgenochtend werken en dan lekker een weekendje weg. Heb er zin in!

Succes Nathje, met naaien.
Ely, fijn dat alles goed was! En dat het lekker overzichtelijk straks bij maar 4 kinderen onder de 6 blijft (Ik vind je wel dapper hoor!).

Pebbles, het klinkt echt heel zielig. Ik hoop echt dat hij inmiddels een beetje opgeknapt is!

En Morrie, ik herken het ook wel hoor dat wazige gedrag als je zelf moe/ziekig/net bevallen bent ofzo. Gaat vast weer snel over!

Hier gelukkig even geen zieken, maar gewoon weinig inspiratie en weinig forumpuf nu ik wel weer aan het werk ben en thuis ook alles gewoon doorgaat. Komt wel weer hoor
Hahaha Mille, straks wordt je leven nog saai .

Ik heb mijn digid weer, en hem nu écht in mijn agenda geschreven. En gelijk wijziging kdv toeslag ingevuld. En wij krijgen nog steeds gewoon veel terug, dat was toch gewijzigd per 1 januari dit jaar ofzo??
Neehee Morrie, want volgend jaar heb je weer een andere agenda. Dus bij de D van DigiD in een adressenboek!

Wij krijgen geloof ik wel iets minder terug, maar het verschil zit 'm vooral in verhoging van kdv-uurtarief, bij ons van 6,10 naar 6,35. Dus 25 cent per uur wat je zelf moet betalen en waar niks van vergoed wordt, en dat scheelt voor ons, met maar twee dagen kdv/bso al zo'n 400-450 euro per jaar.
Oh, en ik wil best een keer een saai half jaartje zonder gedoe a la neergestorte Millenium/longontsteking/verbouwing/zieke kinderengetob enz.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven