Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
Greenbean en Dreamchild, heel erg bedankt voor het delen. Ik herken mezelf ook in delen van wat jullie beschrijven. Fuck it of het on topic is of niet. Zo fijn om hier te spuien, te relativeren en steun te vinden!

Lovestar Amsterdam is het walhalla van lekkere mannen, het is dat ik het net nog iets te ver vind voor iets serieus, maar swipen daar is een feestje!

Match was stil vandaag en heb geen nieuwe matches. Mijn lentekriebels zijn behoorlijk aan het fladderen, dus ik voel me ook aardig sip op het datevlak. Het lukt gewoon niet. Ben weer aan het denken om het daten maar te laten voor wat het is en me te focussen op andere dingen. Ik word er gewoon heel onzeker van. Vriendinnen komen de een na de ander tegen, krijgen kids, trouwen/scheiden /weer samenwonen in de tijd dat ik actief aan het daten ben. Ik word binnenkort weer een jaar ouder en dan krijg ik het gewoon weer op mijn heupen. Ik wil helemaal niet zo denken maar het gebeurd toch.
Hier ook een dank @GB & Dreamchild voor jullie persoonlijke verhaal / reflectie. Verder in meeleesstand.
Ik kom even binnen vallen en ben benieuwd naar jullie mening. Je komt een man tegen op tinder, praat al een aantal weken en dat klikt echt heel erg goed. Nu is het uiterlijk niet helemaal wat je zoekt, je vind hem niet lelijk. Maar knap is ook een groot woord. Maar nu vind je uiterlijk stiekem heel erg belangrijk en ben je bang dat het in reallife tegen gaat vallen. Er misschien geen aantrekkingskracht is en het onwijs leuke contact daarna over zou kunnen zijn. Wat zou je doen in die situatie?
Ik heb precies hetzelfde Kerstfeest. Al langere tijd met een man aan t appen. Leuke gesprekken maar qua uiterlijk is t niet helemaal mijn type... Hij wil me graag ontmoeten maar ik kap t steeds af. Dus ik ben benieuwd naar de adviezen.
Kerstfeest, het feit dat je al in de je vorm praat over deze match, geeft voor mij al aan dat je intern al niet aan het investeren bent in dit contact....afkappen dus
quote:Manakamana schreef op 04 april 2017 @ 20:22:

Treez, hoe gaat het nu met wat je laatst schreef? De doemscenario's? Voel je er nu zekerder in?Hoe langer hoe meer al mag ik niet zeggen dat ik helemaal gerust ben. Lijkt wel to good to be true... doet me denken aan een episode van een half jaar terug waar ik van de ene op de andere minuut van mijn roze wolk donderde...
@ kerstfeest: zoals t op mij overkomt zie je het niet zitten om die man in het echt te ontmoeten.

Als hij het prima vindt om alleen te appen met iemand en jij dat ook wil kan je het daar bij laten maar ik gok zomaar dat die man jou wel wil leren kennen in het echt. Waarschijnlijk zit er niks anders op dan afkappen als zijn uiterlijk echt onoverkomelijk is voor je.

(Is je goed recht hoor, begrijp me niet verkeerd)
Dat is dus het punt, ik wil hem juist heel graag ontmoeten. Ik vind zijn persoonlijkheid en stem geweldig, leuk. Maar ik ben zo bang dat ik geen aantrekkingskracht ga voelen en dat dit leuke verhaal dan al eindigt..
Kerst ik zou wel afspreken. Doe je het niet dan stopt dat appen ook wel eens.

Iemand kan zo goed bij je passen en zo'n mooie persoonlijkheid hebben dat die toch aantrekkelijk wordt.
Pittige verhalen hoor GB en dreamchild. Knap opgeschreven en mooi hoe jullie ermee omgaan. En dat sloerien herken ik mij wel in. Al snap ik dat niet iedereen dat kan.

"Roberto, jammer dat je seksdate zich terug trekt. Wat gaat er bij zoiets in je om? Voor haar 10 anderen, zoiets

Volgens mij denken veel mannen zo en staan ze niet zo stil bij dit soort dingen."

Nou, geen 10, maar drie of Mss vier

Maar serieus. Ik was degene die niet verliefd was, maar jammer was het wel. De sex was heerlijk. En we hebben nog steeds ctc. En vertellen elkaar wat we doen op Tinder en hier bijvoorbeeld. Lol

Verder ben ik redelijk actief aan het praten met een Tinder match waar ik donderdag mee heb afgesproken. En twee sv's via viva en hopelijk begin volgende week nog een, hopelijke, sexdate. Dus probeer Cherokee beetje bij te benen, maar dan in provincies en niet internationaal.
Wees meester en vormgever van jezelf
valt nog wel mee hoor Robertoooh

De date van dinsdag met roemeen was gelukkig alleen maar een drankje want wat was hij anders dan op de foto's!

Date van woensdag heb ik nog niks van gehoord... dus verwacht niet meer dat het doorgaat.

Dus alleen een date met Amsterdammer vrijdag.

Maar goed, kan zo weer verandering in komen
GB en Dreamstar, bedankt voor het delen van jullie mooie verhalen en zelfinzichten. En maak je vooral geen zorgen dat het niet on topic zou zijn. Dit topic is juist zo mooi door de veelzijdigheid; van hilarische beschrijvingen van mislukte dates tot filosofieën over eigen ontwikkeling. Houden zo!

Cherokee, jij bent lekker druk aan het daten! Jammer dat de Roemeen tegenviel, gelukkig is ie weer op weg naar huis. Zelf date ik zelden of nooit vaker dan 1x per week, merk dat ik het dan de lol erin ga verliezen. Gelukkig doe jij dat wel, hebben we lekker steeds iets nieuws te lezen hier

Kerstfeest: ik sluit mij aan bij het advies van Corona. Van binnen heb je blijkbaar al besloten dat dit geen match gaat zijn; hoe groot is de kans dan nog dat je zo'n man bij een date met open en onbevangen blik tegemoet zult treden? Aan de andere kant: als je zelf zegt dat je hem heel graag wilt ontmoeten... Beter spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan van iets dat je niet hebt gedaan. Goed, je hebt dus helemaal niets aan mijn advies

Jammer dat ik niet in de buurt van Amsterdam woon, daar is het aanbod leuke mannen een stuk hoger begrijp ik... hier valt het nog steeds een beetje tegen, al heb ik nog wel een paar contacten lopen.
quote:greenbean schreef op 04 april 2017 @ 19:31:

Dreamchild, wat fijn dat je je verhaal met ons deelt! Weet je, niemand is het waard om jezelf zo naar beneden te halen. Jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Een partner zou een verrijking van je leven moeten zijn, een aanvulling op je perfecte zelf! Mooi om te lezen dat je jezelf aan het hervinden bent en tot de ontdekking komt dat het leven alleen ook erg leuk kan zijn.

En inderdaad, als je ergens middenin zit is het veel lastiger er objectief naar te kijken. Ik kan ook niet garanderen dat ik nooit meer de fout in zal gaan. Maar bij mij is er nu wel meer bewustzijn wb patronen en valkuilen en dat maakt het wellicht makkelijker ergens mee te stoppen.

Wat erg trouwens dat hij jouw geld heeft opgemaakt

Jempo, vergat ik jou daarnet helemaal meid. Hoe is het met je?

Zo is het maar net. Mooi beschreven.

Jaaa Lovestar, daar kwam ik ook al achter, allemaal knappe mannen in Amsterdam! Denk dat ik maar bij mijn zus ga wonen haha.

Lastig is dat hè, Corona. Ik herken dat ook. Het lijkt of het iedereen zo gemakkelijk af gaat, waarom mij dan niet. Maar als je er zo onzeker van wordt, is het inderdaad niet oké. Daten moet wel leuk blijven

Ook een lastige situatie Kerstfeest. Weet niet wat ik zou doen.. ik zou al niet zo lang met iemand doorkletsen als het uiterlijk me niet aanstaat. oeps. Nu klikt het zo goed dat je het, denk ik, wel een kans moet geven. Spijt krijgen wil je al helemaal niet lijkt me.

Die leuke match van mij deed wel een heel suf voorstel voor een date.. hm afknapper. Merk dat ik gelijk een stuk minder enthousiast ben. En dan baal ik van mezelf dat ik zo moeilijk ben.

Ik vraag mensen wel eens wat voor een man ze bij mij vinden passen.. standaar krijg ik als antwoord: "een zelfverzekerde, zelfstandige man, anders wals je er zo over heen". Misschien moet ik daar is wat aan gaan doen, ik ben veel te moeilijk geloof ik.

Nou ja! Een berichtje naar al mijn matches heeft ook wel leuk uitgepakt, wel een aantal leuke gesprekken. We zullen zien of daar ook nog een date in zit. Wel weer zin om te daten.
Corona, herkenbaar wat je schrijft. Het is ook lastig als het bij anderen vanzelf lijkt te gaan. Maar bij jou komt het ook nog wel, echt!

S-Blondie, ik zou daar niet teveel aandacht aan besteden, aan wat hij voorstelt. Het gaat in eerste instantie toch om jullie? Ik denk wel dat het goed is om te kijken naar wat voor type man nou eigenlijk bij je past. Dat maakt de kans op succes ook groter denk ik.

Robertooh,

je klinkt seksverslaafd Niks mis mee, maar ik vraag me af hoe mensen dat kunnen met zoveel tegelijk. Ik kan en wil dat niet. Heb al moeite met 1 tegelijk wanneer er geen gevoel bij komt kijken.

Cherokee,

hopelijk heb je snel weer een nieuwe date!

Ik heb wat matches op Tinder maar de meesten reageren niet. Ik zou deze week wel weer een date willen, heb een paar dagen vrij dus ik heb de tijd. En ik zit zo met filmmaker in mijn hoofd, zo stom. Ik wil niet meer teveel aan hem denken maar het gebeurt toch. Ik ga de dingen dan toch weer teveel analyseren.

Maar goed, ik heb echt leuke dates gehad sinds het uitging met ex dus het lukt me vast wel om weer iemand te vinden met wie het klikt. Ben ook best blij dat ik ook bij andere mannen aantrekkingskracht kan voelen. Hoewel het met de filmmaker toch echt anders was dan met ex. Bij die laatste was het echt vuurwerk, bij de filmmaker voelde het allemaal wat matter. Kwam natuurlijk ook doordat de nadruk op seks lag en dat is voor mij gewoon niet genoeg om mezelf te kunnen laten gaan.
quote:neliba schreef op 05 april 2017 @ 07:24:

GB en Dreamstar, bedankt voor het delen van jullie mooie verhalen en zelfinzichten. En maak je vooral geen zorgen dat het niet on topic zou zijn. Dit topic is juist zo mooi door de veelzijdigheid; van hilarische beschrijvingen van mislukte dates tot filosofieën over eigen ontwikkeling. Houden zo!

Precies dit, ben blij dat dit weer terug is, zo is dit topic altijd geweest. Maakt het mooi en waardevol!
Ik had een leuke man op Tinder leren kennen en een keer mee afgesproken, wat ook heel gezellig was. Maar ineens kreeg ik heel erg (negatieve) kriebels van hem. Hij appte gelijk zo veel, leek al helemaal 'verliefd' etc etc. En ik ben er ineens helemaal klaar mee. En vind m toch niet m'n type. (Stom ik weet t ) dus date van morgen ga ik afzeggen. Vind t best jammer en sneu voor hem.

Hebben anderen dit ook wel eens gehad? Dat je er ineens klaar mee bent nadat het zo veelbeloved begon?
Ik wil toch even inhaken op je post GB, op wat je schrijft aan Robertooo om preciezer te zijn.

Misschien omdat ik me op een of andere manier vervelend aangesproken voel door je vraag of hij seksverslaafd is. Ik heb t afgelopen jaar flink wat afgesloerd en ook de vraag gehad of ik seksverslaafd was, wat me best kwetste. Mannen (en soms ook vrouwen) krijgen niet altijd direct gevoelens voor hun bedpartner en hebben er voor hunzelf geen problemen mee (waarom zou je ook) om met veel/meerderen sex te hebben en zolang je niemand er kwaad mee doet is daar niks mis mee. En daar zit het verschil tussen een seksverslaafde of iemand zoals ik (of Robertoo) een verslaafde heeft het nodig om te kunnen functioneren en gaat daarbij over grenzen van hun partner of fatsoen, zolang ze maar seks hebben.
quote:Blondie-S schreef op 05 april 2017 @ 07:44:

[...]

Die leuke match van mij deed wel een heel suf voorstel voor een date.. hm afknapper. Merk dat ik gelijk een stuk minder enthousiast ben. En dan baal ik van mezelf dat ik zo moeilijk ben.

Ik vraag mensen wel eens wat voor een man ze bij mij vinden passen.. standaar krijg ik als antwoord: "een zelfverzekerde, zelfstandige man, anders wals je er zo over heen". Misschien moet ik daar is wat aan gaan doen, ik ben veel te moeilijk geloof ik.

Nou ja! Een berichtje naar al mijn matches heeft ook wel leuk uitgepakt, wel een aantal leuke gesprekken. We zullen zien of daar ook nog een date in zit. Wel weer zin om te daten.

Ach, wat is een suf voorstel? En het is toch een voorstel? Kom je toch met een tegenvoorstel? Zou me er niet te druk om maken, net als wat Greenbean zegt. Het gaat erom dat je elkaar ziet en dan erachter komt of er een klik is.

Greenbean. Denk niet dat ik sexverslaafd ben hoor. Wel veel zin. En ik ben erachter gekomen dat sex volledig zonder gevoel niks is. Een ervaring rijker. Er is altijd gevoel en bij de een meer dan bij de ander. En als beide er dan geen moeite mee hebben om wel sex met elkaar te hebben, zie ik geen probleem. Dus in principe toch een soort Friends With Benefits. Ben heel open naar iedereen, dus ze weten ervan. (Of lezen het hier :racepalm: )

Neliba, ook niet als je je km verder zet? Ik heb de afgelopen twee jaar dat ik Tinder gemerkt dat ik de km steeds verder heb gezet. Nu 80 km. Al merk ik wel dat als er verliefdheid bij komt kijken, afstand op zich geen probleem is, maar soms wel lastig.
Ik denk dat gb het totaal niet negatief bedoelde Stellar en niet (ver) oordeelde gezien de smiley. Volgens mij geeft ze Robertooooh groot gelijk en geeft ze aan zelf niet zo te zijn. Niets mis met lekker sloeren
koekies zijn lekker
Haha Robertooh! Via Viva dus gewoon gelukt Ik moet wel om je lachen. Geniet er van!
Het was ook zeker niet bedoeld als aanval op GB, excuus als het zo overkwam.

Voor mij is het oordeel wat veel mensen hadden pijnlijk geweest omdat het er voor zorgde dat ik een belangrijk deel van mijzelf verborgen hou en als het ware een dubbelleven had/heb.
quote:stellar schreef op 05 april 2017 @ 09:28:

Het was ook zeker niet bedoeld als aanval op GB, excuus als het zo overkwam.

Voor mij is het oordeel wat veel mensen hadden pijnlijk geweest omdat het er voor zorgde dat ik een belangrijk deel van mijzelf verborgen hou en als het ware een dubbelleven had/heb.Zo kwam het ook niet over denk ik (zeker niet bij mij). Je geeft gewoon je mening gebaseerd op je ervaringen. Daar is ook helemaal niets mis mee
koekies zijn lekker
quote:zoetjerminder schreef op 05 april 2017 @ 09:30:

[...]

Zo kwam het ook niet over denk ik (zeker niet bij mij). Je geeft gewoon je mening gebaseerd op je ervaringen. Daar is ook helemaal niets mis mee :huh:

En ik ben wel blij met alle adviezen hoor. Ongeacht of ze positief of negatief kunnen overkomen heb ik hier nog nooit het idee gehad dat iemand iets schreef om een ander te kwetsen. Kritiek mag altijd, juist omdat het bedoeld is om ervan te leren, of om een ander inzicht over iets te ontvangen. Aan jezelf dan om er wel of niet iets mee te doen.

Groepshugg?
Een seksverslaafde gaat toch niet altijd over grenzen van fatsoen heen? Mijn opmerking was niet als kritiek bedoeld of wat dan ook, vroeg me gewoon af hoe mensen met zoveel mensen tegelijkertijd kunnen seksen. En inderdaad hoe dat dan werkt met gevoelens enzo. Voel je niet aangevallen, Stellar.
Zolang er duidelijke afspraken zijn en er is een goede klik in het echt(en niet teveel gevoelens zoals ik bij de griek ), dan vind ik ook niks mis met afspreken voor de sex. En dat hoeft geeneens all the way te zijn. Maar het moet zeker wel goed voelen. Iemand kan op de chat heel anders overkomen dan in t echt.

En ook ik als happy single heb bepaalde behoeftes

En wat anderen daarover denken? Tja...dat vind ik meer hun probleem. Al is t ook niet echt iets wat ik met iedereen bespreek..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven