Knallend zwanger
donderdag 9 maart 2017 om 21:21
| naam | leeftijd | kindje | nod | bijzonderheden | ronde |
|---|---|---|---|---|---|
| 1987mama1987 | 29/31 | dochter | | 23-8-2017 | |
| lola | 28/34 | zoon | 20-9-2017zoon | ||
| raymasa | 26/30 | zoon | |||
| yastra | 32/27 | nov 2013 | begin oktober | ||
| justme1990 | 26/28 | zoon | |||
| mamarjan | 31/34 | juli 2014 | borstvoeding | jaarwisseling | |
| riboho | 26/28 | febr20165 | |||
| evadewith | 34/41 | zoon | 6-6 | 5 | |
| apezuurtje | 27/30 | dec 2015 | | Miskraam, vorige zwangerschap na 18 mnd | 3 |
| sunflower | | 7-8 Vk | |||
| worteltaart | zoon | 1-7 | borstvoeding | ||
| vanzee | 30/33 | zoon | 1-8 | verwijzing gyn | |
| maartje2016 | 34/32 | sept 2016 | prijsschieten | borstvoeding | |
| tinkeltje30 | 32/35 | juli 2016 | eind 2017 |
mamarjan wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:48
62.75% gewijzigd
zondag 2 april 2017 om 14:00
Pff hier echt even afzien. En blij dat ik nu niet zwanger ben
Zoon is vanaf dinsdag al ziek, spugen en diarree, ontlasting is op kweek gezet.
Sinds vrijdag gaat het weer beter, geen spuugpartijen meer en vanmorgen weer normale poep.
Ben alleen zelf donderdagavond ook ziek geworden. Het lijkt noro te zijn .
Voor een ziek kind zorgen vind ik al heel pittig (man is woensdagochtend weer vertrokken voor z'n werk), maar als je dan zelf ook ziek bent..
Heb gelukkig wel wat hulptroepen maar jeetje.. Je zou bijna weer aan de pil gaan .
Zoon is vanaf dinsdag al ziek, spugen en diarree, ontlasting is op kweek gezet.
Sinds vrijdag gaat het weer beter, geen spuugpartijen meer en vanmorgen weer normale poep.
Ben alleen zelf donderdagavond ook ziek geworden. Het lijkt noro te zijn .
Voor een ziek kind zorgen vind ik al heel pittig (man is woensdagochtend weer vertrokken voor z'n werk), maar als je dan zelf ook ziek bent..
Heb gelukkig wel wat hulptroepen maar jeetje.. Je zou bijna weer aan de pil gaan .
maandag 3 april 2017 om 09:21
zaterdag 8 april 2017 om 07:48
zaterdag 8 april 2017 om 10:20
Misschien kinderaspirine voor een betere doorbloeding proberen Vanzee? Dit heb ik bij m'n dochter en deze zwangerschap geprobeerd... In december deed ik het nog niet en toen werd ik ook al een paar dagen na innestelling ongesteld.
Mocht je je zorgen maken over eventuele gevolgen, ik ben er na positieve test gewoon al mee gestopt maar weet dat er momenteel een onderzoek loopt waarin zwangere vrouwen gevraagd wordt 80mg kinderaspirine te slikken om te onderzoeken of het inderdaad de kans op complicaties verkleind.
Mocht je je zorgen maken over eventuele gevolgen, ik ben er na positieve test gewoon al mee gestopt maar weet dat er momenteel een onderzoek loopt waarin zwangere vrouwen gevraagd wordt 80mg kinderaspirine te slikken om te onderzoeken of het inderdaad de kans op complicaties verkleind.
zondag 9 april 2017 om 18:16
En wat hebben jullie zo al gedaan vandaag?
Ik heb 1/4 marathon gerend, daarna een vriend wezen aanmoedigen bij de hele marathon.
Fijn met dochter wezen spelen op een springkussen.
En eenmaal gaan zitten verstijf ik helemaal.
Jullie rustig weekend gehad? Ook wezen sporten??
Volgend weekend verwacht ik mijn ovulatie.
Wie van jullie voelt echt de ovulatie? Ik niet.
De idee dat een 2017 kindje niet komen gaat, vind ik toch jammer... Maar wie weet.. Als het deze maand lukt en ik voor de 40 weken beval...
Aan de andere kant vind ik bevallen in het voorjaar aantrekkelijker dan rond de feestdagen...
Hoe denken jullie daarover?
Ik heb 1/4 marathon gerend, daarna een vriend wezen aanmoedigen bij de hele marathon.
Fijn met dochter wezen spelen op een springkussen.
En eenmaal gaan zitten verstijf ik helemaal.
Jullie rustig weekend gehad? Ook wezen sporten??
Volgend weekend verwacht ik mijn ovulatie.
Wie van jullie voelt echt de ovulatie? Ik niet.
De idee dat een 2017 kindje niet komen gaat, vind ik toch jammer... Maar wie weet.. Als het deze maand lukt en ik voor de 40 weken beval...
Aan de andere kant vind ik bevallen in het voorjaar aantrekkelijker dan rond de feestdagen...
Hoe denken jullie daarover?
zondag 9 april 2017 om 19:55
Sportief hoor mamarjan!
Ik heb vandaag 4x20 squats gedaan, telt dat ook?
Vanmiddag heerlijk met manlief en zoon genoten aan het meer hier vlakbij
De vorige ronde voelde ik m'n eisprong heel duidelijk, maar in de aanloop naar m'n eerste zwangerschap waren er ook zat rondes dat ik er niets van merkte.
Wat betreft timing: maakt mij niks uit. Het duurde vorige keer zo lang, dat ik daar op den duur echt niet meer mee bezig was. Onze zoon is tussen kerst en oud en nieuw geboren.
Ik zit nu op dag 13, dus verwacht m'n eisprong ergens de komende dagen. Man is t/m dinsdag thuis, dus ik heb goede hoop
Ik heb vandaag 4x20 squats gedaan, telt dat ook?
Vanmiddag heerlijk met manlief en zoon genoten aan het meer hier vlakbij
De vorige ronde voelde ik m'n eisprong heel duidelijk, maar in de aanloop naar m'n eerste zwangerschap waren er ook zat rondes dat ik er niets van merkte.
Wat betreft timing: maakt mij niks uit. Het duurde vorige keer zo lang, dat ik daar op den duur echt niet meer mee bezig was. Onze zoon is tussen kerst en oud en nieuw geboren.
Ik zit nu op dag 13, dus verwacht m'n eisprong ergens de komende dagen. Man is t/m dinsdag thuis, dus ik heb goede hoop
zondag 9 april 2017 om 20:09
Apezuurtje, wij lopen gelijk! Mijn app geeft altijd de 3 vruchtbare dagen aan, ik zit nu op dag 13 van de cyclus en ik voel altijd op de derde vruchtbare dag (dag 15 van de cyclus) mijn ovulatie. Wat is trouwens slim? Ik hoor altijd om de dag doen, moet je dan de dag van de ovulatie juist wel of niet gebruiken? Weet iemand dat. Of de dag ervoor en erna?
Wij starten nog niet hoor, gebruiken nog condooms. Maar wel handig om te weten alvast.
@mamamarjan, ik zou een voorjaarskindje leuk vinden, en niet rond de feestdagen. Maar je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk.
Wij hebben vandaag lekker van onze tuin en het weer genoten. En visite gehad, heerlijke dag!
Wij starten nog niet hoor, gebruiken nog condooms. Maar wel handig om te weten alvast.
@mamamarjan, ik zou een voorjaarskindje leuk vinden, en niet rond de feestdagen. Maar je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk.
Wij hebben vandaag lekker van onze tuin en het weer genoten. En visite gehad, heerlijke dag!
zondag 9 april 2017 om 21:06
maandag 10 april 2017 om 19:49
Ik ben wel benieuwd naar de kinderaspirine, Yastra! We hebben de afspraak komende week, dus dat is al snel.
Ik heb heerlijk biertjes gedronken aan zee terwijl de kleine heerlijk in het zand aan het spelen was. Nu ik toch ongesteld was, heb ik er maar even van genoten. Wat een heerlijk weer was het!
Mijn kindje was in februari geboren en dat vond ik ook wel perfect. Al de ergste lange tijd kou en snotneuzen voorbij en direct de lente in met in de zomer al een stevig kindje maar eigenlijk vind ik alles best, als die er maar snel en gezond komt
Ik heb heerlijk biertjes gedronken aan zee terwijl de kleine heerlijk in het zand aan het spelen was. Nu ik toch ongesteld was, heb ik er maar even van genoten. Wat een heerlijk weer was het!
Mijn kindje was in februari geboren en dat vond ik ook wel perfect. Al de ergste lange tijd kou en snotneuzen voorbij en direct de lente in met in de zomer al een stevig kindje maar eigenlijk vind ik alles best, als die er maar snel en gezond komt
donderdag 13 april 2017 om 11:03
Oh meiden, wat ben ik toch een waardeloze meeschrijfster! Het is zo druk met werk (veel diensten) en thuis (net een verbouwing klaar, maar dus toch nog superveel te doen) dat ik niet aan forummen toe kom .
Ik kom wel toe aan ronde 5, sorry dat ik als onze laatste hoop deze ronde ook niet zwanger ben , jammer maar helaas. Volgende NOD is denk ik 2 mei ofzo, zelfs te druk om dat uit te rekenen.
@apezuurtje zo herkenbaar dat als ik of dat kleine mannetje ziek is (of gewoon jengelig) dat je denkt: hoe doen mensen dat met 2, 3 of zelfs nog meer kinderen ! Maar ja, als je mij anderhalf jaar geleden had gezegd dat ik best kan functioneren met 5,5 uur slaap per nacht, had ik ze ook voor gek verklaard!
Ik kom wel toe aan ronde 5, sorry dat ik als onze laatste hoop deze ronde ook niet zwanger ben , jammer maar helaas. Volgende NOD is denk ik 2 mei ofzo, zelfs te druk om dat uit te rekenen.
@apezuurtje zo herkenbaar dat als ik of dat kleine mannetje ziek is (of gewoon jengelig) dat je denkt: hoe doen mensen dat met 2, 3 of zelfs nog meer kinderen ! Maar ja, als je mij anderhalf jaar geleden had gezegd dat ik best kan functioneren met 5,5 uur slaap per nacht, had ik ze ook voor gek verklaard!
Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved - Winnie the Pooh