Gezicht verbrand. Verkeerde Calendulan?
vrijdag 7 april 2017 om 22:17
Zo stom. Vanmorgen was het helemaal niet zo mooi weer en heb ik me gewoon ingesmeerd met vochtinbrengende creme (zonder factor). Vanmiddag had ik een zakelijke afspraak met een strandtent eigenaar. Lekker op het terras achter glas. Na 1-1,5u was ik klaar en bleek ik flink verbrand in m'n gezicht. Aan 1 kant. Had pas einde dag echt door hoe erg het was. Gegoogled en ik vond goede berichten over Calendulan emulsie. Dus naar de Etos gereden in een andere woonplaats met koopavond en ze hadden gel en lotion. Op de lotion stond 'verkoelend' en volgens de verkoopster was die beter. Nu thuisgekomen zie ik dat er ook Calendulan Zon is. Winkels zijn nu dicht natuurlijk. Das lekker. Morgenochtend een presentatie geven en het ziet er niet heel fraai uit.
Is die 'lotion' versie echt veel minder geschikt dan de 'zon' versie? Weet iemand dat?
Is die 'lotion' versie echt veel minder geschikt dan de 'zon' versie? Weet iemand dat?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.

zaterdag 8 april 2017 om 00:22
quote:Thanateros schreef op 07 april 2017 @ 22:28:
Goh, je hebt lekker in het zonnetje gezeten. Big deal.
Mag niemand dat weten?
Wat een gezeur om niets.
Even losstaand van het uiterlijke aspect ( wat inderdaad totaal onbelangrijk is )
Verbranden moet je nooit onderschatten. Daar zijn talloze onderzoeken naar gedaan.
Goh, je hebt lekker in het zonnetje gezeten. Big deal.
Mag niemand dat weten?
Wat een gezeur om niets.
Even losstaand van het uiterlijke aspect ( wat inderdaad totaal onbelangrijk is )
Verbranden moet je nooit onderschatten. Daar zijn talloze onderzoeken naar gedaan.
zaterdag 8 april 2017 om 06:05