Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
JAAAA VLEERTJE !!!
En nou moet ik dit feestje helaas gaan verlaten..was ik morgen maar vrij
Ja, ik ben al een paar jaar verslaafd aan dit topic.

Ik kom er maar niet van los........te leuk !!!!!!!!!!!!

en gezellig, en nuttig, de adviezen, de gezelligheid !

op dit topic is er altijd iemand thuis, dat is het leuke !!

ik ga ook slapen, maar dit wilde ik even niet missen

Morgen hebben onze vriendjes en vriendinnetjes nog wat champagne en wijn die we voor ze achterlaten

welterusten !!!!!
Trusten!! Slaap lekker!!
Pssst........nog even wat lekkers klaarzetten voor de feestvierders van morgenochtend.....

He bah, nu sta op ik 999 en 1001..maar niet op 1000 :(

Anyway, nog een dagje en het is weekeeeend!! Kan niet wachten tot ik even lekker kan uitslapen...:)
Tja,,je kunt niet altijd overal bij zijn he ,Pv

Pffff.....het was niet leuk toen die wekker af ging vanmorgen..Nu even snel wat spulletjes pakken (Ga naar mijn ouders..mijn vader is jarig) en dan op naar mijn werk.

Een half dagje en dan heeeeeerlijk weekend! Lekker een beetje bijslapen.

Ik denk dat ik me morgen wel weer eens meld hier!

Oooow, nou heb ik het feestje gemist gisteravond! Had een inspiratie-bui en voor het eerst sinds maanden weer eens lekker ongedwongen zitten tekenen in mijn schetsboekje.

Maar lieve Miran heeft nog wat lekkers neergezet voor de afterparty! ssssmul

Pop... wat jammer zeg. f(*&#(*&#%@(*&%#@# mannen!!! Hoe verliep het gesprek verder? Heb je wel het gevoel dat je het beter zal kunnen afsluiten nu? Lekker huilen he! En dan weer feesten en dan weer huilen en dan weer feesten etc.

Xen... goed dat je de haptonoom hebt gemaild, en nog dichtbij ook! Het zal je vast helpen in het proces van de verwerking van de issues die er zijn.

Prik en Xen... ik heb ex al op alle manieren die ik kan bedenken duidelijk gemaakt dat het niks meer wordt. Van heel rustig tot in knallende ruzies tot en met een gesprek met zijn psych waarin ik het haar nogmaals kristalhelder heb uitgelegd... Vind het ook wel stalkerig worden. Gelukkig staat 'ie niet voor de deur te posten ofzo, maar na een jaar wordt het wel nogal raar.

Vind het ook vervelend voor zijn nieuwe vriendinnetje. Hij geeft haar en zichzelf gewoon geen kans verder met zijn leven te gaan...

Appel klinkt goooed die griek/amerikaan... jammer van die kilometers. Geen contact meer?

Indi niet teveel verwachten van contact met je ex inderdaad. Tis wennen en jezelf tegenhouden, maar het is niet voor niks een ex, en je kan ook wel zonder hem!

En ook ik ben helemaal blij met dit topic. Tis een plek waar iedereen met elkaar meeleeft en advies geeft, meelacht, meehuilt etc. Zo fijn! Kan niet meer zonder jullie!

En nou heb ik weeeeeer zo'n lange post getypt.

Ik moet maar eens wat korter van stof worden.... haha!
Hallo allemaal!

Mag ik ook meeschrijven? Ik voel me weer helemaal vrij en dus single en ben stiekem een beetje aan het rondneuzen op datingsites. Allemaal erg spannend!

Mijn lijstje:

Leeftijd?

26

Hoe lang al single?

Sinds eind november

Langste relatie ?

6,5 jaar

Kortste relatie?

Een maand of 3

Regio?

Utrecht

Aan het daten?

Nog niet, wel voorzichtig op zoek

Cijfer relatie wens

Eehh...

Sterrenbeeld?

Leeuw

Kinderen of kinderwens?

1 kind

Hobby's

Muziek, schrijven, ontwerpen
Welkom Kimmetje ! Schrijf gezellig met ons mee !

PV .. dan mag jij de 2000e pagina inwijden ;)

Miranda: lekker heur die afterparty lekkernijen.

Ik slaap echt als een os , misschien toch morgen maar op tijd mijn wekker zetten smorgens. Ik slaap gewoon dik 10 a 12 uur achter elkaar door.

SB en ik hebben dagelijks contact erg leuk en heb onwijs veel zin om hem volgend weekend te zien. Ben heel benieuwd hoe t dan tussen ons gaat , of dat vlammetje nog meer gaat vlammen tussen ons. Spannend !
Welkom kim!

Vleer, ik zet de afspraak alvast in m'n agenda

Leuk om te horen dat het zo goed loopt met jou en SB!

Ik heb deze week mijn wekker nooit gehoord...wordt tijd voor een nieuw deuntje waar ik wel wakker van wordt, ik ben echt -geen- ochtendmens blijkt wel weer.
PV.. Ik heb alfred jodokus kwak als wekker deuntje op mijn telefoon. Ik ben vandaag zo vrolijk .. Tijdens de wintersport lag iedereen de 1e ochtend dubbel van het lachen om dat deuntje.

Altijd leuk om mensen vrolijk wakker te zien worden.

Tja best spannend met SB.. Is hij in t echt in NL nog wel net zo leuk als toen in Kirchberg ?

Vanaf de1e dag dat ik hem zag in Kirchberg dacht ik : Leuke vent ! Had even kort een babbeltje met hem gemaakt om vervolgens hem de hele avond te negeren *lol*. Er stonden aardig wat meiden bij t groepje, dacht dat hij misschien allicht een vriendin zou hebben. Maar de volgende dag kwam ik er achter dat ie single was , toen veel met elkaar gekletst, laatste avond gezoend. En whooowwww was helemaal onder de indruk van zijn zoenen. Soms heb je dat he dat iemand onwijs lekker kan zoenen ! En t gevoel van Hmm dit is hem !

Vriendin zei gisteravond dat ik als een verliefde puber klonk , haha... Maar ik hou een slag om de arm, wil eerst volgend weekend zien hoe onze 1e ontmoeting weer zal zijn. Als het dan weer net zo leuk is als toen in kirchberg dan schrijf ik mij uit bij de sekte ;)
Welkom kimmetje!

Heb je al dates gehad via internet? En heb je nu iets lopen?

Leuk dat je mee komt schrijven!

Vleer spannend idd hoe het vlammetje straks gaat. Is toch andere sfeer en situatie dan op vakantie. Maar hij zal vast niet minder lekker zoenen
Hallowa

Xen: gefeliciteerd met je goedkeuring ! Je mag zker trots op jezelf zijn!

Heb je al wat terug van je haptonoom ?

Appel: woehoe; een buitenlandse minnaar! Mooi toch?

Pop: knuf 4 u meis.

Kimmetje; welkom! Hoe is het met je, november is ook nog niet zo heel lang geleden lijkt me. Zker niet als je een kind hebt, gaat daar omtrent wel alles ok ?

Vleer: je slaapt indd wel erg lang :-). Kan ik nog wat van leren; denk dat ik te weinig doe ofzo, want ik slaap de laatste tijd heel licht.

Hoop voor je dat het irl net zo leuk is als via de foon/mail/sms met SB. Wanneer zag je hem ook al weer, dit weekend?

Hiephiephoera voor ons 1000e pagina !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi Allemaal,

Even bij mijn ouders achter de laptop gekropen!

Alles goed met iedereen?

@Mozz: Vervelend van je ex! Lijkt me erg lastig..

@Vleer: Veel plezier met SB! Spannend!

@Kimmetje: Welkom hier!

@PV:Ik slaap nou echt noooooit door de wekker heen...ik word zelfs voor de wekker wakker!

@WM: Hoe is het met je????

Ik heb een mail van ex terug gekregen. Ik had voorgesteld wat af te spreken (en kreeg daar van de week alweer spijt van), maar hij wil het zelf nog niet...Hij is druk met ons oude huis en dat betekent voor hem ook wel loslaten enzo..Heel begrijpelijk en ik ben blij dat hij het heeft gezegd en zo toch een stukje van zijn gevoel heeft prijs gegeven...Ik ben opgelucht. Het blijft nu voorlopig alleen bij mailen.

Nou ik ga zo lekker spaghetti eten! Fijne avond allemaal!!!
Indi; fijn dat hij heeft teruggemaild en dat je er tevreden mee bent. Gelukkig.

Voor vanavond/dit weekend nog plannen?

Ik heb vnvd repetitie, dan op stap int JC (komt een vette DJ, naar het schijnt). Morgen weer druk met versieren en poetsen int JC, en wilde nog een leuk carnavalsrokje kopen. Ga met de fiets, zo doe ik nog wat aan mn condititie (verzendkosten waren de helft van de eigenlijke prijs). Zondag naar VDL met slaapplekgarantie
quote:Mozzarella schreef op 30 januari 2009 @ 14:38:

Welkom kimmetje!

Heb je al dates gehad via internet? En heb je nu iets lopen?

Leuk dat je mee komt schrijven!

Vleer spannend idd hoe het vlammetje straks gaat. Is toch andere sfeer en situatie dan op vakantie. Maar hij zal vast niet minder lekker zoenen

Dankjewel!

Ik val wel midden in jullie verhalen, dus het zal nog wel even duren voor ik ze een beetje begrijp, haha!

Een weekje op next rondgekeken, toen was ik wel weer klaar met de gesprekjes over niks, nu op RP aan het rondneuzen. Ik vind het héél spannend, ben toch lang aan de man geweest en voel me nog erg nieuw in dit hele single bestaan. Ook ben ik een beetje huiverig voor het internetdate-gebeuren, maar hoor wel vaak positieve verhalen.

Is iedereen hier aan het daten? Ook via internet? En ben ik de enige single mama?
- Leeftijd?

24

- Hoe lang al single?

hmmm...anderhalf jaar

- Langste relatie ?

anderhalve maand

- Kortste relatie?

anderhalve maand?

- Regio?

limbabwe

- Aan het daten?

nope

- Cijfer relatie wens

0

- Sterrenbeeld ?

een stier

- Kinderen of kinderwens ?

nope

- Hobby's (speciaal voor Q)

tekenen, gamen, dingetjes opzoeken op het internet, muziek, zingen, met mijn hond spelen, knutselen, dingen verzamelen, slapen,
Hier nog een single mom Kim, maar wel wat ouder dan jij. Er is ook een topic voor single parents, dus als je dat fijn vindt kun je daar ook eens neuzen.

En hoi Millia! Fijn dat je er ook bent!
hooooooi Millia! Welkom!

Helemaal geen relatiewens zie ik? Omdat je er niet aan toe bent vanwege iets, of ben je gewoon helemaal happy als single?

Voor de nieuwen: schrijf gewoon mee, schrijf waarover je wilt (van appelmoes tot aambeien), en als je iets niet snapt omdat we het over afkorting zus of afkorting zo hebben , gewoon vragen!

@Kimmetje: ik heb ook gedate via internet, (mijn relatie van 6,5 jr is sinds maart 2008 uit) eerst via RP, nu via paiq een leuk exemplaar gevonden waar ik eens mee aan het kijken ben wat dat wordt. Best spannend he, zo via internet...! Maar moet zeggen dat ik er ondanks luduvudu via RP alleen maar leuke ervaringen heb gehad, en leuke contacten aan over gehouden.

Heb je een zoon of dochter? Hoe oud?

Normaal ben ik nog laaaaang niet moe rond deze tijd, maar vandaag... pfff... ogen vallen half dicht, beetje koppijn, en heb het koud. PD is in het buitenland, dus die kan me ook niet komen opwarmen... :( Dus nu maar onder de douche en samen met de poezen mijn bedje in. Trusten allemaal!
hoi allemaal en alvast welkom voordegenen die hier ook net zijn bijgekomen of komen gaan.

mozzarella: heb er nu geen behoefte aan. ik vind het allemaal wel goed zo.
quote:Kimmetje80 schreef op 30 januari 2009 @ 20:24:

[...]

Dankjewel!

Ik val wel midden in jullie verhalen, dus het zal nog wel even duren voor ik ze een beetje begrijp, haha!

Ach, tis net een soap hiero; je kunt altijd instappen om het (proberen) te volgen

Is iedereen hier aan het daten? Ook via internet?

Niet iedereen is hier aant daten; er zijn een paar singles die zich bij een 'sekte' hebben gevoegd om even niet meer te daten. Dat schijnt toch verslavend/vermoeiend te zijn. En om even tot jezelf te komen is het toch wel fijn om even niets te moeten.

Zo goed verwoord, dames?

Sommige daten via internet; anderen pikken mensen op op wintersport, in de kroeg of ergens anders.
Had ik al goedemorgen gezegd ?

Bij deze; GOEDEMORGEN !

(het lekkere drinkontbijt van campina)

Millia; welkom. Ben ik niet meer de enige limburger hiero !

Waar in limburg woon je ergens; zuid/midden/noord ?

Start egopost; ik ben zwaar gefrustreerd: had alles goed geregeld met mijn schoonmaakgroepjes int JC, wordt ik gister gebeld door mijn 'leidinggevende', dat de tijd waarop ze vandaag ingepland staan echt niet kan (carnavalsvoorbereidingen, geheimhouding van de nieuwe prins die in gevaar komt etc). Of ik er niet voor kan zorgen dat het voor de middag allemaal schoon is ?

Nee dus. Maar helaas blijf ik toch verantwoordelijk, dus ga ik het straks maar alleen doen.

*$@**godverdomme @*($!(

Tzal wel heel onlogisch klinken allemaal; want als je je er geen voorstelling bij kunt maken, zal het wel niet te volgen zijn. Maar het komt er op neer dat ik enorm slecht heb geslapen omdat ik zo boos was op hem en mezelf.

Net een boos smsje gestuurd. Misschien niet zo handig. Maar aan de andere kant; 'leidinggevende' is een vriend, dus dat praat ik wel recht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven