Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mozz, ik ben er ook hoor (ook lichtelijke hoofdpijn)!

Leuk dat PD er morgen weer is! je klinkt wel verliefderig...is er nu echt wat veranderd bij je qua gevoel?
He Miran! ook in da house? heb je t boek al ontvangen?

wie is puck?

Ik ook ietwat ongerust over WM, als ze paar dagen niet post is er vaak toch wel wat aan de hand...

En ik hoop ook dat LM weer aan beterende hand is
Ja, hoe zou het met WM zijn?! Hoop dat het goed gaat!

Voel me nog steeds niet totaal hoteldebotel (als in de hele dag zitten zwijmelen bij foto's, en niet eten van de hartkloppingen), maar voel me wel heel goed eigenlijk qua PD. Voel me fijn bij hem, kan mezelf zijn, heb lol, leuke én goede gesprekken, wil 'm graag zien etc...

Dus tja, gaat wel goed! (alleen spookt het nog steeds door mijn hoofd of het belangrijk is dat je juist in het begin totaal totoverjeoren bent met bijbehorende hartkloppingen of niet... )

Heb gewoon het gevoel dat ik het leuk heb met hem zonder me helemaal in hem te verliezen...
Maar hartkloppingen, zwijmelen en niet eten had ik alleen in mn puberteit hoor. Had je dat bijv. bij je ex wel?

het lijkt mij helemaal niet gezond om jezelf in iemand te verliezen, dit klinkt meer als een volwassen verliefdheid.

En de witte sokken-eten met volle mond ergernissen?
maar je voelt wel verlangen Mozz?

Hey Xen,

Puck schreef hier een tijdje geleden mee, af en toe, maar wel heel gezellig. En soms als ik naar haar vraag dan breekt ze weer ff in, omdat ze wel meeleest, maar weet niet of dat nog zo is. Sjonge, uitgebreide uitleg hihi.....

Ben je helderziend? Ik heb het boek vandaag ontvangen.

Eigenlijk denk ik helemaal niet meer zo aan TM...

En ironisch genoeg vandaag ook een sms van GL
Oh nu weet ik het weer van Puck met die huisgenoot! Hallo Puck, update!

Was het een leuke sms, Miran? en heb je al gereageerd?
Daar zeg je zoiets... Bij mijn ex had ik dat eigenlijk ook niet... daar had ik vooral lol mee in het begin... wat uiteindelijk dus 6,5 jaar werd (met steeds minder lol )

En de ergernissen... eigenlijk heb ik er minder moeite mee de laatste tijd. Dus OF hij heeft dit topic gevonden en probeert nu kleinere hapjes tegelijk te nemen (nu alleen nog die vork normaal vasthouden ), OF ik let er minder op...

Sommige kleding disasters... ik probeer nu de 'positieve aanpak', dus compliment maken als 'ie er wel leuk uit ziet

Dus ok, ik geef toe, af en toe erger ik me er nog een beetje aan, maar zijn gedrag/innerlijk maakt wel een hoop goed nu ik 'm nog beter leer kennen.
Was het dan zo dat die vakantie je een beetje opbrak toen? ik bedoel, dan ben je 24/7 bij hem en zie je alle dingetjes natuurlijk.

Wel leuk dat het nu zo goed gaat tussen jullie! je bent de enige hier nog op dit topic!
Goed hee Miran, dat TM nu beetje uit je systeem begint te raken. En wie was GL ook alweer? (weet dat ik straks 'oja!' zeg, maar ben het nu even kwijt)

Ja, verlangen voel ik wel ja. Soms denk ik echt: ik wil NU naar hem toe! Maar niet de hele tijd.

Denk dat ik nog steeds gewoon in de war ben van de enorm heftige verliefdheid van in de zomer... wist toen niet wat me overkwam... dus nu het wat rustiger gaat, maakt dat me in de war over wat je nu 'hoort' te voelen.
En misschien past dat hoteldebotel head over heels verliefd zijn wel gewoon niet bij je. je komt toch over als een gebalanceerd iemand, niet iemand met hoge toppen en diepe dalen bedoel ik..(= compliment hoor :-))
Was die verliefheid MRPD? dat heb ik gemist dus.....was dat wederzijds?
Ja, die vakantie... zou kunnen. Beetje te snel te veel toch misschien. En hij was in het begin veel vaker een beetje afwezig. De hele tijd muziekjes aan het neurien en meetikken... alsof 'ie helemaal in eigen wereldje zat. Vond ik dat wel een beetje gek ook. Zovan: waar zit deze jongen met zijn hoofd? Leeft 'ie wel in deze wereld? En dat doet 'ie nu bijna niet meer! Geen idee waarom 'ie het deed, of niet meer doet... maar het maakt hem een stuk 'normaler' en aanspreekbaarder en gezelliger

Ben ik de enige hier nu met iemand? Vleer heeft weer wat lopen he...

Wel grappig dat we een tijd geleden allemaal enorm aan het daten waren, en nu allemaal juist even niet. Golfbeweging
maar je hebt hem toch ook aangesproken op die dingen toen je het uitmaakte zeg maar? of niet?

Vleer heeft altijd wat lopen he, dus die laten we buiten beschouwing
Meestal ben ik niet zo van de hoge bergen en diepe dalen idd.

Dank dat ik dat als compliment mag opvatten

Verliefdheid was op MRPD ja. In het begin was leek het wederzijds.

Ik werd steeds meer hoteldebotel, hoewel er eigenlijk als ik 'verstandig' nadacht best dingen waren die niet in de haak waren (hij had nooit geld, gokverleden, geen richting in zijn leven etc...) Maar ja, die feromonen he... Anderhalve maand in roze wolk gelopen en toen miste hij toch ineens iets. Bij hem geen hevige verliefdheid. Beetje zoals het nu bij pop ging.
Op dat afwezig zijn heb ik hem wel aangesproken ja. Dus blijkbaar heeft dat geholpen

(ben ik 'm nu al aan het veranderen?! Helemaal fout bezig )
Die Vleer ja... haha. Gun haar wel dat het nu eens wat langer stand houdt!
ok, ja dan kan ik me je twijfel met PD beter voorstellen, omdat je nog niet op de echte roze wolk met hem gezeten hebt. Maar ja je kunt ook niet blijven vergelijken he. Deze jongen geeft je wel wat je wilt en nodig hebt...nu die rare trekjes er nog even uitslaan en met m gaan shoppen!
Nee precies, ik moet niet vergelijken. En wil het daarom ook gewoon de kans geven die het verdient. Roze wolken verdwijnen toch uiteindelijk ook na een tijdje...

Hoe gaat het met jouw hoofdpijn? Al beetje gezakt?
Maar denk je wel es dat hij nu extra zn best doet bij jou, omdat je hem gewezen hebt op bepaalde dingen? Ik bedoel dat het niet onnatuuurlijk moet zijn voor hem, dat vind ik dan wel weer zielig...

Nog beetje hoofdpijn en niksnadanoppes op tv, denk dat ik filmpje ga zoeken op upc of in mn eigen dvd verzameling
Poehee, ik kan niet zoenen morgen, dan heb ik spierpijn in mijn lippen denk ik! Heb gerepeteerd (1,5 u) én gespeeld vandaag, een uur, omdat de mensen zo lekker meededen. Op zich wel leuk natuurlijk maar oei, ik ben nu wel moe. Maar goed dat ik geen vriendje heb!

Mozza, klinkt toch leuk hoor, fijn voor jou!
Ik heb dat afwezige wel heel subtiel aangesneden hoor. Meer zovan: het is voor mij dan niet duidelijk waarom je zo ver weg bent met je hoofd. En waar je dan zit...

We hebben wel daarover gehad ook, dat hij zat te bedenken van: ik moet wat minder enthousiast doen, of meer zus en zo.. want dan wil ze ineens vast wél... Maar heb hem verzekerd dat hij gewoon zichzelf mag/moet blijven, en dat ik dat ook doe.

Dus ik hoop wel dat 'ie nou niet onwijs onnatuurlijk aan het doen is. Zou ik ook zielig vinden. En het komt niet heel raar geforceerd anders over ofzo, hoe 'ie nu doet. Tis echt meer mijn eigen instelling en mijn verbod voor mezelf om teveel na te denken / te vergelijken / te verwachten dat het voor mij wat losser heeft gemaakt om gewoon eens te genieten van het moment en te kijken waar het heen gaat.

Tv is niks he, vond ik ook al. Denk dat ik zo maar es met een boek m'n bed in ga.
MP spierpijn in je lippen? Wat speel je dan?
Saxofoon.

Hoe lang ben je nu met deze meneer aan het daten Mozza?
Sorry, ben ik weer..

GL is Grote Liefde...naja.....dat dacht ik toen...of hij het echt is weet ik natuurlijk niet zeker, maar het voelde wel zo en bij hem ook. Ik ken hem ruim 4 jaar, in het begin aantal keer gezien, en het zon-maan-sterren gevoel, zoals Xen dat ook uitsprak, maar hij was getrouwd, ongelukkig, maar bleef bij haar voor de kids. Omdat hij getrouwd was hebben we elkaar niet meer gezien. Sinds een maand zijn ze gescheiden en we hebben weer contact, maar we hebben elkaar nog niet gezien.

Mozz, wel leuk dat jullie beide zo wat water bij de wijn doen. Zo zie ik het een beetje. Vind ik ook wel leuk omdat het zo weinig gebeurd. Het is vaak zo alles of niks. Maar wat ik nog vroeg. Voel je wel verlangen naar hem, en passie als je bij hem bent, ook al is het niet die heftige verliefdheid?
Aha, da's inderdaad vast lip-intensief!

Leuk zeg!

Ben nu bijna 3 maanden met PD, met een korte onderbreking in het midden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven