Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:ingelke_kepringelke schreef op 30 januari 2009 @ 15:27:

(...)

Kimmetje; welkom! Hoe is het met je, november is ook nog niet zo heel lang geleden lijkt me. Zker niet als je een kind hebt, gaat daar omtrent wel alles ok ?

(...)

Goedemorgen allemaal!

Sorry, ik zie dit berichtje nu pas!

Het gaat goed hier, sinds een paar weken voel ik me weer helemaal "compleet", zegmaar. Het alleen zijn bevalt (voorlopig) dus prima!

Mijn laatste relatie was iets van een paar maanden, ging veel te hard en dan is het ook snel duidelijk als iets niet werkt. En toen was het snel klaar.

Met kind gaat alles prima, gelukkig. Maar ik blijf het een lastig ding vinden in hoeverre je je liefdesleven laat mengen met privé (dat is toch tenslotte óók wie ik ben...).

En leuk al jullie verhalen, ik lees/schrijf vrolijk mee aan de "soap", haha!

Liefs,

Kim
Mogguh... Vleer vind het stoppen met roken erg zwwaar.. Ga dus zometeen ff naar de drogist om Niquitin Clear pleisters te halen.

Maar misschien si t handig om eerst ff een topic te openen of door te lezen op gezondheid over welke pleisters er t beste zijn ?? Iemand een idee ?
Heeft Kassa nooit onderzoek naar de pleisters gedana ofzo? Of de consumentenbond. Wellicht wat objectiever dan hiero. Anyway; succes ermee!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
@ Ingel Hè, had je het net zo goed geregeld allemaal... da's het lastige van verantwoordelijk zijn, en vooral van je verantwoordelijk voelen... dat je het dan toch weer zelf gaat opknappen. Valt er niemand te bellen die gezellig met je mee schrobt?

@Millia fijn dat het wel goed voelt zo. Scheelt een hoop perikelen omtrent daten/relaties/bellen/nietbellen etc.

@Kim, liefdesleven en privé... tja... denk dat je het met een kind toch eerder in het begin wat gescheiden houdt... klopt dat? Bij mij is het dan bijv. makkelijker, hoewel het hier weer is van wanneer laat je iemand aan je vrienden/ouders zien...

@Vleer moeiliijijijijijk! Geen idee van die pleisters... nooit gerookt dus ook nooit hoeven stoppen... Succes! En houvolhouvolhouvolhouvol!

Knuf voor alle anderen,

Ik ga zo naar de stad met vriendinnen. En de schijnt! Joepie!!!
Goeiemorgen allemaal!

Wowwwwww wat een feest is het hier geweest, jammerjammer dat ik dat allemaal gemist heb! Geweldig al die plaatjes (wel weer genoeg voor de komende 1000 denk ik zo :-) en met name aan Miran: je bent mijn held!

Ik was gisteren laat thuis van (alweer een uitgelopen) kantoorborrel en geen puf meer om te posten, wel ff snel gelezen hoor. Heb maandag vrij genomen, dus heerlijk lang weekend voor de boeg!

Welkom Millia en Kimm! Leuk dat jullie mee komen ouwehoeren! Ik ben dus 1 van die sekteleden, dus van mij even geen spannnende dateverhalen...

Mozz; veel plezier in stad, zonnetje schijnt hier ook!

Ingelke: poehee dat is echt niet leuk, waarschijnlijk sta je nu te schoonmaken dus. Kan me je frustratie goed voorstellen.

Vleer: ik heb nooit gerookt (compenseer ik wel met drinken), dus geen tips..

WM: waar ben je??? ik hoop toch wel dat t goed met je gaat!

Pop: en hoe gaat t met jou? Las gisteren je topic en met name die post over het niet kwetsbaar kunnen/durven zijn sprak mij aan (betrek het ook even op mijzelf), had je er wat aan? Dikkedikke knuf voor je!

MP, Appel en andere carnvavalsvierders: wat gaan jullie aantrekken?

Erykah: die haptonoom had een wachtlijst van een half jaar...ga nu op zoek naar een andere..hoe is t met mn twinsis?

Voor alle anderen:
Vleer is aan de pleisters ... Niquitin Clear 21 mg .. dit 6 weken lang en daarna afbouwen.

Vleer heeft een topic geopend over Carnaval op Overige..

Vleer en haar vriendinnetje hebben totaal geen kaas gegeten van Carnaval.. Dusse alle do's en dont's zijn welkom hehe
Vleer: volgens mij moet je de noordelijke nuchterheid van je afgooien en gewoon gaaaaan (met familiepak durex), maar MP en Appel kunnen je vast de ins-en outs vertellen. Trouwens, waarom post je zo vaak in de 3e persoon? af en toe vind ik dat behoorlijk irritant (en ik weet dat ik dat tegen jou kan zeggen

Appel: hoe bevalt t om weer thuis te zijn? kun je al weer wennen? Moet je nou meteen weer werken?
Hoi!

Ik heb een kater... Blugh... Iets te veel gedronken en lekker hard gehuild, met mensen die vonden dat ik nog veel harder moest huilen, want nu waren ze er bij om me te troosten. Heel lief!

Vleer, wanneer ga je carnaval vieren? Ik heb werkelijk geen idee wat de do's en donts zijn! En wat het stoppen met roken betreft: wees al trots op jezelf als je niet rookt op momenten dat je het anders wel zou doen. Roken is een keuze: je doet het of je doet het niet. Het is de gwoonte die het moeilijkst te doorbreken is.

Ik was vorige week mijn gewoontes wat roken betreft aan het doorbreken. Helaas vind ik mezelf nu te zielig om mezel een sigaret te ontzeggen (hoe dom het ook klinkt). Succes meid!

Xen, fijn dat je ook wat hebt aan mijn nieuwe topic. Ik denk dat er wel een kern van waarheid inzit, dat ik niet zo kwetsbaar ben. Ik los mijn problemen het liefst in mijn eentje op, ik voel me vervelend als ik mensen 'lastigval'.

Kim en Milia, welkom hier!

Ingel, wat balen dat je nu moet schoonmaken. Lastig als je de eindverantwoordelijke bent, vooral met zulke klussen! Lekker muziekje aan en schrobben!!!!!!
Oh, en Milia, op het andere topic vroeg je je af of ik er vrienden aan over heb gehouden. Man 1 zie ik nog regelmatig, het zijn nooit diepe gesprekken, maar als hij hoort dat ik me ellendig voel, dan probeert ie me wel op zijn eigen manier te troosten. Ik waardeer dat heel erg!

Maar ja, zoals jullie wel hebben gelezen heb ik een stel fijne vrienden!
Hi,

Hoe gaat met iedereen?

Ik heb dus ook de countdown en feestje gemist van de 1000e blz. Volgens mij was het erg gezellig! Op naar 2000!!

Xenia wat goed dat je naar haptonoom wilt. Jammer dat ze wachtlijst heeft. Ik hoop dat je snel ander vindt. Ik ben heel benieuwd hoe jij het ervaart en wat je ervan vindt.

En lekker lang weekend...heeeeeeeerlijk! Nog leuke plannen?

Ik zag twee nieuwe singles, Millia en Kim....leuk en welkom!!

Vleer wat goed dat je bent gestopt met roken. Ik ben zelf nu jaar gestopt...gewoon cold turkey, geen gedoe met pleisters. Het is kwestie van doorzetten en niet zwichten voor de verleiding. You con do it!!

Pop hoe gaat met jou? Voel je je al wat beter?

En hoe gaat met alle andere singles hier?

MP loopt nu in de polonaise?

Mozz hoe gaat het tussen jou en PD?

Ik ben lui vandaag....ik ga zo maar eens douchen en aankleden. Ik ga vanmiddag naar een verjaardag met een vriendin. Voor de rest geen wilde plannend dit weekend
Fijn Poppie, zulke vrienden. Ben je rijk mee!

Vleer - wat carnaval betreft moet je maar gewoon gaan en zien wat er allemaal gebeurt. Niets verwachten, gewoon het je laten overkomen. In Roosendaal is het veel binnen, er wordt niet zo veel gezeuld daar behalve op maandag, dat is wel de gaafste dag. Breda is heel anders, meer disco, minder bandjes. Ik vind zelf Roosendaal leuker. Maar kan ook dat je gewoon in het dorp van de verschrikkelijke sneeuwman gaat feesten. Als je zegt welk dorp het is kan ik je waarschijnlijk wel vertellen hoe de carnaval daar is, een beetje. Maar als je dat te privé vindt snap ik het ook wel hoor!
En hey Erykah, fijn je te zien, ik wens je een heerlijk lui weekend!
Nog steeds geen zin in een sigaret.. Hopelijk blijft dat ook een hele tijd zo. Vanavond de pleister er af en morgen ochtend een nieuwe.. Snachts rookte ik niet dus probeer t komende nacht ook zonder pleister te doen.

Leuk kadootje : Mijn vader heeft gezegd dat wanneer ik 3 maanden gestopt ben hij mij geld geeft en ik zelf mijn niet gerookte sigaretten spaargeld er bij moet leggen en we dan een nieuwere auto voor mij gaan kopen.. Leuk vooruitzicht !!!

Ben wel op zoek naar gezonde kleine tussendoortjes , met t oog op aankomen wil ik wel graag op gewicht blijven of afvallen , fruit appel, peer e.d zijn al in huis gehaald. Maar zijn er ook andere gezonde tussendoortjes Liga ofzo ? Of is dat eigenlijk helemaal niet gezond ?

MP.. SB woont in Nispen.

Xen: zal gewoon in de ik vorm praten/schrijven. Is een overblijfseltje van vorige forummers die naar overige zijn vertrokken. Zal mijn best doen , want wanneer ik het lees van een ander vind ik het zelf ook irritant.
Pop: leuk topic heb je geopend !! Denk idd dat er meer dames zijn die met het zelfde worstelen. (waaronder ik zelf) Heb dan ook niet echt tips voor je , maar houd het topic zeker bij.

Hoe gaat ie verder met je , kan je het allemaal een plekje geven ?
Nispen - aopelaand. Dan zal het inderdaad wel Roosendaal worden. Zaterdag de optocht, zaterdagavond in de Molenstraat? Leuk hoor, lekker van café naar café, veel kletsen en lachen en bieren en zingen. En niet roken, want dat mag toch niet binnen! Veel plezier, hoe ga je nou verkleed?
Hoi!

'Allemaal' in de carnavalsstemming? Wanneer begint die hele toestand nou dan?

Ik voel me aardig ellendig. Ook een beetje brak, maar heb heel veel geslapen vandaag, dus dat is al wel wat beter, Maar gevoelsmatig voel ik me kut. Dieptepuntje op het moment. Nergens zin in, ga toch naar dat etentje, hoewel ik het liefst in bed kruip. Maar dat lost helemaal niks op en dat etentje is gezelliger dan mijn bed.

Kreeg net een smsje van een man die ik al 2 jaar 'ken'. We hebben een jaar lang heel veel gemsnd en ook gebeld, hij woont in het zuiden van het land en we hebben elkaar 1 keer een half uurtje live gezien. Maar hij is dus in mijn stad. Stond geen voorstel in om elkaar te zien, heb ik ook helemaal geen behoefte aan, maar wel grappig om weer ns wat van hem te horen.
En de KLOJO van een RP2, die me verteld heeft dat ie wel even genoeg had van teleurstelling in de liefde is lekker veel online op RP!!! En ik voel me nu heel klein, alsof ik niet waard ben om verdrietig over te zijn.
Lieve Pop, zet RP even op deaactiveren, doe dit jezelf niet aan he?
Ik weet het, Xen, ik weet het. Ik doe dit mezelf aan...

Mn profiel staat op gedeactiveerd, heb er ook echt even geen behoefte aan, maar je kan met je gedeactiveerde profiel toch nog best wat zien.
nou dan verwijder je dat profiel helemaal, voorlopig even geen RP!
Ooow pop, ik ken dat hoor, gaan zitten kijken of 'ie online is. Xen heeft wel gelijk, even geen RP is beter. Hem online zien doet pijn, en al die minder-leuk-dan-hem mannen word je ook niet blij van.

(Sprak Moz die ook elke keer ging kijken op RP of MRPD online was, en vervolgens telkens auw had)

Ik ga ook je andere topic maar eens lezen zo.

Erykah lekker rustig weekend? Lekker!

En Xen maandag vrij. Ga je iets leuks doen? Of gewoon uitrusten? Jammer dat die dichtbije haptonoom zo'n lange wachtlijst had. Zijn er meer in de buurt?

MP ga je ook carnavallen? Je bent wel een expert zo te zien

Vleer houvolhouvol dat niet roken! En met zo'n kado als stok achter de deur moet de motivatie er vast wel zijn! Ik ben ook nieuwsgierig als wat je gaat carnavallen! Hou ook van verkleden, maar nog nooit carnaval gevierd... :(

Ik ga morgen PD van het vliegveld halen. Hij is weekje weg geweest met zijn pa. Hij belde vandaag vanuit daar ver weg... smelt ik toch wel lichtelijk als 'ie dan zo zit te vertellen dat 'ie vaak dacht: hier had Moz bij moeten zijn, en dat 'ie, hoe leuk het daar ook was, weer erg graag in mijn armen wou liggen...

Hij weet het wel te brengen Lief he?
Rustig hier!

Ben ik de enige die niet wild aan het uitgaan is?

(en heel zielig met koppijn op de bank hangt.. :( )
Mozzie, ik ben er !!
quote:Vleermuis28 schreef op 31 januari 2009 @ 14:41:

Is een overblijfseltje van vorige forummers die naar overige zijn vertrokken. Zal mijn best doen , want wanneer ik het lees van een ander vind ik het zelf ook irritant.
Even een knufel voor Pop !

En ik ben benieuwd hoe het gaat met WM en Liefmeisje.

Hoop dat ze zich gauw ff melden

En hoe zou het met Puck zijn en haar huisgenoot.

Puckie lees je nog mee?

Mozz, gaat toch wel goed tussen jou en PD he? :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven