Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ís het ook echt een jurk?! Of is het een soort tafelkleed met slierten, gedrapeerd als jurk?

Oh wacht, ik heb hier de Viva. Even kijken....
Peas on earth!
Het is een soort afgekeurd werkstuk van de mode-academie, denk ik. En las statement wordt nu dus het meest slechte werkstuk behandeld alsof het Ware Fashion is.

Maar wat ik me nou afvraag he? Bij zo'n fotoshoot zijn toch aardig wat mensen betrokken. Model, fotograaf, stylist, misschien nog wel een hulpje enzo... Zou dan niemand hardop gezegd hebben: "jongens, dit ziet er toch niet uit?!"
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmmm, in het hele blad wordt er niets over die jurk gezegd. Misschien schamen ze zich er zelf óók voor
Peas on earth!
Ik heb net m'n IP-adres opnieuw geinitialiseerd om een internetverbinding te genereren
Peas on earth!
Niet dat ik het dan zelf snap hoor, maar uit betrouwbare bron heb ik vernomene dat ik dat heb gedaan

Hmmm... ja, misschien denkt iedereeen tijdens zo'n shoot wel: ieuwwww das lelijk, maar ik zeg maar niets, want dat is vast Mode, en anders snappen ze dat ik er niets van snap
Peas on earth!
Ik ga me maar bij het ontaarde moeder topic melden denk ik. Cee krijgt geen vitamine D
Hier ook geen vit D. Ik vergat het gewoon altijd. Dan kun je het beter niet geven, dan vergeet je het ook niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Ha fijn, net zo'n exemplaar.
Hier ook geen vit D. Dosis is verhoogd schijnt. Eowman kwam terug van CB met die info. Oh, dan vergeet ik dus vanaf nu een hogere dosis

Jurk kan ik niet zien.

Elvis en Ridder zijn om op te eten Wat een lekker stel. Mocht Tony toch besluiten om op dames te gaan vallen, mag Juna hem dan? Of anders gewoon Juno
Hmmm, jullie zijn dus allemaal ontaard. Als ik ooit een kind heb, vrees ik voor hetzelfde, want ik vergeet zelfs m'n eigen Davitamon

Logica van Kess
Peas on earth!
Waarom kan jij jurk niet zien Eow?
Peas on earth!
Dan wordt het Tony en Juno.

En Vito en Juna.
Loretta is De Mol. Punt.
Wees blij dat je de jurk niet kan zien, Eow. Je bent daarmee beter af dan wij.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik kan jurk ook alleen zien als ik Viva open, nu in forum zie ik alleen een randje van de foto van een centimeter of half
Zelfde verhaal als Star, alleen als ik forum open even stukje jurk, F11 doet bij mij niets, qua jurk.

Ik vind het een prachtdeal Kess Juna is toch wel Elvisfan en Juno loopt regelmatig met roze knipjes in zijn haar
Over opleidingen gesproken, ik zou ook heel graag een echte koksopleiding volgen, maar die krengen zijn duur zeg

Zelfs cursussen zijn al duur.
Elvis en Ridder :hear:

Ridders en prinsessen gaan goed samen dus ik reserveer Tony gewoon voor Chica hoor. Juna heeft dikke vette pech

Koksopleiding, hmm. Ik heb in studententijd als bijbaan in zo'n echte keuken gewerkt en het is zo vreselijk naar hiërarchisch.

Lap stof die doet alsof het een jurk is vreselijk. Stof an sich niet eens heel lelijk, maar zo modelloos.

Wat nog meer? Oja, Erwt nog ziek. Dikke

Wij hebben lekker vrij dagje gehad. Kwam zus met baby nog tegen in de stad. Even naar de bieb geweest en nieuw ondergoed gekocht voor mij en voor Chica.

Straks tweede deel van Open Range kijken (western met zowaar echt hele goede rol van Kevin Kotsnerd).
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik wil ook niet echt zelf als kok werken Inad, maar een soort van kook-/workshopachtige winkel hebben lijkt me geweldig.

Hmmmmm, beetje baal baal. Krijg net smsje dat zowel Ceetje's vriendje als vriendinnetje vandaag brief hebben gehad dat ze zijn toegelaten tot montessori-school. Wij hebben nog geen post
Oh, misschien stonden ze langer ingeschreven?

Hoopt dat post snel komt

Ja workshop wel leuk natuurlijk Echte officiële opleiding krijg je dat hiërarchische wel bij denk ik.

Trouwens wel rottig: Chica staat nu ongeschreven bij een hele leuke school, maar als we gaan verhuizen zitten we dus met probleem dat ze nergens ingeschreven is. Maar omdat we nog helemaal niet weten waar we heen gaan.. moeilijk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wel langer ingeschreven, maar school bericht iedereen in februari, dus neem aan alle brieven tegelijk deur uit?

Ja en ik weiger iedereen behalve Gordon Ramsay aan te spreken met chef

Hmmm, dat is wel lastig ja. Lange wachtlijsten buiten Inadstad?
Hmm Star, misschien bij de post morgen. Kan nog he! Duimerdeduimduim!

Voor school Chica moeten jullie toch echt eerst weten wanneer/waarheen verhuizen Inad

Leuk! Kookshopachtige winkel
Peas on earth!
Ja erg leuk, maar zoals altijd weer hoofd vol ideetjes, maar komt er nooit van
Ja herkenbaar. Zo lijkt een soort leuke kadootjeswinkel me ook leuk. Of een website waarop mensen kadopakketjes kunnen bestellen voor anderen.
Peas on earth!
Ik ga nooit meer F11-en.

Wie verzint die outfits?

Eow, gefeliciteerd met tanteschap.

Kess, mooi duo heb je.

Ik ben ook carnavalshater in hart en nieren.

Maar versier wel de ganse hut en ga naar optocht en chipsbal met mijn kinders.

Dat compenseert dan weer ruimschoots het feit dat mijn 3 jongens nog nooit vitamine D gehad hebben.

Star, misschien komt brief maandag toch nog.

Wij moeten Raketje 14 februari in schrijven (opendag op scholen in dorp hier). Vrees wel dat ik als leerkracht zijnde weer net een tikkie te kritisch ben wat betreft de school/juf/... van mijn kind.

Heb jij dat ook, Kess?

Hier gelukkig geen wachtlijsten. Ze ontvangen je overal met open armen.

Moet kiezen uit 3 scholen, maar 1 valt af want Jenaplan (sta niet achter hun visie en is niks voor Raketje).

Erwt, hoop dat het einde van ziek zijn nu echt in zicht is voor jou.

Ben iets minder grieperig, maar heb al sinds dinsdag barstende koppijn omdat hoofd vol weet ik veel wat zit. Ook keelpijn blijft, klink nu schor. Jongens vinden het wel grappig.
Wat een leuke plannen, Star! Vage droom, of toch beetje richting realiteit aan het denken? Ik kom graag een keertje workshoppen bij je!

Ai, geen post is niet goed.. Tenminste, zou morgen nog kunnen komen, maar vandaag was fijner geweest. Nu moet je maar afwachten dus... En anders op zoek naar een alternatief. Lijkt me rot, als je die ene school zo graag wilt, blijft een andere school toch tweede keus, natuurlijk. Bah.

Inad, mijn broer had hetzelfde. Is vrij plotseling verhuisd vlak voor mijn neefje 4 jaar werd. En toen kon hij dus niet maar terecht op de school in de wijk waar ze hem graag hadden gehad en toen dus andere school (stuk verder weg) moeten kiezen.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven