Minder van Tinder-deel 7
dinsdag 11 april 2017 om 19:10
dinsdag 11 april 2017 om 19:34
quote:Corona74 schreef op 11 april 2017 @ 19:10:
Ben gisteren door iemand unmatched omdat ik binnen 6 uur niet zijn bericht had beantwoord, jammer dan. Maar 3 dagen niet reageren op een berichtje van een (potentiele) date? Zullen inderdaad niet zovee mensen zijn die dat leuk zullen vinden.
Ha... Ik denk misschien dit weekend weer op date te gaan, met de man waarmee ik alweer meer dan drie weken geleden had afgesproken. Lekker drukbezet type, niets meer van gehoord maar was blijkbaar weer op aarde geland. En vroeg of ik op date wilde komend weekend. Ja tuurlijk. We zijn alweer drie dagen verder inmiddels.
Agenda voor komend weekend loopt inmiddels ook een beetje vol. Nog veel langer wachten en hij heeft pech.
Ben gisteren door iemand unmatched omdat ik binnen 6 uur niet zijn bericht had beantwoord, jammer dan. Maar 3 dagen niet reageren op een berichtje van een (potentiele) date? Zullen inderdaad niet zovee mensen zijn die dat leuk zullen vinden.
Ha... Ik denk misschien dit weekend weer op date te gaan, met de man waarmee ik alweer meer dan drie weken geleden had afgesproken. Lekker drukbezet type, niets meer van gehoord maar was blijkbaar weer op aarde geland. En vroeg of ik op date wilde komend weekend. Ja tuurlijk. We zijn alweer drie dagen verder inmiddels.
Agenda voor komend weekend loopt inmiddels ook een beetje vol. Nog veel langer wachten en hij heeft pech.
dinsdag 11 april 2017 om 19:48
dinsdag 11 april 2017 om 19:56
Mijn date voor morgen wil 'm herplannen naar volgende week... Ok, geen probleem: dan ga ik gewoon met een Fransman op date
Die Fransman is wel heel geduldig geweest: had m een week genegeerd (exdrama) en toen maar weer aangeslingerd. Vrijdag met een ambulanceman; hij zal in ieder geval goede werkverhalen hebben (en zijn kop & lijf zagen er lekker uit)
dinsdag 11 april 2017 om 19:58
quote:Zonachterdewolk schreef op 11 april 2017 @ 19:34:
[...]
Agenda voor komend weekend loopt inmiddels ook een beetje vol. Nog veel langer wachten en hij heeft pech. Soms heb ik niets op de planning staan, maar dan heb ik het toch 'erg druk' dat weekend.
[...]
Agenda voor komend weekend loopt inmiddels ook een beetje vol. Nog veel langer wachten en hij heeft pech. Soms heb ik niets op de planning staan, maar dan heb ik het toch 'erg druk' dat weekend.
dinsdag 11 april 2017 om 21:51
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 21:50:
Goed ik ben weer op weg naar huis dus dat zegt wel genoeg
Totaal geen klik van mijn kant. Hij zag er anders als op de foto's. Hij stelde haast geen vragen. Gesprek liep totaal niet.
Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug Ow wat jammer
Totaal geen klik van mijn kant. Hij zag er anders als op de foto's. Hij stelde haast geen vragen. Gesprek liep totaal niet.
Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug Ow wat jammer
dinsdag 11 april 2017 om 21:53
quote:CherokeeRose1977 schreef op 11 april 2017 @ 21:50:
Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug
Ah, jammer. Maar zo gaat dat soms. Zwaai je even als je op CS staat?
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 21:50:
[...]
Doe je niet aan blind daten?
Neen.
(veeeel te veel mannen die zich voordoen als vrouwen op internet )
Dus netjes tegen hem gezegd en weer in de trein terug
Ah, jammer. Maar zo gaat dat soms. Zwaai je even als je op CS staat?
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 21:50:
[...]
Doe je niet aan blind daten?
Neen.
(veeeel te veel mannen die zich voordoen als vrouwen op internet )
Man | 1976 | Rotterdam
dinsdag 11 april 2017 om 22:58
dinsdag 11 april 2017 om 23:03