Moe van erven Hazes.
zaterdag 2 juli 2016 om 16:18
Donderdagavond zat ik RTL Late Night te kijken en warempel, ik viel wederom met mijn neus in de boter; de hele uitzending ging over het feit dat Andre Hazes die dag 65 geworden zou zijn. Ware het niet dat hij vanaf zijn pubertijd er alles aan gedaan heeft om het niet zo ver te laten komen. En daar was hij zo goed in dat hij de 55 nog niet haalde. Zijn familie doet er alles aan om de 'merknaam' Hazes tot op het bot uit te hoeren. Want na een over de top begrafenis, as wegschieten met maar liefst 11 vuurpijlen, een musical, een film, zes boeken, een documentaire, enz. is de bodemloze put van de familie Hazes nog lang niet gevuld en konden we vanaf donderdagavond tegen betaling een vergeten nummer downloaden. Ter ere dus van zijn 65e verjaardag. En dat nummer is slecht.....zo slecht...en die clip.....zo fucking slecht dat het glazuur van je tanden valt als je het hoort. En dan al die zwakbegaafde fans die met wittte Hazes sjaaltjes en een rare Hazes hoed including een Heino zonnebril zaten mee te deinen......En little Kleine, die rapper met die grote waffel en dat spwaakgebwek zat ook te janksmoelen om de vroegtijdige dood van die volkszanger. Een volkszanger met een drankprobleem, die alle liedjes jatte en voorzag van nieuwe Sinterklaasrijmpjes, zijn vrouw Rachel al versierde toen zij nog maar 13 was en hij in de 20, haar in mekaar sloeg....snap niet dat dit nog zoveel aandacht krijgt. Geef liever aandacht aan artiesten die beter zijn en die die aandacht ook verdienen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
woensdag 12 april 2017 om 12:04
quote:Eindeloos schreef op 12 april 2017 @ 11:04:
[...]
Geloof mij Hab,
Monigue is er echt wel klaar mee.Nee, die is lekker stabiel, wou je zeggen? Dre Junior is inmiddels ook al alcoholist en die Monique is ook vele jaren ouder dan hij. Dus in die zin zijn Roggel en zij niet zo erg verschillend, voor mij als buitenstaander.
[...]
Geloof mij Hab,
Monigue is er echt wel klaar mee.Nee, die is lekker stabiel, wou je zeggen? Dre Junior is inmiddels ook al alcoholist en die Monique is ook vele jaren ouder dan hij. Dus in die zin zijn Roggel en zij niet zo erg verschillend, voor mij als buitenstaander.
Am Yisrael Chai!
woensdag 12 april 2017 om 12:57
quote:Knuffelheks schreef op 12 april 2017 @ 11:55:
[...]
Je schrijft erover alsof je naast ze woont, dus ik denk, ik check het even.
Voor mij een weet
Voor jou een vraag....
[...]
Je schrijft erover alsof je naast ze woont, dus ik denk, ik check het even.
Voor mij een weet
Voor jou een vraag....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 12 april 2017 om 13:23
woensdag 12 april 2017 om 13:31
quote:KroegFilosoof schreef op 12 april 2017 @ 13:23:
[...]
Knuffelhex weet volgens mij meer. Misschien vliegt ze met haar bezem vrijwel dagelijks over het stulpje van Rachel om e e a ff te factchecken.............
Ik kan het lopend doen
[...]
Knuffelhex weet volgens mij meer. Misschien vliegt ze met haar bezem vrijwel dagelijks over het stulpje van Rachel om e e a ff te factchecken.............
Ik kan het lopend doen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 12 april 2017 om 13:46
quote:KroegFilosoof schreef op 12 april 2017 @ 13:23:
[...]
Ik vind het raar om mensen zo af te fikken op basis van wat de media schrijft.
Maar goed, dat zegt meer over jou dan over mij.
[...]
Maar goed, dat zegt meer over jou dan over mij.
woensdag 12 april 2017 om 14:02
woensdag 12 april 2017 om 14:07
quote:peecee schreef op 12 april 2017 @ 14:05:
Rachel heeft het voor elkaar.......aandacht door pilletjes te slikken.....Andre wees wijs en trap er niet in.
En dan vervolgens zelf de ambulance bellen.
Aandachttrekkerij noem ik dat.
Rachel heeft het voor elkaar.......aandacht door pilletjes te slikken.....Andre wees wijs en trap er niet in.
En dan vervolgens zelf de ambulance bellen.
Aandachttrekkerij noem ik dat.
woensdag 12 april 2017 om 14:22
quote:Knuffelheks schreef op 12 april 2017 @ 13:46:
[...]
Maar goed, dat zegt meer over jou dan over mij.Jij bent veel excentrieker door een karakterschets van mijn persoonlijkheid te ventileren op basis van enkele posts op een anoniem forum. En ik heb mijn feitenkennis niet van de geschreven media maar vooral van talkshows waarin zij zelf reclame maken om hun zakken te vullen dingen toelichten.
[...]
Maar goed, dat zegt meer over jou dan over mij.Jij bent veel excentrieker door een karakterschets van mijn persoonlijkheid te ventileren op basis van enkele posts op een anoniem forum. En ik heb mijn feitenkennis niet van de geschreven media maar vooral van talkshows waarin zij zelf reclame maken om hun zakken te vullen dingen toelichten.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
woensdag 12 april 2017 om 14:52
quote:Habbekratz schreef op 12 april 2017 @ 10:55:
[...]
En toch.....Andre Hazes zijn teksten waren zijn levensliederen. Zo was zijn leven en hij heeft het toch ver geschopt ondanks dat zijn vader hem verrot sloeg en kleineerde en niet in hem geloofde. Daar is Andre erg onzeker van geworden,ik denk dat het bier hem een stuk zelfvertrouwen gaf dat hij nodig had om op te treden.Wat is jouw bron? De film en musical waar Roggel een hand in had?
[...]
En toch.....Andre Hazes zijn teksten waren zijn levensliederen. Zo was zijn leven en hij heeft het toch ver geschopt ondanks dat zijn vader hem verrot sloeg en kleineerde en niet in hem geloofde. Daar is Andre erg onzeker van geworden,ik denk dat het bier hem een stuk zelfvertrouwen gaf dat hij nodig had om op te treden.Wat is jouw bron? De film en musical waar Roggel een hand in had?
woensdag 12 april 2017 om 14:54
Ik vind Rachel, Rox en Dre jr vreselijk irritant overkomen.
De muziek van Hazes vind ik wél erg mooi, m'n man en ik zijn zelfs nog naar Holland zingt Hazes geweest.
(Wat een types liepen daar zeg )
Dat Rachel nu wat mankeert, tja naar voor haar.
Dat is meer een 'oh oke' bericht dan dat ik er echt een heftige mening over heb denk ik.
De muziek van Hazes vind ik wél erg mooi, m'n man en ik zijn zelfs nog naar Holland zingt Hazes geweest.
(Wat een types liepen daar zeg )
Dat Rachel nu wat mankeert, tja naar voor haar.
Dat is meer een 'oh oke' bericht dan dat ik er echt een heftige mening over heb denk ik.
woensdag 12 april 2017 om 15:48
quote:Habbekratz schreef op 12 april 2017 @ 15:07:
[...]
Er zijn ook boeken verschenen over het leven van Andre Hazes,lees ze eens zou ik zeggen.
Het boek van Jos van Zoelen geeft waarschijnlijk het beste weer wat er daadwerkelijk is gebeurd. Voor wat betreft het deel dat over Ellen gaat, ken ik de verhalen uit eerste hand en die komen overeen met wat in het boek staat. Ellen's tweede man schrijft zelf ook nog een pagina achter in het boek.
Rachel heeft vergeefs geprobeerd om de publicatie van dit boek tegen te houden.
[...]
Er zijn ook boeken verschenen over het leven van Andre Hazes,lees ze eens zou ik zeggen.
Het boek van Jos van Zoelen geeft waarschijnlijk het beste weer wat er daadwerkelijk is gebeurd. Voor wat betreft het deel dat over Ellen gaat, ken ik de verhalen uit eerste hand en die komen overeen met wat in het boek staat. Ellen's tweede man schrijft zelf ook nog een pagina achter in het boek.
Rachel heeft vergeefs geprobeerd om de publicatie van dit boek tegen te houden.
woensdag 12 april 2017 om 15:48
quote:bisto schreef op 12 april 2017 @ 15:48:
[...]
Rachel heeft vergeefs geprobeerd om de publicatie van dit boek tegen te houden.Dat boek heb ik als laatste gelezen.
[...]
Rachel heeft vergeefs geprobeerd om de publicatie van dit boek tegen te houden.Dat boek heb ik als laatste gelezen.
woensdag 12 april 2017 om 15:54
Rachel heeft haar kinderen teveel en te lang beschermd, Dre woonde naast haar en Rox meen ik bij haar, vroeg of laat maken kinderen keuzes waar je als ouder misschien niet zo blij mee bent, zo werkt dat in het leven.
Dre is verliefd geworden op een 16 jaar oudere vrouw , zijn carriere zit (nog) in de lift, zijn schoonfamilie is ( nog)dol op hem
en hij is (nog) blij met zijn gezin. Rachel had hier onderdeel van kunnen uitmaken.
Rox gaat binnenkort trouwen en die zal ervoor binnen no time zwanger te raken dat zal Rachel goed doen, want nu heeft Dre een troef, maar als Rox een Andreo of Andrea op de wereld zet dan kan Rachel daar haar positieve energie in steken en uithalen.
Dre is verliefd geworden op een 16 jaar oudere vrouw , zijn carriere zit (nog) in de lift, zijn schoonfamilie is ( nog)dol op hem
en hij is (nog) blij met zijn gezin. Rachel had hier onderdeel van kunnen uitmaken.
Rox gaat binnenkort trouwen en die zal ervoor binnen no time zwanger te raken dat zal Rachel goed doen, want nu heeft Dre een troef, maar als Rox een Andreo of Andrea op de wereld zet dan kan Rachel daar haar positieve energie in steken en uithalen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
woensdag 12 april 2017 om 16:00
quote:Miskotto schreef op 12 april 2017 @ 15:54:
Rox gaat binnenkort trouwen en die zal ervoor binnen no time zwanger te raken dat zal Rachel goed doen, want nu heeft Dre een troef, maar als Rox een Andreo of Andrea op de wereld zet dan kan Rachel daar haar positieve energie in steken en uithalen.Rachel jr de enige erfgenaam
Rox gaat binnenkort trouwen en die zal ervoor binnen no time zwanger te raken dat zal Rachel goed doen, want nu heeft Dre een troef, maar als Rox een Andreo of Andrea op de wereld zet dan kan Rachel daar haar positieve energie in steken en uithalen.Rachel jr de enige erfgenaam
woensdag 12 april 2017 om 16:53
woensdag 12 april 2017 om 16:56
quote:fashionvictim schreef op 12 april 2017 @ 12:04:
[...]
Nee, die is lekker stabiel, wou je zeggen? Dre Junior is inmiddels ook al alcoholist en die Monique is ook vele jaren ouder dan hij. Dus in die zin zijn Roggel en zij niet zo erg verschillend, voor mij als buitenstaander.Dre Junior alcoholist?
[...]
Nee, die is lekker stabiel, wou je zeggen? Dre Junior is inmiddels ook al alcoholist en die Monique is ook vele jaren ouder dan hij. Dus in die zin zijn Roggel en zij niet zo erg verschillend, voor mij als buitenstaander.Dre Junior alcoholist?
woensdag 12 april 2017 om 16:56
quote:fashionvictim schreef op 12 april 2017 @ 12:04:
[...]
Nee, die is lekker stabiel, wou je zeggen? Dre Junior is inmiddels ook al alcoholist en die Monique is ook vele jaren ouder dan hij. Dus in die zin zijn Roggel en zij niet zo erg verschillend, voor mij als buitenstaander.Kinderen van alcoholisten hebben een veel grotere kans om zelf ook alcoholist te worden dan andere kinderen.
[...]
Nee, die is lekker stabiel, wou je zeggen? Dre Junior is inmiddels ook al alcoholist en die Monique is ook vele jaren ouder dan hij. Dus in die zin zijn Roggel en zij niet zo erg verschillend, voor mij als buitenstaander.Kinderen van alcoholisten hebben een veel grotere kans om zelf ook alcoholist te worden dan andere kinderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 12 april 2017 om 17:44
quote:Habbekratz schreef op 12 april 2017 @ 15:07:
[...]
Er zijn ook boeken verschenen over het leven van Andre Hazes,lees ze eens zou ik zeggen.Ja want in boeken staat de waarheid :') Bedankt voor de tip. Ik heb het boek van Jos van Zoelen gelezen. Verschillende mensen in de omgeving van Hazes zetten grote vraagtekens bij de verhalen over stelselmatige mishandeling en seksueel misbruik.
[...]
Er zijn ook boeken verschenen over het leven van Andre Hazes,lees ze eens zou ik zeggen.Ja want in boeken staat de waarheid :') Bedankt voor de tip. Ik heb het boek van Jos van Zoelen gelezen. Verschillende mensen in de omgeving van Hazes zetten grote vraagtekens bij de verhalen over stelselmatige mishandeling en seksueel misbruik.