Minnaar
zondag 1 februari 2009 om 13:20
@Dwaallicht: Dat doe je door jezelf niet te verliezen en terug te gaan naar de basis. Waarom wilde je die sv? Niet om je eigen partner kwijt te raken neem ik aan. Toch? Seks, spanning en nieuwsgierigheid. En natuurlijk...ik geloof best dat allemaal lekker is met sv, maar zo gauw je (mentaal) afhankelijk wordt, gaan er meer dingen spelen dan alleen maar puur de lekkerheid van de bewuste sv. Weet je zeker dat je geen gevoelens hebt voor hem, al dan niet in ontluikende vorm?
zondag 1 februari 2009 om 13:31
natuurlijk heeft dwaallicht gevoelens voor haar sv.
en zeker niet ontluikend, ze zit er tot over haar nek in.
uit heel haar gedrag en haar postingsgedrag is dat af te lezen.
Dwaallicht heeft zichzelf totaal verloren in haar sv.
dus,...dwaallichtje.......jij hebt het spel niet goed begrepen.
en eigenlijk kan je dan je sv niet kwalijk nemen dat hij die gevoelens niet heeft.
en nu lijkt het mij heel erg verstandig om heel duidelijk te zijn naar je sv.
en heel duidelijk maken hoe jij er nu instaat, en als dat geen aansluiting vindt bij je sv, lijkt het me heel wijs als je er onmiddellijk mee stopt.
beter nu even flink zijn, en door de zure appel heen bijten.
en opzoek naar nieuw geluk.
en zeker niet ontluikend, ze zit er tot over haar nek in.
uit heel haar gedrag en haar postingsgedrag is dat af te lezen.
Dwaallicht heeft zichzelf totaal verloren in haar sv.
dus,...dwaallichtje.......jij hebt het spel niet goed begrepen.
en eigenlijk kan je dan je sv niet kwalijk nemen dat hij die gevoelens niet heeft.
en nu lijkt het mij heel erg verstandig om heel duidelijk te zijn naar je sv.
en heel duidelijk maken hoe jij er nu instaat, en als dat geen aansluiting vindt bij je sv, lijkt het me heel wijs als je er onmiddellijk mee stopt.
beter nu even flink zijn, en door de zure appel heen bijten.
en opzoek naar nieuw geluk.
zondag 1 februari 2009 om 15:01
Hoi Hoi
Ik denk dat mannen toch anders met een sv omgaan dan vrouwen. Teminste als ik naar mezelf kijk moet het wel klikken met mn sv en is het dan toch niet alleen maar voor de sex. Oke het maakt me niet uit wat hij allemaal thuis doet en wat ie niet doet. Als die maar tijd voor mij maakt. En ja ik vind ook dat je voor elkaar tijd moet maken want ik ga echt niet zitten wachten dat hij een keer tijd heeft.
Want dan zijn er wel andere mannen
En heeft iemand nog wat leuks voor de komende week?
xx
Ik denk dat mannen toch anders met een sv omgaan dan vrouwen. Teminste als ik naar mezelf kijk moet het wel klikken met mn sv en is het dan toch niet alleen maar voor de sex. Oke het maakt me niet uit wat hij allemaal thuis doet en wat ie niet doet. Als die maar tijd voor mij maakt. En ja ik vind ook dat je voor elkaar tijd moet maken want ik ga echt niet zitten wachten dat hij een keer tijd heeft.
Want dan zijn er wel andere mannen
En heeft iemand nog wat leuks voor de komende week?
xx
zondag 1 februari 2009 om 16:58
@Q-Q
Ook ik denk dat er meer is bij een SV dan ALLEEN maar sex. Tenminste in mijn geval dan. Ik wil in ieder geval wel chemie (klik) voelen. En ik vind het ook fijn als er enige mentale diepgang is. Ik wil toch een beetje weten wie ik in mijn innerste cirkel laat komen (ben nogal kritisch van nature).
@ Briggie
Komende week helaas geen date in het vooruitzicht maar de afgelopen week had ik onverwachts twee keer bezoek en dus mag ik absoluut niet klagen (al was het daarvoor een MAAND geleden).
Ook ik denk dat er meer is bij een SV dan ALLEEN maar sex. Tenminste in mijn geval dan. Ik wil in ieder geval wel chemie (klik) voelen. En ik vind het ook fijn als er enige mentale diepgang is. Ik wil toch een beetje weten wie ik in mijn innerste cirkel laat komen (ben nogal kritisch van nature).
@ Briggie
Komende week helaas geen date in het vooruitzicht maar de afgelopen week had ik onverwachts twee keer bezoek en dus mag ik absoluut niet klagen (al was het daarvoor een MAAND geleden).
zondag 1 februari 2009 om 17:22
zondag 1 februari 2009 om 17:25
kijk en daar gaan de meeste de fout mee in.
want waar is de grens van de klik.
waar gaat het klikgevoel over in verliefdheid, te veel genegenheid voor je sv.
ik denk dat als er al een flinke klik is tussen de vrouw en de sv, voor dat er sprake is van sex, de kans mega groot is dat er teveel gevoelens bij komen kijken.
want waar is de grens van de klik.
waar gaat het klikgevoel over in verliefdheid, te veel genegenheid voor je sv.
ik denk dat als er al een flinke klik is tussen de vrouw en de sv, voor dat er sprake is van sex, de kans mega groot is dat er teveel gevoelens bij komen kijken.
zondag 1 februari 2009 om 17:34
en dan krijgen we weer die verhalen, dat ze dagen zitten te wachten op een smsje, een aai over de bol.
want nog steeds kan de vrouw niet het spel spelen zoals de man dat kan.
de man speelt het spel zoals het bedoelt is.
redelijk zonder gevoelens, het enige gevoel wat hij heeft zit in zijn lul.
zodra dat ding aangeeft dat er weer geneukt moet worden, dan neemt hij contact op met zijn sexvriendinnetje.
en het sexvriendinnetje zit te wachten dat ze op mag komen draven.
maar het sexvriendinnetje zit te wachten met haar klikgevoel.
zie daar het verschil tussen de man en de vrouw.
op alle vragen die jullie stellen, op alles wat jullie niet begrijpen, is door jullie nu zelf het antwoord gegeven.
jullie willen het klikgevoel erbij hebben, en dat gaat veel te snel vervagen en gaat de kant op van verliefdheid, en de man denkt alleen met zijn lul.
het is een waarheid die zo oud is als de weg naar rome.
want wat zeggen de vrouwen altijd???
juist...............een vent loopt altijd zijn lul achterna..........nou dat is het verschil, alleen komt het in een sv relatie vaak pijnlijk naar voren
want nog steeds kan de vrouw niet het spel spelen zoals de man dat kan.
de man speelt het spel zoals het bedoelt is.
redelijk zonder gevoelens, het enige gevoel wat hij heeft zit in zijn lul.
zodra dat ding aangeeft dat er weer geneukt moet worden, dan neemt hij contact op met zijn sexvriendinnetje.
en het sexvriendinnetje zit te wachten dat ze op mag komen draven.
maar het sexvriendinnetje zit te wachten met haar klikgevoel.
zie daar het verschil tussen de man en de vrouw.
op alle vragen die jullie stellen, op alles wat jullie niet begrijpen, is door jullie nu zelf het antwoord gegeven.
jullie willen het klikgevoel erbij hebben, en dat gaat veel te snel vervagen en gaat de kant op van verliefdheid, en de man denkt alleen met zijn lul.
het is een waarheid die zo oud is als de weg naar rome.
want wat zeggen de vrouwen altijd???
juist...............een vent loopt altijd zijn lul achterna..........nou dat is het verschil, alleen komt het in een sv relatie vaak pijnlijk naar voren
zondag 1 februari 2009 om 17:37
zondag 1 februari 2009 om 17:40
@ DMJN Het kan best zijn dat een man zijn lul achterna loopt, maar de hele tijd in zijn eentje spelen is ook zo wat nietwaar? Dus als de man het spel wil spelen (lees: sex wil hebben), zal hij zich ook een beetje aan de spelregels van het sexvriendinnetje moeten houden. Want als het sexvriendinnetje niet tevreden is, is er namelijk geen sex (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Daarbij geloof ik niet dat een man alleen zijn lul achterna loopt. Heb genoeg verhalen gelezen/gehoord dat ook de man zich in de SV-relatie kan verliezen. Zeker als de vrouw gewoon ontzettend leuk is! Als een kerel bij mij komt om alleen maar te neuken met mijn lijf (want dat is in principe wat jij zegt), dan kan ie laaaaaaaaaaaang wachten
Daarbij geloof ik niet dat een man alleen zijn lul achterna loopt. Heb genoeg verhalen gelezen/gehoord dat ook de man zich in de SV-relatie kan verliezen. Zeker als de vrouw gewoon ontzettend leuk is! Als een kerel bij mij komt om alleen maar te neuken met mijn lijf (want dat is in principe wat jij zegt), dan kan ie laaaaaaaaaaaang wachten
zondag 1 februari 2009 om 17:51
kom op, mensen
er is toch degelijk verschil tussen de man en de vrouw.
mentale diepgang!! kom op.
en er zullen maar heel weinig mensen zijn die verliefd zijn op hun sv, en die niet gaan claimen en zeuren.
en doen ze het niet tegen hun sv, dan doen ze het hier.
lees de voorbeelden maar.
dus Stewwie ik denk dat jij 1 van de weinige bent die daar dan mee om kan gaan.
bijv............de vrouw begrijpt vaak niet hoe het toch komt dat de man een tijdje niks van zich laat horen als hij is geweest.
dat lees ik hier zovaak, ze begrijpen dat niet en gaan er langzaam maar zeker aan onderdoor en dat gedrag.
het antwoord is simpel.
de vrouw had al die klik, dus denkt door middel van die klik en de man denkt met zijn lul.
zijn lul geeft aan wanneer hij het sv moet bellen, dan is hij bij haar geweest en zijn lul is weer ff rustig.
heeft hij ook helemaal geen behoefte aan contact, want een klik heeft hij met zijn vrouw.
dus hoor je heb niet, pas als de hormonen/lul weer gaan denken voor hem, gaat hij contact zoeken.
dat is het simpele antwoord.
het verschil tussen man en vrouw.
er is toch degelijk verschil tussen de man en de vrouw.
mentale diepgang!! kom op.
en er zullen maar heel weinig mensen zijn die verliefd zijn op hun sv, en die niet gaan claimen en zeuren.
en doen ze het niet tegen hun sv, dan doen ze het hier.
lees de voorbeelden maar.
dus Stewwie ik denk dat jij 1 van de weinige bent die daar dan mee om kan gaan.
bijv............de vrouw begrijpt vaak niet hoe het toch komt dat de man een tijdje niks van zich laat horen als hij is geweest.
dat lees ik hier zovaak, ze begrijpen dat niet en gaan er langzaam maar zeker aan onderdoor en dat gedrag.
het antwoord is simpel.
de vrouw had al die klik, dus denkt door middel van die klik en de man denkt met zijn lul.
zijn lul geeft aan wanneer hij het sv moet bellen, dan is hij bij haar geweest en zijn lul is weer ff rustig.
heeft hij ook helemaal geen behoefte aan contact, want een klik heeft hij met zijn vrouw.
dus hoor je heb niet, pas als de hormonen/lul weer gaan denken voor hem, gaat hij contact zoeken.
dat is het simpele antwoord.
het verschil tussen man en vrouw.
zondag 1 februari 2009 om 17:55
quote:Q-Q schreef op 01 februari 2009 @ 17:37:
[...]
Precies! Speltip 34: Stel grenzen, bewaak ze met je leven en ga niet over je grenzen.
ja maar Q dat is een prachtige speltip, maar jij weet net zo goed als ik, dat het in de praktijk zo vaak, lees meestal, niet werkt.
ze worden verliefd en elke grens is aan het vervagen.
ik lees het hier op het prachtige forum van viva elke dag.
[...]
Precies! Speltip 34: Stel grenzen, bewaak ze met je leven en ga niet over je grenzen.
ja maar Q dat is een prachtige speltip, maar jij weet net zo goed als ik, dat het in de praktijk zo vaak, lees meestal, niet werkt.
ik lees het hier op het prachtige forum van viva elke dag.
zondag 1 februari 2009 om 17:58
quote:datmeenjeniet schreef op 01 februari 2009 @ 17:55:
[...]
ik lees het hier op het prachtige forum van viva elke dag.Net het normale leven
[...]
ik lees het hier op het prachtige forum van viva elke dag.Net het normale leven
zondag 1 februari 2009 om 18:05
zondag 1 februari 2009 om 18:12
quote:datmeenjeniet schreef op 01 februari 2009 @ 17:55:
[...]
ik lees het hier op het prachtige forum van viva elke dag.Dat het in de praktijk vaak, hetzij meestal, niet werkt omdat grenzen vervagen en mensen wellicht -al dan niet na verloop van tijd- verliefd worden, moge zo zijn. Dat is nog geen reden om nogmaals op de gevaren ervan te wijzen. Ik ben het overigens niet met je eens dat het altijd zo is dat mensen verliefd worden op hun sv. Dat vind ik wat al te makkelijk. Ik heb de speltip hier (maar weer eens) neergezet omdat ik denk dat veel mensen met het afbakenen van hun grenzen worstelen en zich te veel en te vaak door hun gevoel laten meeslepen, terwijl hun verstand natuurlijk zegt dat zij de verkeerde richting opgaan en in de problemen komen. Gevoel is iets dat blijft trekken, maar als het je de verkeerde kant op trekt (hetgeen dan het geval is) ben je op zeker moment zelf de klos, met alle nadelige gevolgen van dien. Ik blijf echter van mening dat er voldoende mensen zijn die wel hun grenzen kunnen bewaken en waar het (dus) dan ook lang goed gaat.
[...]
ik lees het hier op het prachtige forum van viva elke dag.Dat het in de praktijk vaak, hetzij meestal, niet werkt omdat grenzen vervagen en mensen wellicht -al dan niet na verloop van tijd- verliefd worden, moge zo zijn. Dat is nog geen reden om nogmaals op de gevaren ervan te wijzen. Ik ben het overigens niet met je eens dat het altijd zo is dat mensen verliefd worden op hun sv. Dat vind ik wat al te makkelijk. Ik heb de speltip hier (maar weer eens) neergezet omdat ik denk dat veel mensen met het afbakenen van hun grenzen worstelen en zich te veel en te vaak door hun gevoel laten meeslepen, terwijl hun verstand natuurlijk zegt dat zij de verkeerde richting opgaan en in de problemen komen. Gevoel is iets dat blijft trekken, maar als het je de verkeerde kant op trekt (hetgeen dan het geval is) ben je op zeker moment zelf de klos, met alle nadelige gevolgen van dien. Ik blijf echter van mening dat er voldoende mensen zijn die wel hun grenzen kunnen bewaken en waar het (dus) dan ook lang goed gaat.
zondag 1 februari 2009 om 18:13
ZV, je krijgt die aandacht, natuurlijk als hij bij je is , overstelpt hij jou met aandacht, alleen zijn doel is anders dan de jouwe
jij wil continu aandacht, ook via msn sms, altijd aandacht en lieve woordjes. jij hebt die klik met hem
niks mis mee, maar de man geeft jou alleen aandacht als hij wat van je nodig heeft.
en is hij weg, dan hoeft het even niet van hem.
en vertel me nou niet dat het geen waar is, want het is hier elke dag te lezen.
overigens zeg ik niet dat dit mijn handelswijze is.
als er eentje lief, aandachtsvol en zacht is voor zijn svtjes, dan ben ik het wel.
zeg ik nu met een onschuldige blik
jij wil continu aandacht, ook via msn sms, altijd aandacht en lieve woordjes. jij hebt die klik met hem
niks mis mee, maar de man geeft jou alleen aandacht als hij wat van je nodig heeft.
en is hij weg, dan hoeft het even niet van hem.
en vertel me nou niet dat het geen waar is, want het is hier elke dag te lezen.
overigens zeg ik niet dat dit mijn handelswijze is.
als er eentje lief, aandachtsvol en zacht is voor zijn svtjes, dan ben ik het wel.
zeg ik nu met een onschuldige blik
zondag 1 februari 2009 om 18:14
quote:Q-Q schreef op 01 februari 2009 @ 18:12:
[...]
Dat het in de praktijk vaak, hetzij meestal, niet werkt omdat grenzen vervagen en mensen wellicht -al dan niet na verloop van tijd- verliefd worden, moge zo zijn. Dat is nog geen reden om nogmaals op de gevaren ervan te wijzen. Ik ben het overigens niet met je eens dat het altijd zo is dat mensen verliefd worden op hun sv. Dat vind ik wat al te makkelijk. Ik heb de speltip hier (maar weer eens) neergezet omdat ik denk dat veel mensen met het afbakenen van hun grenzen worstelen en zich te veel en te vaak door hun gevoel laten meeslepen, terwijl hun verstand natuurlijk zegt dat zij de verkeerde richting opgaan en in de problemen komen. Gevoel is iets dat blijft trekken, maar als het je de verkeerde kant op trekt (hetgeen dan het geval is) ben je op zeker moment zelf de klos, met alle nadelige gevolgen van dien. Ik blijf echter van mening dat er voldoende mensen zijn die wel hun grenzen kunnen bewaken en waar het (dus) dan ook lang goed gaat.nou ja, waar jij dit hele lange mooie verhaal voor nodig hebt, zei ik net dus in twee zinnen
[...]
Dat het in de praktijk vaak, hetzij meestal, niet werkt omdat grenzen vervagen en mensen wellicht -al dan niet na verloop van tijd- verliefd worden, moge zo zijn. Dat is nog geen reden om nogmaals op de gevaren ervan te wijzen. Ik ben het overigens niet met je eens dat het altijd zo is dat mensen verliefd worden op hun sv. Dat vind ik wat al te makkelijk. Ik heb de speltip hier (maar weer eens) neergezet omdat ik denk dat veel mensen met het afbakenen van hun grenzen worstelen en zich te veel en te vaak door hun gevoel laten meeslepen, terwijl hun verstand natuurlijk zegt dat zij de verkeerde richting opgaan en in de problemen komen. Gevoel is iets dat blijft trekken, maar als het je de verkeerde kant op trekt (hetgeen dan het geval is) ben je op zeker moment zelf de klos, met alle nadelige gevolgen van dien. Ik blijf echter van mening dat er voldoende mensen zijn die wel hun grenzen kunnen bewaken en waar het (dus) dan ook lang goed gaat.nou ja, waar jij dit hele lange mooie verhaal voor nodig hebt, zei ik net dus in twee zinnen