Badpakken
dinsdag 18 april 2017 om 18:24
Ik heb een nieuw badpak moeten kopen. Wat een drama is dat zeg! Maatje 36 is voor mij in badpakkenland voorgoed voorbij, maar de meeste badpakken in grotere maten zijn te lang. Ik had er een van Esprit met een geknoopte bovenkant, waarbij de cups bijna op ooghoogte zaten. En de Speedo's zijn zo strak dat zelfs maat 40 niet over mijn heupen kwam.
Gelukkig ben ik nu geslaagd voor een van Cyell (maat 40, dus echt niet leuk). Die kan nét. De onderkant zit goed maar voor het goede had er wel een wat grotere cup in mogen zitten.
Vinden jullie badkleding kopen ook zo'n gedoe?
Gelukkig ben ik nu geslaagd voor een van Cyell (maat 40, dus echt niet leuk). Die kan nét. De onderkant zit goed maar voor het goede had er wel een wat grotere cup in mogen zitten.
Vinden jullie badkleding kopen ook zo'n gedoe?
dinsdag 18 april 2017 om 18:30
Ja! Ik heb een vrij grote cupmaat (75D/E) bij maat 38. Mijn rug is in verhouding wat langer dus bij mij zijn alle badpakken te kort. Ik vind veel cups te klein of het zijn van die ouwe damesbadpakken. Ik heb ook een tankini maar eigenlijk vind ik dat ook een tuttending.
Ik heb daarnaast een speedo sportbadpak met de toevoeging "sculpture". Deze heeft geen cups maar modelleert toch een beetje. Dit badpak staat redelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het alleen nog thuis voor de spiegel heb aangehad. Ik ben 59 en durf niet zo goed meer.
Ik heb daarnaast een speedo sportbadpak met de toevoeging "sculpture". Deze heeft geen cups maar modelleert toch een beetje. Dit badpak staat redelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het alleen nog thuis voor de spiegel heb aangehad. Ik ben 59 en durf niet zo goed meer.
dinsdag 18 april 2017 om 18:30
Ik vind het vooral moeilijk om iets leuks te vinden. Hiervoor kocht ik altijd van die triangel bikini's, maar die trekken teveel aan mijn nek, waardoor ik nek- en hoofdpijn krijg.
Nu heb ik al gekeken voor iets anders, maar ik zie weinig leuke bikini's. Van gewone bandjes (zoals bij een gewone bh) hou ik niet, dus dat wordt nog lastig.
Nu heb ik al gekeken voor iets anders, maar ik zie weinig leuke bikini's. Van gewone bandjes (zoals bij een gewone bh) hou ik niet, dus dat wordt nog lastig.
dinsdag 18 april 2017 om 18:35
Er bestaan badpakken zonder frutsels en tutsels. De zogenaamde Speedo-achtige met (dubbel) gekruiste rugpanden. Zonder borstinzetstukken, dus recht van stof en schnitt. Wellicht is dat een optie.
Hoewel ik begrijp dat je het oog ook wat gunt.
Overigens denk ik dat in real passen inplaats van online kopen in deze wel handiger is.
Hoewel ik begrijp dat je het oog ook wat gunt.
Overigens denk ik dat in real passen inplaats van online kopen in deze wel handiger is.
dinsdag 18 april 2017 om 18:36
Hier zitten heel leuke tankini's tussen en ze zijn goed betaalbaar.
https://www.bonprix.nl/categorie/dames-badmode-tankini/
https://www.bonprix.nl/categorie/dames-badmode-tankini/
dinsdag 18 april 2017 om 18:36
quote:nephthys schreef op 18 april 2017 @ 18:34:
Ik heb een prachtig speedo badpak (voor baantjes, niet het strand), enige nadeel is dat het een rits op de rug heeft en ik deze zelf nagenoeg niet toe kan doen, dus moet vaak hulp vragen om me helemaal toe te ritsen
Maar het is zo mooi Ik vind Speedo badpakken ook erg mooi. Ook voor het strand hoor......
Ik heb een prachtig speedo badpak (voor baantjes, niet het strand), enige nadeel is dat het een rits op de rug heeft en ik deze zelf nagenoeg niet toe kan doen, dus moet vaak hulp vragen om me helemaal toe te ritsen
Maar het is zo mooi Ik vind Speedo badpakken ook erg mooi. Ook voor het strand hoor......
dinsdag 18 april 2017 om 18:37
Ik heb een bikini die prima zit. Ik heb een bikini waarbij mijn borsten verschuiven wanneer ik voorover buk. Ik heb een badpak dat prima zit. Aangezien ik van de 3 opties 2 kan dragen en 1 ook kan dragen, mits ik enigszins oplet niet te blootjes te geraken, is mijn voornemen met mijn huidige collectie de komende 25 jaar te doen.
dinsdag 18 april 2017 om 18:38
quote:herfstappeltaart schreef op 18 april 2017 @ 18:36:
[...]
Ik vind Speedo badpakken ook erg mooi. Ook voor het strand hoor......Mijn badpak is niet zo geschikt om wat kleur op te doen. Het is helemaal toe tot aan de nek, zowel vooraan als achteraan, dus dan krijg je nogal vreemde bruin/wit vakken
[...]
Ik vind Speedo badpakken ook erg mooi. Ook voor het strand hoor......Mijn badpak is niet zo geschikt om wat kleur op te doen. Het is helemaal toe tot aan de nek, zowel vooraan als achteraan, dus dan krijg je nogal vreemde bruin/wit vakken
dinsdag 18 april 2017 om 18:39
quote:Cateautje schreef op 18 april 2017 @ 18:36:
https://www.bonprix.nl/categorie/dames- ... kini/Klopt, mijn badpakjurkje komt daar ook vandaan.
https://www.bonprix.nl/categorie/dames- ... kini/Klopt, mijn badpakjurkje komt daar ook vandaan.
dinsdag 18 april 2017 om 18:40
quote:Troeteltje schreef op 18 april 2017 @ 18:35:
Er bestaan badpakken zonder frutsels en tutsels. De zogenaamde Speedo-achtige met (dubbel) gekruiste rugpanden. Zonder borstkanker, dus recht van stof en schnitt. Wellicht is dat een optie.
Ik zou zeker voor een kankervrij badpak gaan.
Is een tankini een optie voor je? Of een bikini? Dan heb je het lengteprobleem opgelost.
Er bestaan badpakken zonder frutsels en tutsels. De zogenaamde Speedo-achtige met (dubbel) gekruiste rugpanden. Zonder borstkanker, dus recht van stof en schnitt. Wellicht is dat een optie.
Ik zou zeker voor een kankervrij badpak gaan.
Is een tankini een optie voor je? Of een bikini? Dan heb je het lengteprobleem opgelost.
dinsdag 18 april 2017 om 18:44
Ik heb wel een bikini, met een bovenstukje in de vorm van een bh (70E) maar die vind ik niet geschikt voor het Centerparcs zwembad Vandaar dus dat ik een beetje haast had want we gaan volgende week. Speedo zit bij mij echt niet mooi. Dat drukt alles plat behalve mijn buik, waardoor ik een oud omaatje lijk in die badpakken.