Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Nou het is rustig met voorweeën, af en toe een hele harde buik die echt pijnlijk is (die houdt ongeveer 30sec aan), maar niks met regelmaat in tegenstelling tot vorige week..Baby is ook erg druk en zit ontzettend lekker volgens mij..

Maarja ben overmorgen 39 weken, dus binnen nu en 3 weken zal ik toch wel mama worden.. Dat klinkt best snel, dus ik heb er vrede mee.

Heb jij al rare klachten Mibb?

Plukkie weet nog wel hoe relaxt jij was toen je zo overtijd liep. Niet dat ik al overtijd ben, maar probeer wel een beetje jouw zenhouding van toen aan te houden.
quote:Mibb schreef op 02 februari 2009 @ 13:51:

[...]

Nou als dat idioot is, ben ik het ook! Poten van mijn kind af! Grrrrr.... Volgens mij wordt ik een hele bezitterige moeder, haha!Hahaha..erg he? Ooh ik kan me er bij voorbaat al aan irriteren en opvreten. Tsja niks beters te doen he.
Hier geen rare klachten nog.

Na de ziekenhuisopname geen harde buiken meer opgemerkt. Alleen vorige week indalingspijnen, AUW wat doet dat zeer zeg! En de kleine was nog niet helemaal ingedaald, dus ik kan nog meer verwachten.

Maar goed, ik moet ook nog even he, vandaag 35w2d.

JIj nog 3 weken, sjeeeeeee wat gaat dat hard!!

Ik vreet en irriteer lekker met je mee hoor
Summer ik zit op tribune hoor Wat is het hard gegaan he? Hoe sta je erin? Ben je zenuwachtig ervoor? Het bevallen bedoel ik dan....;-)
Mibb bij jou gaat ook het klokje al tikken he? Super spannend hoor dames.....Weet jij eigenlijk wat het wordt Mibb?
quote:Snok schreef op 02 februari 2009 @ 13:58:

Mibb bij jou gaat ook het klokje al tikken he? Super spannend hoor dames.....Weet jij eigenlijk wat het wordt Mibb?

Nee geen idee! Spannend he!

Hoe gaat ie met jou? Alles nog steeds oke?
Ja hier gaat alles nog steeds erg "makkelijk" zeg maar Voel me prima en nog weinig last van gekke dingen....Tuurlijk gaat die buik nu wel tol eisen..dus wat sneller moe maar ook dat vind ik nog wel meevallen...

Super spannend ja dat je niet weet wat het wordt!!

En jij? Zie jij er tegenop het bevallen...(Lees Snok heeft af en toe toch wel ff kriebels als ze er aan denkt hahah()
Snok ik vond het ook wel meevallen tot de laatste weken hoor. Lekker he, als het allemaal zo goedgaat gewoon! Geen bekkenproblemen of rugproblemen gehad (alleen in het begin, heel raar!).

Ben niet zo nerveus als ik dacht Met vlagen, maar dat is meer dat ik er heel erg naar uitkijk en alles me even overweldigd. Kan het niet goed uitleggen.

Mibb die indalingsweeen heb ik ook gehad, van die extreem harde steken toch?

En ja nog max 3 weken, dus dat is te overzien toch?
Nou, ik zie eigenlijk (misschien onterecht hoor...) helemaal niet op tegen de bevalling.

Ik zie het allemaal wel, het moet er toch uit, dus kan ik me er maar beter aan over geven. Ik heb er helemaal geen angst voor ofzo.

Soms heb ik natuurlijk wel een momentje dat ik denk: dat gaat niet leuk worden, maar die duren gelukkig niet lang.

Super dat bij jou alles zo goed gaat. En ja die buik... die tol wordt nog wel erger hoor. Ik krijg soms, vooral aan het einde van de dag, mijn schoenen niet meer aan of uit. Wilde gister teennagels knippen, maar kwam er met geen mogelijkheid meer bij, haha, dat soort dingen. En sneller moe herken ik ook.

Gelukkig valt het je mee!

Weet je al wanneer je met verlof gaat?
3 weken lijkt me zeker te overzien, maar ja, wie ben ik, ik ben nog nooit zo ver geweest. Misschien wordt ik bij 39 weken wel gek van ongeduld, haha.

En die indalingsweeen, alsof er messen in mijn schaambeen gestoken werden! Pfff! En verder daarna een zeurderig gevoel onderin mijn buik.
quote:Mibb schreef op 02 februari 2009 @ 14:22:

3 weken lijkt me zeker te overzien, maar ja, wie ben ik, ik ben nog nooit zo ver geweest. Misschien wordt ik bij 39 weken wel gek van ongeduld, haha.

En die indalingsweeen, alsof er messen in mijn schaambeen gestoken werden! Pfff! En verder daarna een zeurderig gevoel onderin mijn buik.

Ja ik probeer het ook allemaal maar positief in te zien Het liefst beval ik nu meteen natuurlijk haha... Maarja, je hebt er 0 invloed op. Heb het hele lijstje met eventuele weeënopwekkers al afgewerkt. Onzinpraat, grr..

Herkenbaar die steken..au!
Tja die weeenopwekkers.... het komt toch pas als het er klaar voor is, maar hee, wie niet waagt wie niet wint toch?
Jongens wat schrijven jullie veel ineens!

Plukkie, (f) sterkte.

Mibb, Summer, ik zeg; een bevalling is het grootste avontuur wat je als vrouw kunt meemaken. En geloof me, als je het HELE weekend met je baby gezeuld hebt (omdat papa zonodig moest werken) komen er zeker momenten dat je blij bent als iemand anders jouw baby even vast houdt!

En over het terugkrijgen van je figuur, dat krijg je niet 100% terug, maar al met al valt het mij wel mee. Voor het terugkrijgen van een bepaald gewicht, geef borstvoeding! Prada eet blijkbaar veel op het moment want de kilo's vliegen er af bij mij, nog even en ik heb weer de maat van mijn hectische studententijd. Heel gek.

-potjes- Wat gebruik je nou echt.

Het enige wat wij in het begin nodig hadden was badolie voor in het badje, inderdaad ivm droog huidje. En na het badje bodylotion. Inmiddels zalf voor op de wangentjes, echt nodig met dit koude weer en zalf voor op de billetjes, voor na hefitge poepluiers. Shampoo nog niet nodig, er zit nog niet veel noemenswaardig haar op haar hoofd
Tja wij hebben verlof he, tijd om veel te schrijven

Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment je kleine wel even aan iemand af wilt geven hoor. Maar als het net geboren is...

Hmm figuur, die had ik toch al niet, hahaha. Kan ik me ook niet heel erg druk om maken. Al zou een paar kiloos minder wel erg prettig zijn. Ik ben nu pas 4 aangekomen, dus ik heb goede hoop hier lichter uit te komen dan voor de zwangerschap.

Bedankt voor de tips voor verzorgingsproducten trouwens!
Misschien een heel voor de hand liggende tip, maar toch nog even... Mocht je in het ziekenhuis bevallen, neem dan kleren mee van toen je ongeveer vijf, zes maanden zwanger was. Gelijk na de bevalling heb je namelijk nog wel een aardige buik, maar dat trekt gauw genoeg weg.
Hebben jullie verschillende kleren in verschillende maanden dan?

Ik heb van die broeken die verstelbaar zijn, die kan ik dan toch gewoon aantrekken?
Ja tuurlijk!
Hihi, ok, ik dacht al.

Begreep ik nou trouwens goed dat je niet zo'n lekker weekend had gehad Dametje?
6 april officieel.....ben die vrijdag en woensdag ervoor ook al vrij.....moet eerlijk zeggen dat ik wel opzie tegen "4 weken thuiszitten" maar goed dat is bedacht en gezegd hoe ik me nu voel Misschien dan vind ik het wel prima.....WE zien wel.....

Mibb pas 4 kilo?: Jeetje dan doe je het echt heeeeeeeeel goed....ik nu 8.5 kilo en ben niet echt superdun ofzo dus ben echt aan het opletten...wil het echt binnen 12 houden maar of dat lukt???
Hmm misschien ben je er tegen die tijd ook wel aan toe? Ik merkte dat ik steeds meer uitkeek naar mijn verlof!

Tja 4 kilo, geen idee hoe ik het doe, want ik laat er niks voor. Moet er wel bijzeggen dat ik genoeg kiloos had voor ik zwanger werd. Ik vermoed dus dat mijn lichaam denkt: Ik hoef geen buffer aan te maken, die heb je al.

Maar met een beetje geluk ben ik straks lichter dan voor die tijd. Mag ook wel! En ik wil graag borstvoeding geven en zoals Dametje ook al zei, ik heb vaker gehoord dat je daar behoorlijk van af kan vallen.

We zullen zien.

Ik ga eens even in huis wat klusjes doen. Geen zin, maar de makelaar komt deze week foto's maken, dus dan moet het wel netjes zijn he.
spannend he summer en mibb voor wanneer de kleine nu echt komt.

hier ook zo een bezitterige moeder, zal wel een fase zijn waar je door moet!

mibb ik mag een volgende keer wel gewoon bevallenn maar wel onder controle van de gyn daar je 2% kans hebt dat de wond in de baarmoeder scheurt. na 2 kz mag je niet meer zelf bevallen. en hoe makkelijk dit is hoop ik tioch dat ik bij een volgende zelf mag bevallen.

dametje lekker de kilo s eraf hier ondanks de bv nog 10 kilo te gaan en wat ik ook doe die willen er nog niet af
Ach, vriend had een hele drukke week en weekend, wat prima is, maar tijd voor jezelf en je eigen dingen word dan wel héél schaars. En tel daar bij op lekkage, pissende katten..dus ik had het wel gehad zondagavond met achter iedereen aan opruimen en schoonmaken. Dan voel ik me op een gegeven moment helemaal hersendood. Maar vandaag is het weer helemaal goed hoor.
Nou Mibb hier ook idem dito hoor maar mijn lichaam wil blijkbaar nog meer...heb ook trage schildklier dus? Nou ja we zullen zien....hier ook borstvoeding dus heb hoop daar op gevestigd om inderdaad gelijk wat extra's kwijt te raken

Dametje klinkt gezellig maarruh soms heb je die dagen he?

Grrrrrrrrr .....
Ik ga morgen trouwens wandelen met Prada en iemand die zaterdag was uitgerekend, ben benieuwd of het doorgaat...
test

wauw dit is wel een hele nieuwe look. Even wennen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven