Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
je mag pas babyzwemmen na de 1e prikjes

@plukkie, wij hebben al geboekt. we gaan in aug. 2 weken naar mijn schoonouders in centraal azie
Alle reacties Link kopieren
Lieve Summer fijn dat je iig weer thuis bent en snap heel goed dat je er echt wel KLAAR voor bent en klaar mee bent.......Hoop dat beeb zich snel aandient......

Pluk super! Gefeliciteerd....

Vlinder heerlijk zeg zon nacht.....
haha over tranen gesproken...

hoor net het nummer "Nu dat jij er bent" van Trijntje , hierbij kan ik het echt niet droog houden.
Wil je nog zo'n tranentrekker horen Plukkie?

Slaap maar van Marco Borsato ;'-(

Summer fijn dat je wel weer thuis bent, ze houden je goed in de gaten gelukkig. Maar kan me net als Snok voorstellen dat je er nu wel klaar mee en voor bent!

Plukkie, misschien kun je iets mee nemen als drop voor in de droppot ofzo? Zeker als het een praktijk is met meerdere verloskundigen?

Gefeliciteerd met je nieuwe functie!

Vlinder, lekker nachtje heb jij gehad! Goed nieuws ook van je schoonvader!

Lady, goed dat je het toch nog even probeert, maar kan me voorstellen dat het wel erg zwaar is zo. Wie weet went het, anders is een gesprek aangaan wel de juiste stap. En je kunt altijd nog wat anders zoeken.

Freddy, balen dat je gastouder zwanger is. Krijg je nu iemand "aangeboden" door het gastouderbureau? Of moet je zelf op zoek?
Summer. Knuffel!
summer hoe gaat die nu? Hoop voor je dat de kleine meid nu maar snel komt!

pluk super dat je dat project hebt gekregen dat is in ieder geval fijn starten.

Ruben heeft nu echt een ritme van goed doorslapen 's nachts van 23.00 tot 7.00 erg lekker. Soms gaat hij daarna nog door soms niet zoals vandaag. En was ik al om 8.00 aan het zuigen.

Zo maf mag echt niet klagen over ruben zijn slapen maar ben zelf zo moe..........................
Hallo meiden!

Meld met baby in buik maar wel kramp! Hoop dat de hoge bloeddruk een voorbode was van de bevalling en dat het door gaat zetten.

Maar ga nergens vanuit..
Lady, dikke
Ik help het je hopen Summer! Zijn het tekenen van een startende bevalling?

Misschien moet je gewoon alvast beginnen met persen

Lekker Pluis, dat Ruben zo door slaapt al. Neem jij wel genoeg rust overdag? Middagslaapje tegelijk met Ruben bijv?

Plukkie, wil je de naam van jou ventje ook in het schema? Of liever niet?

Hier drukke dag achter de rug. Vanochtend iemand over de vloer voor verzekeringen, vanmiddag de makelaar, fotograaf en iemand die een bouwkeuring deed. Daarna alle (en dat zijn een hoop) formulieren ingevuld voor de verkoop.

Nu lekker op de bank As the world turns kijken. Even lekker niks dus.
Mibb, de naam van Mark mag in het schema

weltrusten allemaal
Staat er in!

Trusten! *gaap*
Slaap lekker!
Niks aan de hand! Ik ga nu met mezelf afspreken dat ik pas wat zeg als ik kerm van de pijn.

Dus baby zit nog heerlijk en ik voel me gelukkig ook fit vandaag. Maar Mibb, ik zal idd gewoon maar gaan persen dan haha.
Gelukkig Summer. Geniet nou maar lekker van je rust.
Rustig aan Summer, als je baby het nog lekker naar haar zin heeft in je buik dan is dat ook goed nieuws toch? Maar kan me wel voorstellen dat je nu wel ongeduldig wordt en benieuwd naar hoe ze eruit ziet. Ik zit in ieder geval op de tribune.

Hier alles prima, vandaag 23 weken, gaat best snel de tijd vind ik. Mijn buik begint al aardig te groeien en nu valt het ook vreemden op, best grappig!
jammer summer, ze wil gewoon nog even blijven zitten (en terecht lekker warm daar, buiten vriest het).

ka, wil/kan je een foto prive zetten, ben benieuwd naar je buik, leuk dat het mensen gaat opvallen he? ik weet nog de eerste keer dat iemand in de trein voor me opstond, ook zoiets....
Geen nieuws hier, zo op de vroege ochtend.

Iedereen druk aan het werk.

Zo samen met mams bestekcasette kopen. We hebben een uitgebreide set besteld met alles erop en eraan (eigenlijk nog van het trouwen, maar we zijn een beetje laat ). Heb er wel zin in want we vinden het leuk om uitgebreid te koken en daarbij de tafel mooi te dekken.

Gisteren de vakantie in optie gezet, heerlijk vooruitzicht. Nog 17 weekjes

Heeft een van jullie de combisleeper? En zo ja hoe bevalt die?
Summer, zag op je hyves dat je weer aan het CTG ligt.

Hoop dat alles goed met jullie gaat.
@Summer, rustig aan!

@Plukkie, ik heb een gewone slaapzak van de prenatal waar je de mouwen van kan afritsen. Vind die combisleepers veel te duur als je het ook zo kan oplossen.

Wij gaan morgen naar weer naar Nederland. Dat is de 2e keer dat kindlief zo'n lange reis maakt. Helaas kan mijn man niet mee want hij moet naar een conferentie in Polen. Vindt ie wel moeilijk, zo een week zonder ons menneke. Hij groeit zo snel en hij doet al zo veel dingen.
@summer: het wordt nu wel echt spannend.

@plukkie: wij hebben gewoon slaapzakken van de prenatal, die bevallen prima. Het enige voordeel aan de combisleeper vind ik de gaten voor de autostoel maar in de praktijk heb ik dat nog maar weinig gemist.

Hoi!! voor de rest.

Eva slaapt nog steeds niet door en de laatste dagen is ze meer wakker dan dat ze slaapt 's nachts dus ik ben een beetje brak.
Plukkie dat heb je goed gezien haha

Hier de update, even gekopieerd van andere topic:

Het was ten eerste geen vruchtwater (heb dat hier geloof ik nieteens verteld, maar we hadden het vermoeden dat ik vruchtwater verloor).

Maar...

Mijn bloeddruk is nog steeds hoog 140/95. Omdat mijn kniereflex heftig is?? en ik heel veel vocht vasthou ben ik nu door alles bijelkaar een medisch geval. Ben dus vanaf vandaag overgedragen aan het ziekenhuis. (Heb de verloskamers gezien, die zijn prachtig -themakamers-, dus wat dat betreft geen ramp. Had toch geen enorme band met de verloskundigen ofzo).

Alleen jammer dat je dan aan de ctg moet blijven, maar dat is natuurlijk alleen maar met een reden.

Als de baby er maandag nog niet is, gaan ze me waarschijnlijk dinsdag inleiden. Dus dat is echt spannend.

Ze heeft geprobeerd me te strippen maar het zat nog behoorlijk dicht. Ze heeft de baarmoedermond wel gestimuleerd en heb sinds een kwartiertje licht bloedverlies en kramp, maar dat komt denk ik door die aanrakingen.

Al met al...erg spannend. Dit is dus sowieso ons laatste weekend met zn tweetjes en dat is een raar idee. Maar eigenlijk ook erg fijn!

Het was een ontzettend lieve vrouw die me hielp.
Ohhhh Summer wat spannend meid, raar idee dat je nu weet wanneer je je kindje krijgt. Hoop dat ze je lekker vertroetelen in het ziekenhuis en dat het allemaal voorspoedig mag verlopen.
Lieve Summer,

Meisie toch, wat een schrik weer zo vroeg op de ochtend.

Wel fijn dat je in goede handen bent en dat ze je uiterlijk dinsdag in gaan leiden.

Gelukkig heb je geen vervelend gevoel bij het ziekenhuis, het viel mij laatst ook alles mee, zijn ontzettend lieve meiden die dokters en verpleegkundigen.

Ik hoop voor je dat het gewoon lekker door gaat zetten vandaag. Heel veel sterkte en succes meid!

Verder heb ik nu even geen puf om te schrijven. Ben de hele ochtend al duizelig, blech... Nou ja, we zien wel hoe het gaat, maar ik ga dus even weer op de bank hangen.

voor iedereen.
oh summer, wat spannend! hoop dat het spontaan begint voor maandag want het inleiden schijnt nogal heftige weeen te kunnen veroorzaken (naar horen zeggen). wel fijn dat je weet dt je nu niet lang meer op je meisje hoeft te wachten! probeer van je laatste weekendje samen te genieten. (wij zijn in ons laatste weekend nog uiteten geweest en naar de bios. moet je je natuurlijk wel goed genoeg voor voelen dan) najah... en je kan het!

bedankt dametje, ik wist niet dat ik tot na de prikjes moest wachten met zwemmen (niet dat ik denk dat het er in de praktijk eerder van zou zijn gekomen) maar we wachten dus tot begin maart. 26 februari prikjes.

mibb rustig aan meis, lekker bankhangen vandaag.
summer spannend en erg lekker ook wle bijna je meisje in je armen. Wel een raar idee he dat je weet dat dit je laatste weekend samen is. Vond het teminste heel raar te weten wanneer de kleine er is. En zo een zh heeft ook echt wel voordelen en idd lopen er gewoon hele goede mensen rond!

Nou heb ik geen keus meer maar bij een 2e ga ik weer lekker naar het ziekenhuis!

En als je hier niet meer komt summer geniet ervan het is zo bijzonder om je kindje in je armen te krijgen!

pluk leuk waar gaat jullie vakantie naar toe? Wij zijn ook al wel aan het kijken en twijfelen nog tussen voor of na seizoen en dan vooral wat is het handigst met Ruben.

Heerlijk he dat uitgebreide koken. doen wij ook regelmatig al is het sinds de komst van ruben nog niet gelukt. Zijn al blij als we gewoon rustig samen aan tafel kunnen eten. Hadden gisteren eters en toevallig sliep ruben dus konden we lekker rustig na tafelen.

vlinder leuk he babyzwemmen wil ik ook gaan doen met Ruben. Over 1,5 week de prikjes ben benieuwd!

pebbles hoop dat eva snel doorslaapt zodat jij dat ook weer kan.

mibb doe rustig aan en luister lekker naar je lichaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven