Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 2 februari 2009 om 20:24
Willen jullie me aub ff terugfluiten? Riep ik vanmiddag nog stoer dat ik geen contact opneem, tot hij iets van zich laat horen. Nu voel ik me toch beetje onrustig, niet weten waar je aan toe bent zeg maar. Maar ik ben dan ook heel slecht, om iemand te negeren, iets wat mannen weer heel makkelijk kunnen, geloof ik! Zoiets als het bewust laten verwateren ofzo, en dan moet de hint wel duidelijk zijn, zooooooo laf!!!
Wat dat betreft, siert dat de man niet echt! Kiezen voor de makkelijkste weg..
Zal ik op m'n handen gaan zitten? Want ik wil eigenlijk bij m'n voornemen blijven, maar is verdomd lastig!
Wat dat betreft, siert dat de man niet echt! Kiezen voor de makkelijkste weg..
Zal ik op m'n handen gaan zitten? Want ik wil eigenlijk bij m'n voornemen blijven, maar is verdomd lastig!
maandag 2 februari 2009 om 20:30
maandag 2 februari 2009 om 20:41
Thx Xen, ik heb telefoon in laatje gelegd!
Ik ben hier zo slecht in, zit mezelf wijs te maken, dat als ik bel, en verhelderend gesprek heb gehad, ik me beter voel!
En zit me kwaad op hem te maken, wat overigens voorheen ook weleens voorkwam, en als ie dan belde, was dat ook zo weer voorbij, want hij had dan een simpele verklaring , dat ik dan weer dacht, ach ja, waar maak ik me eigenlijk druk om!
Kan gewoon slecht tegen die onwetendheid grrr....ben net een jojo , de ene keer denk ik dan; ach lekker belangrijk, moet hem ook weer niet belangrijker maken dan ie is, en aan de andere kant de vraag, wat gaat er nou eigenlijk in hem om?
Ik ben hier zo slecht in, zit mezelf wijs te maken, dat als ik bel, en verhelderend gesprek heb gehad, ik me beter voel!
En zit me kwaad op hem te maken, wat overigens voorheen ook weleens voorkwam, en als ie dan belde, was dat ook zo weer voorbij, want hij had dan een simpele verklaring , dat ik dan weer dacht, ach ja, waar maak ik me eigenlijk druk om!
Kan gewoon slecht tegen die onwetendheid grrr....ben net een jojo , de ene keer denk ik dan; ach lekker belangrijk, moet hem ook weer niet belangrijker maken dan ie is, en aan de andere kant de vraag, wat gaat er nou eigenlijk in hem om?
maandag 2 februari 2009 om 20:55
maandag 2 februari 2009 om 20:55
Even TP terugfluiten, dan vertrek iknaar mn bank:
Tefelpannetje toch, als je hem belt is het scenario als volgt:
V heeft een goede verklaring voor zn niet-bellen, jij laat je geruststellen, je voelt je vanavond weer even oke, toch heb je dat knagende gevoel nog steeds diep in je achterhoofd, morgen komt die 'knager' weer naar voren en morgen voel je je schuldig tegenover jezelf dat je wel contact hebt opgenomen. En je voelt je nog steeds niet opgelucht, want je gaat toch twijfelen aan wat ie gezegd heeft.
Hou voet bij stuk en praat met hem als je hem in het echt ziet!!!
En als je dan toch teveel tot je telefoon getrokken voelt ga je iemand bellen die je al een tijdje niet gesproken hebt en waarmee je heel veel te bespreken hebt!
Tefelpannetje toch, als je hem belt is het scenario als volgt:
V heeft een goede verklaring voor zn niet-bellen, jij laat je geruststellen, je voelt je vanavond weer even oke, toch heb je dat knagende gevoel nog steeds diep in je achterhoofd, morgen komt die 'knager' weer naar voren en morgen voel je je schuldig tegenover jezelf dat je wel contact hebt opgenomen. En je voelt je nog steeds niet opgelucht, want je gaat toch twijfelen aan wat ie gezegd heeft.
Hou voet bij stuk en praat met hem als je hem in het echt ziet!!!
En als je dan toch teveel tot je telefoon getrokken voelt ga je iemand bellen die je al een tijdje niet gesproken hebt en waarmee je heel veel te bespreken hebt!
maandag 2 februari 2009 om 21:02
mn haar ziet er weer goed uit, maar ik heb l(hallf) lang haar dus kan t zelf altijd niet goed zien. Heb wel eens gehad dat een collega riep: ohh je bent aan de achterkant hele stukken vergeten! en dat was net voor een date......gelukkig was t de 3e date met die man, anders had ik gecancelled.
Ben vorige x naar kapper geweest, maar toen was uitgroei alweer na 2 weken zichtbaar...dus doe t nu gewoon weer zelf voor 5 euro i.p.v. 40 (en soms laat ik t een vriendin of schoonzusje doen).
Jaaaa MP heeft een date, moet nog even een (straf)clausule in onze sekte-akte opnemen....want ze overtreedt de regels wel he?
Ben vorige x naar kapper geweest, maar toen was uitgroei alweer na 2 weken zichtbaar...dus doe t nu gewoon weer zelf voor 5 euro i.p.v. 40 (en soms laat ik t een vriendin of schoonzusje doen).
Jaaaa MP heeft een date, moet nog even een (straf)clausule in onze sekte-akte opnemen....want ze overtreedt de regels wel he?
maandag 2 februari 2009 om 21:05
Haha... vv , die afkorting kende ik ook nog niet
Nee heb de uitslag nog niet binnen, duurt lang zeg, nog een paar dagen. Maar gaat ondertussen niet veel beter, werk dus ook nog niet volledig, kan ik momenteel ook gewoon nog niet omdat het niet gaat
TP, snap je drang te bellen. Ik zeg niet dat je het niet moet doen. Eigenlijk denk ik dat je moet zorgen dat je heeeeeeeel snel duidelijkheid krijgt, en denk eigenlijk hoe eerder hoe beter. (sorry komt misschien een beetje bot over, maar bedoel het meer voor je eigen bestwil, je hebt lang genoeg gewacht, laat hem nu maar eens met een duidelijk verhaal komen, wil hij wel wat of niet en anders weg met deze meneer... krijg het gevoel dat hij je aan het lijntje houdt nl. en dat ben je niet waard!)
Xen, is je haarkleurtje mooi geworden?
Indi, haaaaaiii (niet weer in slaap vallen voor de tv hè?! )
Ik ga er zo ook weer eens bij zitten.
Ga
Nee heb de uitslag nog niet binnen, duurt lang zeg, nog een paar dagen. Maar gaat ondertussen niet veel beter, werk dus ook nog niet volledig, kan ik momenteel ook gewoon nog niet omdat het niet gaat
TP, snap je drang te bellen. Ik zeg niet dat je het niet moet doen. Eigenlijk denk ik dat je moet zorgen dat je heeeeeeeel snel duidelijkheid krijgt, en denk eigenlijk hoe eerder hoe beter. (sorry komt misschien een beetje bot over, maar bedoel het meer voor je eigen bestwil, je hebt lang genoeg gewacht, laat hem nu maar eens met een duidelijk verhaal komen, wil hij wel wat of niet en anders weg met deze meneer... krijg het gevoel dat hij je aan het lijntje houdt nl. en dat ben je niet waard!)
Xen, is je haarkleurtje mooi geworden?
Indi, haaaaaiii (niet weer in slaap vallen voor de tv hè?! )
Ik ga er zo ook weer eens bij zitten.
Ga
maandag 2 februari 2009 om 21:22
@TP: America's next topmodel
@LM: Ik ben alweer in slaap gevallen ...
@Xen: Knap dat je zelf je haar verft. Ik laat het maar aan de kapper over..
@Pop: lekker op de bank? Na al die rapporten ingevuld te hebben..
Het is zover..mijn oude huis staat op funda. Een heel dubbel gevoel, maar eigenlijk is het mijn huis niet meer wat ik daar op de foto's zie..gelukkig maar. Ik moet dit echt achter me laten en verder gaan met mijn nieuwe leven.
@LM: Ik ben alweer in slaap gevallen ...
@Xen: Knap dat je zelf je haar verft. Ik laat het maar aan de kapper over..
@Pop: lekker op de bank? Na al die rapporten ingevuld te hebben..
Het is zover..mijn oude huis staat op funda. Een heel dubbel gevoel, maar eigenlijk is het mijn huis niet meer wat ik daar op de foto's zie..gelukkig maar. Ik moet dit echt achter me laten en verder gaan met mijn nieuwe leven.
maandag 2 februari 2009 om 21:35
maandag 2 februari 2009 om 21:40
maandag 2 februari 2009 om 22:18
Ik ben inmiddels helemaal over de zeik..
Zusje op msn..ik vraag of ze thuis is van het weekend en ze is thuis. Dus ik vraag of ik langs mag komen en dat mag. ik stel voor om lekker uit te gaan en vervolgens heeft ze daar geen geld voor. Ik stel voor dat ik wel wil betalen, maar nog wil ze niet mee
Snapt ze nou niet dat ik dat even nodig heb..Grrrr..zussen!
Gelukkig belde mijn beste vriendinnetje wel meteen nadat ik haar gesmst had dat ik me k*t voelde..
En nu ga ik mijn zus mailen...en uitleggen waarom ik zo kortaf deed...
Zusje op msn..ik vraag of ze thuis is van het weekend en ze is thuis. Dus ik vraag of ik langs mag komen en dat mag. ik stel voor om lekker uit te gaan en vervolgens heeft ze daar geen geld voor. Ik stel voor dat ik wel wil betalen, maar nog wil ze niet mee
Snapt ze nou niet dat ik dat even nodig heb..Grrrr..zussen!
Gelukkig belde mijn beste vriendinnetje wel meteen nadat ik haar gesmst had dat ik me k*t voelde..
En nu ga ik mijn zus mailen...en uitleggen waarom ik zo kortaf deed...