Minnaar
dinsdag 3 februari 2009 om 02:31
Gesprek met date op msn.
In het echt praten we ook veel (als we niet aan het seksen zijn, haha) maar vaak kunnen we niet bij elkaar zijn, zoals vanavond, dus msn.
Hij verwacht toch wat van me nu... hij zegt van niet, als ik moeite heb met me te binden moet ik dat niet doen.
Lief dus... Maar wat dan wel met ons is mijn vraag.
Gewoon, fijn, elkaar zien, lief zijn, leuk hebben enz. maar geen touwen, oftewel binden. Enne geen seks met anderen, natuurlijk. (zegt hij)
Oké, toch binden dus? Ja, wel toch een soort van...
Alle vragen die ik vervolgens stel negeert hij tot ik ze opnieuw vraag.
En ook dan geen weerwoord daarop, antwoord daarop, behalve dat hij zo blij met me is. Ik vind het moeilijk, voel me rot... Kan en wil dat nu niet beloven aan hem, maar hij (b)lijkt het gewoon niet te willen horen.
*inmiddels uren later*
Kwartje is gevallen maar viel niet zo goed, wat ik uiteraard wel begrijp maar het praten wordt er niet gemakkelijker op. Hij vindt het een uitdaging om er face 2 face met me over te praten. (vind ik ook maar erg moeilijk)
Hou jullie op de hoogte...
Sorry dat ik verder even niet reageer op alle zinnige dingen die hier gezegd zijn! (kop zit een beetje vol)
Ben wel ook blij met dit forum, jullie gedachten en ideeën en dat we die allemaal respectvol! kunnen en willen delen met elkaar
In het echt praten we ook veel (als we niet aan het seksen zijn, haha) maar vaak kunnen we niet bij elkaar zijn, zoals vanavond, dus msn.
Hij verwacht toch wat van me nu... hij zegt van niet, als ik moeite heb met me te binden moet ik dat niet doen.
Lief dus... Maar wat dan wel met ons is mijn vraag.
Gewoon, fijn, elkaar zien, lief zijn, leuk hebben enz. maar geen touwen, oftewel binden. Enne geen seks met anderen, natuurlijk. (zegt hij)
Oké, toch binden dus? Ja, wel toch een soort van...
Alle vragen die ik vervolgens stel negeert hij tot ik ze opnieuw vraag.
En ook dan geen weerwoord daarop, antwoord daarop, behalve dat hij zo blij met me is. Ik vind het moeilijk, voel me rot... Kan en wil dat nu niet beloven aan hem, maar hij (b)lijkt het gewoon niet te willen horen.
*inmiddels uren later*
Kwartje is gevallen maar viel niet zo goed, wat ik uiteraard wel begrijp maar het praten wordt er niet gemakkelijker op. Hij vindt het een uitdaging om er face 2 face met me over te praten. (vind ik ook maar erg moeilijk)
Hou jullie op de hoogte...
Sorry dat ik verder even niet reageer op alle zinnige dingen die hier gezegd zijn! (kop zit een beetje vol)
Ben wel ook blij met dit forum, jullie gedachten en ideeën en dat we die allemaal respectvol! kunnen en willen delen met elkaar
dinsdag 3 februari 2009 om 08:24
quote:datmeenjeniet schreef op 02 februari 2009 @ 17:56:
[...]
<knip>
dus...............vrienden....Q, Buster, MDR en Geve.
willen jullie ook scoren, en hieruit voortvloeiend neuken of niet?
of zitten jullie hier gewoon voor de gezelligheid een beetje thee te leuten?
en al zeker geen vriendenverzoekjes in het rond te sturen.
voel je niet aangevallen, maar laten we wel eerlijk blijven.
en heerlijk deze discussie.Als je het zo rechtstreeks vraagt: Nee, ik ben hier niet om te scoren. Ik heb een nr1 en een sv (die ik niet via dit forum ken) en dat is voor mij, in ieder geval op dit moment, voldoende. Ik ben op dit forum omdat ik het leuk vind om te horen hoe anderen de situatie met hun sv ervaren en te vertellen over mijn eigen ervaringen. Daarom kom ik ook bijna nooit buiten dit topic. Enne, ik heb nog nooit een vriendenverzoekje verstuurd. maar goed, ik ben hier dan ook nog niet zo lang.
[...]
<knip>
dus...............vrienden....Q, Buster, MDR en Geve.
willen jullie ook scoren, en hieruit voortvloeiend neuken of niet?
of zitten jullie hier gewoon voor de gezelligheid een beetje thee te leuten?
en al zeker geen vriendenverzoekjes in het rond te sturen.
voel je niet aangevallen, maar laten we wel eerlijk blijven.
en heerlijk deze discussie.Als je het zo rechtstreeks vraagt: Nee, ik ben hier niet om te scoren. Ik heb een nr1 en een sv (die ik niet via dit forum ken) en dat is voor mij, in ieder geval op dit moment, voldoende. Ik ben op dit forum omdat ik het leuk vind om te horen hoe anderen de situatie met hun sv ervaren en te vertellen over mijn eigen ervaringen. Daarom kom ik ook bijna nooit buiten dit topic. Enne, ik heb nog nooit een vriendenverzoekje verstuurd. maar goed, ik ben hier dan ook nog niet zo lang.
dinsdag 3 februari 2009 om 08:28
@toytje Het kwartje viel dan misschien niet erg goed, maar je bent wel eerlijk geweest in wat je hem op dit moment te bieden hebt, geen binding. Aan hem nu de keus of hij dat accepteerd of niet. Wel moeilijk voor je want van wat je over hem hebt geschreven begrijp ik dat hij je erg dierbaar is.
Heeft mijnheer de boswachter trouwens al gereageerd of heb je de mail uiteindelijk niet verstuurd?
@dmjn Ik kan zo lachen om je heerlijke recht door zee postings. Ik denk dat je gelijk hebt dat de meeste heren voor een groot deel hun pik achterna rennen. Maar er zijn idd, zoals de andere heren hier al zeiden, ook mannen die dat niet ( zo erg) doen. ( waaronder die 2 van mij, hoop ik )
Maar goed ook dat iedereen, ook in dat opzicht anders is.
Anders wordt het zo'n saaie boel!
Heeft mijnheer de boswachter trouwens al gereageerd of heb je de mail uiteindelijk niet verstuurd?
@dmjn Ik kan zo lachen om je heerlijke recht door zee postings. Ik denk dat je gelijk hebt dat de meeste heren voor een groot deel hun pik achterna rennen. Maar er zijn idd, zoals de andere heren hier al zeiden, ook mannen die dat niet ( zo erg) doen. ( waaronder die 2 van mij, hoop ik )
Maar goed ook dat iedereen, ook in dat opzicht anders is.
Anders wordt het zo'n saaie boel!
dinsdag 3 februari 2009 om 09:02
@stew sorry als ik onduidelijk was in mijn posting ik bedoelde zeker niet te zeggen dat de meeste heren hier hun pik achterna lopen, zo goed ken ik ze namelijk niet!
Wat ik bedoelde is dat over het algemeen een man sneller met zijn geslachtsdelen denkt dan een vrouw.
Omdat iedereen anders is geldt dat dus uiteraard zeker niet voor iedereen zo.
Ik hoop dat ik het zo beter heb verwoord!
Wat ik bedoelde is dat over het algemeen een man sneller met zijn geslachtsdelen denkt dan een vrouw.
Omdat iedereen anders is geldt dat dus uiteraard zeker niet voor iedereen zo.
Ik hoop dat ik het zo beter heb verwoord!
dinsdag 3 februari 2009 om 09:17
dinsdag 3 februari 2009 om 09:29
dinsdag 3 februari 2009 om 09:48
@Toytje: Nu was je gisteren (geloof ik) zo duidelijk en had je een m.i. prachtig mailtje voor hem gemaakt, maar blijk je na een msn-gesprek alweer de andere kant op te gaan draaien. Deze man houdt je aan het lijntje en laat jou naar zijn pijpen dansen. Dat blijkt uit alle dingen die je hierover geschreven hebt en ook in je bericht van 02.31 uur ben je hierover weer duidelijk. Je stelt heldere, duidelijke en vooral directe vragen, maar een antwoord krijg je hier (weer eens) niet op. Er valt helemaal niks te binden; hij bindt jou en dat was het dan. Hij bepaalt en beslist alles en jij staat dan maar weer voor hem klaar om naar zijn pijpen te dansen. Hij geniet hiervan en weet dat hij -als hij lastige vragen wil ontwijken- op jouw gevoel moet spelen, want dat werkt blijkbaar altijd. Jij laat dit dan (gewoon) weer toe. En dat face to face gesprek zal plaatsvinden op een plek die hij uitkiest en op een datum en een tijd die hij bepaalt. En daarbij zal hij weer op jouw gevoel gaan spelen, waarna je weer ouderwets voor de bijl gaat. Deze man heeft behoefte aan heldere taal en een dito aanpak: dat je met hem stopt. Een andere oplossing is er niet. Doorgaan is geen oplossing en zal opnieuw tot dit soort strubbelingen/frustraties/teleurstellingen/boosheid leiden. Er is een totale disbalans in jullie omgang. Hij bepaalt en beslist alles en jij hebt niks in te brengen. Vergelijk het met een verslaafde: na de rush resteert de leegte en wil je opnieuw en je gaat daarbij steeds opnieuw je grenzen verleggen.
dinsdag 3 februari 2009 om 10:04
quote:Q-Q schreef op 03 februari 2009 @ 09:48:
@Toytje: Nu was je gisteren (geloof ik) zo duidelijk en had je een m.i. prachtig mailtje voor hem gemaakt, maar blijk je na een msn-gesprek alweer de andere kant op te gaan draaien. Deze man houdt je aan het lijntje en laat jou naar zijn pijpen dansen. Dat blijkt uit alle dingen die je hierover geschreven hebt en ook in je bericht van 02.31 uur ben je hierover weer duidelijk. Je stelt heldere, duidelijke en vooral directe vragen, maar een antwoord krijg je hier (weer eens) niet op. Er valt helemaal niks te binden; hij bindt jou en dat was het dan. Hij bepaalt en beslist alles en jij staat dan maar weer voor hem klaar om naar zijn pijpen te dansen. Hij geniet hiervan en weet dat hij -als hij lastige vragen wil ontwijken- op jouw gevoel moet spelen, want dat werkt blijkbaar altijd. Jij laat dit dan (gewoon) weer toe. En dat face to face gesprek zal plaatsvinden op een plek die hij uitkiest en op een datum en een tijd die hij bepaalt. En daarbij zal hij weer op jouw gevoel gaan spelen, waarna je weer ouderwets voor de bijl gaat. Deze man heeft behoefte aan heldere taal en een dito aanpak: dat je met hem stopt. Een andere oplossing is er niet. Doorgaan is geen oplossing en zal opnieuw tot dit soort strubbelingen/frustraties/teleurstellingen/boosheid leiden. Er is een totale disbalans in jullie omgang. Hij bepaalt en beslist alles en jij hebt niks in te brengen. Vergelijk het met een verslaafde: na de rush resteert de leegte en wil je opnieuw en je gaat daarbij steeds opnieuw je grenzen verleggen.helemaal mee eens
@Toytje: Nu was je gisteren (geloof ik) zo duidelijk en had je een m.i. prachtig mailtje voor hem gemaakt, maar blijk je na een msn-gesprek alweer de andere kant op te gaan draaien. Deze man houdt je aan het lijntje en laat jou naar zijn pijpen dansen. Dat blijkt uit alle dingen die je hierover geschreven hebt en ook in je bericht van 02.31 uur ben je hierover weer duidelijk. Je stelt heldere, duidelijke en vooral directe vragen, maar een antwoord krijg je hier (weer eens) niet op. Er valt helemaal niks te binden; hij bindt jou en dat was het dan. Hij bepaalt en beslist alles en jij staat dan maar weer voor hem klaar om naar zijn pijpen te dansen. Hij geniet hiervan en weet dat hij -als hij lastige vragen wil ontwijken- op jouw gevoel moet spelen, want dat werkt blijkbaar altijd. Jij laat dit dan (gewoon) weer toe. En dat face to face gesprek zal plaatsvinden op een plek die hij uitkiest en op een datum en een tijd die hij bepaalt. En daarbij zal hij weer op jouw gevoel gaan spelen, waarna je weer ouderwets voor de bijl gaat. Deze man heeft behoefte aan heldere taal en een dito aanpak: dat je met hem stopt. Een andere oplossing is er niet. Doorgaan is geen oplossing en zal opnieuw tot dit soort strubbelingen/frustraties/teleurstellingen/boosheid leiden. Er is een totale disbalans in jullie omgang. Hij bepaalt en beslist alles en jij hebt niks in te brengen. Vergelijk het met een verslaafde: na de rush resteert de leegte en wil je opnieuw en je gaat daarbij steeds opnieuw je grenzen verleggen.helemaal mee eens
dinsdag 3 februari 2009 om 10:08
@Q-Q: Het gaat niet over de 'boswachter' Die gaat de mail nog krijgen maar ik laat hem eerst even wachten. 'Boswachter' is een oud-minnaar.
Date ken ik pas kort maar het gaat super tussen ons, hij is geen sv/minnaar. Ik zou een mooie en fijne relatie met hem kunnen hebben/krijgen maar wilde heel graag het onderwerp wel of niet monogaam ter sprake brengen, en dat was dus ontzettend lastig. Ik had in mijn vragen ook duidelijker kunnen zijn maar het lukte me niet en hij ging (bewust?) in eerste instantie nergens (echt) op in.
Date ken ik pas kort maar het gaat super tussen ons, hij is geen sv/minnaar. Ik zou een mooie en fijne relatie met hem kunnen hebben/krijgen maar wilde heel graag het onderwerp wel of niet monogaam ter sprake brengen, en dat was dus ontzettend lastig. Ik had in mijn vragen ook duidelijker kunnen zijn maar het lukte me niet en hij ging (bewust?) in eerste instantie nergens (echt) op in.
dinsdag 3 februari 2009 om 10:10
quote:stewardess schreef op 03 februari 2009 @ 08:40:
@Maan, ik vind dat erg kort door de bocht dat de heren hier hun pik achterna rennen. Wat moet ik dan van al die dames denken die zo duidelijk naar de aandacht van DMJN aan het vissen zijn?mee eens. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weleens mijn 'pik' achterna kan lopen, hoor.... En ik heb het idee dat ik daarin niet de enige vrouw ben.
@Maan, ik vind dat erg kort door de bocht dat de heren hier hun pik achterna rennen. Wat moet ik dan van al die dames denken die zo duidelijk naar de aandacht van DMJN aan het vissen zijn?mee eens. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weleens mijn 'pik' achterna kan lopen, hoor.... En ik heb het idee dat ik daarin niet de enige vrouw ben.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 3 februari 2009 om 10:25
quote:toytje schreef op 03 februari 2009 @ 10:08:
@Q-Q: Het gaat niet over de 'boswachter' Die gaat de mail nog krijgen maar ik laat hem eerst even wachten. 'Boswachter' is een oud-minnaar.
Date ken ik pas kort maar het gaat super tussen ons, hij is geen sv/minnaar. Ik zou een mooie en fijne relatie met hem kunnen hebben/krijgen maar wilde heel graag het onderwerp wel of niet monogaam ter sprake brengen, en dat was dus ontzettend lastig. Ik had in mijn vragen ook duidelijker kunnen zijn maar het lukte me niet en hij ging (bewust?) in eerste instantie nergens (echt) op in.Da's duidelijk. Weet wel dat het een teken aan de wand is als hij niet op jouw duidelijke en directe vragen in gaat. Jij wilt weten hoe monogaam hij is als jullie als sv's/minnaars iets willen beginnen en hij wil daar blijkbaar geen antwoord op geven. Enkel en alleen uit het niet antwoorden kun je al afleiden dat hij monogamie/exclusiviteit niet ziet zitten. Als je dat al weet, zul je voor jezelf de keuze moeten maken of je dat wilt. Wil je dat niet (hetgeen ik denk op te maken uit datgene wat je hierover schrijft) dan zou ik vriendelijk maar beleefd bedanken voor de eer. Als hij écht monogaam/exclusief voor jou zou willen zijn, had hij jouw directe en duidelijke vraag natuurlijk wel beantwoord. Ik denk dat je wel voldoende weet. Doe er je voordeel mee.
Date ken ik pas kort maar het gaat super tussen ons, hij is geen sv/minnaar. Ik zou een mooie en fijne relatie met hem kunnen hebben/krijgen maar wilde heel graag het onderwerp wel of niet monogaam ter sprake brengen, en dat was dus ontzettend lastig. Ik had in mijn vragen ook duidelijker kunnen zijn maar het lukte me niet en hij ging (bewust?) in eerste instantie nergens (echt) op in.Da's duidelijk. Weet wel dat het een teken aan de wand is als hij niet op jouw duidelijke en directe vragen in gaat. Jij wilt weten hoe monogaam hij is als jullie als sv's/minnaars iets willen beginnen en hij wil daar blijkbaar geen antwoord op geven. Enkel en alleen uit het niet antwoorden kun je al afleiden dat hij monogamie/exclusiviteit niet ziet zitten. Als je dat al weet, zul je voor jezelf de keuze moeten maken of je dat wilt. Wil je dat niet (hetgeen ik denk op te maken uit datgene wat je hierover schrijft) dan zou ik vriendelijk maar beleefd bedanken voor de eer. Als hij écht monogaam/exclusief voor jou zou willen zijn, had hij jouw directe en duidelijke vraag natuurlijk wel beantwoord. Ik denk dat je wel voldoende weet. Doe er je voordeel mee.
dinsdag 3 februari 2009 om 10:42
@Q-Q: Het is andersom, ik denk dat het mogelijk is om elkaar vrij te laten in een relatie (en ik besef dat ik daarnaast kan zitten!) Hij ziet dat niet zitten, en aangezien ik dat al vermoedde vond ik het gesprek zo moeilijk. Maar ik wilde het wél ter sprake brengen voor we echt aan elkaar 'vast' zitten.
dinsdag 3 februari 2009 om 10:45
Dat zei ik ook in mijn post van vannacht, dat hij zei: Niet binden als je dat niet kunt, maar geen seks met andere, natuurlijk. Toen dacht ik oh... dus jij bepaald nu voor mij dat ik monogaam moet zijn... Ik bedoel, het was niet eens een vraag, hij ging er vanuit. Dat maakte dat ik het nu wel echt ter sprake moest brengen, want heb hem mijn voorkeur voor vrijheid - blijheid enz. wel duidelijk genoeg gemaakt. (niet expliciet over seks maar toch) Ondanks dat vult hij toch iets voor me in.
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 03-02-2009 10:46
Reden: Ben niet echt helder vandaag...
Reden: Ben niet echt helder vandaag...
% gewijzigd
dinsdag 3 februari 2009 om 10:48
dinsdag 3 februari 2009 om 10:51
Ik heb hem gezegd dat ik dat van hem niet verwachtte, dat ik denk dat als het echt goed zit tussen ons dat ik dat dan niet als een bedreiging zie, dat ik het belangrijker vind dat je je leven met elkaar deelt (later) en dat hij mij de liefste vindt en altijd terug zal komen.
Dat vond hij zo lief! Maar daar had hij geen behoefte aan.
Het kwam geen moment in hem op dat zoiets van twee kanten werkt en ik dat dus ook zou willen. Toen dat uiteindelijk duidelijk werd was hij best geschokt volgens mij. Hij zei oa tegen me: Dus dan ben jij zo iemand die ook met een wildvreemde in bed zou kunnen duiken??!
Dat ben ik niet, maar het kwetste me, en vond het veroordelend.
Bovendien, hij en ik kenden elkaar anderhalve week toen we in bed doken, hoe wildvreemd is dat?
Dat vond hij zo lief! Maar daar had hij geen behoefte aan.
Het kwam geen moment in hem op dat zoiets van twee kanten werkt en ik dat dus ook zou willen. Toen dat uiteindelijk duidelijk werd was hij best geschokt volgens mij. Hij zei oa tegen me: Dus dan ben jij zo iemand die ook met een wildvreemde in bed zou kunnen duiken??!
Dat ben ik niet, maar het kwetste me, en vond het veroordelend.
Bovendien, hij en ik kenden elkaar anderhalve week toen we in bed doken, hoe wildvreemd is dat?
dinsdag 3 februari 2009 om 10:53
quote:Q-Q schreef op 03 februari 2009 @ 10:48:
Hij vult iets in omdat hij wil bepalen hoe bepaalde dingen naar zijn idee moeten gaan lopen. Het moet dus zoals hij het wil. Jij hebt dus thuis je eigen partner en daarnaast mogelijk iets met deze date-meneer, die van jou verlangt dat je monogaam bent. Tja..
Nee lieve schat, we zijn beide vrijgezel.
Hij heeft niks naast mij en ik momenteel niks naast hem.
Maar hij vult dus wel klakkeloos in (vind ik) hoe het volgens hem zou moeten.
Hij vult iets in omdat hij wil bepalen hoe bepaalde dingen naar zijn idee moeten gaan lopen. Het moet dus zoals hij het wil. Jij hebt dus thuis je eigen partner en daarnaast mogelijk iets met deze date-meneer, die van jou verlangt dat je monogaam bent. Tja..
Nee lieve schat, we zijn beide vrijgezel.
Hij heeft niks naast mij en ik momenteel niks naast hem.
Maar hij vult dus wel klakkeloos in (vind ik) hoe het volgens hem zou moeten.