* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *

19-01-2009 00:07 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Jooppje, wil je mijn lichtbak lenen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Je weet toch! X/D
Je weet toch!
Echt niet!
Nou, wauw wat ben ik vrolijk geworden van dat gewinkel.....sokken voor Jooppzoon, dekbedhoes voor Jooppdochter, en dat was het.......:(

koffie
ow ja, de verwarning is hier stuk. Ze konden vanaaf nog komen maar werd het wel na 11en..............

Nou nee, dan lig ik al achter de gebreide broek hoor met deze kou

Nu komen ze morgen tussen 9 en 11........
Sjeeeeees, Joopp, begrijp nu je winterdepressie iets beter. Verwarming stuk, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Oudste is weer lekker bezig. Zegt dat ie vanmiddag een eng filmpje heeft gezien (over een moord, op Nickelodeon, t moet niet gekker worden), dus durft nu niet zijn kamer in. Ow, bij navraag ging het filmpje niet over een moord, maar over een paar jongens die elkaar griezelverhalen vertelden. Terug naar de Teletubbies dus.

Koffie.

NCIS.

David Dunning
Mir, voortaan televisie uit en buiten spelen met die handel

Tis echt koud. Voel met een super verwend nest hoor dat ik de verwarming zo mis en vooral een warme douche.....

Wat een rijkdom toch alhier...........tenminste als de boel het doet dna hè :D
Buiten spelen? Volgens mij is buiten ook de verwarming stuk.

David Dunning
Watjes

Ik ben vandaag een ruk-end door de kou gefiets met Miniman achterop. Zoon zou een soort voorspeelding van gitaarles hebben. Dacht hij

Volgende week nog eens dus.
Nou ja, kou, dat viel eigenlijk wel mee. Ik moest heel hard fietsen omdat Miniman heel nodig moest plassen.

Vanavond naar schaken was het wel koud. En nat.

Ik ga eens op tv kijken of er ergens anders ergere dingen zijn gebeurd dan buiten fietsen met een peuter met hoge nood.
goedemiddag!

Tis hier sinds gistermiddag weer kut met peren als het gaat om internet + bellen. Dus nu heb ik een onbeschermde verbinding gevonden... en kan ik toch wat doen

En het is dat we allemaal een gsm hebben anders zijn we niet eens bereikbaar. Godgeklaagd vind ik het.

Morgen komt er weer een monteur. Ik vertrouw erop dat die het nou eens goed gaat regelen.

Thee
Ben best aangenaam gezelschap, zit al de hele middag tegen mijzelf te ouwehoeren
Hoi Hela

Nou, verwarming doet het weer hoor.

De verwamingsmaakmeneer wat zooooooooo bang voor mijn honden dat ik echt medelijden met hem had.

Wat een drama!

Maar gelukkig zitten we er weer warmpjes bij.

koffie.
Joopp, ik zie het voor me. Zo'n stoere maakmeneer en dan beven als een rietje voor jouw schatjes.

Oudste heeft de hele dag de computer bezet gehouden. En ik miste het niet eens.

David Dunning
verwarmingsmaakmeneer

alweer een beroep waar ik niet geschikt voor ben

We aten vandaag wentelteefjes, vroeg Dochter wanneer Hela & d'r meisie weer eens langskwamen Dat je even weet dat jullie hier met wentelteefjes worden geassocieerd
Haha Yette.... toevallig gaat zij in de voorjaarsvakantie weer meedoen in A. Ik weet alleen data en tijd nog niet. Maar ook toevallig dacht ik dan weer bij jullie wentelteefjes te komen eten
Gezellig
Ik ga te bedde!

Slaap lekkâh, maisjes
slaap lekker

Ik ga ook mijn bed boek opzoeken. Tot morgen!
Moggûh Barrers :-)

Ben in afwachting van een monteurspersoon.
Hoi

Vervelend als je internet het niet goed doet Hela. Sinds wij overgestapt zijn, valt de verbinding ook steeds weg. Vooral erg lullig als je aan het bellen bent. Ik kan er dan bijna donder op zeggen dat ik binnen 10 minuten bellen een paar minuten uit de lucht ben. Net lang genoeg om de draad van het gesprek helemaal kwijt te zijn. Kan ik, zodra er weer verbinding is, terugbellen met de mededeling dat ik niks meer te melden heb.

XS4all. Maar niet voor ons dus
Daarom verander ik nou lekker heulemaal niks nakkes nada aan mijn internet en foon. Blijf gewoon bij de oude vertrouwde KPN met mijn foons en internet van een ander.

Het kost wat maar k ben wel altijd online , dat dan weer wel

Geef gewoon mijn bloedjes wat minder te eten

En nu lust ik wel een broodje zalm ......
Ha Joopp!

Ik verander ook niksnaksnada, hoor. Zijn altijd al bij KPN zowel met telefoon als met internet. Ik moet eerlijk zeggen, hun serivice is toppiejoppie en vertrouw erop dat het nu allemaal ok blijft!

Broodje zalm.... lekkâh

Heb net mijn nieuwe rijbewijs gehaald, er staat een vette C achterop, haha.
Ow Hela, wat stoer zo'n rijbewijs met een C drop!!

Toppiejoppieschouderkloppie voor toi

Zullen we een lekker wit wijntje kantelen bij de zalm??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven