Hij wil mij niet omdat hij met mij is vreemdgegaan

03-02-2009 15:46 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen zin meer in dat iedereen mijn verhaal leest.

Ik doe er niet meer aan mee
Levensloop, als je je topic eens uitprint en bestudeert kom je er ook uit. Tenminste als je wat pit in je donder bezit om dit serieus te doen ipv steeds te vervallen in je oude gedrag; excuses voor zijn gedrag verzinnen en uiteindelijk weer seks, drugs & rock 'n roll totdat je weer wakker wordt uit deze nachtmerrie.

Zonder gekheid, stop er gewoon mee en als je er niet zelf uit kan komen ga dan asjeblieft deskundig hulp vragen om hier wel uit te komen anders voorspel ik je een "kat en muis toekomst" waar je jezelf en je kinderen nog veeel meer mee zult schaden. Enough is enough, toch!
.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 20:17:

Summerdance, hij is mijn baas niet meer, ik heb zelf ontslag genomen omdat ik het allemaal niet meer aan kon.

Na vandaag weet ik niet meer wat ik wil. Het is allemaal zo verwarrend nou voor mij. Ik loop echt met dubbele gevoelens rond

Van alle vragen die ik heb gesteld is het enige wat je kunt zeggen

Hij is mijn baas niet meer????

Meisje meisje, pak eens een spiegel kijk erin en doe er wat mee

Je leest wat je wilt lezen, je hoort wat je wilt horen, je blijft in dit onzekere gebeuren zitten tot er iets veranderd

nee ik zeg het verkeerd

tot JIJ veranderd.....

Je zit op het totaal verkeerde spoor

Je zit nu in de slachtofferrol

Mijn advies......stap eruit en neem controle over het enige waar je controle over KAN hebben

Je eigen leven!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sorry Summerdance, maar mijn hoofd zit erg vol.

Ik zit nou met de vraag vriendschap geen vriendschap, contact verbreken niet verbreken.

Ergens weet ik het allemaal donders goed. Ja ik moet voor mijn eigen leven kiezen. Ja ik moet niet afhankelijk zijn van iemand anders ja ik moet er voor mijn dochter zijn.

Moet ik naar zijn pijpen dansen, nee. Hij is een volwassen man, ik denk niet dat hij in de gate heeft waar hij mij bezig is en dat het me bezig houdt. Ik heb de puf niet meer om er tijd en energie in te steken en moet inderdaad mijn ogen openen. Het zal niet makkelijk gaan en zal een moeilijke tijd tegemoet moeten gaan. Maar de tijd zal het leren.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 20:15:

Maar wil jij ook wel afkicken of vreet het aan je dat hij wil afkicken.

het was niet mjn keus maar nu het moet wil ik het ook.

ik wil er niet in blijven hangen en blijven hopen en blijven bedelen om aandacht.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 20:35:

Ik zit nou met de vraag vriendschap geen vriendschap, contact verbreken niet verbreken.

Ergens weet ik het allemaal donders goed. Ja ik moet voor mijn eigen leven kiezen. Ja ik moet niet afhankelijk zijn van iemand anders ja ik moet er voor mijn dochter zijn.

Moet ik naar zijn pijpen dansen, nee. Hij is een volwassen man, ik denk niet dat hij in de gate heeft waar hij mij bezig is en dat het me bezig houdt. Ik heb de puf niet meer om er tijd en energie in te steken en moet inderdaad mijn ogen openen. Het zal niet makkelijk gaan en zal een moeilijke tijd tegemoet moeten gaan. Maar de tijd zal het leren.

contact verbreken en geen vriendschap!

dat is alleen maar zelfkwelling.
en ik roep dit net zo hard tegen jou als tegen mezelf hoor, therapeutisch advies geven is dit.

jij bent even mijn spiegel.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 20:35:

Geen contact,GEEN vriendschap

een vriendschap is gelijkwaardig en die is bij jullie ver te zoeken!!!
Mamalief......RESPECT!!!

weet hoe het voelt, weet wat voor tranen en verdriet het kost, maar weet ook dat je je uiteindelijk een supersterk wijf (sorry voor het woord) gaat voelen!!!
Het zou zomaar kunnen dat jouw lover iemand is die vooral aan zichzelf denkt. Dat maakt hem geen slecht mens maar voor iemand als jij Levensloop, die de neiging heeft om alles te geven wat er in je zit, zonder goed op te letten of iemand daar wel zuinig op is, moeilijk om te weerstaan. Jij denkt aan hem, hij denkt aan hem en op een gegeven moment denkt er niemand meer aan jou.

Juist het feit dat hij niet hard werkt voor jou, dat hij grillig en onvoorspelbaar is en je naar zich toe haalt en van zich afstoot als hij daar zin in heeft, houdt je zo op de toppen van je tenen. Je krijgt zo nu en dan even te zien hoe mooi het zou kúnnen zijn en daarna wordt je weer weggedaan als een paar oude schoenen.

En nogmaals, dat is iets wat alleen jij kan veranderen. Door er niet meer in mee te gaan en af te kicken. Het liefst cold turkey (in één keer, zonder verdoving). Steeds stukjes, steeds beetjes is een beetje niet, maar nog steeds ook een beetje wel.

Hoe trek je ook alweer een harspleister van je bovenlip? Ook een die even te lang hebt laten zitten?

Juist.

In één machtige ruk.

De pijn is heftig. Heel heftig misschien wel. Maar daarna gaat de pijn over.

Steeds kleine beetjes pijn is óók een heleboel pijn uiteindelijk. Doe jezelf een lol en trek die harspleister er in één harde ruk af.

Het scheelt je uiteindelijk echt heel veel hartezeer.
quote:mamalief schreef op 03 februari 2009 @ 20:43:

en ik roep dit net zo hard tegen jou als tegen mezelf hoor, therapeutisch advies geven is dit.

jij bent even mijn spiegel.

En jij bent even mijn held van de dag lieve schat.....

quote:eleonora schreef op 03 februari 2009 @ 20:48:

[...]

En jij bent even mijn held van de dag lieve schat.....

thanx!

(en jouw laatste post staat alweer in word)
.
Ja hoor dat kan ik wel zeggen

Omdat dit lekker makkelijk is

Hij hoeft geen beslissing te nemen

Jij doet het niet

en als slagroom op de taart krijgt hij zo af en toe nog een sexuele versnapering ook van een dame die compleet idolaat van hem is.....

Hard....ja....waar...ik vrees van wel
zie je echt zelf niet hoe het zit?

hoe lang maak jij jezelf nog ongelukkig?

en hoe lang belemmer jij jezelf nog gelukkig te worden?

maar dan zonder hem?
Omdat hij terug wil gaan naar jou als hij er zin in heeft. Hij is niet gek. Hij zal ook wel inzien dat als hij de woorden uitspreekt, hij er naar zal moet handelen. Dus zegt hij niks.

Hij lijkt mijn dochter wel die haar handen voor haar gezicht deed vroeger als ze niet naar bed wilde. Als ze me niet zag dan was ik er niet en hoefde ze ook niet te doen wat ik zei.....

Op deze manier, door het gewoon niet te benoemen hoeft hij het niet echt 'uit' te maken, hij hoeft ook geen echte, volwaardige relatie met je te beginnen.

Jullie zitten relatiegewijs in niemandsland.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 20:55:

Kan iemand mij zeggen waarom hij tegen niemand wil zeggen dat hij er een punt achter heeft gezet.

Omdat hij tegen niemand heeft gezegt dat er een zin stond. Of omdat hij het open laat.

Goed van je dat je afstand wil nemen. Wacht niet op antwoorden, wis alles en houd je sterk! Alleen dan kom je er. En als je wat kwijt wilt kun je dat hier doen. Ben jij je verhaal kwijt en krijg je nog advies ook
ik zat ook in zo'n foute relatie..helaas trok ik de pleister er niet in 1 keer af...en dat is dan heel vaak AUW!!

Maar om met de woorden van Summerdance te spreken..als die pleister er eenmaal af is, voel je je een supersterk wijf!! Enne...wijf is positief bedoeld hier...
.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 21:04:

Ja maar dan houdt hij zich zelf toch voor de gek. Hij heeft tegen mensen gezegd dat hij er helemaal voor wilde gaan. Terwijl ik er een stuk voorzichtiger in was tegen wie ik het zei.Lieve Levensloop, dat is jouw probleem niet. Jij hebt als het goed is je handen al vol aan jezelf en je kindje!
En dit is nou typisch het zeldzame soort geval waarin ik zo'n boekje als "De Regels" nuttig vind. Ik was vroeger ook zo'n hopeloos geval dat zichzelf veel te makkelijk gaf, in de hoop dat het ooit serieus zou worden.

Dat boekje staat vol extreme "hard to get"-regels, maar het heeft me wél geleerd dat mannen niet van je gaan houden als je je op zo'n manier als TO opstelt. Ze worden niet verliefd op je omdat jij zo lekker makkelijk en beschikbaar bent. Integendeel. Als je ooit een echt liefdevolle relatie wilt moet je beginnen je te realiseren dat je te goed bent om je zo te laten behandelen. Je gaat iets pas naar waarde schatten als je er moeite voor hebt moeten doen.

Ken je die afschuwelijke verhalen van traditionele culturen waarin jongens eerst een meisje overhalen om sex met hem te hebben, en vervolgens niet met haar willen trouwen omdat ze geen maagd meer is? Zou je jezelf niet veel te goed vinden voor zulk hufterig gedrag? En zie je de overeenkomsten met je eigen verhaal?

Ja maar dan houdt hij zich zelf toch voor de gek. Hij heeft tegen mensen gezegd dat hij er helemaal voor wilde gaan. Terwijl ik er een stuk voorzichtiger in was tegen wie ik het zei.

Wellicht houdt hij zichzelf voor de gek, misschien alleen die mensen en misschien wel jou omdat jij het hoort en er weer hoop van krijgt.

Uiteindelijk maakt het niet uit wat hij zegt of doet, hij kan je niet voldoende bieden.

Ja maar dan houdt hij zich zelf toch voor de gek. Hij heeft tegen mensen gezegd dat hij er helemaal voor wilde gaan. Terwijl ik er een stuk voorzichtiger in was tegen wie ik het zei.

EN dus?

wat doet het ertoe dat HIJ een leugen leeft?

Het gaat erom dat JIJ uit de leugen moet stappen..

ps...Bel, dat van die pleister, dat waren de woorden van Leo (al heb ik ze ook weleens gebruikt in een grijs verleden)
summer..ik combineerde geloof ik 2 uitspraken hier, hahaha..."supersterk wijf" was van jou...

EN dus?

wat doet het ertoe dat HIJ een leugen leeft?

Het gaat erom dat JIJ uit de leugen moet stappen..

Mooi gezegd, en oooh zo waar!
verwar liefde nooit met lust, dat is een grote denkfout met catastrofale gevolgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven