Theehuis
dinsdag 3 februari 2009 om 16:05
Da's wel heel veel! Je mag hier volgens mij ook wel 5 romans, 5 kinderboeken, 5 tijdschriften tegelijk lenen, maar toch niet meer dan dat dacht ik. Das wel risicovol Star
Ja, die presentator is ook irritant. Stelt erg domme vragen.
Ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die zo ongeveer 1000 calorieën per dag eten en dan niet snappen dat je niet afvalt na een tijdje. Ja duhhhhh.... je lijf is dan blij met iedere lullige calorie die binnenkomt
*frustratiemodus uit
Peas on earth!
dinsdag 3 februari 2009 om 16:09
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 februari 2009 @ 12:11:
Inad
Bij mij doet NS het gewoon. Maar weinig nieuws daar na jouw laatste bericht hoor. Ohja, alleen van mij, dat ik me afvroeg of die Engers van dat Andere Forum wel op de hoogte zijn van feit dat TRex een ex is, omdat ik voortijd ben verdwenen (hoewel er wellicht geroddeld is ).
Zijn Chica en jij eigenlijk weer helemaal beter?
Ik zou dat wellicht maar weglaten
En, ja weer beter. Ik ben alleen nog steeds verkouden. Heb echt lage weerstand volgens mij, want ook steeds koud en van die mondhoeken die openscheuren als ik lach of grote hap neem, dus moet maar even flink oppeppen nog.
Net al soep gegeten. We hebben culinaire cupasoup hier
Nog even bijlezen. Net heul heul hard gewerkt dus dan mag dat wel even
Inad
Bij mij doet NS het gewoon. Maar weinig nieuws daar na jouw laatste bericht hoor. Ohja, alleen van mij, dat ik me afvroeg of die Engers van dat Andere Forum wel op de hoogte zijn van feit dat TRex een ex is, omdat ik voortijd ben verdwenen (hoewel er wellicht geroddeld is ).
Zijn Chica en jij eigenlijk weer helemaal beter?
Ik zou dat wellicht maar weglaten
En, ja weer beter. Ik ben alleen nog steeds verkouden. Heb echt lage weerstand volgens mij, want ook steeds koud en van die mondhoeken die openscheuren als ik lach of grote hap neem, dus moet maar even flink oppeppen nog.
Net al soep gegeten. We hebben culinaire cupasoup hier
Nog even bijlezen. Net heul heul hard gewerkt dus dan mag dat wel even
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 3 februari 2009 om 16:48
quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 16:09:
Ik zag het topic ook en dacht ik reageer maar niet. Zie dat jij je niet kon inhouden
Nee , maar mijn excuus is verveling .
Inad, gescheurde mondhoeken zijn irritant, want moeilijk te helen. Trekzalf erop 's nachts (en dan niet meer zoenen ) en binnen 3 dagen is't weg
Ik zag het topic ook en dacht ik reageer maar niet. Zie dat jij je niet kon inhouden
Nee , maar mijn excuus is verveling .
Inad, gescheurde mondhoeken zijn irritant, want moeilijk te helen. Trekzalf erop 's nachts (en dan niet meer zoenen ) en binnen 3 dagen is't weg
Peas on earth!
dinsdag 3 februari 2009 om 16:56
Niet meer zoenen, Tssssssk Niks ervan!
Ik smeer er gewoon continue heel heel veel labello op. Trekzalf droogt juist uit. Vet moet het zijn
Ier klaagt daar soms wel over, over plakzoenen, maar je kunt niet alles hebben
Ik ga er van door. Mijn Chicadepicaatje ophalen en a la casa. Mijn plan voor vanavond: niets doen!
Ik smeer er gewoon continue heel heel veel labello op. Trekzalf droogt juist uit. Vet moet het zijn
Ier klaagt daar soms wel over, over plakzoenen, maar je kunt niet alles hebben
Ik ga er van door. Mijn Chicadepicaatje ophalen en a la casa. Mijn plan voor vanavond: niets doen!
dinsdag 3 februari 2009 om 17:15
Nee trekzalf juist goed. Wist ik ook niet, maar Xan had het een tijdje geleden en bleef maar open gaan. Is naar de dokter gegaan en kreeg trekzalf.
*hmmm nu twijfel ik ineens, maar volgens mij was 't echt trekzalf*
Ik had het ook en heb het ook opgelost met Labello overigens, met vergelijkbare klachten als die van jouw iEr.
*hmmm nu twijfel ik ineens, maar volgens mij was 't echt trekzalf*
Ik had het ook en heb het ook opgelost met Labello overigens, met vergelijkbare klachten als die van jouw iEr.
Peas on earth!
dinsdag 3 februari 2009 om 20:42
dinsdag 3 februari 2009 om 21:24
woensdag 4 februari 2009 om 09:42
woensdag 4 februari 2009 om 10:30
Niet vergeten de bloemkook heul klein te snijden, anders doet het ook zo'n pijn aan je neus!
Lekker. zo'm ochtendje relaxed opstarten, Inad!
Gefeliciteerd met Eowman! Hij is zeker nog lang geen 30 he?
Met Tony gaat het prima! Ik hou hem vandaag nog wel een dagje thuis, want gisteren nog wel erg hangerig en moe en zomaar op de bank in slaap vallen enzo. Lekker dagje aantutten nog.
Lekker. zo'm ochtendje relaxed opstarten, Inad!
Gefeliciteerd met Eowman! Hij is zeker nog lang geen 30 he?
Met Tony gaat het prima! Ik hou hem vandaag nog wel een dagje thuis, want gisteren nog wel erg hangerig en moe en zomaar op de bank in slaap vallen enzo. Lekker dagje aantutten nog.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 4 februari 2009 om 11:29
How`s life hier? Ik heb Tony`s avontuur helemaal gemist maar begrijp dat het meeviel? En Eowman jarig? Gefeliciteerd! Verder alles okay hier?
Ik heb een joekel van een keelontsteking en zware pijstillers waarmee ik niet mag autorijden. Weer een werkweek verneukt dus
Nu maar even proberen wat bij te slapen, ben er snel weer hoor!
Ik heb een joekel van een keelontsteking en zware pijstillers waarmee ik niet mag autorijden. Weer een werkweek verneukt dus
Nu maar even proberen wat bij te slapen, ben er snel weer hoor!
woensdag 4 februari 2009 om 12:09
Lekker dag tutten Kess
En Peepppp, je leeft nog
Beterschap en kom vaker langs!
Eow, gefeliciteerd met Eowman
En verder: ik vind het nu echt moeilijk, al eerder trouwens gevoel gehad, om hier leuk te zitten grappen met je over ruilen van onze mannen enzo, terwijl jij er zo over denkt als je doet. Vraag me dan ook af he, wat je diep in je hart van mij vindt, en van Pep.. met onze nieuwe partners en een kinderwens met hen.. ik krijg dan het gevoel dat je me eigenlijk maar heel erg fout vindt en dat is niet leuk.
En Peepppp, je leeft nog
Beterschap en kom vaker langs!
Eow, gefeliciteerd met Eowman
En verder: ik vind het nu echt moeilijk, al eerder trouwens gevoel gehad, om hier leuk te zitten grappen met je over ruilen van onze mannen enzo, terwijl jij er zo over denkt als je doet. Vraag me dan ook af he, wat je diep in je hart van mij vindt, en van Pep.. met onze nieuwe partners en een kinderwens met hen.. ik krijg dan het gevoel dat je me eigenlijk maar heel erg fout vindt en dat is niet leuk.
woensdag 4 februari 2009 om 13:23
Inad, ik zou je willen verwijzen naar de reacties die ik de laatste tijd in NS heb gegeven. óf die zijn hartstikke nep óf
niet.
Ik snap wat je bedoeld, maar een mening die ik in zijn algemeenheid over een onderwerp heb betrek ik niet klakkeloos op alles en iedereen specifiek.
En ik vraag me af waarom ik al jaren met jullie hier zou schrijven, als ik er echt zo over zou denken als jij denkt dat ik erover denk.
Ik vind het juist leuk dat we zo verschillend zijn en zo verschillend denken én goed met elkaar overweg kunnen.
Je kunt me van veel dingen beschuldigen, maar hypocrisie is daar niet één van. Als ik iets vind kun je er van opaan dat je het ook te horen krijgt.
Groetjes en kusjes,
een lichtelijk beledigde Eow.
niet.
Ik snap wat je bedoeld, maar een mening die ik in zijn algemeenheid over een onderwerp heb betrek ik niet klakkeloos op alles en iedereen specifiek.
En ik vraag me af waarom ik al jaren met jullie hier zou schrijven, als ik er echt zo over zou denken als jij denkt dat ik erover denk.
Ik vind het juist leuk dat we zo verschillend zijn en zo verschillend denken én goed met elkaar overweg kunnen.
Je kunt me van veel dingen beschuldigen, maar hypocrisie is daar niet één van. Als ik iets vind kun je er van opaan dat je het ook te horen krijgt.
Groetjes en kusjes,
een lichtelijk beledigde Eow.