Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 30 april 2017 om 22:28
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 22:19:
[...]
Jawel, heb een tijd terug topics op het oude forum terug zitten kijken. Alleen bleef het bij1 topic en was het niet zo massaal.
Wele oude, er zijn er meer
Ik bedoel dan echt lang geleden. Als er al iets wat op racisme leek, dan losten we dat op. Zelf.
[...]
Jawel, heb een tijd terug topics op het oude forum terug zitten kijken. Alleen bleef het bij1 topic en was het niet zo massaal.
Ik bedoel dan echt lang geleden. Als er al iets wat op racisme leek, dan losten we dat op. Zelf.
zondag 30 april 2017 om 22:28
quote:Amand_ schreef op 30 april 2017 @ 22:24:
[...]
Ik verbaas me telkens weer over de reacties van sommigen. Welke behoefte in zichzelf vervullen zij door consequent negatief in te vullen wat er niet staat en daarin rechtvaardiging zien mij (of iemand anders) tot aan de grond toe af te branden?
Dan heb je hulp nodig, denk ik dan. Ik vind het sneu voor ze.Of jij hebt hulp nodig.
[...]
Ik verbaas me telkens weer over de reacties van sommigen. Welke behoefte in zichzelf vervullen zij door consequent negatief in te vullen wat er niet staat en daarin rechtvaardiging zien mij (of iemand anders) tot aan de grond toe af te branden?
Dan heb je hulp nodig, denk ik dan. Ik vind het sneu voor ze.Of jij hebt hulp nodig.
zondag 30 april 2017 om 22:30
quote:yasmijn schreef op 30 april 2017 @ 22:28:
[...]
Ik bedoel dan echt lang geleden. Als er al iets wat op racisme leek, dan losten we dat op. Zelf.Blijkbaar zijn er nu dus meer racisten (of meer die internet hebben en lekker spuien anoniem) en is het niet meer te doen om zelf tegengas te geven en het in de kiem te smoren.
[...]
Ik bedoel dan echt lang geleden. Als er al iets wat op racisme leek, dan losten we dat op. Zelf.Blijkbaar zijn er nu dus meer racisten (of meer die internet hebben en lekker spuien anoniem) en is het niet meer te doen om zelf tegengas te geven en het in de kiem te smoren.
zondag 30 april 2017 om 22:34
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 22:30:
[...]
Blijkbaar zijn er nu dus meer racisten (of meer die internet hebben en lekker spuien anoniem) en is het niet meer te doen om zelf tegengas te geven en het in de kiem te smoren.Veel mensen hebben het ook opgegeven qua tegengas. Een normale discussie is namelijk vrijwel niet mogelijk.
[...]
Blijkbaar zijn er nu dus meer racisten (of meer die internet hebben en lekker spuien anoniem) en is het niet meer te doen om zelf tegengas te geven en het in de kiem te smoren.Veel mensen hebben het ook opgegeven qua tegengas. Een normale discussie is namelijk vrijwel niet mogelijk.
zondag 30 april 2017 om 22:36
zondag 30 april 2017 om 22:36
quote:Amand_ schreef op 30 april 2017 @ 22:24:
[...]
Dan heb je hulp nodig, denk ik dan. Ik vind het sneu voor ze.
Ik heb jou nergens voor verkrachter uitgemaakt, laat dat duidelijk zijn.
Ik heb je gevraagd welk effect jij verwachtte.
Je schreef niet dat je hoopte dat het bij de vrouw iets los zou maken, maar dat je dan zelf lekker klaargekomen zou zijn.
Ik gun jou je orgasme hoor, maar vind jezelf als voorbeeld van extra geil worden van een tegenstribbelende vrouw presenteren ongepast en in de context van dat topic onfatsoenlijk.
Ik heb je direct laten weten wat ik vind en ook dat ik de moderators zou vragen te oordelen.
[...]
Dan heb je hulp nodig, denk ik dan. Ik vind het sneu voor ze.
Je schreef niet dat je hoopte dat het bij de vrouw iets los zou maken, maar dat je dan zelf lekker klaargekomen zou zijn.
Ik gun jou je orgasme hoor, maar vind jezelf als voorbeeld van extra geil worden van een tegenstribbelende vrouw presenteren ongepast en in de context van dat topic onfatsoenlijk.
Ik heb je direct laten weten wat ik vind en ook dat ik de moderators zou vragen te oordelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 30 april 2017 om 22:38
quote:feow schreef op 30 april 2017 @ 22:36:
[...]
Dit.
Ik vind het echt netjes dat je het nog eens probeert maar ik heb dat ook opgegeven. Kudo's voor jou.
[...]
Dit.
Ik vind het echt netjes dat je het nog eens probeert maar ik heb dat ook opgegeven. Kudo's voor jou.
zondag 30 april 2017 om 22:38
quote:yasmijn schreef op 30 april 2017 @ 22:16:
[...]
Tja.
Ik wil dat dit nu echt gaat stoppen. Dat we ergens op internet deze misstanden op het vivaforum gefaciliteerd door Sanoma aan de kaak gaan stellen.Open een Twitter account.
[...]
Tja.
Ik wil dat dit nu echt gaat stoppen. Dat we ergens op internet deze misstanden op het vivaforum gefaciliteerd door Sanoma aan de kaak gaan stellen.Open een Twitter account.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 30 april 2017 om 22:43
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 22:40:
[...]
Ik denk angst.
Waarom wel bannen voor patat en niet voor discriminatie?
Angst. Of echt heel dom zijn. Of gemakzucht. Of de KKK stiekem steunen.
Angst?
Zijn de moderators hier forummers? Dat heb ik mij altijd afgevraagd. Dat begrijp ik de " angst" een beetje.
[...]
Ik denk angst.
Waarom wel bannen voor patat en niet voor discriminatie?
Angst. Of echt heel dom zijn. Of gemakzucht. Of de KKK stiekem steunen.
Angst?
Zijn de moderators hier forummers? Dat heb ik mij altijd afgevraagd. Dat begrijp ik de " angst" een beetje.