Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:charlottew88 schreef op 02 mei 2017 @ 20:14:

[...]

Kijk maar uit dat Yolanthe niet in de buurt is. Die is erg gek op handdoeken volgens ma Smit.Mwah, die kan ik wel aan, als tokkie zijnde. Dan pak ik mijn boksbeugel, je weet wel, die roze met glitters, en klaar is kees.
quote:Alixane schreef op 02 mei 2017 @ 17:10:

[...]

Nog een bewijs dat er door de moderators niet wordt gelezen maar men soms blindelings op het stafje reageert.

(Ik lees ff bij en brgin hier)

Dit heb ik in Yas' topic geschreven, het gemis vd mods van een feeling op het forum, alleen maar op stafjes reageren waardoor de context wordt gemist
Je bent zelf een theepot
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 20:19:

[...]

Mwah, die kan ik wel aan, als tokkie zijnde. Dan pak ik mijn boksbeugel, je weet wel, die roze met glitters, en klaar is kees.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2017 @ 20:16:

Wacht effe, ik doe effe een dramatische entree:

Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2017 @ 20:21:

[afbeelding]Mij leek het verstandig om even op mijn handen te zitten vandaag. Iets met pappenheimers
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2017 @ 20:21:

[afbeelding]

He, Fash. Afgekoeld na je verplichte afkoeling?

Of sta je nog te stuiteren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, ik ben er dus weer. Dat was ik eigenlijk niet van plan, en ik weet nog steeds niet of ik wel blijf. Maar ik heb vandaag een zeer positief en constructief gesprek met Viva gehad en daar wil ik eigenlijk wel iets over zeggen. Wat denken jullie, kan ik dat beter in het Actueelpijler topic doen, of hier in napraat?
Am Yisrael Chai!
quote:SuzanneSuus schreef op 02 mei 2017 @ 20:19:

[...]

(Ik lees ff bij en brgin hier)

Dit heb ik in Yas' topic geschreven, het gemis vd mods van een feeling op het forum, alleen maar op stafjes reageren waardoor de context wordt gemistIk heb helegaar geen topic
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2017 @ 20:28:

Nou, ik ben er dus weer. Dat was ik eigenlijk niet van plan, en ik weet nog steeds niet of ik wel blijf. Maar ik heb vandaag een zeer positief en constructief gesprek met Viva gehad en daar wil ik eigenlijk wel iets over zeggen. Wat denken jullie, kan ik dat beter in het Actueelpijler topic doen, of hier in napraat?Huh?! En mag je dan blijven of vlieg je weer verplicht gelijk de deur uit?
Als t over actueel gaat in die, anders hier.

Nou, ik ben er dus weer. Dat was ik eigenlijk niet van plan, en ik weet nog steeds niet of ik wel blijf. Maar ik heb vandaag een zeer positief en constructief gesprek met Viva gehad en daar wil ik eigenlijk wel iets over zeggen. Wat denken jullie, kan ik dat beter in het Actueelpijler topic doen, of hier in napraat?Nee hier. Hier lezen veel mensen mee

Nou, ik ben er dus weer. Dat was ik eigenlijk niet van plan, en ik weet nog steeds niet of ik wel blijf. Maar ik heb vandaag een zeer positief en constructief gesprek met Viva gehad en daar wil ik eigenlijk wel iets over zeggen. Wat denken jullie, kan ik dat beter in het Actueelpijler topic doen, of hier in napraat?Brand los!

Nou, ik ben er dus weer. Dat was ik eigenlijk niet van plan, en ik weet nog steeds niet of ik wel blijf. Maar ik heb vandaag een zeer positief en constructief gesprek met Viva gehad en daar wil ik eigenlijk wel iets over zeggen. Wat denken jullie, kan ik dat beter in het Actueelpijler topic doen, of hier in napraat?Hier in de napraat, liever. Veel mensen hebben de actueel pijler onder de negeer.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 20:29:

[...]

Nee hier. Hier lezen veel mensen mee Dat dacht ik dus ook, dat er hier meer mensen meelezen. Maar het gaat ook deels over hetgeen wat er in het Actueeltopic besproken wordt.
Am Yisrael Chai!

[...]

Nee hier. Hier lezen veel mensen mee Ja hier graag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hier graag

[...]

Ik heb helegaar geen topic Laat ik nou toch denken dat jij het had geopend
Je bent zelf een theepot

Nou, ik ben er dus weer. Dat was ik eigenlijk niet van plan, en ik weet nog steeds niet of ik wel blijf. Maar ik heb vandaag een zeer positief en constructief gesprek met Viva gehad en daar wil ik eigenlijk wel iets over zeggen. Wat denken jullie, kan ik dat beter in het Actueelpijler topic doen, of hier in napraat?Maakt niet uit; wie hier schrijven, schrijven en lezen daar ook.
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2017 @ 20:31:

[...]

Dat dacht ik dus ook, dat er hier meer mensen meelezen. Maar het gaat ook deels over hetgeen wat er in het Actueeltopic besproken wordt.Copy paste.
En ik heb graag dat je blijft, mocht mijn mening er iets toe doen.
quote:SuzanneSuus schreef op 02 mei 2017 @ 20:33:

[...]

Laat ik nou toch denken dat jij het had geopendO nee joh! Dat zou direct verwijderd geweest geworden zijn!
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 20:30:

[...]

Hier in de napraat, liever. Veel mensen hebben de actueel pijler onder de negeer.Dat topic staat ook op Overige.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2017 @ 20:35:

En ik heb graag dat je blijft, mocht mijn mening er iets toe doen.Euh.....
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 20:35:

[...]

O nee joh! Dat zou direct verwijderd geweest geworden zijn! zit te lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven