Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Wiepie, inderdaad leuk om je hier te zien!

Misschien is het een idee om dan een soort groepsorder te doen in Duitsland. Ik ben net vanochtend naar Lush geweest en heb dus voorlopig niks meer nodig, maar misschien zijn er anderen die willen meedoen? Dan deel je de verzendkosten en als dan de meegekomen extraatjes eerlijk verdeeld worden heeft iedereen wat leuks erbij.
ik ben op zich ook wel in voor een groepsorder..

Volgens mij moet je bij die bestelling in duitsland een parole invullen voor de gratis producten. Die staat in de duitse lush nieuwsbrief (maar is ook gewoon op t internet te vinden..)
Ik doe eigenlijk nooit mee met groupsorders omdat je dan ook weer de porto van de ontvanger naar jezelf moet betalen bovenop jouw deel van de verzendkosten uit Duitsland en dan ben je nog amper goedkoper uit. Tenzij je bij elkaar in de buurt woont.

En bovendien moet je de cadeaus dan delen waardoor je eigenlijk nog maar vaak 1 ding per persoon overhoudt, haha, en ik ben hebberig dus ik wil allessssss voor mezelf.. hihi

Ik zit eigenlijk te wachten tot ze het nieuwe  Hair Doctor haarmasker hebben hier in Nederland danwel in Duitsland, dan wil ik nog 1 bestelling in Nedeland plaatsen met ook nog een flesje Tramp (en misschien flying fox en sonic death monkey om het toch eens te testen).
ja dat met dubbele porto heb je gelijk in.

Nee een groepsorder hoeft van mij niet zo. maar vind t jammer van dat Aqua marina. maar goed, dan ga ik van de vakantie gewoon nog lekker een dagje ergens winkelen in een stad met een Lush winkel en dan haal ik die gewoon daar!
hm ik kan dus duidelijk geen duits:?

Wat betekenen

- Bankleitzahl

- Konto-Nummer

- Konto in-nogwat

hm ik dacht dat doe ik wel even!

maar ja, als je sinds de 3e van de middelbare school geen fatsoenlijk duits meer gehad hebt...

En geen enkel online woordenboek de woorden kent!:o

Dan weet ik t ook niet meer!

Wie weet het wel?
quote:

Er zijn verschillende opties mbt Jungle;

-eventjes onder de (warme) kraan houden zodat het wat zachter word, en het zachte gedeelte in je haar smeren, en twee minuten laten intrekken..

- even zacht laten worden onder de kraan en dan over je haar wrijven..

- in een bakje water leggen zodat het zachter word.. bv als je onder de douche stapt een stukje in het water leggen, en tegen de tijd dat je je haar gaat wassen is het zacht genoeg om het erin te smeren..

En als je echt tijd over hebt:

Jungle in kleine stukjes snijden, water koken en dan steeds om en om in kleine beetjes toevoegen terwijl je met een garde aan het kloppen bent.

Dus: klein beetje heet water; paar stukjes jungle. kloppen tot het oplost en dan de procedure herhalen. Dit tot je genoeg hebt!

Ik gebruik meestal Veganese.. en als ik Jungle gebruik laat ik het meestal ff in een bakje water zacht worden.

ik heb zelf dus niet alle methodes kunnen uitprobeerd..

Je moet maar even kijken wat je het beste bevalt

Geen dank.. graag gedaan enzo
quote:

hm ik kan dus duidelijk geen duits:?

Wat betekenen

- Bankleitzahl

- Konto-Nummer

- Konto in-nogwat

hm ik dacht dat doe ik wel even!

maar ja, als je sinds de 3e van de middelbare school geen fatsoenlijk duits meer gehad hebt...

En geen enkel online woordenboek de woorden kent!:o

Dan weet ik t ook niet meer!

Wie weet het wel? bankleitzahl is volgens mij banknummer

konto-nummer is denk ik bestelnummer of klantnummer. Als je die laatste helemaal opschrijft zal ik kijken wat ik ervan kan maken :D
Heb mijn pakketje binnen

Nog ff herhalen

Imperialis

Ultra Bland

Tea Tree Water

Met proefjes:

Blue soap

Skin Sin

AOBS

DreamCream

Dus dat betekent dat ik morgen een Lush-avondje houd

' T ruikt allemaal in ieder geval heel lekker.
Hoi,

Ik heb dus vial ebay big shampoo en jungle conditioner gewonnen...maar nu heb ik via paypal de betaling gedaan....maar de verkoper heeft het bedrag nog niet geaccepteerd.....gek toch? hebben jullie dit ook wel eens gehad?moet maar ff een mailtje sturen denk ik....anders moet ik het alnog maar via lush bestellen!
quote:

bankleitzahl is volgens mij banknummer

konto-nummer is denk ik bestelnummer of klantnummer. Als je die laatste helemaal opschrijft zal ik kijken wat ik ervan kan maken :D

Dank je vendelle. maar heb t ook op t lush forum gevraagd, en ze zeggen dat je niet direct geld naar Duitsland kan overmaken, dat je eerst een mail moet sturen dat je dat wil.

Konto-nummer was trouwens rekeningnummer,

En Kontoinhaber (dat was het woord) is rekeninghouder.

Maar zoiets als Bankleitzahl kennen wij hier niet volgens mij! ik in ieder geval niet!

dus nu moet ik mn best gaan doen om een leesbaar briefje in t Duits te schrijven om duidelijk te maken dat ik geld wil overmaken!

hmm...:?
hoi allemaal!

Ik ben wel eens bij Lush binnengeweest en oh lala wat een heerlijkheid! Heb toen alleen een cadeau gekocht voor een vriendinnetje!

Door dit topic ben ik wel weer heel nieuwsgierig geworden en zowel mijn facewash als mijn dagcreme is op. Ben ook heel erg zoekend naar een goed product voor mijn huid!

Sinds ik de mirena-spiraal heb, heb ik een heel onrustige huid met kleine onderhuidse bobbeltjes, mee-eters en puistjes, altijd rond mijn mond en op mijn wangen. Mijn huid 'trekt' overigens wel als ik onder de douche vandaan kom, dus ik heb een gecombineerde huid. Maar dan niet op de bekende T-zone.. Wat zou voor mij een goede facewash en creme zijn? Ik weet dat ik vooral slachtoffer ben van hormonen, maar toch ;)

Hoop dat jullie advies voor me hebben, zodat ik naar de winkel kan gaan rennen!
quote:

quote: Vendelle reageerde

bankleitzahl is volgens mij banknummer

Dank je vendelle. maar heb t ook op t lush forum gevraagd, en ze zeggen dat je niet direct geld naar Duitsland kan overmaken, dat je eerst een mail moet sturen dat je dat wil.

Konto-nummer was trouwens rekeningnummer,

En Kontoinhaber (dat was het woord) is rekeninghouder.

Maar zoiets als Bankleitzahl kennen wij hier niet volgens mij! ik in ieder geval niet!

dus nu moet ik mn best gaan doen om een leesbaar briefje in t Duits te schrijven om duidelijk te maken dat ik geld wil overmaken!

hmm...:?

Volgens mij snappen ze het ook wel als je het in het Engels schrijft hoor! En eventueel wil ik wel helpen, ik heb een tijdje in Duitsland stage gehad, waardoor er toch wel iets is blijven hangen. ;)
dank je vendelle, maar heb de mail al in t engels gestuurd!:)

Vanmorgen al, maar nog niks terug!

Nou ja even afwachten maar! ik ben vast veel te ongeduldig!;)

Voor een gecombineerde huid, waar dan ook, is Imperialis een lekkere creme! vind ik dan he! is ook speciaal daarvoor! voedend voor de droge delen, matterend (min of meer) voor de vettere delen!

En misschien kun je Angels on Bare Skin proberen! die vind ik ook heel lekker en zacht!
Donderdagavond voor het eerst besteld, na het lezen van al jullie enthousiaste verhalen

Trichomania

Coolaulin

Angels on Bare Skin

Baby Face
en ik maar wachten!

heb nog steeds niks van de duitse lush gehoord!

vind ik wel een beetje raar hoor, dat dat zo lang moet duren!
Als het goed is is mijn pakje met big shampoo en jungle conditioner onderweg! ik ben benieuwd! als het bevalt wil ik nog wel meer spulletjes kopen .. lijkt me heerlijk! hou van lekkere geurtjes en van douchen!

WIepie hoe bevalt het jou tot nu toe?

vind wel dat de verzendkosten vrij hoog zijn....zou leuker zijn als ze fifty fifty zouden doen...;) ik denk dat ze dan nog meer bestellingen zouden ontvangen...

die actie is leuk,,,maar nog leuker is als er gewoon een sale zou zijn net als bijna alle winkels in Nederland....(ben ik erg hi, hi)

Ik denk dat ik ook een potje gorgeous wil aanschaffen!
hey hopeful!

ja wat ik heb bevalt goed!

maar zou zo graag in Duitsland wat willen bestellen, maar ze reageren maar niet op mn mail!

Kijk het nog een paar dagen aan, en anders jammer dan van de cadeaus, maar dan bestel ik gewoon in NL!

Ik wil nog graag Schnuggle, Aqua Marina, Buffy, Baby Face, Mask of Magnaminty en misschien Dream time temple balm.

Wil ook wel een jelly proberen misschien!

Maar wacht dus nog even de mail van Duitse Lush af, want daarin heb ik ook vermeld wat ik graag wilde bestellen.

Dus ja...
Hi Wiepie,

Ik heb ook in DL besteld (woon daar ook, vandaar..). Had mijn produkten binnen twee dagen binnen.

Je moet voor een bestelling naar het buitenland / Nederland met je creditcard betalen, ik heb hetgene gedaan waar jij het over hebt (bankeinzug) maar hiervoor heb je Duitse bank gegevens nodig.

Ze mogen nml niet incasseren van een bankrekening dmv rekeningnummer en kaarthouder in het buitenland, maar dit moet via de 'veilige' betaalwijze (creditcard).

Probeer hetgeen je hebt gemaild anders ook nog te faxen..

Succes!

(Oh.. ik kreeg wel wat proefjes, maar ook geen hele stapels hoor... )

;)
hoi Ivy!

dank voor je bericht!

maar heb helaas geen credit card! ik wilde het geld graag overmaken.

En via het lush forum op hun site begreep ik van een aantal lushers dat dat ook kan vanuit NL, maar dat je ze dus een mail moet sturen en om de bankgegevens moet vragen.

maar ze reageren dus maar niet om mijn mails!

Maar jij kreeg dus niet zoveel grote dingen erbij zeg je?

Omdat pluis zei dat ze wel 7 hele dingen had gehad!

hahah hebberige NL'ers he ;)
een fax heb ik ook niet trouwens
Nou, ik had voor goed 65 euro aan lekkere spullertjes besteld.

Kreeg een stuk Honey I washed the kids, een ontspannende balm en You've been Mangoed, en ik geloof dat de rest gewoon mijn bestelling was.

(alle extra's zijn lekker hoor...!)

Ik wil morgen nog wat bestellen, weer zo'n bedrag denk ik.

Wie weet dat daar meer aan gratis hebbe-hebbe bij zit?

Dan laat ik het sowieso even weten. Maar voor die paar dingen zou ik het hele geklooi achterwege laten..

Wacht even af wat pluizemuis eventueel nog zegt of voor handige tip heeft..!
Ik heb een paar keer besteld in Duitsland en kreeg elke keer veel gratis produkten. Ik heb wel elke keer de parole vermeld.
En Wiepie...heb je al een berichtje terug gehad?

Ik kreeg vandaag mijn pakje .... de postbode vroeg helemaal wat er in het pakje zat ... want de hele bus rook er naar....hi, hi erg he! er zat dus de big shampoo en jungle in....mmm ik moet denk ik wel erg wennen aan de geur vin het niet meteen lekker....ben benieuwd morgen onder de douche...

Jullie horen het wel.

Groetjes, Hopeful
Ik heb vandaag de Veganese-haarconditioner gebruikt. Heb nu lekker los, licht haar :) De geur is trouwens niet zo sterk.

Verder gebruik ik de Baby Face-zeep en de Aromacreme-deo. Baby Face laat wel een vettig laagje achter, maar het is ook afhankelijk van hoeveel je opsmeert.

Hoe gebruiken jullie Baby Face? Ik maak eerst m'n gezicht nat en smeer er dan met het zeepje overheen. Dan met een nat washandje alles schoonvegen.

Oja, ik kreeg nog een proefstukje Sandstone-zeep. Beetje sterke citrusgeur, verder oke.
Ik heb ook weer een bestelling gedaan, dit keer bij mijn schoonouders die een dagje in Maastricht gaan winkelen:

- Angels On Bareskin

- Sweety Pie Jelly

- Sleepyhead Massagebar

- The Olivebranch douchegel.

Ik vind het heel moeilijk om producten te bestellen (zoals bv. de massagebars) omdat deze heel verschillend uitvallen bij iedereen, mn wat geur betreft, van wat ik op Lush.nl lees.

Bovenstaande producten heb ik dus een beetje op de gok besteld en na het lezen van de productreviews op Lush.nl.

Heb trouwens ook de Soft Coeur massagebar (smells like heaven..)

Iemand hier ervaring mee? Of andere massagebars?

Ik heb Sleepyhead besteld in de hoop dat ie me lekker slaperig maakt voor het naar bed gaan. Kent iemand deze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven