Ergernis eetgedrag collega
donderdag 4 mei 2017 om 15:00
Whohahaaa ... ik word helemaal gek.
Ik zit met collega op kantoor die sinds een maand de gewoonte heeft om een bak met druiven mee te nemen naar het werk. Van 's ochtends tot ongeveerd 16.00 als de bak dan eindelijk leeg is maakt ze hele irritante smak geluiden en geregeld likt ze haar vingers ook af. Veel eetgeluiden dus...
Ik kan me nauwelijks focussen op het werk en inwendig bijna woedeaanvallen omdat het een hele grote ergernis aan het worden is.
Maar goed, ik kan moeilijk vragen om geen druiven meer te eten op kantoor of wat?
Maar dan nog... ze heeft ook de gewoonte om vaak te klakken met de tong terwijl ze bezig is met administratie.
Verder is het een aardig mens hoor. Misschien ligt het wel aan mij en heb ik gewoon moeite met 'geluiden'. Maar iemand tips voor mij?
Ik zit met collega op kantoor die sinds een maand de gewoonte heeft om een bak met druiven mee te nemen naar het werk. Van 's ochtends tot ongeveerd 16.00 als de bak dan eindelijk leeg is maakt ze hele irritante smak geluiden en geregeld likt ze haar vingers ook af. Veel eetgeluiden dus...
Ik kan me nauwelijks focussen op het werk en inwendig bijna woedeaanvallen omdat het een hele grote ergernis aan het worden is.
Maar goed, ik kan moeilijk vragen om geen druiven meer te eten op kantoor of wat?
Maar dan nog... ze heeft ook de gewoonte om vaak te klakken met de tong terwijl ze bezig is met administratie.
Verder is het een aardig mens hoor. Misschien ligt het wel aan mij en heb ik gewoon moeite met 'geluiden'. Maar iemand tips voor mij?
Here I am - now what are your other two wishes...
donderdag 4 mei 2017 om 15:03
Mijn collega mompelt heel vaak of praat tegen zichzelf. Kan ik ook totaal niet tegen. Heb daarom vaak oortjes in met muziek terwijl ik aan het werk ben (met gevolg dat ik regelmatig uit mijn vel schrik als er opeens iemand naast me staat om iets te vragen ), maar ik weet niet of dat mogelijk is bij jou op kantoor natuurlijk.
donderdag 4 mei 2017 om 15:05
Ik begrijp je helemaal, erg irritant als je er gevoelig voor bent.
Ik heb vaak een uurtje oordopjes in om even tot rust te komen. Er zijn periodes dat ik gevoeliger ben voor dit soort geluiden. Ik kan me kapot ergeren aan dat sort geluiden, maar niemand anders klaagt er over. Dan zal het wel aan mij liggen. Dit is een mooie tussenoplossing.
Ik heb vaak een uurtje oordopjes in om even tot rust te komen. Er zijn periodes dat ik gevoeliger ben voor dit soort geluiden. Ik kan me kapot ergeren aan dat sort geluiden, maar niemand anders klaagt er over. Dan zal het wel aan mij liggen. Dit is een mooie tussenoplossing.
donderdag 4 mei 2017 om 15:06
quote:Anonymae schreef op 04 mei 2017 @ 15:03:
Mijn collega mompelt heel vaak of praat tegen zichzelf. Kan ik ook totaal niet tegen. Heb daarom vaak oortjes in met muziek terwijl ik aan het werk ben (met gevolg dat ik regelmatig uit mijn vel schrik als er opeens iemand naast me staat om iets te vragen ), maar ik weet niet of dat mogelijk is bij jou op kantoor natuurlijk.
Haha, ik ben zo iemand die eigenlijk al met zijn tweeen lijkt te zijn door het gemompel. Heb er zelf ook meestal geen erg in maar als ik t besef voelt het zo lullig voor die collega.
TO...misschien een zacht muziekje op, of oordoppen, met of zonder muziek, in? Zeg maar iets wat afleidt.
Mijn collega mompelt heel vaak of praat tegen zichzelf. Kan ik ook totaal niet tegen. Heb daarom vaak oortjes in met muziek terwijl ik aan het werk ben (met gevolg dat ik regelmatig uit mijn vel schrik als er opeens iemand naast me staat om iets te vragen ), maar ik weet niet of dat mogelijk is bij jou op kantoor natuurlijk.
Haha, ik ben zo iemand die eigenlijk al met zijn tweeen lijkt te zijn door het gemompel. Heb er zelf ook meestal geen erg in maar als ik t besef voelt het zo lullig voor die collega.
TO...misschien een zacht muziekje op, of oordoppen, met of zonder muziek, in? Zeg maar iets wat afleidt.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
donderdag 4 mei 2017 om 15:09
donderdag 4 mei 2017 om 15:23
Zo'n collega heb ik ook! Ze komt met minstens drie bakken voer. Begint met een halve komkommer 'grunch gnam gnam gnam grunch gnam gnam'. Dan een of andere smoothie 'slurp'. Vervolgens even niets en dan een pastasalade 'mjom mjom mjom', en dan heb ik nog geluk als ze niet iets met vis meeneemt, want dan zit ik ook nog in de stank. Zelf praat ik tegen mijn scherm, en als iets niet lukt sla ik met mijn muis op het bureau.
Het is net De Stichting bij ons op kantoor
Het is net De Stichting bij ons op kantoor