Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 kwartier
Stressed is just desserts spelled backwards
Poeh, lang nog.

Suus is onderweg
Spannend voor Suus! Hopelijk horen we snel wat, maar ik gok dat Star vrij hoog op de sms lijst staat!

Bam: Fijn dat de bloedwaardes zakken...
Suus, hier draaien de duimen hoor!

Bam, voor de dalende bloedwaardes.
En en en en? Suus, wel snel wat laten horen he?
Ik zit bovenop mijn mobiel.
Staat dan toch wel op trillen hoop ik hè...
Suus ligt nu lekker met een glibberig buikje op een een bank

Ben heel benieuwd!

Jaaaa Naat, ook nog spinnen! Ik spin nu 1x en 1x pilates. Was een beetje spinmoe. Maar ik denk dat ik toch weer 2x ga spinnen, want ik vind dat pilates een beetje saai. Ik vind hard zweten erg fijn ha ha!

Ben ook al weer 2 maanden aan het snoepen, dus van dat hele jaar sporten zie je niets

Maargoed, conditie is redelijk goed, en dat is ook wat waard toch?

Al heb ik liever een minder goede conditie en 10 kilo eraf hoor, ha ha!

Mal, wel heerlijk dat J nog slaapt tussen de middag! Welke kindjes doen dat hier nog allemaal?

Hoe ging de gehoortest? Dat staat weer los van de stofwisselingsziekte of niet?

Over het sporten; bij mij op de sportschool is er binnenkort een 6 uur durende spinmarathon (pffff) voor Stichting Joep. Als jij nou een leuke sportschool vindt kan je dit ook eens inbrengen daar! --> misschien een extra stimulans nu om toch echt eens van de bank te komen

Hel, hoe is het nou bij jou thuis? Vent al gewend? Heeft ie niet gewoon een midlifecrisis?

Ongeconcentreerde buurmeisje is hier. Lief kind hoor, maar ze kan echt nog geen 3 minuten met iets spelen. En ik overdrijf echt niet!!! Zitten ze net achter het poppenhuis; ik wil iets anders.

Zitten ze helemaal geïnstalleerd achter het piratenschip: ik wil tekenen. Zijn ze aan het tekenen: klaar! Nu wil ik met de Lego. En als ik zeg dat ze wel even nog iets kan tekenen: ik wil naar huihuihuis.

Nou, gezellig. Oja, en daartussen door: ik heb honger, mag ik snoep. Mag ik wat drinken? Ik wil naar huis. Na 7 minuten al.

Nu zijn ze schattig aan het spelen hoor. Ik negeer ze gewoon even. Laurens vindt het helemaal leuk dat ze er is. Ik zal maar even wat limonade voor ze maken. Of... hmmm, ze zijn wel lekker rustig zo
quote:bridges6 schreef op 05 februari 2009 @ 14:11:

Staat dan toch wel op trillen hoop ik hè...Ranzig zeg
Mijn telefoon kan trillen en bellen tegelijk, goed he

Klinkt gezellig Amalia

Je kan ze met dit weer jammer genoeg ook niet de tuin in sturen.
Ooooh die arme Bammie. Het is ook nog besmettelijk dus? Mag ze dan bezoek ontvangen of niet? Irritant ook zeg, dat ze maar niet geopereerd kan worden. Heeft dat met die ontstekingen te maken? Wat is het risico als je met een ontsteking opereert?
Ik snap dat dus niet zo goed Amalia, zie onderstaande.

Acute galblaasontsteking treedt plotseling op. Dit kan op elke leeftijd voorkomen. De ontsteking wordt vaak veroorzaakt door een steen die de afvoergang blokkeert. Bij een acute ontsteking van de galblaas is in principe direct een operatie nodig.

Het kan dus wel, maar ze zullen hun redenen wel hebben om het niet te doen.
Ik denk dat de bacterie overigens weinig met de ontsteking zelf te maken had, maar meer met de lage weerstand en dus bevattelijker. Zo'n drain is ook een bacteriebron vaak.
Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim voor Suze.

Bam ,

Ga weer, zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen......
Als ze zoet zijn, NIKS aan doen Amalia! Vent is zo druk met de depressie van z'n moeder dat hij geen tijd heeft voor z'n eigen sores. Gaat dus heel goed eigenlijk. Suus misschien wel geen glibberig buikje - eerste ech was bij mij vaginaal.

Mss net zoiets als met blinde darm Star (ja hoor, ze heb ook es wat gehad....), dat kan acuut zijn en dan moeten ze meteen opereren. Maar het kan ook een "gewone" bdontsteking zijn, en dan kan het wachten.
Ik denk ook dat het geen glibberig buikje is

Hel je bent expert
Als er nog medische kwesties zijn hoor ik het wel he?
Ja nou als ik dus op mijn linker grote teen druk, dan heb ik pijn in mijn nek. Zou dat kunnen zijn?

Pfff wachten duurt lang.
hmmm internet stopte er net mee, maar nog geen nieuws dus...
Ik zeg: meteen een second opinion by de gyn aanvragen...

Pompidompidom...

Ik kom nu echt pas over een kwartier weer kijken hoor.
Your time starts.....now.
Saai hoor Hel...

oké ein-de-lijk trouw update: locatie ligt vast en de jurk is in huis... Zag een heel mooie, en ik was verkocht dus die is binnen!
En je gaat ons zeker geen hints geven?

Hee, het is droog volgens mij
Nope... Alleen dat hij heeeeel mooi is! (Nou ja moet nog vermaakt worden, want nog niet 100% naar mijn zin, maar dat komt goed!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven