Stamcafé XXX
vrijdag 5 mei 2017 om 21:36
vrijdag 5 mei 2017 om 21:56
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 05 mei 2017 @ 21:48:
[...]
Hij heeft een geweldige uitdrukking op zijn snoet. Loenst hij wat?
Poes is een beauty, wauw. Zit daar iets Blauwe Rus in ofzo?
Nee kat heeft normale ogen.
Ik weet niet wat poes precies is maar ik denk wel dat ze een mixje is.
[...]
Hij heeft een geweldige uitdrukking op zijn snoet. Loenst hij wat?
Poes is een beauty, wauw. Zit daar iets Blauwe Rus in ofzo?
Nee kat heeft normale ogen.
Ik weet niet wat poes precies is maar ik denk wel dat ze een mixje is.
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 5 mei 2017 om 22:19
En weer in mijn eigen nest! Pfffff moe gereden.
Jane wat een topnieuws en wat een mooie beestjes!
Rustig aan Watervrouw! Gefeliciteerd met je stadse woning Filee. En Ava: ik hoop dat je kamer heel snel je nest mag voelen!
Man zat naast me in de auto kittens te zoeken. We zijn fliefd op een witte en een grijze Maine Coon kitten (broertjes). Maar ze zijn net een maand te 'oud'. Juni is echt een slechte timing voor ons om kittens te krijgen want beiden tot over onze oren in het werk.
Jane wat een topnieuws en wat een mooie beestjes!
Rustig aan Watervrouw! Gefeliciteerd met je stadse woning Filee. En Ava: ik hoop dat je kamer heel snel je nest mag voelen!
Man zat naast me in de auto kittens te zoeken. We zijn fliefd op een witte en een grijze Maine Coon kitten (broertjes). Maar ze zijn net een maand te 'oud'. Juni is echt een slechte timing voor ons om kittens te krijgen want beiden tot over onze oren in het werk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 5 mei 2017 om 23:01
Ja Jane, man (en daarmee ik want getrouwd in gemeenschap) zijn 'erfenisvrij' en daar ben ik heel blij om want ik vermoed nare addertjes onder het gras ----> veel erfgenamen, vastgoed met achterstallig onderhoud en huurders. Geen zin in erfenisbelasting betalen, onderhoudskosten, gemeentebelastingen e.d. terwijl je 'niets' hebt en met zoveel mensen samen moet beslissen wat er moet gebeuren.
Schoonvader is ook weer content: notaris was op zo'n 50 km van zijn huis dus hebben we de rest van de dag met hem doorgebracht. Naar het reisbureau geweest en een vakantie voor hem geboekt. Ook weer iets dat 'uit mijn nek' is want hij ging er gewoon van uit dat wij hem wel mee op reis zouden nemen. Was een tijdje al een moeilijk onderwerp, maar nu we zelf niet met vakantie gaan omwille van kittens, is het onderwerp van de baan! Dat hij nu alleen een weekje naar 'hun' vaste hotel in Spanje gaat is hoop ik de eerste van meerdere vakanties die hij alleen of met zijn broer of zo gaat doen. Fijn.
Schatje ben je toch ook met je ' wat jammer voor die kittens'
Schoonvader is ook weer content: notaris was op zo'n 50 km van zijn huis dus hebben we de rest van de dag met hem doorgebracht. Naar het reisbureau geweest en een vakantie voor hem geboekt. Ook weer iets dat 'uit mijn nek' is want hij ging er gewoon van uit dat wij hem wel mee op reis zouden nemen. Was een tijdje al een moeilijk onderwerp, maar nu we zelf niet met vakantie gaan omwille van kittens, is het onderwerp van de baan! Dat hij nu alleen een weekje naar 'hun' vaste hotel in Spanje gaat is hoop ik de eerste van meerdere vakanties die hij alleen of met zijn broer of zo gaat doen. Fijn.
Schatje ben je toch ook met je ' wat jammer voor die kittens'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras