Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Uhm...misschien omdat ze graag willen vertellen wat hun hobby's zijn? En dat dan vervolgens met jullie allemaal willen delen. Overigens houd ik ook erg van hobby's, maar dat was je ongetwijfeld al duidelijk geworden.

@Vleermuis: Hi there! Ik zie dat je een nieuwe nick hebt. Ik zal mij hier weer eens vaker melden.
Haaaaii!

Hoe is het hier met iedereen?

TP, al een nieuwe afspraak met V?

Erykah, druk druk druk dus?

Indi en Wm, dat jullie smorgens de tijd hebben om nog te forummen! Ik zou dan liever wat langer in bed liggen ;)

Vleer en MP, nog 1 nachtje slapen!! Al een outfit bij elkaar gezocht?

Ik ben gisteren heel druk geweest, nu net een half uurtje thuis. Moest nog een outfit halen voor ons schoolfeest morgen. Het is een jungle thema! Morgen wordt een heeeeeeele laaaaaaaange dag voor mij! Verwen mezelf vanavond dan ook met een brommer-maaltijd. Mn afwas staat ook al een tijdje op me te wachten. Heb al mn messen al opgebruikt en mn glazen zijn schaars aan het worden in de kast. Keuken een puinhoop.... Maar ja, daar is in het weekend wel weer tijd voor!

Nu eerst even uitpuffen.
Hey schatties! Alles goed?

WM - op mijn komt het over als je niet erover wil vertellen want je bent bang dat we je avontuur onderuit gaan halen ... klopt dat?
Halloooooooo

@TP: Al iets gepland met V.?

@Vleer: Spannen hoor..nog 1 nachtje!

@Pop: Ik geloof dat mijn keuken er precies hetzelfde uit ziet als die van jou Ik heb ook gekozen voor magnetronvoedsel vandaag..

@PV: Wat goed dat het allemaal rond is met je hypotheek! Gefeliciteerd!

@Xen: Hoe is het met jou?

MP, Miranda,LM..alles ok met jullie?
Wm..kom je snel vertellen?
Pop: brommermaaltijd? Is dat een piza-koerier ofzo?

Leuke uitdrukking in ieder geval.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Bijna, he Vleer?
Hi allemaal,

Ik ben eindelijk keer avond thuis....echt lekker. En ik heb al weekend :-)

Q-Q wat zijn jouw hobbies allemaal dan?

Pop...hahaha brommermaaltijd! Grappig!

MissP...hoe gaat met het sporten?

Appel...hoe gaat met jou?

Leuk verhaal: Appeltje en ik kennen elkaar van vroeger. Ze had me haar webloglink doorgemaild, ik zag haar naam en dacht ...hee dat klinkt erg bekend. En inderdaad....ze heeft vroeger bij mijn zus in de klas gezeten. Wat is de wereld toch klein!
Wauw weekend Erykah! *jaloers is* Ga je iets leuks doen?
Morgen ga ik naar een toneelstuk...Romeo over Julia.

Zaterdag een feestje.

En ik ga lekker sporten..is er heel de week nog niet van gekomen.

Dus gezellig weekend voor de boeg....
MP : ja nog 1nachtje hihi .. Spannend heeeel spannend.. smsjes, telefoontjes de mailtjes hij is zoooo onwijs lief.. En ik hoop zooo onwijs dat t morgen gewoonweg echt goed voelt en niet tegenvalt.. (al verwacht ik dat totaal niet ,, maaaar je weet maar nooit)

Al leuke ideetjes opgedaan voor je nieuwe stekkie? wanneer krijg je de sleutel ?

Appeltje en Erykah wat leuk dat jullie elkaar kennen..

wereldje is maar klein dan.

Vind Brommermaaltijd ook een leuke uitdrukking , net als een Pling Menu (magnetron maaltijd) of een etentje aan de Gazastrook (zo wordt de straat genoemd in de plaats waar ik woon waar de shoarma , kebabboeren zitten)
Hoe val ik zo snel mogelijk 5kg af ?

Crash dieet is wel een goede manier , is t er eenmaal af dan blijft t er ook wel af bij mij..

Ik drink mij suf in de witte en groene thee en eet ipv te snoepen volkorenbiscuitjes. Smorgens ontbijt 2 volkoren brood, tussen de middag een soepje met melk , gewoon avondeten. Verder geen chips e.d maar er gaat maar geen kg af.. Iemand een ideetje/tips ?

7e dag gestopt met roken , officieel 1 week gestopt WHOEHOEEEEEEEEEEEE en t lukt mij nog steeds.. Ben bere trots op mijzelf
Crashdieet is volgens mij het slechtste wat je kan doen Vleer.

Je stofwisseling verandert als je gestopt met roken. Ik ben iets van 6 kilo aangekomen sinds ik niet meer rook. Hoort er toch beetje bij denk ik?

Goed van je hoor dat je het zo volhoudt....ik was toen ook zo trots op mezelf dat ik het goed volhield.
Grappig dat jullie de brommermaaltijd zo grappig vinden. Is sinds mn studententijd een heel normale term!

Ik ga lekker naar bed, na een korte nacht en vandaag ben ik best moe, dus hoop op een lange nacht!

Weltrusten!
Slaap lekker Poppie! Gaat goed met je?
Truste Pop!
Nou het lang verwachte verhaal van WM

Ik heb deze meneer ontmoet op Paiq. Heb mij aangemeld de zaterdag nadat ik met VM uiteten was geweest. Ik had er al eens op gestaan maar mezelf verwijderd vanwege VM.

Maar goed, het was in de nacht en de speeddate kwam aan de zijkant en dat was hem. Gezellig gepraat en klikte enorm. Toen zondag weer veel contact gehad en die avond ook gebeld. We zeiden vaak dezelfde dingen, het was echt heel raar. Dus voelde ook wel goed om af te spreken een paar dagen later.

Dat hebben we gedaan. Zijn lekker uiteten geweest en het klikte in het echt ook enorm! Hij prikte gelijk door mij heen en hebben super diepe en fijne gesprekken gehad. Sindsdien hebben we heel erg intensief contact en super fijne gesprekken.

Hij is super verliefd en ik ook.

Was eerst een beetje terughoudend omdat het erg snel op elkaar is. Maar het voelt gewoon heel goed en ik wil dat niet laten liggen! Zou zonde zijn.....vind ik!

Als er nog meer vragen zijn.....hoor ik het wel
Waar is iedereen? Ben ik keertje thuis...;-)
Haai allemaal,

pffff word echt oud...kan het hier allemaal ff niet meer bijhouden Ben ook net pas klaar met werken en dus ook geen puf om het allemaal terug te lezen... ik wil vakantie! (speciaal voor Xenia ) Als ik wat meer tijd heb ga ik er ff voor zitten...

Hilarisch wel dat Erykah en ik elkaar kennen. Ik vroeg nog...'je bent mn buurvrouw toch niet?'

Gaat goed met me Erykah, het is alleen knetterdruk ineens. Helemaal volgestort met opdrachten voor de komende twee maanden. Hoe is het verder met jou? ...en natuurlijk met iedereen hier!

Ga lekker even douchen en nog wat tv kijken. SV loopt te vissen via sms Als zo lang niet meer gezien en wordt weer tijd!
hai lieve meiden!

net thuis van gezellig kantooretentje in nieuwe hippe tent hier, genoten! En iets teveel wijn gehad geloof ik..en nu nog ff laatste op de bank.

Wil Vleer en MP even heel veel plezier, succes etc.etc. wensen morgenavond! Zal aan jullie denken en wacht vol spanning op jullie dateverhalen! Zijn je benen nog lekker glad, MP? :-)

Erykah: ben benieuwd wat jij van Romeo over Julia gaat vinden, als mijn twinsis verwacht ik dat t jou ook tegen gaat vallen...ik was de enige negatieveling in groep van 6 trouwens, dus kan ook aan mij gelegen hebben.

Lekker dat je al weekend hebt!

TP; hoe is het? V al gesproken?

Pop; junglefeest haha! veel plezier

Indi: ook alles goed? gaat date met je zus nog door?

WM: als je sociaal wilt zijn en eerst op anderen wilt reageren, waarom reageer je dan niet op mijn post waarin ik mijn teleurstelling over jouw gedrag uitspreek? Verder maak ik er even geen woorden aan vuil...wil mn goede humeur nog even behouden.

Ik zit morgenavond ook in theater, Alex Klaassen, en hopelijk daarna nog ff drankje doen. We zijn met zn 8en of zo, heel veel zin in!

Mn broer smste vanavond of ik za.avond op kan passen op nichtje en neefje, dat doe ik graag dus meteen ja gezegd. Waarop hij antwoordde dat ik wel moest blijven slapen omdat we dan zondag met zn allen iets leuks gaan doen. Dit heeft hij dus nog nooit gezegd of iets in die richting gedaan, dus viel bijna achterover van verbazing...daarna nog dat ie me ook wel wil komen ophalen....snap er nix van, net of ie aan de xtc zit of zo, maar heel lief (niet dat het hoeft, ga lekker met de bus).

Ben beetje tipsy hoor, dus sorry als verhaal ietwat warrig is.
ik ben er!
Hoe oud is ie? Waar komt ie vandaan? Wanneer gaan jullie op vakantie? Wie kwam met het idee? Wat doet ie voor werk?
Ik ben er wel, Erykah...Maar ga nu lekker slapen..sorry!

Welterusten!
En oh ja..........

Ik wil echt niemand voor de kop stoten....toen ik over VM vertelde in voor en tegenspoed was ik veel op het forum. Dus dan vind ik dat het kon.......

....Nu heb ik het even mega druk en hier zelden....dus vind ik het erg egoistisch om gelijk over mezelf te beginnen......
vragen vragen vragen WM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven