Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Hallo hallo,

De tijden beginnen volgens mij steeds normaler te worden, zo vroeg. Of is het alvast wennen aan een ritme zoals dit?

Verder geen vroege vogels aanwezig?

Jeetje Sjaanie wat een verhaal!!! Dat is echt zo`n story die je niemand toe wenst. Wat vreselijk! Kun je er geen klacht voor in dienen. (of ze er wat mee doen is een tweede natuurlijk). Echt wat een vreselijk nare ervaring!

Vanmiddag mag ik weer naar de vk... Ben benieuwd wat daar weer uit gaat komen. Verwacht wel weer schommelingen van mn bloeddruk, want mn hoofdpijn zit er nog steeds geregeld. (voor mij duidelijke aanwijzing van die schommelingen)

Vandaag is ook schoonmama jarig. Wat mij betreft alles best, maar GÉËN bevalling vandaag!!! Okay, mag best beginnen, maar that`s it... als hij maar blijft zitten tot morgen dan.

Nog 2 dagen tot mijn uitgerekende datum, wordt echt super spannend nu... Ik zou ook wel voor 09-02-2009 willen gaan, of voor de 10e, speciale datum voor manlief en mij. De 14e is hij jarig... Hij zou t niet erg vinden als die kleine tot dan wacht en op zijn verjaardag komt, was voor hem nooit een super geslaagde dag, maar goed...

Zoals gezegd "de tijd zal het leren..."
Goeiemorgen!

Zo ben net wakker geworden en zoonlief lag gewoon nog te slapen! Nu wel te zingen in bed maar lekker hoor, was weer veel te laat naar bed gegaan..

B12 ik stop 1 dag voor de uitgerekende datum met oppassen. Heb ze alleen tussen de middag en na schooltijd en hoef ze dus alleen maar eten en drinken voor te zetten en 's middags aan een spelletje of iets dergelijks te zetten dus het valt nog wel mee!

Ik voel me nu juist heerlijk, daarom zou ik het (nu ;p) niet erg vinden als ik iets langer door mag lopen!

Ík zou dan ook lekker bij m'n eigen gyn blijven, wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij hem/haar. Hij is toch degene die in je lijf gaat zitten snijden!

Summer hoe gaat het nu met je?! Raar hoor, dat je vk twijfelde. Mijn plas ruikt helemáál niet naar roosjes ;) Maar hopelijk ga je gewoon vandaag bevallen! En super dat je bloeddruk nu zo mooi is!

Fesa beterschap!

Lady wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt... En idd, je baby moet vandaag wel blijven zitten!!!

M'n vader is vlak voor de uitgerekende datum jarig en hij hoop ook dat de baby op zijn verjaardag geboren wordt, maar dan omdat hij hem dan nooit meer hoeft te vieren, hahaha ja kijk dán mag het van mij wel!

Ik heb ook wel eens steken bij m'n vagina, maar dan meer omdat de baby dan draait en het voelt alsof m'n clitoris 5 cm naar binnen wordt getrokken.. Beetje raar verhaal zo haha maar het voelt iig niet lekker aan!

Deze baby is wel veel rustiger dan zoon, ben zó benieuwd wat voor persoontje hij/zij is!

Het is bij zoon wel een paar keer gebeurd dat hij zo'n harde trap gaf dat ik bijna dubbel klapte maar dat heb ik nu nog maar 1 ker gehad!

Kunnen jullie je ook amper voorstellen dat er een baby in je buik zit als je in de spiegel kijkt?!

Ga toch nog maar een paar foto's van m'n buik maken, haha heb ik bewijs dat hij echt wel vol was na de geboorte!

Ik ga me gauw aankleden, moet vriend naar z'n werk brengen omdat ik de auto nodig heb voor de vk... Betekend dus dat ik dan nog 2 uur moet wachten (ga maar boodschappen doen dan) en zoon veel te vroeg in bed moet stoppen omdat ik vriend weer optijd moet ophalen.. Zal gezellig worden vandaag!

Nou gelukkig heb ik niks voor het weekend staan dus dan zal ik m'n ventje eens lekker vewennen!

Frans hoe gaat het met jou?!

En met alle kersverse moeders?!
Haaaa goedemorgen!

Niks gebeurd hoor... erg rustig.. Ben benieuwd! We gaan zo weg.

Frans! Ik hoop dat je snel met babynieuws komt

Lady same here..Maandag is schoonmoeder jarig, dan mag baby echt niet komen!

Kan het me ook niet voorstellen Bokito! Dat er echt een baby inzit. Maarja het zal toch echt zo zijn!

Dus jouw plas ruikt ook niet naar rozen hahaha! Dacht al dat het aan mij lag.

Nou ik kom hier snel weer updaten! Hoop dat er straks weer verse baby's zijn.
Dag meiden,

Ik kom jullie heel goed babynieuws brengen!! Frans is vannacht bevallen van haar zoontje en hij heet Bojan. Verder geen informatie maar Frans kennende komt ze gauw weer posten... dus vanaf ons Pilstoppers topic zet ik een schaal met beschuit met blauwe muisjes neer en wens ik jullie allemaal nog veel succes en plezier de komende tijd!!!

groetjes,

Quintie
Joehoeeeee, dankjewel voor dit goede nieuws Quintie! Frans gefeliciteerd met je zoon
Succes Summerbreeze!

Ik denk dat Frans ondertussen al bevallen is, het is zo stil aan haar zijde.

Bokito: lekker doorwerken, niks doen is echt niks an!

Fesa: fijn dat je op knapt.

Hier wel een beetje een baggernacht door alle dromen die ik weer gehad heb. Zie ik vanmorgen voetbal in het journaal zeg ik tegen manlief: ik heb over voetbalschoenen gedroomd. Jaaa, het moet niet gekker worden! Ik droom echt over alles wat los en vast zit!!

Vanmorgen op bezoek bij een collega, op zich heb ik wel zin maar aan de andere kant voel ik me niet zo lekker. Hoofdpijn en buikpijn. Ook waggel ik nog meer dan een maand terug toen ik ze voor het laatst zag! Schaam.

Maar ik ga toch maar wel.

Al onze rotzooi is vanmorgen door de gemeente opgehaald! Helemaal blij want nu hebben we weer meer ruimte en is alles spic en span voordat de kraamvisite komt.

Ik kom strax nog wel even kijken of er weer baby's bijgekomen zijn.

O, wat ik trouwens jammer vond van de tabel is dat er niet meer bij staat wie al een kindje heeft. Volgens mij zijn de mensen die de eerste krijgen in de minderheid. Ik wil mezelf altijd graag vergelijken maar dat is lastig merk ik. Dus wie is bijna uitgerekend van de eerste zoon? Antw: volgens mij Lady en Meike. Klopt dit of doe ik gek?
Verrassend! Van harte gefeliciteerd Frans met de geboorte van Bojan!! Ik hoop dat het met jou ook goed gaat! En natuurlijk horen we later het bevallingsverhaal!!
Frans gefeliciteerd met de geboorte van Bojan
Joehoe, weer een februari-baby erbij.....!!! Frans, van harte gefeliciteerd!! Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn.

Hier vandaag uitgerekend, maar het is nog erg rustig, hoor....denk dat die kleine het nog wel prima vindt in mama's buik...moet maandag weer naar de VK.

Floortje, volgens mij ben ik de eerstvolgende die uitgerekend is en waarbij een zoontje wordt verwacht. Tenminste, na jou dan.....

Zo, ga nu even de was ophangen en daarna even lekker de stad in....

Fijne dag!
Yeah Frans gefeliciteerd! Hebben de dansjes nog een beetje geholpen Een jongen erbij Jippiee! Hoop dat alles goed gaat met jullie.

Floortje dit is ook mijn eerste kindje. Maar ik ben ook nog niet echt in de buurt van de uitgerekende datum.. dus aan vergelijkingsmateriaal met mij heb je waarschijnlijk niet zoveel.

Ik ga mij nu ook even aan mijn poetsdriften overgeven en daarna de stad in.
Heeeee Frans voorpiepen????!!!!!!

GEFELICITEERD met Bojan.

Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling gehad.

Hier helemaal niets nada noppes, heb dus ook een goede nacht gehad (al had ik eigenlijk op iets meer actie gehoopt )

Naja we zien het wel weer hoe deze dag zal verlopen.
Jaaaa weer een baby!

Frans gefeliciteerd met jullie zoon Bojan.

Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie lekker kunnen genieten.
@Frans gefeliciteerd met jullie Bojan!!

Hier een heerlijke nacht gehad. Merijn was uit logeren en ik heb gewoon in ene doorgeslapen tot half 9! Komt niet zo heel vaak voor.

Gister nog even de laatste kaartjes in elkaar geknutseld voor het kraamfeest die wij eind maart voor familie geven, dus die liggen nu ook al klaar...

Ga vandaag de keuken toch maar eens onder handen nemen...

Weet anders echt niet meer zo goed wat ik nou moet doen om de tijd uit te zitten...

Meiden zet hem op! Ben erg benieuwd wie de volgende is... ik gok op zeker 2 baby's dit weekend!
Goedemorgen,

Frans, gefeliciteerd met je zoontje Bojan. Ben benieuwd naar je verhaal!

Sumer, spannend, ben benieuwd hoe t is!

Hier een baggernacht, zoon heeft om zijn mama geroepen van 3 tot 6 en ben snipverkouden weer. Volgens mij circuleert er hier een virus in huis, wat maar niet weggaat. Nou ja, heb gestoomd en slijmoplosser geslikt, dus hopelijk kom ik rest van dag goed door. Laatste adressen voor kaartjes gedaan en nu nog tas pakken, dat komt er maar niet van.

Heeft er nog iemand last van zweetaanvallen 's nachts? Ik drijf mijn bed uit. Smerig!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Frans van harte gefeliciteerd met jullie zoon (ook voor Fransman en Fransdochter)!!

Verder niet bijgelezen, ben ziek. Meld me alleen even met baby in buik (en die moet nu dus ook maar even blijven zitten...), ga nu weer bedje in.

Liefs Lein
Gefeliciteerd Frans met jullie zoon!

Ga zo maar eens even douchen moet om 11.10 bij de VK zijn, later meer dus.

Draakje: zweetaanvallen heb ik ook echt heel erg veel last van gehad vanaf week 31 tot week 35. Volgens de VK was er niet echt iets aan te doen en zou het vanzelf weer overgaan. Na de 35ste week werd het inderdaad ook minder en nu is het weer helemaal normaal. Hou moed het gaat over!

Engel
Lein, beterschap!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Joehoe weer een baby'tje! Frans van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Draakje en Lein: Beterschap! Het heerst echt denk ik. Stomen helpt bij mij ook goed Draakje. En zoutoplossing in mn neus spuiten ook.

Fijn dat een aantal meiden weer goed geslapen hebben. Geeft toch weer een hoop energie!

Bokito: Ik kan het me ook maar heel moeilijk voorstellen dat er een kindje in mn buik zit Ga dit weekend ook weer foto's maken en op de hyve zetten.

Ik ga weer even dansen voor Floortje, Engel, Meike en Lady:

Hallo even een update.

Maar allereerst:

FRANS wat geweldig!! Gefeliciteerd!!

Het was ten eerste geen vruchtwater

Maar...

Mijn bloeddruk is nog steeds hoog 140/95. Omdat mijn kniereflex heftig is?? en ik heel veel vocht vasthou ben ik nu door alles bijelkaar een medisch geval. Ben dus vanaf vandaag overgedragen aan het ziekenhuis. (Heb de verloskamers gezien, die zijn prachtig -themakamers-, dus wat dat betreft geen ramp. Had toch geen enorme band met de verloskundigen ofzo).

Alleen jammer dat je dan aan de ctg moet blijven, maar dat is natuurlijk alleen maar met een reden.

Als de baby er maandag nog niet is, gaan ze me waarschijnlijk dinsdag inleiden. Dus dat is echt spannend.

Ze heeft geprobeerd me te strippen maar het zat nog behoorlijk dicht. Ze heeft de baarmoedermond wel gestimuleerd en heb sinds een kwartiertje licht bloedverlies en kramp, maar dat komt denk ik door die aanrakingen.

Al met al...erg spannend. Dit is dus sowieso ons laatste weekend met zn tweetjes en dat is een raar idee. Maar eigenlijk ook erg fijn!

Het was een ontzettend lieve vrouw die me hielp.
Frans: gefeliciteerd met je zoon! Dat heb je nog best snel gedaan, ben benieuwd naar je verhaal.

Voor jou ook spannend Summer, dat je volgende week ingeleid wordt. Voor jou en B12 is dit dus inderdaad het laatste weekend met z'n tweetjes. Spannend hoor.

Vriend en ik gaan vanavond nog lekker een keer samen uit eten omdat dat er misschien ook een tijdje niet meer van zal komen.

Wat een heftig verhaal Sjaanie, ik hoop dat je die rotervaring snel een plekje kan geven en vooral kan genieten van de mooie herinneringen. In ieder geval heb je er een prachtig kindje aan overgehouden!

@Floor: ik ben 14 feb uitgerekend van mijn eerste zoon. Qua vergelijkingsmateriaal ben ik net iets te ver weg voor jou denk ik, want ik hoop voor je dat jij 'em dan al OP je buik hebt ipv IN je buik.

Succes allemaal vandaag!
Frans gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geweldig!!!

Hopelijk was het een voorspoedige bevalling.

Meike is de eerste die weer uitgerekend is voor een zoon, vandaag zelfs!!! Spannend hoor!!! Hoewel ik ook heel goed besef dat je het zelf niet geheel in de hand hebt, ik wil er alles aan proberen te doen om die kleine van ons vandaag NIET te laten komen. Hopelijk lukt het, heb alweer de hele ochtend last van harde buiken en voorweeen...

Bokito het mag misschien als een raar verhaal klinken zoals jij het omschrijft, maar zo vind ik het ook voelen. En het voelt zo rot alsof je clitoris een paar cm naar binnen wordt getrokken! Echt niet leuk gewoon!

Summer nog even doorbijten... Best een raar idee he, dat het het laatste weekend met zn tweetjes is. Manlief en ik gaan er zeker van proberen te genieten. Hebben ook nog een afspraak voor een uitje met vrienden dit weekend...

Loewyz, waarom denk je zeker 2 baby`s dit weekend???

Ik ga even douchen, aankleden, eten en wachten tot het tijd is om naar de vk te gaan.
Frans, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Bojan! Wat een aparte naam, heeft het een bijzondere betekenis?

Summerbreeze, wat vervelend dat je bloeddruk te hoog is. Gelukkig wordt er adequaat gereageerd. Word je nu iedere dag gecontroleerd?

Floortje, voor mij is het ook mijn eerste kind.

Nou, 2 telefoontjes tussendoor en nu moet ik aan de verzorging van zoon..... klets later wel weer bij!
Yeahhhh weer een jongetje erbij. Van harte gefeliciteerd Frans met Bojan. Ik vind het echt een super leuke en originele naam. Ik hoop maar dat alles goed is gegaan en je lekker aan het genieten bent.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hier weer terug van de VK. Alles gaat nog goed met de beeb en mij. Bloeddruk iets gestegen 105/70 maar nog steeds supergoed. Volgende week donderdag een afspraak voor een CTG en Gyn. Hoop maar dat ik niet zo lang moet wachten op m'n beeb! Op vrijdag dan weer naar de VK en als er dan nog niks is halen ze de beeb de maandag daarop.

Beterschap voor degenen met de griep. Zit hier ook nog met een zieke dochter in huis. Hoop maar dat ik zelf niet aangestoken wordt. Man begint ook al een beetje met snotteren.

Ik ga nog steeds maar voor 09-02-2009! Bij mij is iedereen jarig geweest en zijn er pas vanaf 21-02-2009 weer jarigen maar dat moet ik al lang niet meer halen!

Bokito: zit ook steeds naar m'n buik te kijken, gewoon raar dat er een beeb in zit en straks uitkomt. Ben ook regelmatig foto's aan het maken voor 't babyboek.

Summer: veel succes voor jou natuurlijk. Superspannend allemaal!

Engel
Dat is waar bagheera! Maar je hebt hem al en ruim voor de uitgerekende datum! Geniet ze! Bevalt het je wel?

Ik hoop dat dit ook ons laatste weekend met ons tweetjes wordt maar wie weet. Ik heb geen idee wanneer ze eindelijk willen gaan inleiden als de baby er niet uit wil.

We gaan als er niks verandert dit weekend nog wel uit eten!

Summer: ik hoop dat je je niet slechter gaat voelen door die hoge bloeddruk. Jeetje dinsdag al! Ik duim voor je!

Draakje ik ben ook warmer dan normaal maar ik zweet niet zooo erg. wel zo erg dat ik me vaker douche.

Lein: beterschap!

Mijn ochtend bij collega's was wel weer gezellig! geen vruchtwater verloren op de nieuwe bank, pfff. Hahahahaha.

Iedereen vond dat ik toch wel enorm dik geworden was, o, ja? En dat ik er nog best goed uit zag, dank u.

Hier onder volgt mijn dilemma:

Morgen start de voorverkoop van Lowlands, manlief wil er kostte wat kost direct een kaart voor kopen want hij heeft al 2 keer bijna mis gegrepen omdat hij zo laks was en het maar uit stelde. Het liefste wil hij dat ik mee ga, en ik vind het zelf ook altijd enorm leuk en romantisch. Maar nu hebben we wel een kind! Ik moest mijn werkrooster ook nog weten en ik kan me altijd goed achter mijn werk verschuilen als ik ergens niet naar toe wil. Mijn collega noemde het rooster op en ik moest werken. Ik vond dat wel een opluchting eigenlijk, gek he? Terwijl er een nachtdienst bij zat en wie moet er dan bij het kindje blijven? Maar mijn collega heeft het binnen no time zo verschoven dat ik nu dat weekend vrij ben. Slik, nu ga ik dus ws wel naar Lowlands en blijft de kleine 3 nachten bij opa en oma. Hij is er nog niet en we hebben hem al uit besteed. AAAGGHHH. Ben ik echt een enorm slechte moeder?

Maar ik heb geleerd dat je vooral ook af en toe een weekend met je tweetjes moet plannen....

Dus ik heb nog 24 uur om me te bedenken, maar ik denk dat ik gewoon wel naar lowlands ga. We gingen altijd ieder jaar en afgelopen jaar ging manlief alleen met de vrienden omdat ik in verwachting was en moest ik de vrienden beloven om volgend jaar wel te gaan, dus hierbij!

Wat vinden jullie er van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven