Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Joehoe, Mods, zijn jullie al wakker? Is er een mogelijkheid dat er hier of in het 'het nieuwe forum is live'-topic even een update plaatsen?
blueeyes*3 schreef:
12-05-2017 17:58
Joehoe, Mods, zijn jullie al wakker? Is er een mogelijkheid dat er hier of in het 'het nieuwe forum is live'-topic even een update plaatsen?
Ik las hier ergens dat er een update komt ze hebben alleen geen jaartal genoemd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
12-05-2017 18:00
Ik las hier ergens dat er een update komt ze hebben alleen geen jaartal genoemd.
X-D
Misschien, héél misschien leest er hier iemand van de moderators of de *kuch* TD wél mee: je kunt berichten plaatsen zonder ingelogd te zijn. 2 x een gebruikersnaam invullen die je hebt verzonnen, zeggen dat je geen robot bent en hoppa, je bericht staat geplaatst.

Als dát zelfs al niet gelukt is bij het ontwerpen van deze update, dan vraag ik me af waar jullie de beunhazen vandaan hebben gehaald.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
blueeyes*3 schreef:

Er is een update geplaatst in het nieuwe forum topic, dat de inlogproblemen als het goed is voorbij zijn. De andere aanpassingen zullen vast ook wel gemeld worden, maar die kun je nu wel al zelf ondervinden (geen geneste quotes meer, geen gewijzigde post balk in je reactie als je snel een kleinigheid veranderd hebt)
himalaya schreef:
12-05-2017 18:05
Misschien, héél misschien leest er hier iemand van de moderators of de *kuch* TD wél mee: je kunt berichten plaatsen zonder ingelogd te zijn. 2 x een gebruikersnaam invullen die je hebt verzonnen, zeggen dat je geen robot bent en hoppa, je bericht staat geplaatst.

Als dát zelfs al niet gelukt is bij het ontwerpen van deze update, dan vraag ik me af waar jullie de beunhazen vandaan hebben gehaald.
O, dus alle permabannelingen kunnen posten ? Gezellie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
soetkees schreef:
12-05-2017 17:24
Oh ik dacht dat ik de enige was die het nieuwe forum verschrikkelijk vind..... :whip:
Ik vind het ook afgrijselijk. Onoverzichtelijk en het ergste vind ik dat de knop waarmee je direct naar beneden kunt gaan, weg is.
't Is al met al een heel gedoe
Ik vind het stom dat dit forum nu zo klote op mijn telefoon werkt. Als ik een tekst tik die langer is dan het tekstvak, kan ik niet meer lezen wat ik tik. Scrollen lukt niet. Dus ik tik op goed geluk zinnen.

Daarnaast kan je niet meer met een klik naar laatste reactie in een topic.

Echt bagger.
In een woord: ruk

Duidelijk gemaakt door een tiener en niet getest
Zucht
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Mutsje78 schreef:
12-05-2017 18:21
In een woord: ruk

Duidelijk gemaakt door een tiener en niet getest
Zucht
Hee deze is wel geplaatst en de rest niet?

De letters zijn te klein, traag, quots lezen niet lekker etc etc etc
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Misschien is deze vraag al voorbij gekomen, maar hoe kan ik bepaalde pijlers blokkeren? BV de zwanger pijler?
Joni_de_tweede schreef:
12-05-2017 18:38
Misschien is deze vraag al voorbij gekomen, maar hoe kan ik bepaalde pijlers blokkeren? BV de zwanger pijler?
Naast de zwangerschapspijler staat een plaatje van een condoom.
Even op klikken en geen zwangerschapspijler meer
Joni_de_tweede schreef:
12-05-2017 18:38
Dat kan niet meer helaas.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Corona67 schreef:
12-05-2017 18:42
Naast de zwangerschapspijler staat een plaatje van een condoom.
Even op klikken en geen zwangerschapspijler meer
:rofl:
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Het lijstje met wat wel werkt is aanzienlijk korter.
Mutsje78 schreef:
12-05-2017 18:23
Hee deze is wel geplaatst en de rest niet?

De letters zijn te klein, traag, quots lezen niet lekker etc etc etc
Als je Ctrl en + tegelijk indrukt, worden de letters groter.
laat ook maar. ik geef het op.
.
himalaya schreef:
12-05-2017 18:05

Zoals ik al zei: Het nieuwe systeem is overhaast ingevoerd. Ook met dit soort fouten. En ik geloof dat ik ook al moderatortools voorbij zag komen. Ik dacht dat ik genomineerd was voor moderator, alleen heb ik die ambitie niet. :P
World of Warcraft: Legion
blueeyes*3 schreef:
is er nog niet gereageerd? wat raar
blijfgewoonbianca schreef:
12-05-2017 18:08
O, dus alle permabannelingen kunnen posten ? Gezellie.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
hans66 schreef:
12-05-2017 19:03
Zoals ik al zei: Het nieuwe systeem is overhaast ingevoerd. Ook met dit soort fouten. En ik geloof dat ik ook al moderatortools voorbij zag komen. Ik dacht dat ik genomineerd was voor moderator, alleen heb ik die ambitie niet. :P

Nee joh ze zijn maanden bezig geweest met dit systeem. Vond het eerder traag gaan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Pingu schreef:
12-05-2017 18:10
Ik vind het ook afgrijselijk. Onoverzichtelijk en het ergste vind ik dat de knop waarmee je direct naar beneden kunt gaan, weg is.
Nou daar sluit ik mij bij aan.

en waarom zo weinig posts op 1 pagina??? :confused:
Ik blijf niet ingelogd.

Op de iPad kan ik helemaal niet inloggen. Daar moet het met mijn e-mailadres maar die wordt niet herkend.
Kan alsjeblieft die melding als iemand je quote weg? :bonk:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
12-05-2017 19:36
Kan alsjeblieft die melding als iemand je quote weg? :bonk:
Idd, heel irritant.

Of is het nu de bedoeling dat we gewoon iedere keer de mods quoten? Dat ze zeg maar merken hoe irritant het is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven