Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 mei 2017 om 18:00
Ik las hier ergens dat er een update komt ze hebben alleen geen jaartal genoemd.blueeyes*3 schreef: ↑12-05-2017 17:58Joehoe, Mods, zijn jullie al wakker? Is er een mogelijkheid dat er hier of in het 'het nieuwe forum is live'-topic even een update plaatsen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 12 mei 2017 om 18:01
X-Dcharlottew88 schreef: ↑12-05-2017 18:00Ik las hier ergens dat er een update komt ze hebben alleen geen jaartal genoemd.
vrijdag 12 mei 2017 om 18:05
Misschien, héél misschien leest er hier iemand van de moderators of de *kuch* TD wél mee: je kunt berichten plaatsen zonder ingelogd te zijn. 2 x een gebruikersnaam invullen die je hebt verzonnen, zeggen dat je geen robot bent en hoppa, je bericht staat geplaatst.
Als dát zelfs al niet gelukt is bij het ontwerpen van deze update, dan vraag ik me af waar jullie de beunhazen vandaan hebben gehaald.
Als dát zelfs al niet gelukt is bij het ontwerpen van deze update, dan vraag ik me af waar jullie de beunhazen vandaan hebben gehaald.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 12 mei 2017 om 18:07
blueeyes*3 schreef: ↑12-05-2017 17:58Joehoe, Mods, zijn jullie al wakker? Is er een mogelijkheid dat er hier of in het 'het nieuwe forum is live'-topic even een update plaatsen?
Er is een update geplaatst in het nieuwe forum topic, dat de inlogproblemen als het goed is voorbij zijn. De andere aanpassingen zullen vast ook wel gemeld worden, maar die kun je nu wel al zelf ondervinden (geen geneste quotes meer, geen gewijzigde post balk in je reactie als je snel een kleinigheid veranderd hebt)
vrijdag 12 mei 2017 om 18:08
O, dus alle permabannelingen kunnen posten ? Gezellie.himalaya schreef: ↑12-05-2017 18:05Misschien, héél misschien leest er hier iemand van de moderators of de *kuch* TD wél mee: je kunt berichten plaatsen zonder ingelogd te zijn. 2 x een gebruikersnaam invullen die je hebt verzonnen, zeggen dat je geen robot bent en hoppa, je bericht staat geplaatst.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 12 mei 2017 om 18:10
vrijdag 12 mei 2017 om 18:13
vrijdag 12 mei 2017 om 18:23
vrijdag 12 mei 2017 om 18:42
Naast de zwangerschapspijler staat een plaatje van een condoom.Joni_de_tweede schreef: ↑12-05-2017 18:38Misschien is deze vraag al voorbij gekomen, maar hoe kan ik bepaalde pijlers blokkeren? BV de zwanger pijler?
Even op klikken en geen zwangerschapspijler meer
vrijdag 12 mei 2017 om 18:45
Dat kan niet meer helaas.Joni_de_tweede schreef: ↑12-05-2017 18:38Misschien is deze vraag al voorbij gekomen, maar hoe kan ik bepaalde pijlers blokkeren? BV de zwanger pijler?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 12 mei 2017 om 19:03
Zoals ik al zei: Het nieuwe systeem is overhaast ingevoerd. Ook met dit soort fouten. En ik geloof dat ik ook al moderatortools voorbij zag komen. Ik dacht dat ik genomineerd was voor moderator, alleen heb ik die ambitie niet.himalaya schreef: ↑12-05-2017 18:05Misschien, héél misschien leest er hier iemand van de moderators of de *kuch* TD wél mee: je kunt berichten plaatsen zonder ingelogd te zijn. 2 x een gebruikersnaam invullen die je hebt verzonnen, zeggen dat je geen robot bent en hoppa, je bericht staat geplaatst.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 12 mei 2017 om 19:06
is er nog niet gereageerd? wat raarblueeyes*3 schreef: ↑12-05-2017 17:58Joehoe, Mods, zijn jullie al wakker? Is er een mogelijkheid dat er hier of in het 'het nieuwe forum is live'-topic even een update plaatsen?
vrijdag 12 mei 2017 om 19:07
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 12 mei 2017 om 19:09
Nee joh ze zijn maanden bezig geweest met dit systeem. Vond het eerder traag gaan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 12 mei 2017 om 19:47
Idd, heel irritant.
Of is het nu de bedoeling dat we gewoon iedere keer de mods quoten? Dat ze zeg maar merken hoe irritant het is?