Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Veel plezier! Vleer!

*zucht* er zouden hier vanavond wat meiden van een vriendinnenclubje op bezoek komen, maar wie en hoeveel wist ik niet precies..maar ik hoorde maar niks. Ik toch maar boodschappen gedaan, etc. Vandaag nog steeds niet gehoord of het door ging, dus ik stuur een sms..Willen ze het verzetten..Pffffff.als je zo hard roept dat je wil komen, kom dan ook..

Nu dus een avondje bankhangen!
Thanks Mozz en Indi (en de rest die me al veel plezier had gewenst afgelopen dagen)

Zenuwachtig maar dapper stap ik zo in de auto.. Mijn haar zit te weinig krul in en daardoor valt het slecht opt e steken GRRR

Najana t weekend maar naar zusje die is kapster moet ze er maar weer awt krullen inknippen.

Ik sluit de tent af hier

Have fun all

Xxx vleertje
Mozz....dat klinkt echt super lief!!

fijn dat je ook zo productief bent....gaat het ineens allemaal vast een stuk gemakkelijker?!

Indi...Jammer zeg dat die meiden niet komen! Wel balen dat ze het dan ook zo laat pas laten weten! Nou dan heb je in ieder geval genoeg op te peuzelen tijdens je bankhangavondje!

Nog wat leuks op tv?

Vleer....Veel plezier dit weekend! Hopelijk voelt het net zo goed als op wintersport?

Ik ben net met moeders even goed geslaagd voor wintersportkleren! Lekker goed in de uitverkoop!
Hee WM!

Inderdaad jammer ja..maar goed..Zo gaat het wel vaker. Ik houd me zelf alleen graag aan afspraken en dan is dit wat minder. En ik weet niet of er wat leuks op tv komt..in ieder geval X-factor..wel een beetje fout
Ga jij nog iets leuks doen vanavond??
Ik ga zo naar VL (vriendjelief )

Hij is bijna klaar met een klus, dan gaan we samen boodschappen doen en lekker koken. Zijn ski's nog wegbrengen. Miss nog een borrel doen! Kijken wel.

Morgen wordt het winkelen of sauna!

Jij verder nog plannen?

Ja is altijd balen als het wordt afgezegd. En als het wordt afgezegd, niet zo last minute! Dit is wel erg kortdag!
WM: ik blijf er versteld van staan - het lijkt net alsof je VL al een jaar kent. Maar het klinkt allemaal goed en leuk, houden zo!

Ik ga vanavond alleen even wat drinken. Morgen sporten en meubeltjes uitzoeken en zondag sporten en een verjaardag.

Lekker relaxed weekendje.
Morgen naar mijn zusje. Blijf daar een nachtje slapen. Waarschijnlijk lekker Lost kijken en wijntjes drinken

Zondag lekker uitslapen en dan weer naar huis..de boel een beetje opruimen hier.
Nou prik, ik sta er ook versteld van! Maar het is echt super gezellig, voelt goed en vertrouwd! Dus tsja dan moet ik er maar van genieten hé

Klinkt als een fijn weekendje! En meubeltjes uitzoeken, erg leuk! Weet je al een beetje wat je wilt?
Alweer naar VL??Zien jullie elkaar elke dag of zo??
Ow gezellig Indi. Even lekker een zussen weekend! Nog even de stad in om te shoppen? Of moet de hand op de knip?

Al wat bekend over de vakantie? Of dat kan?
Haha Indi!

We moeten er even van genieten nu. Na de vakantie moet hij een maand na het buitenland! Ga hem dan miss wel een weekend opzoeken als dat mogelijk is...maar toch!
Ja, Prik! Klinkt zeker als een gezellig weekendje! Ben ook benieuwd naar welke meubels je gaat uitzoeken
Dus ook dat wordt showen Prik!
Nee ga niet shoppen. Moet erg streng bezuinigen. Heb een vette rekening van Essent gekregen en ik weet niet of er een vakantie in zit...
Hai lieve allemaal!

Ben te laat om Vleer nogmaals veel plezier te wensen en MP natuurlijk! Benieuwd hoe het allemaal gaat!

Ik net thuis en ik ga rond 8 uur richting theater, veel zin in!

TP; wat is de stand van zaken?

Indi; jammer hoor dat je avondje niet doorgaat, maar morgen heb je wel een leuk vooruitizicht!

Mozz; lieve actie van PD, dat is ook wel weer het voordeel van thuiswerken natuurlijk!

PV: wanneer krijg je sleutel?

WM; wens je alle geluk toe en dat meen ik echt Maar hoop ook dat als je weer back on earth bent, mijn frrustratie/ergernis over jouw gedrag begrijpt, want jouw 'excuus' raakt kant noch wal. Verder laat ik t hierbij.

Allemaal plezierig weekend alvast!
Goeieavond iedereen !

MP en Vleer: veel plezier op jullie dates !!

(vleer: waarom wil je afvallen? al een betere optie gevonden buiten het crashen?)

Xen: wat leuk dat je broer zo spontaan ineens vanalles voorsteld. Veel plezier met je familie dit weekeind !

WM: jij ook een fijn weekend gewenst. Het klinkt indd hele erg verliefd allemaal. Hoop voor je dat het een blijvertje is en geen rebounder. Ennieweej; geniet ervan.

Hoest met VM ? Issie helemaal uit je systeem verdwenen? Nog mee gesproken?

TP: al over je 'bel-frustratie' heen ? Doe eens rustig en relativeer !!

Hoe vaak mensen mij voor niets bellen als ik niet in de buurt van mn foon ben, wil je niet weten. Gelukkig heb ik er nog nooit boze gezichten over gehad.

Nog weekeindplannen?

MOz: wat een schat, die PD !

Indi: balen zeg, dat je vriendinnen zo opt laatste moment afbellen. Veel plezier op de bank in ieder geval!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoorde net dat een goede vriendin van me een ongeluk heeft gead; tegen een boom aanreden vanochtend. Ligt met hersenschudding int ziekenhuis, mag geen bezoek ontvangen maar waarschijnlijk binnenkort weer naar huis. Vreselijk zo'n bericht altijd...... Haar moeder heeft een aantal jaren geleden ook een heel ernstig ongeluk gehad; de schrik zit er goed in daar.

Ik ga me douchen, zingen en vnvd een ouderwetse spellenavond met de vriendinnen !

Veel plezier allemaal !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hee xen! Jij ook veel plezier vanavond!

er komt geloof ik toch 1 vriendinnetje langs..ze heeft alleen avonddienst tot 23 u...
Hi,

Ik ben vandaag heel lui geweest....maw geen klap uitgevoerd. Heerlijk! Vanmorgen wel naar de haptonoom geweest....ben blij dat ik de stap genomen heb. Er kwamen aardig wat emoties uit, en dat voelde als opluchting. Ik vind heel lastig om het goed uit te leggen hoe het werkt of voelt. Er zit heel veel in je lichaam opgesloten en je voelt je blokkades pas als iemand erin gaat zitten wroeten. De linkerkant van mijn lichaam voelde pijnlijk en hard, rechterkant niet...daar kon ik haar wel toelaten. En dat is iets wat ik ook moeilijk vind...iemand in mijn emoties toelaten. En ze voelt gelijk wanneer je iets niet zegt of achterhoudt...echt heel apart.Over 2 weken ga ik weer.

Ik sta ook op het punt om naar het theater te gaan! Ik ben benieuwd Xen!! Jij heel veel plezier met je vrienden....altijd leuk he een avondje theater!!

Ik ga er gauw vandoor...vriendin wacht met een bakje koffie!

Iedereen een fijne avond!!!
oh Ingelke, dat is geen fijn nieuws! shit gewoon!

Ga je nu zingen onder de douche? :-)
Wat een schrik, Ingel! Gelukkig is het relatief goed afgelopen..

Ik wens je toch een hele gezellige avond!
Erykah: veel plezier!!!!
Erykah, het klinkt best goed..dat bezoek aan de haptonoom! misschien heb je er wel heel veel baat bij!

Geniet lekker van je avond! Het ziet er naar uit dat ik echt alleen op de bank zit vanavond..zelfs mijn forumvrienden zijn weg
Indi: kut zeg zon Essent rekening..ik krijg nu 60 euro terug, maar vorig jaar moest ik dikke 200 bijbetalen...en ik heb maar 1 kachel in mn huis. Op advies van Essent gebruik ik die kachel nu economischer, overdag niet waakvlam, zodat ik niet volop hoef te stoken als ik thuiskom, dus had wel meer geld terugverwacht eigenlijk. ..altijd shit van die onverwachte rekeningen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven