Ik twijfel!!
vrijdag 12 mei 2017 om 11:27
Ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek, alleen ik twijfel heel erg..
Ik ben een jonge meid, nog niet heel erg veel werkervaring in mijn branch.. Ik vind het super belangrijk om dingen goed te doen. Alleen op het eerste gesprek, die vrouw leek mij een beetje, straf/nukkig/pinnig/streng.
Misschien is dat ook wel nodig..
En stel; Ik word aangenomen.
Ik vind ontslag nemen best eng.. hoe doe je dat op een goede manier?
Ik ben een jonge meid, nog niet heel erg veel werkervaring in mijn branch.. Ik vind het super belangrijk om dingen goed te doen. Alleen op het eerste gesprek, die vrouw leek mij een beetje, straf/nukkig/pinnig/streng.
Misschien is dat ook wel nodig..
En stel; Ik word aangenomen.
Ik vind ontslag nemen best eng.. hoe doe je dat op een goede manier?
Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.
vrijdag 12 mei 2017 om 11:31
Op tweede gesprek komen is meestal wel een goed teken toch?
vrijdag 12 mei 2017 om 11:34
vrijdag 12 mei 2017 om 11:43
Waarom zouden ze je uitnodigen voor een tweede gesprek als het eerste gesprek niet goed is bevallen? Antwoord op je vraag is dus: ja, natuurlijk is dat een goed teken!
Verder zit ik ook in de situatie dat ik m'n baan (deze maand) moet opzeggen. Vind het wel spannend, zit er nog maar net een half jaar en volgens mij denken m'n collega's dat het allemaal wel prima gaat, maar dat is dus niet zo. Heb gelukkig nog bijna 3 weken om zenuwachtig te zijn voor dat gesprek
vrijdag 12 mei 2017 om 11:48
Ik werk er pas sinds september 2016..mms schreef: ↑12-05-2017 11:43Waarom zouden ze je uitnodigen voor een tweede gesprek als het eerste gesprek niet goed is bevallen? Antwoord op je vraag is dus: ja, natuurlijk is dat een goed teken!
Verder zit ik ook in de situatie dat ik m'n baan (deze maand) moet opzeggen. Vind het wel spannend, zit er nog maar net een half jaar en volgens mij denken m'n collega's dat het allemaal wel prima gaat, maar dat is dus niet zo. Heb gelukkig nog bijna 3 weken om zenuwachtig te zijn voor dat gesprek![]()
vrijdag 12 mei 2017 om 12:37
Honingbij_ schreef: ↑12-05-2017 11:40Ik zou je in het kader van "goed voorbereid willen zijn" focussen op aangenomen worden, niet op hoe je ontslag neemt.![]()
vrijdag 12 mei 2017 om 22:52
zaterdag 13 mei 2017 om 00:33
Niet overdrijven: tot HAAR 67e niet TO's 67e. Of ze moet leeftijdgenoot blijken te zijn maar om de één of andere reden verwacht ik dat niet..