37jarige man, advies gevraagd

dinsdag 16 mei 2017 om 15:50
Het topic "Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs)" heeft in aantallen posts dit topic inmiddels ruimschoots ingehaald.
Ik vind het nogal wat om na 2700 berichten nog nooit een relatie te hebben gehad. Er gaat duidelijk iets helemaal niet goed. In mijn tijd zou ik daarvan in shock geraakt zijn denk ik.
Ik vind het nogal wat om na 2700 berichten nog nooit een relatie te hebben gehad. Er gaat duidelijk iets helemaal niet goed. In mijn tijd zou ik daarvan in shock geraakt zijn denk ik.
dinsdag 16 mei 2017 om 15:51
ooitverlegen schreef: ↑16-05-2017 15:50Het topic "Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs)" heeft in aantallen posts dit topic inmiddels ruimschoots ingehaald.
Ik vind het nogal wat om na 2600 berichten nog nooit een relatie te hebben gehad. Er gaat duidelijk iets helemaal niet goed. In mijn tijd zou ik daarvan in shock geraakt zijn denk ik.

dinsdag 16 mei 2017 om 15:53
Er wordt al 2700 berichten over de theorie gepraat, maar weinig in de praktijk gedaan.ooitverlegen schreef: ↑16-05-2017 15:50Het topic "Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs)" heeft in aantallen posts dit topic inmiddels ruimschoots ingehaald.
Eigenlijk net zoals in het topic 'het nieuwe forum is live'.

dinsdag 16 mei 2017 om 16:01
Treffende overeenkomst! Ik kwam op een speciaal forum overigens een toepasselijk topic tegen: Zijn (deze groep) advies resistent?

Ook is daar een topic geweest met een poll wat je allemaal onderneemt om de situatie te veranderen. Dat viel nogal tegen. Maar het geldt niet voor allemaal want er is ook een succes topic.
dinsdag 16 mei 2017 om 16:03
Misschien herken je ze gewoon niet, dat is hier ook het probleem.
Hahaha, kleingeld van maken. Is daar al een topic over geweest?
dinsdag 16 mei 2017 om 16:40
dinsdag 16 mei 2017 om 17:21
Even een toelichting: Er was nog geen Internet dus ik had geen app of site waar ik mezelf op kon plaatsen!
Heb hem hier al eens ergens verteld: Ik heb eens contact briefjes in bibliotheek boeken gedaan. Dat waren dan natuurlijk boeken waarvan ik dacht daarin hebben we al dezelfde smaak. Een reactie heb ik nooit gehad maar ik kwam in een kroeg wel aan de praat met dame die in de bibliotheek werkte dus ik vertelde dit: Was jij dat?
Rest volgt...
Heb hem hier al eens ergens verteld: Ik heb eens contact briefjes in bibliotheek boeken gedaan. Dat waren dan natuurlijk boeken waarvan ik dacht daarin hebben we al dezelfde smaak. Een reactie heb ik nooit gehad maar ik kwam in een kroeg wel aan de praat met dame die in de bibliotheek werkte dus ik vertelde dit: Was jij dat?

Rest volgt...
dinsdag 16 mei 2017 om 18:19
Ik vind het nu al superooitverlegen schreef: ↑16-05-2017 17:21Even een toelichting: Er was nog geen Internet dus ik had geen app of site waar ik mezelf op kon plaatsen!
Rest volgt...

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 16 mei 2017 om 18:19
Ik had op een avond een afspraak waarbij ik door een collega van een station opgehaald zou worden. In het treindeel zat ik alleen met een leuke vrouw een paar banken verderop. Ze begon af en toe op te kijken van haar boek en te glimlachen. Ik probeerde een beetje terug te flirten maar veel meer wist ik er op dat moment ook niet van te maken. Dit ging nog een tijdje door tot ik moest uitstappen en nog een keer achterom keek: Balen!
Tot ik redeneerde dat ze een boek over gezondheidszorg las en haar instaphalte het beginpunt van de trein was. Ik bedacht het plan om naar het ziekenhuis van die stad te gaan en een oproepje te plaatsen in de personeelskantine. Ik ben er samen met een goede vriend uit die plaats naartoe gegaan en hij vond het best awkward. Maar ik werd keurig geholpen door een mannelijke medewerker die naar 2 personeelskantines meeliep. Heel mooi geregeld.
Het ongelooflijke gebeurde een dag of wat later: Ze belde en wist wie ik was! Ik dacht natuurlijk wow maar lang duurde dat niet. Ze vroeg wat ik ermee voor ogen had maar een date zat er niet in. Het was gewoon een flirt geweest, niets bijzonders!
Ik ben kort daarna ook nog gebeld door een vrouw van een groepje dames die wel interesse had(den) in een date maar ik ben misschien? zo stom geweest om daar niet op in te gaan
Tot ik redeneerde dat ze een boek over gezondheidszorg las en haar instaphalte het beginpunt van de trein was. Ik bedacht het plan om naar het ziekenhuis van die stad te gaan en een oproepje te plaatsen in de personeelskantine. Ik ben er samen met een goede vriend uit die plaats naartoe gegaan en hij vond het best awkward. Maar ik werd keurig geholpen door een mannelijke medewerker die naar 2 personeelskantines meeliep. Heel mooi geregeld.
Het ongelooflijke gebeurde een dag of wat later: Ze belde en wist wie ik was! Ik dacht natuurlijk wow maar lang duurde dat niet. Ze vroeg wat ik ermee voor ogen had maar een date zat er niet in. Het was gewoon een flirt geweest, niets bijzonders!
Ik ben kort daarna ook nog gebeld door een vrouw van een groepje dames die wel interesse had(den) in een date maar ik ben misschien? zo stom geweest om daar niet op in te gaan