Wij roepen verder!

20-05-2017 16:54 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:

Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:

Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft. ;-)
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
Rusti schreef:
20-05-2017 22:08
In mijn gedachten heb ik besloten dat ik het ergens in oktober wil laten gebeuren, maar een afspraak maken is best wel eng. Gelukkig heb ik nog niet zoveel last van ontstekingen.
Als ik zo lang wacht doe ik het al niet meer. Moet nu echt doorzetten. En ja, ibu is zo fijn. Heb nu de liquid caps en slik die samen met paracetamol. Zelfs die is er nu in liquid. Helpt snel en lang!
SinDudas schreef:
20-05-2017 22:20
Als ik zo lang wacht doe ik het al niet meer. Moet nu echt doorzetten. En ja, ibu is zo fijn. Heb nu de liquid caps en slik die samen met paracetamol. Zelfs die is er nu in liquid. Helpt snel en lang!
Ik heb oktober gekozen omdat ik dan de eerst volgende mogelijkheid heb om het te laten doen ivm werk enz. In oktober heb ik 2 weken vakantie dus dan zou het echt moeten gebeuren.
SinDudas schreef:
20-05-2017 22:16
Cateau, ik weet dat je gelijk hebt maar hier even het verhaal van de eerste verstandskies die eruit ging, zodat je weet wat er door mijn hoofd gaat:

Hij was nog niet eens doorgekomen en ik had er al verschillende ontstekingen aan gehad. Goed, oke, ik naar de kaakchirurg.

Behandeling doet geen pijn met verdoving zeg je? Nou bij mij wel helaas. Ik voelde het er gewoon doorheen en moest nog een tweede spuit. Ze kregen het ding er bijna niet uit, hebben hem eerst doormidden moeten breken. Plan was om de bovenste verstandskies aan die kant er meteen ook uit te halen, maar toen ze eindelijk de onderste hadden, zagen ze daar maar even vanaf. Dit zien we niet zo vaak" zeiden ze nog. Kaakchirurg he
Daarna heb ik bij wijze van wat napijn twee weken met kaak,oor en hoofdpijn rondgelopen. Was er gewoon ziek van.

Dus je begrijpt, ik heb er niet zoveel zin in.
Oh, ik snap je op zich wel, maar je hebt al pijn en daar blijf je mee rondlopen en dat wordt steeds erger en op een gegeven moment durf je helemaal niet meer.
Ik gun je alleen alle goeds, maar in dit geval is het toch echt een kwestie van doorzetten, want het moet toch. Je komt er niet onderuit, dus raad ik je aan zo snel mogelijk te gaan, dan ben je er ook zo snel mogelijk van af.
De zomer staat voor de deur, daar wil je toch onbezorgd van kunnen genieten?
Wat zonde Rusti, dat je daar je vakantie voor moet opofferen. Ik hoop dat het je beter vergaat dan mij, en je ook nog wat goede vakantiedagen overhoudt.
Aan de andere kant, als de kaakchirurg mijn geval niet vaak tegenkomt zullen we maar gewoon aannemen dat het bij jou beter gaat :-)
Ik heb er vertrouwen in. Ik heb een verwijzing liggen naar de beste kaakchirurg van de hele stad, dus dat moet wel goedkomen.
Oh ik weet het Cateau, echt en ik doe het ook heus wel. Zal jullie hier op de hoogte houden oke? Heb ik meteen een stok achter de deur.
Je deed alleen wat uitspraken die in mijn geval niet klopten dus dat wilde ik even rechtzetten ;)

En die pijn van dit moment is al weg als ze wat aan de ontsteking hebben gedaan. Ze gaan niet meteen over tot trekken, dat mag om 1 of andere reden niet. Ik zal dus moeten laten trekken als ik pijnvrij ben en dan is de drempel weer hoog.

Maar ik ga het doen, beloofd!
Ik zit nog heerlijk in het zonnetje te genieten :sun:

De midnightsun heeft zo zijn voordelen.
SinDudas schreef:
20-05-2017 22:30
Oh ik weet het Cateau, echt en ik doe het ook heus wel. Zal jullie hier op de hoogte houden oke? Heb ik meteen een stok achter de deur.
Je deed alleen wat uitspraken die in mijn geval niet klopten dus dat wilde ik even rechtzetten ;)

En die pijn van dit moment is al weg als ze wat aan de ontsteking hebben gedaan. Ze gaan niet meteen over tot trekken, dat mag om 1 of andere reden niet. Ik zal dus moeten laten trekken als ik pijnvrij ben en dan is de drempel weer hoog.

Maar ik ga het doen, beloofd!
Ik zie uit naar het bericht dat je bent geweest. :)
De pijnstillers werken weer :yawnee:

Ik ga maar eens spoelen met zout water en dan mijn bed in. Ben kapot! Truste allemaal :zzz:
If it was'nt for bad luck, i would'nt have any luck at all.

Dit moeten jullie horen.

https://www.youtube.com/watch?v=ljKZx2O ... &index=110
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 20-05-2017 22:46
0.28% gewijzigd
Cateautje schreef:
20-05-2017 22:45
If it was'nt for bad luck, i would'nt haven any luck at all.

Dit moeten jullie horen.

https://www.youtube.com/watch?v=ljKZx2O ... &index=110
Video is niet beschikbaar....
Rusti schreef:
20-05-2017 22:46
Video is niet beschikbaar....
Wat vreemd, als ik hem aanklik krijg ik hem gewoon.

Ik ga opzoek naar een andere versie.
https://www.youtube.com/watch?v=Smo9SiDOix0
Nu doet ie het!

Ik ben nog aan het BBQen :hihi:
Goedemorgen allen op deze prachtige zondag! :)
Goeiemorgen Cateau..idd zonnig hier ook in t zuiden...de lanen in de paden op 🤔...of gewoon lekker terras!
Bimzarellio...what else
aviv_13 schreef:
20-05-2017 21:30
Ik heb al een hele tijd die insectenburgers bij de Jumbo niet gezien!
Heb jij ze al gegeten aviv?
Heb ze bij de jumbo niet gezien.
Waar ik ze zag was n delicatessen winkel , ook lekker chocolade verkochten ze daar
leuke winkel om even rond te neuzen.

De zon schijnt :sun: ik ga opstaan .nog eventjes wordfeutenvanaf mijn matras.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Bimzarellio schreef:
21-05-2017 08:04
Goeiemorgen Cateau..idd zonnig hier ook in t zuiden...de lanen in de paden op 🤔...of gewoon lekker terras!
Ga de paden op, de lanen in naar een terras. :lightbulb:

Of doe een terrasjesloop.
Ipv island hopping terrashopping...ik blijf zitten waar ik zit...
Bimzarellio...what else
chrisjoh schreef:
21-05-2017 08:10
Heb jij ze al gegeten aviv?
Heb ze bij de jumbo niet gezien.
Waar ik ze zag was n delicatessen winkel , ook lekker chocolade verkochten ze daar
leuke winkel om even rond te neuzen.

De zon schijnt :sun: ik ga opstaan .nog eventjes wordfeutenvanaf mijn matras.

Ik heb besloten dat mijn vegetarier zijn ook geldt voor insecten, behalve die vrijwillig mijn mond invliegen.
Fietsweer! Maar eerst het caviahok schoonmaken, want ik ken mezelf: na een flinke fietstocht heb ik daar geen zin meer in.
Fiets ze !...en n knuffel aan je knaagdiertje...ik zo n flinke wandeling...en daarna maar n heerlijke cappuccino...simpel geluk 😎
Bimzarellio...what else
Hier een vogelhok dat schoongemaakt moet worden. Pfff geen zin.
Goedemorgen. Ook hier is het prachtig weer. Ik moet wassen om 12 uur (vanwege gemeenschappelijke wasruimte) en zit te twijfelen of ik nu boodschappen ga doen of na het wassen.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik dan naar de grote maxi supermarkt ga en dat dat minimaal een uurtje gaat duren.
:hello:

gevonden
ben je er een weekend niet, opeens nieuw topic o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven