Wij roepen verder!

20-05-2017 16:54 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:

Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:

Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft. ;-)
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
Rusti schreef:
22-05-2017 11:47
Volgens mij mag een chirurg die niet meegeven. Melktanden zijn er gewoon thuis uitgevallen dus mensen kunnen ermee doen wat ze willen ;)
Ik heb die wel een keer meegekregen hoor!
herfstappeltaart schreef:
22-05-2017 14:18
Ow dank je! Hahahaha
Ik gebruik die letter heel vaak ;)

De meeste toetsenborden hebben die toets gewoon hier, maar mijn Nederlandse laptop is irritant daarmee.
Vroeg weggaan is niet gelukt. We hadden ineens een vergadering om 16.00 en die liep ietsje uit.
Hier the same...net thuis...ik wil naar n terras !! :cheer:
Bimzarellio...what else
En toen was het waterfilter van de Catmate waterfontein zo oud, dattie spontaan begon los te laten.Zeggen ze bij de dierenspeciaalzaak dat het filter elke maand vervangen moet.Denk dat deze er al minstens een jaar inzat :biggrin:
Wordt de hele week strandweer. :yes: :yes: :yes: :yes:
miedo schreef:
22-05-2017 18:25
En toen was het waterfilter van de Catmate waterfontein zo oud, dattie spontaan begon los te laten.Zeggen ze bij de dierenspeciaalzaak dat het filter elke maand vervangen moet.Denk dat deze er al minstens een jaar inzat :biggrin:
Oeps :hihi:
Wat moet je met een buurman die absoluut geen talent heeft voor gitaarspelen ;-)
Politie bellen ?...hitman inhuren??...lessen voor hem regelen !
Bimzarellio...what else
miedo schreef:
22-05-2017 19:00
Wat moet je met een buurman die absoluut geen talent heeft voor gitaarspelen ;-)
Ruilen? Ik heb een drummende buurjongen in de aanbieding. Of een gillende bovenbuurman. Je mag kiezen.
Bimzarellio schreef:
22-05-2017 19:06
Politie bellen ?...hitman inhuren??...lessen voor hem regelen !
Ik zou de snaren van de gitaar kapot knippen.
En ja hoor, in plaats dat de buuf haar drie kleine jengelaars ff meeneemt naar de waterspeeltuin om ze uit te laten leven, besluit ze om ze dat in de tuin te laten doen :@ :@ :@
En dan met die snaren hem wurgen ?...luguber idee...maar wel rust daarna...voor n jaartje of 12.. :|
bimzarellio wijzigde dit bericht op 22-05-2017 19:11
1.00% gewijzigd
Bimzarellio...what else
aatjuhh123 schreef:
22-05-2017 19:09
En ja hoor, in plaats dat de buuf haar drie kleine jengelaars ff meeneemt naar de waterspeeltuin om ze uit te laten leven, besluit ze om ze dat in de tuin te laten doen :@ :@ :@
Wat ben ik blij dat het hier geen 30 graden is. Het is hier lekker, maar wel te koud om buiten met water te spelen.
Rusti schreef:
22-05-2017 19:07
Ruilen? Ik heb een drummende buurjongen in de aanbieding. Of een gillende bovenbuurman. Je mag kiezen.
Ik heb ook een drummende buurjongen, zonder talent
Ginerva schreef:
22-05-2017 19:19
Kan er met spoed geen stichting met plaatselijke filialen worden opgericht voor gratis muzieklessen aan deze talentlozen? :-D
miedo schreef:
22-05-2017 19:34
Kan er met spoed geen stichting met plaatselijke filialen worden opgericht voor gratis muzieklessen aan deze talentlozen? :-D
Lijkt me een goed plan :proud:
Ik ben verliefd
Ginerva schreef:
Ik heb een blokfluitend buurtkind (geen idee of het een jongen of meisje is). Dat doet hij/zij bij voorkeur buiten, en geen liedje maar gewoon losse, valse noten (of zou het een liedje voor moeten stellen?).
Drackie schreef:
22-05-2017 19:50
Ik heb een blokfluitend buurtkind (geen idee of het een jongen of meisje is). Dat doet hij/zij bij voorkeur buiten, en geen liedje maar gewoon losse, valse noten (of zou het een liedje voor moeten stellen?).
Klinkt gezellig :biggrin:
Ginerva schreef:
Ja zonder talent inderdaad.
Ginerva schreef:
22-05-2017 19:44
Ik ben verliefd
Waarop? Een dier of man?
Rusti schreef:
22-05-2017 20:19
Ja zonder talent inderdaad.
Arme wij
Ik ben trots op mijzelf :$

Er komen twee publicaties aan, waar een jaar aan werk in heeft gezeten.
Rusti schreef:
22-05-2017 20:22
Ik ben trots op mijzelf :$

Er komen twee publicaties aan, waar een jaar aan werk in heeft gezeten.
Dat is ook iets waar je trots op mag zijn, ik ben ook trots op je :cheer2: :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven