Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 mei 2017 om 19:50
Lady_Voldemort schreef: ↑23-05-2017 19:32De site wordt beter beveiligd he. Dat betekent dus waarschijnlijk dat we vanaf morgen allemaal een scan van ons ID-bewijs moeten meesturen als we ergens willen reageren![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 mei 2017 om 19:54
Natuurlijk kunnen Tony Pony's zich voortplanten die beesten zijn erg goed in zichzelf te vermeningvuldigen.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-05-2017 18:04
Ik wist niet dat Tony Pony's zich konden voortplanten.
Ga je een fokkerij beginnen Lé?
Helaas lukt het mij niet om plaatjes de plakken.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 20:04
7.91% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:07
Hoe zou ik 'nog beter beveiligd' moeten opvatten?
Op dit moment blijf ik steken op: zouden ze dan toch onder de loep hebben gelegen van die instantie voor persoonsbeveiliging waar enkelen naar gingen mailen nav de melding van gooloib en op hun vingers getikt zijn?
'Nog beter beveiligd' klinkt in combinatie met 'nu het nieuwe forum overgezet is' toch als politiek correct 'sorry gebruikers, het is nu foute boel' ??
Op dit moment blijf ik steken op: zouden ze dan toch onder de loep hebben gelegen van die instantie voor persoonsbeveiliging waar enkelen naar gingen mailen nav de melding van gooloib en op hun vingers getikt zijn?
'Nog beter beveiligd' klinkt in combinatie met 'nu het nieuwe forum overgezet is' toch als politiek correct 'sorry gebruikers, het is nu foute boel' ??
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:09
Ik weet dat wel zeker.charlottew88 schreef: ↑23-05-2017 20:08Ik denk dat de update van morgenochtend heeeeeel lang gaat duren.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:12
Waar niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 mei 2017 om 20:13
Ik las het als berichtje tussendoor op het modtopic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:14
Nee, niet op seks idd.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:18
Ik zit nu op (4) . Een humorloos persoon bleek een zure zeikreactie te hebben geplaatst op een grapje dat ik eergisteren maakte.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:21
Aansteller.Lady_Voldemort schreef: ↑23-05-2017 20:18Ik zit nu op (4) . Een humorloos persoon bleek een zure zeikreactie te hebben geplaatst op een grapje dat ik eergisteren maakte.
Het is hoe dan ook inmiddels een oud grapje.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:29
Welke pijler(niet dat ik nieuwsgierig ben)Lady_Voldemort schreef: ↑23-05-2017 20:18Ik zit nu op (4) . Een humorloos persoon bleek een zure zeikreactie te hebben geplaatst op een grapje dat ik eergisteren maakte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:31
Eten.
Dat is tegenwoordig dé relpijler, naar het schijnt.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:32
Die cijfers triggeren iddLady_Voldemort schreef: ↑23-05-2017 20:30Normaal zou ik ook nooit op zoek zijn gegaan naar mijn ouwe grapje hoor. Maar die cijfertjes triggeren toch he.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:34
Facebooken wij niet?
dinsdag 23 mei 2017 om 20:38
Dank je. Jeetje die poster heeft echt geen gevoel voor humor.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:00
Ik gok op https.feow schreef: ↑23-05-2017 20:07Hoe zou ik 'nog beter beveiligd' moeten opvatten?
(en ik blijf verdorie op 8 staan, ach ja, in elk geval eentje minder dan gisteren...)