Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady_Voldemort schreef:
23-05-2017 19:32
De site wordt beter beveiligd he. Dat betekent dus waarschijnlijk dat we vanaf morgen allemaal een scan van ons ID-bewijs moeten meesturen als we ergens willen reageren :proud:

:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rusti schreef:
23-05-2017 19:26
Jij bent optimistisch. Dat dacht ik bij de vorige update. Nu weet ik wel beter.
Ik probeer positief te blijven, en naar mijn idee kan het haast niet nog slechter uitpakken dan met de vorige update ;-D
-Puss-in-Bootz- schreef:
23-05-2017 18:04
:HA:

Ik wist niet dat Tony Pony's zich konden voortplanten.
Ga je een fokkerij beginnen Lé?
Natuurlijk kunnen Tony Pony's zich voortplanten die beesten zijn erg goed in zichzelf te vermeningvuldigen. ;-))

Helaas lukt het mij niet om plaatjes de plakken.

charlottew88 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 20:04
7.91% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ginerva schreef:
23-05-2017 19:52
Ik probeer positief te blijven, en naar mijn idee kan het haast niet nog slechter uitpakken dan met de vorige update ;-D
Dit. Nog slechter zou een gave zijn.
Hoe zou ik 'nog beter beveiligd' moeten opvatten?

Op dit moment blijf ik steken op: zouden ze dan toch onder de loep hebben gelegen van die instantie voor persoonsbeveiliging waar enkelen naar gingen mailen nav de melding van gooloib en op hun vingers getikt zijn?

'Nog beter beveiligd' klinkt in combinatie met 'nu het nieuwe forum overgezet is' toch als politiek correct 'sorry gebruikers, het is nu foute boel' ??
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik denk dat de update van morgenochtend heeeeeel lang gaat duren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
23-05-2017 20:08
Ik weet dat wel zeker.
Waar staat het van die update?
MoirenPhae schreef:
23-05-2017 20:10

Waar niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MoirenPhae schreef:
23-05-2017 20:10
Ik las het als berichtje tussendoor op het modtopic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
23-05-2017 20:12
Waar niet?
Niet waar ik klik.
MoirenPhae schreef:
23-05-2017 20:13
Niet waar ik klik.

Nee, niet op seks idd.
Nouschi schreef:
23-05-2017 20:14
Nee, niet op seks idd.
Raar, daar zit ik hele dagen namelijk.
MoirenPhae schreef:
23-05-2017 19:41
6 :steam:
Ik zit nu op (4) . Een humorloos persoon bleek een zure zeikreactie te hebben geplaatst op een grapje dat ik eergisteren maakte.
Lady_Voldemort schreef:
23-05-2017 20:18
Ik zit nu op (4) . Een humorloos persoon bleek een zure zeikreactie te hebben geplaatst op een grapje dat ik eergisteren maakte.
Aansteller.
Het is hoe dan ook inmiddels een oud grapje.
Ik blijf op 5 hangen.
* duimt dat iedereen morgenochtend álle quotes, van het begin van zijn/haar forumcarrière tot nu, erbij krijgt *
Lady_Voldemort schreef:
23-05-2017 20:18
Welke pijler(niet dat ik nieuwsgierig ben) :P
feow schreef:
23-05-2017 20:21
Aansteller.
Het is hoe dan ook inmiddels een oud grapje.
Normaal zou ik ook nooit op zoek zijn gegaan naar mijn ouwe grapje hoor. Maar die cijfertjes triggeren toch he.
charlottew88 schreef:
23-05-2017 20:29
Welke pijler(niet dat ik nieuwsgierig ben) :P
Eten.

Dat is tegenwoordig dé relpijler, naar het schijnt.
Lady_Voldemort schreef:
23-05-2017 20:30
Normaal zou ik ook nooit op zoek zijn gegaan naar mijn ouwe grapje hoor. Maar die cijfertjes triggeren toch he.
Die cijfers triggeren idd
-Puss-in-Bootz- schreef:
23-05-2017 17:28
Wat is een TP?
Facebooken wij niet?
Lady_Voldemort schreef:
23-05-2017 20:31
Eten.

Dat is tegenwoordig dé relpijler, naar het schijnt.
Dank je. Jeetje die poster heeft echt geen gevoel voor humor.
feow schreef:
23-05-2017 20:07
Hoe zou ik 'nog beter beveiligd' moeten opvatten?

Op dit moment blijf ik steken op: zouden ze dan toch onder de loep hebben gelegen van die instantie voor persoonsbeveiliging waar enkelen naar gingen mailen nav de melding van gooloib en op hun vingers getikt zijn?

'Nog beter beveiligd' klinkt in combinatie met 'nu het nieuwe forum overgezet is' toch als politiek correct 'sorry gebruikers, het is nu foute boel' ??
Ik gok op https.

(en ik blijf verdorie op 8 staan, ach ja, in elk geval eentje minder dan gisteren...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven