Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Fijn Nala! Ben je hopelijk nu gerustgesteld
Zoals Quintie al zei: het ziet er allemaal super uit!

Onze Minimi is 2,5 cm groot en bewoog zelfs al een beetje. (ongecontroleerd, dat wel, maar zo gaaf om te zien)

Ook zie je het hoofdje steeds duidelijker en de armpjes en beentjes ook.

Gelukkig hebben we ook een reden gekregen waarom ik iedere keer dat bloedverlies heb.

Mijn placenta ligt voor mijn baarmoedermond. Het uiteinde althans. Dit zal ws wel veranderen, want door de zwaartekracht zal die wel naar achter "getrokken" worden, maar daardoor heb ik dus telkens bloedverlies. Er kan dan gewoon snel een bloedvaatje knappen.

Ze zag zelfs op de echo een plasje bloed, wat er nog uit gaat komen. (dus ben gewaarschuwd... ) Maar vonden het zo bizar dat de IVF arts dat zelfs kon zien.

Zij bevestigde nu ook dat ik inderdaad 09-09-09 ben uitgerekend!

Over 2 weken mogen we alweer terug voor de volgende echo. (20 feb) Mag gewoon een week eerder dan afgesproken, helemaal super!

Dusse... roze wolk, here we come!

Er is gelijk bloed geprikt. 5 Buisjes. Om van alles gewoon te checken. En urine wordt gecontroleerd voor blaasontsteking (is ook uit voorzorg) en voor suikerziekte.

Krijgen met de volgende echo ws de uitslagen.
Yes ben zo blij voor je Nala. En precies dezelfde oorzaak als bij mijn digidinnetje Syennaj. Hopelijk draait het wel want dat bloedverlies elke keer is niks he.

Ben je dan nu ongeveer 9 weken?

Weet niet of je daar behoefte aan hebt. Maar ik heb nu een tijdje een belltalk in huis (kan je huren). Heb met 10 weken 2 dagen het hartje kunnen horen. Heerlijk als je even onzeker bent even luisteren. Ik vind het een aanrader.
Ik zou dat juist niet doen. Wij kunnen dat toch niet zo goed als een verloskundige en als je het dan een keer niet kan vinden zorgt dat weer voor paniek. Tenminste, zou bij mij zo zijn
De eerste keer dat ik luisterde was na de goed echo dus konden we het permiteren zeg maar. Nu 2e keer kon ik het echt super makkelijk vinden. Kop erop en ik had het meteen. Maar snap wel dat de meningen daarin verschillen ja.
Leuk Vis, je ouders zijn er!!! (denk ik al)

Leuk, een huis gehuurd voor het weekend. Veel plezier.

Mmomo, balen dat je zoontje nog steeds ziek is. Duurt al een tijdje he?

Wel geweldig dat je een extra echo gaat krijgen! Dat zijn nog eens leuke cadeautjes.

Aruba, ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger.

Mijn aangetrouwde nicht vroeg of ik haar Doppler wilde lenen. Maar wij doen het bewust niet. Als ik het hartje een keer niet zou kunnen vinden, dan maak ik me alleen maar ongerust.

Ben nu weer wat zekerder, helemaal omdat ik de oorzaak weet.

Vergat nog helemaal te vertellen dat we het hartje ook hebben horen kloppen, helemaal geweldig, zo voor het eerst!
Wat een rust hier zeg...

Hier alles ok. Zijn wel ff veel rustiger door die mooie echo van gister.

Kregen gister ook te horen dat mijn vader vrijdag gedotterd gaat worden. Dus dat wordt wel weer een spannende dag...

Jullie een druk weekend?

Vandaag lekker een paar klusjes doen en vanaaf bij vrienden op visite, hun trouwalbum kijken.

Morgen krijgen we zelf visite.
joehoeoeoeoeoe, echooooooooooooooooooooo!!!
Ik ben er wel hoor! NIet zoveel puf.

Zal eens een poging wagen

Vis is iedereen veilig aangekomen en hoe reageerde ze op je blije nieuws?

Nala wat goed weer een mooie echo.

Verder ben ik niet helemaal bij maar volgens mij gaat het best oke met iedereen? Hier ook!
Ik ben er ook, heb alleen ook niet zoveel puf!

Erug moe enzo!

Nala: geweldig van je echo! En fijn dat je de oorzaak weet van het bloedverlies! Stelt het je gerust?

Vis: hoe is het met je familie daar? Zijn jullie aan het genieten in het huisje?

Aruba: ik zou ook niet durven om zelf het hartje te zoeken. Straks lukt het niet enzo... zou ik erg zenuwachtig van worden. Maar fijn dat het jullie gerust stelt! Dan kan het natuurlijk echt heerlijk zijn!

Nou hier gaat alles goed. Deze week heb ik het goede nieuws aan mijn collega's verteld. Dat was erg leuk! Het wordt daardoor ook steeds echter enzo! Ik ben ook een stuk ontspannender. En dat voelt echt heel fijn!

We zijn nu bezig met de moeilijke beslissing over de combinatietest. Deze week gaan we daar een beslissing over nemen. Ik ben er eigenlijk al wel over uit, maar mijn man is nog meer info aan het verzamelen enzo. Natuurlijk ook heel goed om er goed over na te denken.

Zo nu ga ik crashen op de bank (oh ja en nog even aanmelden bij een kdv.... pfff belachelijk dat we dan nu al allemaal moeten doen (en dan ook nog te laat zijn eigenlijk..))
Veel plezier Visotsky met je ouders. Ik ben benieuwd hoe ze gereageerd hebben op het leuke nieuws!

Nala, fijn dat je de achterliggende reden van het bloedverlies weet. En wat fijn weer een goede echo!

Aapje, succes met beslissen!

En verder weet ik het even niet, heb geen puf om verder bij te lezen. Sorry!

Hier gaat het goed, steeds beter eigenlijk met de misselijkheid en vermoeidheid. Mag niet klagen dus!

En omdat het de vierde is, zie ik er al heel erg zwanger uit, haha

Komende dagen even geen tijd om bij te lezen. Ben vier dagen alleen met de kinderen, want man is op wintersport.

Drukke boel dus, maar wel gezellig.
Ely, ik zie nu dat je precies op dezelfde dag uitgerekend bent als ik vorig jaar van Knorrie!! En dat je dus op Knorries verjaardag bent uitgerekend. Leuk hoor!!
hahaha, Morrie, dat klopt! Maar ik had het me nog helemaal niet gerealiseerd!!
Hebben we dus op dezelfde dag sex gehad, maar dan een jaar later .
Aapje, ik heb gister ook het formulier voor het kdv ingevuld. Vond het een heel raar gevoel om dit te doen voor "ons kind".

Moeilijk uit te leggen, maar misschien herkennen jullie dit wel.

Verder zijn we zeker gerust gesteld sinds de echo.

Heb er nog wel continu last van, maar ben niet meer zo bezorgd als voorheen.

Elyane, suc6 deze dagen, met de kids alleen.

Vanmiddag krijgen we een bups visite. Mijn ouders, zusje en zwager en schoonzus en zwager komen langs.

Gaan we gelijk ff bij het nieuwe bedrijf weer kijken. Want dat schiet opeens wel op!
Wij hebben ook kinderopvang aangevraagd en de kraamzorg. En inderdaad heel apart wat je zegt Nala. Ze vroegen al heel specifiek welke dagen en tijden en zelfs de naam van het kind. (gelukkig konden we het ook open laten)
Ik vond dat ook zo raar bij onze eerst, al +/- 1 jaar van tevoren kdv aanvragen. En het ergste ervan was dat ik niet eens de plekken kon krijgen die ik wilde op maandag, want dat was vol. Er was pas 5 maanden later ook op maandag plek. Wat dat betreft snap ik het niet altijd helemaal, ze willen dat de moeders werken. Snap ik. Maar op het kdv is lang niet altijd genoeg plek.
ja raar is dat toch?! Na drie maanden moeten we weer aan het werk, maar we moeten nog wel tot min. 6 maanden borstvoeding geven en krijgen pas na maanden goede opvang voor onze kinderen... vind het zo raar geregeld allemaal.

Naja.

Ben nu bezig met een opdracht voor de uni. Hoor dus eigenlijk heel geconcentreerd in mijn boeken te zitten.. hihi.. gaat over intelligentie... vandaar dat mijn concentratie zo laag is.

Zo nu mezelf ff een schop geven en verder.

@ Nala: veel plezier met je visite!
Ja, dat viel mij ook al op, dat je de voornaam van je kind kon invullen. Uhhh.... Hihi.

Ik ga morgen bellen voor de kraamzorg. Durfde ik nog niet, maar zal wel moeten he?
mijn vk heeft tegen mij gezegd dat ik het beste kon bellen als ik 12 weken was. Maar jullie regelen de kraamzorg nu al?

Ook al zo een grote stap...
hihi.. ja en het geslacht wilde ze ook al weten... (nou ik zou het ook wel willen weten )
Buiten het geslacht willen ze ook al de geboortedatum weten...tja...als ik dat eens in mijn glazen bol kon zien .
Suze,jij ook eeen goede echo. Fijn. Nala ben je nu al geruster op je bloedverlies. Lijkt me fijn om een oorzaak te weten.

Visotsky (en bedankt lala, ook ik lees nu viskotsky), hoe was de reactie van je ouders? fijn het nu eindelijk life te kunnen vertellen.

Ja en die kinderopvang belachelijk. Ik heb me in de eerste of tweede week dat ik wist dat ik zwanger was (en volgens mij nog niemand het wist) al opgegeven. Wist ng geen eens hoe lang ik wilde gaan werken, maar heb maar wat ingevuld (heb me voor 4 dagen opgegeven ovral , maar ga waarschijnlijk 3 werken indien mogelijk) Maar ach beter teveeldan te weinig. Ja en naam kan je leeglaen en bij geboortedatum stond vaak (vermoedelijk) voor. Maar een digitaal form wilde die niet verzenden als ik geen achternaam van het kind invulde. nou weten en wisten we toen al dat ie achternaam vriend krijgt, maar vond het echt belachelijk. En ik maak me echt zorgen voor als we gaan verhuizen en niet in deze wijk blijven. Stel je voor dat er dan ook 1 a 1,5 jaar wachttijd is. Ik weet echt niet hoe ik het dan moet regelen. (maar probeer daar maar niet aan te denken).

En verder heb ik ook nog steeds weinig energie (zoals vele anderen hier ) en nog misselijk de hele dag. Ik hoop dat het over een paar weken echt wat beter gaat.
Volgens de Chinezen krijgen wij weer een meid in ieder geval. Vorige keer klopte het

Vis, leuk weekend gehad met je ouders?

Morgen weer werken, misselijkheid stuk minder, maar zie er nu toch wel tegenop, hele dag aan de bak
Aapje, kraamzorg adviseren ze hier ook zsm aan te vragen. Zeker omdat wij allemaal uitgerekend zijn rond de zomervakantie kan het lastig zijn uren te krijgen. Ik heb er nu 49 toegewezen gekregen. Geen idee of dat veel of het minimale is. En a.s zaterdag ben ik dan eindelijk 12 weken. Ik dacht (hoorde zeggen) dat het na 10 weken ineens snel ging maar ik vind deze dagen misschien wel nog spannender. Heb zo naar die 12 weken grens toegeleefd elke keer en nu is hij in zicht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven