Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
28-05-2017 18:53
Ik geloof nier dat wij malkander ooit kunnen verstaan als we elkaar aan de telefoon hebben, TAM 😂
;-D

Och, zolang het niet over voetbal gaat.........
Star schreef:
28-05-2017 18:58
En Tom de Giro :cheer:
En Max is niet gecrashed!

Limburg Rules!
shifty schreef:
28-05-2017 18:52

Dit forum heeft nooit goed gefunctioneerd in een testfase. Dat kan helemaal niet. Je kan niet beweren dat een nieuwe auto zonder stuur het in de testrit 't prima deed. Je kan hoog uit beweren dat ie in de windtunnel niet uit de bocht vloog dus dat je daarom (ahum) niet zag aankomen dat ie dat op de weg wel zou doen.
Mensch, het is niet eens getest. Je kon je inschrijven om de boel te testen in Hoofddorp, en daar schijnen daadwerkelijk mensen op in te zijn gegaan. Ook al zoiets geks, want waarom zou je in vredesnaam helemaal op eigen kosten naar Hoofddorp rijden om een forum te testen dat je ook gewoon thuis in je luie stoel kan testen, het is internet niewaar. Magoe, geen van die testers heb ik ooit gehoord over hun ervaringen. Ik denk dat ze even oeh en ah mochten roepen over de mooie kleurtjes en daarna met een kopje koffie weer heen zijn gezonden.
yasmijn schreef:
28-05-2017 18:58
Sinds wanneer ben jij van voetbal?
Nou niet, en nooit. Maar dat stadion ligt tussen mij en McDonalds zowat in mijn achtertuin, dus ik krijg er wel wat van mee.

En hierbij geldt het omgekeerde van takkeherrie-van-toeterende-vrachtwagens-met-blije-kinderen: ik hou niet van voetbal, maar kan het toch leuk vinden als er regionaal gezien een succesje wordt geboekt. Ik misgun het ze niet, zeg maar. :A:
Lv, kan het me ook niet voorstellen. Heb nooit gehoord dat er iemand is geweest en wat er gedaan is en ik ken hier toch wel heel veel mensen 😁
ThunderassMan schreef:
28-05-2017 19:04
Nou niet, en nooit. Maar dat stadion ligt tussen mij en McDonalds zowat in mijn achtertuin, dus ik krijg er wel wat van mee.

En hierbij geldt het omgekeerde van takkeherrie-van-toeterende-vrachtwagens-met-blije-kinderen: ik hou niet van voetbal, maar kan het toch leuk vinden als er regionaal gezien een succesje wordt geboekt. Ik misgun het ze niet, zeg maar. :A:
Limbabwe stond wel op de kaart vandaag idd.

Ik kan jullie niet verstaan. Heb voor werk vaak te doen met Limburgers. Altijd spraakverwarring 😂
yasmijn schreef:
28-05-2017 19:05
Lv, kan het me ook niet voorstellen. Heb nooit gehoord dat er iemand is geweest en wat er gedaan is en ik ken hier toch wel heel veel mensen 😁
Nou ja, als ik daadwerkelijk naar Hoofddorp was geweest om te testen zou ik dat nu ook niet meer durven bekennen hoor. Ik vond het al zo'n verschutting dat ik in die pijler 9 3/4 had gezeten om gezellig mee te mogen beslissen over afgeronde hoekjes :facepalm:
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 19:10
Nou ja, als ik daadwerkelijk naar Hoofddorp was geweest om te testen zou ik dat nu ook niet meer durven bekennen hoor. Ik vond het al zo'n verschutting dat ik in die pijler 9 3/4 had gezeten om gezellig mee te mogen beslissen over afgeronde hoekjes :facepalm:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mijn broer en gezin wonen als zendeling vooruitgeschoven post bij jullie in de buurt.
De localio's die ik er wel eens tref zijn prima te verstaan en vice versa. Dat komt wellicht ook omdat mijn Limburgs accent enorm meevalt.

*Wacht op instemmende post van zij die TAM IRL hebben mogen aanschouwen*
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 19:10
Zeg dat: ik wilde mijn motto al een beetje aanpassen aan de huidige situatie, maar daar zat een bug in; nu heb ik helemaal geen motto meer. :bonk:
ThunderassMan schreef:
28-05-2017 19:13
Mijn broer en gezin wonen als zendeling vooruitgeschoven post bij jullie in de buurt.
De localio's die ik er wel eens tref zijn prima te verstaan en vice versa. Dat komt wellicht ook omdat mijn Limburgs accent enorm meevalt.

Op messenger begrijp ik je in ieder geval prima :kiss:
ThunderassMan schreef:

Die uit Heerlen zijn erg. Heb soms geen idee wat ze willen 😂
En wat is bij ons in de buurt?
ThunderassMan schreef:
28-05-2017 19:15
Zeg dat: ik wilde mijn motto al een beetje aanpassen aan de huidige situatie, maar daar zat een bug in; nu heb ik helemaal geen motto meer. :bonk:
Je hebt alleen maar een motto als je niet kwoot, geloof ik.
yasmijn schreef:
28-05-2017 19:18
Aan de kust
Joors troelie
Ik zie van niemand een motto.
yasmijn schreef:
28-05-2017 19:05
Jij mailt met minstens de helft toch?
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 19:15
Op messenger begrijp ik je in ieder geval prima :kiss:
Ik kan dan ook al jaren de zachte G niet vinden op m'n toetsenbord.
ThunderassMan schreef:
*zij die TAM IRL hebben mogen aanschouwen*
:rofl:
-Puss-in-Bootz- schreef:
28-05-2017 19:21
Jij mailt met minstens de helft toch?
Pfff mailen, zo 2009. App of FaceTime.
Ik ga erg met de tijd mee 😂
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 19:24
1.03% gewijzigd
yasmijn schreef:
28-05-2017 19:16
Die uit Heerlen zijn erg. Heb soms geen idee wat ze willen 😂
*Ziet enorme valkuil opdoemen*

Maar wij hebben heuvels. Lekker puh.
yasmijn schreef:
28-05-2017 19:18
Oost-Nederland. Ik geef toe, das best een grote buurt.
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 19:19
Je hebt alleen maar een motto als je niet kwoot, geloof ik.
Aha!
Thnx.
Mottest.
yasmijn schreef:
28-05-2017 19:23
Pfff mailen, zo 2009. App of FaceTime.
Ik ga erg met de tijd mee 😂
Maar je kan niet twitteren?
Joors troelie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven