Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 mei 2017 om 22:23
'Reageer niet meer op mij?'-Puss-in-Bootz- schreef: ↑29-05-2017 22:22Ik jou ook. Please reageer niet meer op mij. Ik lees je nu niet meer.
Joors troelie
maandag 29 mei 2017 om 22:25
Het is in elk geval bedtijd. Truste.vrouwjagersma schreef: ↑29-05-2017 22:24Nou, nou, nou.
Je kunt wel merken dat het tijd voor regen wordt.
Joors troelie
maandag 29 mei 2017 om 22:30
Dan zou ik er toch echt een mail aan de communitydinges aan wagen.
maandag 29 mei 2017 om 22:39
Logisch jij mocht vandaag genieten van versgebakken poezebabies-Puss-in-Bootz- schreef: ↑29-05-2017 22:23Geen idee over welke tirade je hebt hebt en verder ook niet. Ik ben hier de hele dag niet geweest. Doeii
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 29 mei 2017 om 22:42
Zet elkaar lekker onder de negeer. Klaar.AmyFarrahFowler schreef: ↑29-05-2017 22:21Ik kom er nog ff op terug, ik vind je reacties zo vreselijk kinderachtig Puss
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 29 mei 2017 om 22:47
Gefeliciteerd!
Ik voel met je mee, je begrijpt....
maandag 29 mei 2017 om 22:50
maandag 29 mei 2017 om 22:53
maandag 29 mei 2017 om 23:01
Ik weet niet of ik vooral heel nodig moet gaan slapen, maar als ik lang naar jouw ava kijk dan knipoogt ie naar me
maandag 29 mei 2017 om 23:53
Eindelijk weer eens lekker geforumd vanmiddag. Wat was dat lang geleden.
lekker belangrijk of het echt of een troltopic was.
Je zou denken dat er minder bannen vallen nu de loepfunctie niet werkt. Bannen vallen volgens mij echt niet alleen door de forummers waar je op dat moment mee forumt.
Je zou denken dat er minder bannen vallen nu de loepfunctie niet werkt. Bannen vallen volgens mij echt niet alleen door de forummers waar je op dat moment mee forumt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 30 mei 2017 om 00:03
Als je maar lol had!blijfgewoonbianca schreef: ↑29-05-2017 23:53Eindelijk weer eens lekker geforumd vanmiddag. Wat was dat lang geleden.lekker belangrijk of het echt of een troltopic was.
dinsdag 30 mei 2017 om 07:40
vrouwjagersma schreef: ↑29-05-2017 22:48Ik snap dus echt helemaal niets van dat barbecuetopic. Dit bedoel ik niet als poging het vuurtje op te stoken (hahaha), maar oprecht dan he.
Welk topic gaat het over??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 30 mei 2017 om 09:14
Perfecte samenvatting.ThunderassMan schreef: ↑30-05-2017 07:44Iets met een verrassing op TO's vriend verjaardag, waarbij de schuld ligt van alles bij TO, haar vriend of zijn moeder. Afhankelijk aan wie je het vraagt.
dinsdag 30 mei 2017 om 09:45
Precies, en mocht het zo zijn dat er tien iemanden een hekel aan je hebben, je daarom ook nog eens vals beschuldigen, ben je helemaal de l...de klos.karin12345 schreef: ↑29-05-2017 21:19Dus er hoeft maar een iemand te zijn die de schurft aan je heeft en je bent de lul.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 30 mei 2017 om 09:53
Dat is misschien wel de grootste ergernis hier, het klakkeloos en zonder enig inzicht reageren op stafjes.
Ik vind trouwens dat er wb 'op de man spelen' een systeem moet komen zoals dat ook in het gewone rechtssysteem geldt: Er wordt alleen ingegrepen als de 'beledigde' zélf bij de mods klaagt. En anders niet. Dat zou al een hele hoop schelen.
Ik vind trouwens dat er wb 'op de man spelen' een systeem moet komen zoals dat ook in het gewone rechtssysteem geldt: Er wordt alleen ingegrepen als de 'beledigde' zélf bij de mods klaagt. En anders niet. Dat zou al een hele hoop schelen.
.
dinsdag 30 mei 2017 om 10:04
Mee eens. Ik maak zelf wel uit of ik me 'beledigd' vol en dan kan ik het ook nog helemaal zelf oplossen.impala schreef: ↑30-05-2017 09:53Dat is misschien wel de grootste ergernis hier, het klakkeloos en zonder enig inzicht reageren op stafjes.
Een ander hoeft niet voor jou te staffen. Onmiddelijk afschaffen.