Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
vrijdag 2 juni 2017 om 15:30
Ja ik ben er ook heel blij mee! Gebruik het inmiddels al jaren. De extra vergine met kokosgeur van De Tuinen of van AH.Jitsie schreef: ↑02-06-2017 13:27Ah! Nog een eensgezinde ziel!![]()
1 van de weinige producten waar ik enthousiast over ben. Maar ik heb het idee dat mensen er toch sceptisch tegenover staan simpelweg omdat er geen bekend beautymerk op de pot staat. En toch blijf ik het aanraden omdat ik er zo blij mee ben en dat anderen ook gun.
Hiervoor heb ik ontgeurde kokosolie gebruikt (plastic pot van het Kruidvat). Dat doet dus echt niets. Dat hele kokosverhaal vond ik toen maar overroepen. Tot ik ontdekte dat ik de verkeerde gebruikte. Maakt echt een wereld van verschil.

Ik durf het niet als haarmasker te gebruiken, omdat ik gekleurd haar heb. Ik ben bang dat de verf dan verdwijnt of vervaagt .. Maar voor mijn huid is het perfect!
vrijdag 2 juni 2017 om 16:42
Ja dat viel mij ook al op ja, ze zijn een beetje té populair momenteel!
Ik gebruik dagelijks de caffeine solution, buffet serum en de moisturising factors. Dan twee keer per week de retinoid 2%, een keer per week de AHA/BHA peeling solution en de Rosehip Oil zo nu en dan. Verder heb ik de primer en de serum foundation. En ik wil nog de glycolic toner en de vitamine C 23 %. En daarna wil ik vast nog wel meer

vrijdag 2 juni 2017 om 17:50
Hallo dames!
Bedankt voor het delen van the secrets of beauty
Cocosolie en redken spul ga ik ook aanschaffen
Heb wel een vraagje,soms zie ik dames lopen met een mooie gloed op hun gezicht,ze glimmen dan op een mooie manier.. Niet de blush maar dan het hele gezicht.
Heb de beauty flash balm van clarins maar hij doet niets voor mij.
Bedankt alvast voor de tips
Bedankt voor het delen van the secrets of beauty

Cocosolie en redken spul ga ik ook aanschaffen

Heb wel een vraagje,soms zie ik dames lopen met een mooie gloed op hun gezicht,ze glimmen dan op een mooie manier.. Niet de blush maar dan het hele gezicht.
Bedankt alvast voor de tips

zaterdag 3 juni 2017 om 11:38
Precies, je hebt ze ook op rol zitten. Engels pluksel heet het. Te koop bij de apotheek.Supersas09 schreef: ↑02-06-2017 11:58Wat het allerbeste helpt is voorkomen dat de huidplooien elkaar raken. Dat kun je doen door een gewone, katoenen zakdoek in repen te knippen en tussen de huidplooien te doen. Eerst de buitenste naad eraf knippen.
Anders, als het er al is miconazolcreme smeren. (Gaat alleen niet samen met alle bloedverdunners)
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
zaterdag 3 juni 2017 om 11:43
Mijn eigen bijdrage.
Shisheido ibuki softening concentrate lotion. Als ik mijn gezicht gewassen heb met een waslotion dan trekt mijn huid weleens. Dan breng ik daarna deze lotion aan en direct is mijn huid niet meer trekkerig en het trekt ook super snel in!
Ik heb de hele ibuki lijn van shisheido (gentle cleanser (erg zuinig en er ontstaat een stevige mousse), lotion en dagcreme) en mijn huid is echt verbeterd! Haast geen acne meer en de acne littekens gaan ook sneller weg. Een mooi glad huidje
Shisheido ibuki softening concentrate lotion. Als ik mijn gezicht gewassen heb met een waslotion dan trekt mijn huid weleens. Dan breng ik daarna deze lotion aan en direct is mijn huid niet meer trekkerig en het trekt ook super snel in!
Ik heb de hele ibuki lijn van shisheido (gentle cleanser (erg zuinig en er ontstaat een stevige mousse), lotion en dagcreme) en mijn huid is echt verbeterd! Haast geen acne meer en de acne littekens gaan ook sneller weg. Een mooi glad huidje

Chocolate is the answer, who cares what the question is..
zaterdag 3 juni 2017 om 12:06
Voor een mooie glow gebruik je een highlighter. Op je jukbeenderen, voorhoofd en kin. Google maar eens naar reviews of kijk op YouTube.Twobirds2 schreef: ↑02-06-2017 17:50Hallo dames!
Bedankt voor het delen van the secrets of beauty![]()
Cocosolie en redken spul ga ik ook aanschaffen![]()
Bedankt alvast voor de tips![]()
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
zaterdag 3 juni 2017 om 13:14
Gisteren en vanmorgen al maïzena gebruikt, vandaag ga ik op zoek naar de Weleda zalf en het Engels pluksel (om preventief te gebruiken als het genezen is). Ik heb Daktarin zalf in huis maar vind het wat eng om die op een brandende huid te smeren. Misschien als het een beetje genezen is...
Bedankt voor alle tips!
Bedankt voor alle tips!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

zaterdag 3 juni 2017 om 13:16
Een mooie dewy BB-cream kan daar voor zorgen, de Diorskin nude is mijn favoriete BB cream. Ik heb een erg droge huid en kan die helaas niet meer zo goed gebruiken, ik gebruik nu losse poeders van Minerallissima. Daar heb je ook de Chiffon finish poeder, die schijnt ook een mooie glans te geven (google maar op de recensies).Twobirds2 schreef: ↑02-06-2017 17:50Hallo dames!
Bedankt voor het delen van the secrets of beauty![]()
Cocosolie en redken spul ga ik ook aanschaffen![]()
Bedankt alvast voor de tips![]()

zaterdag 3 juni 2017 om 18:03

zaterdag 3 juni 2017 om 18:11
Ik smeer mijn hoofd gewoon helemaal in met iluminating foundation van de hema.sauvignonblanc schreef: ↑03-06-2017 12:06Voor een mooie glow gebruik je een highlighter. Op je jukbeenderen, voorhoofd en kin. Google maar eens naar reviews of kijk op YouTube.
zaterdag 3 juni 2017 om 19:19
OMG, de oogschaduws van Zoeva, ik ben op slag verliefd! Ik sta altijd een beetje sceptisch tegenover wat goedkopere oogschaduws (nu ja, Zoeva is nu niet zo goedkoop, maar toch goedkoper), maar deze vergelijken echt wel met mijn Urban Decay Naked palette, misschien zijn ze zelfs nog beter! Als er iemand nog goede oogschaduws zoekt, kijk er zeker eens naar! (heb wel alleen nog maar het cocoa blends palette gekocht, de rest geen ervaring mee).
zaterdag 3 juni 2017 om 20:15
Ik ben ook benieuwd naar deze foundation. Heb jij een droge of een vette huid? En hoelang blijft de foundation mooi?Het-groepje schreef: ↑03-06-2017 18:11Ik smeer mijn hoofd gewoon helemaal in met iluminating foundation van de hema.

zaterdag 3 juni 2017 om 20:37
Eerder had ik heel enthousiast gereageerd op de Main 'n Tale shampoo en conditioner, kreeg er een mooie bos krullen van.
Wil toch even kwijt dat na een paar keer gebruiken op begon te vallen dat ik meer haar in mijn kam en wasbak vond als ik het uitkamde. Dinsdagavond mijn haar gewassen met het spul en met het warme weer vaak opgestoken begon me op te vallen dat mijn hoofdhuid erg gevoelig begon te worden.
Naar de kapper geweest die het met een andere shampoo wastte en ook zei dat mijn hoofdhuid opvallend droog was, niet schilferig maar uitgedroogd. Ik doe de conditioner alleen in de punten.
Met een hele milde, verzorgende shampoo laten wassen en mijn haar is toch een stuk zachter en glanst weer meer.
De kapper schoot in de lach: zei dat het idd een hype was maar: vooral omdat je hele sterke stylingproducten of van die uitwasbare verf waar je bv knalroze of smurfblauwe lokken mee kan maken er echt in 1x goed uitgewassen krijgt na een weekendje feesten en je niet met blauw haar op je werk kan/mag/wil verschijnen
De eerste keer zit je haar vaak fantastisch omdat alle restjes 'spul' die nog in je haar plakken eruit zijn, je haar is echt helemaal superschoon, daarna neemt je haar evt. stylingcreme ook beter op en zit het geweldig. Maar dan weer overstappen op gewone shampoo aldus de kapper, het droogt veel te veel uit. Hij adviseerde me het op te maken om mijn hond mee te wassen bij gebrek aan paard en -alleen als je veel producten gebruikt om te stylen- zo heel af en toe die Main' & Tale te gebruiken. Of als je een kleurspoeling er snel uit wil wassen maar ik doe niet aan kleuren van mijn haar.
Ook mensen die olie in hun haar hebben laten trekken en het er niet uitgewassen krijgen (zoals o.g. een keer olijfolie op fijn blond haar hihi) zouden er baat bij hebben.
Hij vertelde ook dat zijn zoontje een keer een potje Vaseline te pakken had gekregen en in zijn haar gesmeerd
dat ging er ook prima uit met die shampoo. Hij had het in huis voor zijn hond.. het IS nl. wel goede shampoo op zich in die zin dat het heel goed schoonmaakt.
Dat wilde ik even laten weten!
Wil toch even kwijt dat na een paar keer gebruiken op begon te vallen dat ik meer haar in mijn kam en wasbak vond als ik het uitkamde. Dinsdagavond mijn haar gewassen met het spul en met het warme weer vaak opgestoken begon me op te vallen dat mijn hoofdhuid erg gevoelig begon te worden.
Naar de kapper geweest die het met een andere shampoo wastte en ook zei dat mijn hoofdhuid opvallend droog was, niet schilferig maar uitgedroogd. Ik doe de conditioner alleen in de punten.
Met een hele milde, verzorgende shampoo laten wassen en mijn haar is toch een stuk zachter en glanst weer meer.
De kapper schoot in de lach: zei dat het idd een hype was maar: vooral omdat je hele sterke stylingproducten of van die uitwasbare verf waar je bv knalroze of smurfblauwe lokken mee kan maken er echt in 1x goed uitgewassen krijgt na een weekendje feesten en je niet met blauw haar op je werk kan/mag/wil verschijnen

De eerste keer zit je haar vaak fantastisch omdat alle restjes 'spul' die nog in je haar plakken eruit zijn, je haar is echt helemaal superschoon, daarna neemt je haar evt. stylingcreme ook beter op en zit het geweldig. Maar dan weer overstappen op gewone shampoo aldus de kapper, het droogt veel te veel uit. Hij adviseerde me het op te maken om mijn hond mee te wassen bij gebrek aan paard en -alleen als je veel producten gebruikt om te stylen- zo heel af en toe die Main' & Tale te gebruiken. Of als je een kleurspoeling er snel uit wil wassen maar ik doe niet aan kleuren van mijn haar.
Ook mensen die olie in hun haar hebben laten trekken en het er niet uitgewassen krijgen (zoals o.g. een keer olijfolie op fijn blond haar hihi) zouden er baat bij hebben.
Hij vertelde ook dat zijn zoontje een keer een potje Vaseline te pakken had gekregen en in zijn haar gesmeerd

Dat wilde ik even laten weten!

zaterdag 3 juni 2017 om 22:36
Fijn dat je dat laat weten Bestaardigopzich! Ik heb de shampoo ook maar 2 keer gebruikt. :no:
Vervolgens een low shampoo aangeschaft. Ik heb even moeten uitvogelen hoe ik dat het beste kan doen: het wassen en het afkicken van bepaalde stoffen. Ik wissel die low shampoo nu af met gewone shampoo om mijn haar te laten wennen en dat werkt prima. Mijn haar glanst echt hard.
Vervolgens een low shampoo aangeschaft. Ik heb even moeten uitvogelen hoe ik dat het beste kan doen: het wassen en het afkicken van bepaalde stoffen. Ik wissel die low shampoo nu af met gewone shampoo om mijn haar te laten wennen en dat werkt prima. Mijn haar glanst echt hard.

zaterdag 3 juni 2017 om 22:54
Graag gedaanJitsie schreef: ↑03-06-2017 22:36Fijn dat je dat laat weten Bestaardigopzich! Ik heb de shampoo ook maar 2 keer gebruikt. :no:
Vervolgens een low shampoo aangeschaft. Ik heb even moeten uitvogelen hoe ik dat het beste kan doen: het wassen en het afkicken van bepaalde stoffen. Ik wissel die low shampoo nu af met gewone shampoo om mijn haar te laten wennen en dat werkt prima. Mijn haar glanst echt hard.![]()

Die shampoo vond ik heerlijk, niet vettig maar lekker zacht. Ruikt ook lekker voorlopig hou ik het hierbij.
En mijn hond heeft wel echt een hele mooie volle (lange) vacht van die shampoo en ruikt heerlijk haha, makkelijk borstelen en kammen met wat leave-in conditioner dus toch geen spijt van de aankoop!

zondag 4 juni 2017 om 11:06
Bestaardigopzich schreef: ↑03-06-2017 22:54
En mijn hond heeft wel echt een hele mooie volle (lange) vacht van die shampoo en ruikt heerlijk haha, makkelijk borstelen en kammen met wat leave-in conditioner dus toch geen spijt van de aankoop!