Gezondheid alle pijlers

Geloven?

03-06-2017 17:03 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag allemaal!

Ik ben een meisje van 23 jaar. Laatst ben ik bij de huisarts geweest voor inwendige onderzoek.
Ik gaf aan dat ik 4 maanden ( niet achter elkaar ) na mijn idee rond mijn eisprong een beetje bruineafscheiding had met een heeel klein beetje bloed. Ze vond dat een normaal geval en ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze vroeg aan mij of ik wel eens een uitstrijkje had gedaan waarop mijn antwoord nee was. Ik. vroeg of dat noodzakelijk was. Ze zei tegen mij dat ze toch naar mijn baarmoedermond gaat kijken en als het toch nodig was dat ze toch een uitstrijkje gaat doen. Ik natuurlijk in paniek maar ze vond het helemaal niet nodig en dat ik een mooie baarmoedermond heb. Ook heeft zij mijn baarmoedermond gevoeld door twee vingers in mijn vagina te steken en met de ander hand drukte zij op mijn buik. Ze vond dat ik mij helemaal geen zorgen hoef te maken over HPV. Maar op internet lees ik hele andere verhalen.
Moet ik mijn huisarts hierop vertrouwen of kan ze dat niet eens zien met haar blote oog?

Alvast bedankt groetjes !

Wat is jullie advies en mening?
Moet ik de huisarts geloven dat er echt niets is? Ik ben bang aangezien er geen klachten zijn.
Maar de huisarts zei dat ik echt niet niet hoef te zijn. Z vond dat ik een hele mooie baarmoedermond had.
Alvast bedankt !
Zucht.
Ik stel mijn laatste vraag Rusti sorry hoor
heeelergbang schreef:
03-06-2017 21:09
Ik stel mijn laatste vraag Rusti sorry hoor
Je hebt daar al 100 keer antwoord op gehad.
Mag ik hier nog als laatste keer antwoord op?
Als je huisarts zegt dat het niet nodig is dan is het niet nodig.
heeelergbang schreef:
03-06-2017 21:12
Mag ik hier nog als laatste keer antwoord op?

Het antwoord op je vraag gaat jou niet geruststellen en dit is niet je laatste vraag hierover. Je maakt je enorm veel zorgen hierover. Als je hier vanaf wil, zou ik het met de huisarts bespreken.
Het gaat mij wel geruststellen echt
Echt niet dat het jou gaat geruststellen.
heeelergbang schreef:
03-06-2017 21:18
Het gaat mij wel geruststellen echt

Waarom was je dan niet gerustgesteld toen je voor het eerst de vraag stelde?
Jaa omdat ik een beetje stress heb. En wil dat iemand mij dit kan bevestigen :((
Ik heb die klachten van hou al zeker 5 jaar. Ook bij de huisarts geweest inwendig onderzoek gehad en toen geen uitstrijkje. Pas bij het bevolkingsonderzoek uitstrijkje gehad was niks aan de hand.

Ik zou mijn angsten delen met de huisarts en verwijzing vragen voor een psycholoog of iets iemand die jou kan helpen met deze angsten.

En ik vertrouw mijn huisarts volledig die heeft er voor geleerd ik niet.
Nou meid, bereid je maar vast voor op een ontzettend zwaar leven. Of je bent verstandig en roept hulp in van een psych. Deze drang naar bevestiging is niet oke. We kunnen hier 100x zeggen dat je je arts moet vertrouwen, dat een uitstrijkje dus niet nodig is, je gelooft er toch geen snars van. Je blijft maar doorgaan metcontinue dezelfdevraag.
heeelergbang schreef:
03-06-2017 21:22
Jaa omdat ik een beetje stress heb. En wil dat iemand mij dit kan bevestigen :((
Op dit moment gaat niemand jou hierin gerust kunnen stellen. Wat wij ook tegen je zeggen. En waarom zou je ook? Je gelooft je huisarts niet eens. Dus waarom wel een forum geloven. Echt vrouw, ga dinsdag naar je huisarts en laat je doorsturen naar een psych.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ga naar een psycholoog. Wat je nu doet en denkt is niet normaal.
heeelergbang schreef:
03-06-2017 17:49
Hoezo moet ik die zelf betalen dan?
Je kan toch een uitstrijkje doen wanneer je wilt ?

Maar vinden jullie het onterecht dat ik mij zo zorgen maak. Ik ben ook een beetje hypochonder
heeelergbang schreef:
03-06-2017 19:44
Nou jullie nemen me gewoon niet serieus

Als ik alleen 4 maanden heb gebloed. Of dat normaal is..

heeelergbang schreef:
03-06-2017 17:43
Hallo hamerhaai.

Heb ongeveer een half jaar geen seks meer gehad. Daarvoor was ik best wel actief. Mijn eerste keer was toen ik 19 jaar was. Meestal deed ik het zonder condoom.
Neem jezelf en je lijf eens serieus en gebruik condooms.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb niet alles gelezen, je bent 23, ben je dan niet ingeent?
Pluisi schreef:
03-06-2017 22:02
Ik heb niet alles gelezen, je bent 23, ben je dan niet ingeent?
Kan zijn dat ze nét te oud was. Het is in 2010 ingevoerd en meisjes tot 15 jaar werden ingeënt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Mijn dochter is 24 en wel ingeent.
Het is ook een keus van de ouders of je er wel niet tegen wordt ingeënt. Het is niet verplicht
Nee ik ben niet ingeënt. Heb je dan meer dan 1procent kans.m?
De keus van de ouders? Dat vind ik raar, je wilt dan liever dat je kind ooit misschien bhk krijgt, dan dat je haar laat enten.
@ Pluisi - Er zijn ouders die twijfelen aan de veiligheid van dat vaccin en daarom niet laten enten.

Maar TO, houd nou eens op met dat gezuig. Niemand heeft hier een glazen bol en kan voorspellen of je 'iets' hebt. Maar de kans is best groot dat je ooit iets krijgt en de enige zekerheid in het leven is dat je ooit doodgaat. Leer daarmee te dealen of je leven wordt niet fijn.
Ik heb dat vaccin bewust niet genomen (ondanks dat ik wel in aanmerking kwam) omdat het maar 5 jaar beschermd en niet goed genoeg is getest op de lange termijn.
anoniem_346502 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 22:40
23.08% gewijzigd
heeelergbang schreef:
03-06-2017 22:31
Nee ik ben niet ingeënt. Heb je dan meer dan 1procent kans.m?
Hou op met dat gezuig. Het maakt je niet geloofwaardiger.
Leven is dodelijk. Ooit gaat iedereen dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven