Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik zie dat ik waarschijnlijk met 10 jarige dochter naar Ali B moet over een paar weken.
Crap. :-D
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 22:06
Ik zie dat ik waarschijnlijk met 10 jarige dochter naar Ali B moet over een paar weken.
Ik zou een hernia faken. Ik word echt agressief zodra hij zijn mond open trekt.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 22:04
Oh die vind ik humor. Ik heb er zelfs een extra tabje voor geopend.
Droog komisch ja, mijn vader had er een maf dansje bij.
Fee-de-Goede schreef:
Het lijkt me best een leuke buurman, maar ik ben niet jaloers dat je naar een optreden gaat. Wat je wel niet voor je kinderen overhebt, niewaar.
Fee-de-Goede schreef:
Oh, dat is wel heel erg O_O
MoirenPhae schreef:
03-06-2017 22:08
Als ik die rare vlechten zie wapperen al. Vreselijk.
MoirenPhae schreef:
Hahahaha, Misschien stuur ik man wel. ;-)

Ik zie dat de Jeugd ook nog komt. Vind ik ongeveer van het zelfde kaliber.
vrouwjagersma schreef:
Het lijkt me best een leuke buurman, maar ik ben niet jaloers dat je naar een optreden gaat. Wat je wel niet voor je kinderen overhebt, niewaar.
Dit inderdaad.
Broederliefde was ook op Dauwpop, maar die kwamen veel te laat en waren na een kwartier al weer weg. Vond ik niet erg, maar ik vond het wel sneu voor al die kinderen die zich er zo op hadden verheugd. Stelletje eikels.
De Jeugd vind ik leuk! Ali B komt al wat dichter in de buurt van mijn irritatiegrens maar van Nick en Simon, Corrie Konings en Una Paloma Blanca ga ik projectielbraken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 22:13
Broederliefde was ook op Dauwpop, maar die kwamen veel te laat en waren na een kwartier al weer weg. Vond ik niet erg, maar ik vond het wel sneu voor al die kinderen die zich er zo op hadden verheugd. Stelletje eikels.
Dat is stom ja.
Kensington heb ik nog nooit van gehoord trouwens. :$
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
03-06-2017 22:13
De Jeugd vind ik leuk! Ali B komt al wat dichter in de buurt van mijn irritatiegrens maar van Nick en Simon, Corrie Konings en Una Paloma Blanca ga ik projectielbraken.
Is weer eens wat anders dan een bierdouche :D
Dana schreef:
03-06-2017 22:15
Mooi, houwen zo.
Lady_Voldemort schreef:
Is weer eens wat anders dan een bierdouche :D
Ligt eraan hoeveel ze dan al heeft gedronken.
Rusti schreef:
03-06-2017 21:42
Ik naar Jan smit en Nick en Simon :byee:

Wat mij bezielde, weet ik niet.
Ik vind N&S wel okay. Hun eigen muziek echter.... doe de covers maar. Stukken beter.
Dana schreef:
Hele saaie slechte chagrijn poppige slappe gitaarmuziek.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 22:18
0.28% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 21:48
George Baker heeft best wel leuke liedjes gemaakt.

https://www.youtube.com/watch?v=0L1hD5OlPtw

Una paloma blanca vind ik ook oprecht leuk.
Heerlijk nummer die link van je :heart: . Reservoir Dogs.
anoniem_347464 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 22:18
3.93% gewijzigd
Ik zoek me het apelazerus naar de juiste smileys sinds de update. :thunder: En ze hebben ook nog eens allemaal nieuwe codes. Wie verzint zoiets?

En wat moeten al die katten ertussen? Is dat speciaal voor Nouschi? :eh: :french: :misselijk: :verliefd: :boooos:
Nick en Simon zijn mijn guilty pleasure. Soms sluit ik alle ramen en deuren, en dan ga ik poetsen terwijl ik al hun liedjes luidkeels meebler, in de tweede stem.
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 22:16
Ligt eraan hoeveel ze dan al heeft gedronken.
:rofl:
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 22:17
Heerlijk nummer die link van je :heart: . Reservoir Dogs.
Ik dacht al.
Sugar Lee Hooper en Mai Tai, beiden ooit stomtoevallig tegen het lijf gelopen in discotheken.

Ik vond Mai Tai wel goed live trouwens.
Dana schreef:
03-06-2017 22:17
Ik zoek me het apelazerus naar de juiste smileys sinds de update. :thunder: En ze hebben ook nog eens allemaal nieuwe codes. Wie verzint zoiets?

En wat moeten al die katten ertussen? Is dat speciaal voor Nouschi? :eh: :french: :misselijk: :verliefd: :boooos:
Ja en wat moet die aapsmiley :monkey: ertussen? Wanneer gebruik je een smiley van een aap?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MoirenPhae schreef:
:rofl:

Dat heb ik met die glibber van een Marco Borsato :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven