Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 23:23
Lees jij Charlotte wel? Zodra het over Marco gaat kan ze niet nalaten om te melden dat ze moet kotsen.
Ja, ik lees haar en ik lees haar zelfs graag.
Jij daarentegen gaat voor vanavond even onder mijn negeerknop.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 23:31
https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

Zeg nou zelf, dat is toch verschrikkelijk?
Waarom klikte ik op de link :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dana schreef:
03-06-2017 23:35
Sorry van mijn linkje, eerder vanavond. Ik wist niet dat IC een linkjesnotificatie op haar foon had.
Of je nu moet kotsen of bloedende oren krijgt van sommige muziek... vind ik allemaal prima omschrijvingen om aan te geven welk gevoel bepaalde muzikanten of soorten muziek bij je oproepen.

Maar ja mijn normen en waarden qua muzieksmaak en bijpassende omschrijvingen zijn gewoon heel laag/ slecht/zwak ect.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 23:38
0.16% gewijzigd
Ik vind thunderstruck echt een fijn liedje. De rest van AC/DC, not so much, maar dit wel. Houdt hij dan ook van Poison en Van Halen, of is dat te glitterig? Vooral Van Halen kan ik wel waarderen.
Dana schreef:
Ik doe met je mee.
Word een een beetje moe van dat gezeur en gezuig.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 23:31
https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

Zeg nou zelf, dat is toch verschrikkelijk?
Oh, heerlijk! Daar gaan wij al jaren oud en nieuw mee in, wordt altijd wel ergens een concert van uitgezonden, op een of andere buitenlandse zender, als de rest van Nederland naar die vreselijke top 2000 luistert.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Het is net Donald Duck doe gekeeld wordt.
Joors troelie
Dana schreef:
03-06-2017 23:39
Oh, heerlijk! Daar gaan wij al jaren oud en nieuw mee in, wordt altijd wel ergens een concert van uitgezonden, op een of andere buitenlandse zender, als de rest van Nederland naar die vreselijke top 2000 luistert.
Ik :love: de top 2000.

Wat een rotavond zeg. Mijn hele forumwereldbeeld is dooreengeschud.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 23:43

Ik hou ook van de top 2000!
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 23:43

Wat dan?
De Top2000 mag in de kliko wat mij betreft.
Joors troelie
vrouwjagersma schreef:
03-06-2017 23:44
Wat dan?
Nou ja, Dana vindt de top 2000 stom. Hoe moet ik ooit nog met haar door één forumdeur dan.
Jonari schreef:
03-06-2017 23:44
Ik hou ook van de top 2000!
He gelukkig *pfoei*

Oh poep, ik was vergeten dat je bij mij onder de negeer stond :facepalm:
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 23:47
25.39% gewijzigd
AmyFarrahFowler schreef:
03-06-2017 23:45
De Top2000 mag in de kliko wat mij betreft.
Echt niet.
Dana schreef:
:heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
AmyFarrahFowler schreef:
03-06-2017 23:42
Het is net Donald Duck doe gekeeld wordt.
:HA: Ja, daar zeg je me wat inderdaad. :rofl: Maar toch vind ik het heerlijk. Enorm jeugdsentiment ook. Mijn broers draaiden dit altijd keihard, toen ik nog een klein ukje was. Heerlijk. :D
Lady_Voldemort schreef:
Nou ja, Dana vindt de top 2000 stom. Hoe moet ik ooit nog met haar door één forumdeur dan.
Ja, dat weet ik niet. Misschien kunnen jullie verzusteren onder het genot van een lekker bordje afhaalchinees? Ik noem maar iets, hoor.
Wat een moeilijke mensen hier.
Ik hou gewoon van alles wat ik meer dan drie keer gehoord heb.

En op linkjes klik ik niet. Behalve die van Enn, want die schreef er wel eens bij wat je te horen kreeg als je op haar link klikte, en ik merkte dat ik het altijd leuk vond.

En laatst werd er door LV en VJ zó gegiecheld over een linkje dat ik nieuwsgierig werd. Drie slapeloze nachten over een té blij kijkende jongen met jodelpakje en hele enge tanden :(
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrouwjagersma schreef:
03-06-2017 23:48
Ja, dat weet ik niet. Misschien kunnen jullie verzusteren onder het genot van een lekker bordje afhaalchinees? Ik noem maar iets, hoor.
Dat is wel een idee ja, maar dan wordt het wel bezorgchinees. Ik kreeg vandaag een heel verblijdend bericht van de belastingdienst dus het kan wel lijen voor een keertje.
Vanmiddag in n kledingzaakje hoorde ik Bowwowwow :love:
Joors troelie
feow schreef:
03-06-2017 23:48

En laatst werd er door LV en VJ zó gegiecheld over een linkje dat ik nieuwsgierig werd. Drie slapeloze nachten over een té blij kijkende jongen met jodelpakje en hele enge tanden :(
Ja goed is ie he? Ik kreeg hem ooit een keer door op een ander forum, en ik heb echt drie kwartier aaneengesloten in een deuk gelegen :rofl: .
Sedertdien verspreid ik het blije woord.
Lady_Voldemort schreef:
:rofl: Nou, de eerste uren vind ik nog wel leuk. Maar de bovenste regionen zijn me te uitgekauwd, met dat eeuwige Queen en Deep Purple en zo. Bovendien krijgen man en ik altijd mot over net de liedjes die de ander daarvan heeeel mooi vindt af te kraken en zo. Dus AC/DC is een goed alternatief. Liefst zo hard, dat we sowieso niet hoeven te praten tot aan de champagne. :proud:
Lady_Voldemort schreef:
He gelukkig *pfoei*

Oh poep, ik was vergeten dat je bij mij onder de negeer stond :facepalm:
:proud:
AmyFarrahFowler schreef:
03-06-2017 23:51
Vanmiddag in n kledingzaakje hoorde ik Bowwowwow :love:
:flirting: Ik heb al mijn leven lang een crush op Anabella Lwin.
dana wijzigde dit bericht op 04-06-2017 00:16
6.73% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven