Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:35
Ja, ik lees haar en ik lees haar zelfs graag.lrishCassidy schreef: ↑03-06-2017 23:23Lees jij Charlotte wel? Zodra het over Marco gaat kan ze niet nalaten om te melden dat ze moet kotsen.
Jij daarentegen gaat voor vanavond even onder mijn negeerknop.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 juni 2017 om 23:36
Waarom klikte ik op de linkLady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:31https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM
Zeg nou zelf, dat is toch verschrikkelijk?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:38
Of je nu moet kotsen of bloedende oren krijgt van sommige muziek... vind ik allemaal prima omschrijvingen om aan te geven welk gevoel bepaalde muzikanten of soorten muziek bij je oproepen.
Maar ja mijn normen en waarden qua muzieksmaak en bijpassende omschrijvingen zijn gewoon heel laag/ slecht/zwak ect.
Maar ja mijn normen en waarden qua muzieksmaak en bijpassende omschrijvingen zijn gewoon heel laag/ slecht/zwak ect.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 23:38
0.16% gewijzigd
zaterdag 3 juni 2017 om 23:39
Oh, heerlijk! Daar gaan wij al jaren oud en nieuw mee in, wordt altijd wel ergens een concert van uitgezonden, op een of andere buitenlandse zender, als de rest van Nederland naar die vreselijke top 2000 luistert.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:31https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM
Zeg nou zelf, dat is toch verschrikkelijk?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 juni 2017 om 23:43
Ik
Wat een rotavond zeg. Mijn hele forumwereldbeeld is dooreengeschud.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:44
Ik hou ook van de top 2000!Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:43Ikde top 2000.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:44
Wat dan?Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:43Ikde top 2000.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:45
Nou ja, Dana vindt de top 2000 stom. Hoe moet ik ooit nog met haar door één forumdeur dan.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:46
Echt niet.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:47
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:47
zaterdag 3 juni 2017 om 23:48
Ja, dat weet ik niet. Misschien kunnen jullie verzusteren onder het genot van een lekker bordje afhaalchinees? Ik noem maar iets, hoor.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:45Nou ja, Dana vindt de top 2000 stom. Hoe moet ik ooit nog met haar door één forumdeur dan.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:48
Wat een moeilijke mensen hier.
Ik hou gewoon van alles wat ik meer dan drie keer gehoord heb.
En op linkjes klik ik niet. Behalve die van Enn, want die schreef er wel eens bij wat je te horen kreeg als je op haar link klikte, en ik merkte dat ik het altijd leuk vond.
En laatst werd er door LV en VJ zó gegiecheld over een linkje dat ik nieuwsgierig werd. Drie slapeloze nachten over een té blij kijkende jongen met jodelpakje en hele enge tanden
Ik hou gewoon van alles wat ik meer dan drie keer gehoord heb.
En op linkjes klik ik niet. Behalve die van Enn, want die schreef er wel eens bij wat je te horen kreeg als je op haar link klikte, en ik merkte dat ik het altijd leuk vond.
En laatst werd er door LV en VJ zó gegiecheld over een linkje dat ik nieuwsgierig werd. Drie slapeloze nachten over een té blij kijkende jongen met jodelpakje en hele enge tanden
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:50
Dat is wel een idee ja, maar dan wordt het wel bezorgchinees. Ik kreeg vandaag een heel verblijdend bericht van de belastingdienst dus het kan wel lijen voor een keertje.vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 23:48Ja, dat weet ik niet. Misschien kunnen jullie verzusteren onder het genot van een lekker bordje afhaalchinees? Ik noem maar iets, hoor.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:51
Ja goed is ie he? Ik kreeg hem ooit een keer door op een ander forum, en ik heb echt drie kwartier aaneengesloten in een deuk gelegen
Sedertdien verspreid ik het blije woord.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:52
Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:45Nou ja, Dana vindt de top 2000 stom. Hoe moet ik ooit nog met haar door één forumdeur dan.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:52
Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:45He gelukkig *pfoei*
Oh poep, ik was vergeten dat je bij mij onder de negeer stond![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 23:54
dana wijzigde dit bericht op 04-06-2017 00:16
6.73% gewijzigd