Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:28
Ik zie bij beide testen twee strepen. Maar als je zo onzeker bent zou ik maandag (als de boel bij jou open is) bij de Kruidvat testen halen.
Heb je de foto's met flits gemaakt trouwens?
Van mij iig een voorzichtige gefeliciteerd

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:43
Het is een screenshot van een filmpje met flits aan, want zeer slecht licht voor een foto hier...
Ik heb nog een clearblue test liggen, zo'n sukkelproof ding waarop staat of je zwanger bent, hoever je bent en wat het geslacht is enzo... X-D misschien morgen die maar eens gebruiken....

zondag 4 juni 2017 om 00:14
Doe die cb morgenochtend maar even dan. Met flits vind ik het minder betrouwbaar. Sorry
.
Hou er wel even rekening mee dat die wellicht meer nodig heeft om positief uit te slaan. Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou ik een nieuwe test doen.

Hou er wel even rekening mee dat die wellicht meer nodig heeft om positief uit te slaan. Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou ik een nieuwe test doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 4 juni 2017 om 11:13

zondag 4 juni 2017 om 13:02

zondag 4 juni 2017 om 13:40
Ik snap nooit dat er dan een streepje wordt gezien. Na een uur turen. En ook je schermverlichting aanpassen.Lucylucille schreef: ↑04-06-2017 13:02Dit soort gehannes begrijp ik dus echt niet.
Eerst 700 onduidelijke testen voor je een duidelijke test doet. why?!
Ik zie echt geen streep, kan aan mij liggen hoor.
En ik weet ook wat het is als je lang bezig bent om zwanger te worden, dan wil je heel heel graag een streepje zien.
zondag 4 juni 2017 om 14:18
zondag 4 juni 2017 om 14:48
Omdat elke keer 17€ weggooien best zonde is.Lucylucille schreef: ↑04-06-2017 13:02Dit soort gehannes begrijp ik dus echt niet.
Eerst 700 onduidelijke testen voor je een duidelijke test doet. why?!
Geen kruidvattest voor mij vandaag, alle winkels zijn dicht in de stad

zondag 4 juni 2017 om 21:43
maandag 5 juni 2017 om 08:22
Lieve Dames,
Ik wil even iets kwijt... Na een knaller van een ovulatietest hebben we regelmatig ons 'Huiswerk' gedaan. Over inmiddels vier dagen moet ik ongesteld worden. Maar gister Rond 17.00 uur heeeeeeeel licht bloedverlies, paar drupjes en dat duurde tot 22.00 uur. Nu niks meer? Kan dat een innesteling zijn geweest? Ik vind het zó spannend!
Ik wil even iets kwijt... Na een knaller van een ovulatietest hebben we regelmatig ons 'Huiswerk' gedaan. Over inmiddels vier dagen moet ik ongesteld worden. Maar gister Rond 17.00 uur heeeeeeeel licht bloedverlies, paar drupjes en dat duurde tot 22.00 uur. Nu niks meer? Kan dat een innesteling zijn geweest? Ik vind het zó spannend!

dinsdag 6 juni 2017 om 09:59
Als het de eerste testen waren met een teststreepje na 2.5 jaar, is het sowieso beladen en is een miskraam misschien wel een soort van hoop.