Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh Ravensbrück. Heftig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
05-06-2017 21:53
Wáár??
Hoe bedoel je waar? Exact welk pension?
MoirenPhae schreef:
05-06-2017 21:50
Nee Missie. Het gaat over het rare gedrag dat je iets schrijft op de facebookpagina van een wildvreemde moeder die net haar kind op brute wijze heeft verloren. Onder de noemer dat je zo moet huilen en niet kan slapen, zo er vind je het.
Bah, ik zag net ook wat van die berichten langskomen. En dan niet op de fb van de moeder van het slachtoffer maar gewoon meelevers die een link over de tragedie plaatsen en het zó moeilijk vinden allemaal, wánt, zelf ook een dochter etc.

Mensen die het meisje dus helemaal niet kennen he, maar elkaar wel sterkte gaan zitten lopen te wensen.
Nouschi schreef:
05-06-2017 21:48
Guus o_o
Gezellig (met zachte G) toch.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
MoirenPhae schreef:
05-06-2017 21:54
Ja, ik denk dat Nouschi ze een offerte voor nieuwe raambekleding wil sturen :proud: Altijd nieuwe handel zoeken!
MoirenPhae schreef:
Ik las het verkeerd. Hoef niet te weten welk pension hoor :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
simbalabimba schreef:
05-06-2017 21:20
Welk gedrag?
Gedrag dat er niet is?
Het staat er toch duidelijk?
Het komt over alsof de berichten die hier gaan over het foute FB gebruik/gesnuffel, slaat op de mensen die op het Actueel topic posten. Maar zover ik heb kunnen lezen, hebben die posters dat helemaal niet gedaan.

:O Echt? Die hebben dat helemaal niet gedaan? Ik lees al de hele tijd op napraat berichten als ware ze op viva geschreven.Ik dacht 'ik ga er niet lezen, want dat vind ik erg pijnlijk'. En nou gaat het over berichten op Facebook!! Door facebookgangers. Vandaar dat het beantwoorden van een simpele vraag argwanend werd vermeden. :O, vreselijk, Dát noem ik pas sensatiezucht.
missie_m wijzigde dit bericht op 05-06-2017 22:16
1.79% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Lekker weertje vandaag ook
Joors troelie
vrouwjagersma schreef:
05-06-2017 21:57
Ja, ik denk dat Nouschi ze een offerte voor nieuwe raambekleding wil sturen :proud: Altijd nieuwe handel zoeken!
Vooral goede tips geven hè :rofl:
missie_m schreef:
:O Echt? Die hebben dat helemaal niet gedaan? Ik lees al de hele tijd op napraat berichten als ware ze op viva geschreven.Ik dacht 'ik ga er niet lezen, want dat vind ik erg pijnlijk'. En nou gaat het over berichten op Facebook. Vandaar dat het beantwoorden van een simpele vraag argwanend word vermeden. :O, vreselijk, Dát noem ik pas sensatiezucht.
Jawel, vlgs @MoirenPhae is het wel gebeurd, niet door iedereen. Ik ben over het topic heen gevlogen ( echt lezen kan ik niet zeggen) tot blz dertig en nog wat en heb het gemist.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Nouschi schreef:
Oh Ravensbrück. Heftig!
Ja, onbevattelijk hoe onmenselijk mensen kunnen zijn.
Morgenochtend gaan we het kamp op. Er staat niet veel meer, maar wetende wat er allemaal heeft plaatsgevonden is wel indrukwekkend.
Het kamp net zo gruwelijk als Auschwitz, de kamparts bijna nog gestoorder dan Mengele.
Ik denk dat ik zo maar eens naar binnen ga. Het wordt steeds frisser. Kil zelfs, een beetje blauwig kil.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik baal wel van System of a Down en net Prophet of Rage. Eindelijk echte muziek en nog goed ook live.
Maar dat schijtPinkpop zet deze bands op de kleine stage en Guus op de main. Koekkoek.
AmyFarrahFowler schreef:
05-06-2017 21:59
Lekker weertje vandaag ook
Ja hè, ik zit al de hele dag buiten.
Wat heb jij gegeten?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrouwjagersma schreef:
:rofl:
Eleonora-1 schreef:
05-06-2017 21:56
Bah, ik zag net ook wat van die berichten langskomen. En dan niet op de fb van de moeder van het slachtoffer maar gewoon meelevers die een link over de tragedie plaatsen en het zó moeilijk vinden allemaal, wánt, zelf ook een dochter etc.

Mensen die het meisje dus helemaal niet kennen he, maar elkaar wel sterkte gaan zitten lopen te wensen.
Als ze gaan zitten te lopen mekkeren dan ken ik daar heel slecht tegen he. Ik zeg nog, zeg ik, " als ik gemekker wil horen dan koop ik wel eeen schaap, zeg ik zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
MoirenPhae schreef:
05-06-2017 22:00
Ja, onbevattelijk hoe onmenselijk mensen kunnen zijn.
Morgenochtend gaan we het kamp op. Er staat niet veel meer, maar wetende wat er allemaal heeft plaatsgevonden is wel indrukwekkend.
Het kamp net zo gruwelijk als Auschwitz, de kamparts bijna nog gestoorder dan Mengele.
Heftigheftigheftig.
Fee-de-Goede schreef:
05-06-2017 22:01
Ik baal wel van System of a Down en net Prophet of Rage. Eindelijk echte muziek en nog goed ook live.
Maar dat schijtPinkpop zet deze bands op de kleine stage en Guus op de main. Koekkoek.
Ik vroeg me al af waar Guus Meeuwis nou ineens weer vandaan kwam maar Pinkpop is op tv natuurlijk.
Fee-de-Goede schreef:
Compleet geshuffeld. O_o
blijfgewoonbianca schreef:
05-06-2017 22:02
Als ze gaan zitten te lopen mekkeren dan ken ik daar heel slecht tegen he. Ik zeg nog, zeg ik, " als ik gemekker wil horen dan koop ik wel eeen schaap, zeg ik zo.
Zeg ik ook altijd. Dan zeg ik, ik zeg maar zo, dan zeg ik nog liever niks.
Maar ja, dat ben ik he, dat zeg ik.
Dana schreef:
Ja hè, ik zit al de hele dag buiten.
Wat heb jij gegeten?
Kippenpootjes met salade met pindasaus dressing. Jij?
Joors troelie
Eleonora-1 schreef:
05-06-2017 22:05
:rofl:
heftig, Phae. Ik heb eens iets gelezen over een aantal van de kampbewaaksters daar. Monsters. Wie zegt dat vrouwen geen monsters kunnen zijn, heeft nog heel wat bij te leren.
AmyFarrahFowler schreef:
05-06-2017 22:06
Kippenpootjes met salade met pindasaus dressing. Jij?
Soep, salade en stokbrood.
Lekker makkelijk, met dat mooie weer. :)
Eleonora-1 schreef:
05-06-2017 22:05
Nou, je wil ze de kost anders niet geven die het dus gewoon wel doen. En dan zeg ik weer op mijn beurt, geen mijn portie maar aan fikkie. Ja toch, niet dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven