Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 5 juni 2017 om 22:15
No but yeah but no but yeah but no but yeah but, Oh my god that is so unfair!vrouwjagersma schreef: ↑05-06-2017 22:10Nou, je wil ze de kost anders niet geven die het dus gewoon wel doen. En dan zeg ik weer op mijn beurt, geen mijn portie maar aan fikkie. Ja toch, niet dan?
(Vicky P)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 5 juni 2017 om 22:17
Beachlodge
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 5 juni 2017 om 22:19
Inderdaad Moi. Kotsmisselijk word ik van wildvreemde mensen die een fb bericht op de pagina van de moeder/ouders plaatsen terwijl ze de ouders/moeder niet kennen. Het zou niet in mijn hoofd opkomen. Totaal ongepast is het.MoirenPhae schreef: ↑05-06-2017 21:50Nee Missie. Het gaat over het rare gedrag dat je iets schrijft op de facebookpagina van een wildvreemde moeder die net haar kind op brute wijze heeft verloren. Onder de noemer dat je zo moet huilen en niet kan slapen, zo er vind je het.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 5 juni 2017 om 22:19
maandag 5 juni 2017 om 22:20
Er stond wel een vraagteken maar het was geen vraag.
Dacht jij echt dat het een vraag was? Wederom geen vraag, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 5 juni 2017 om 22:22
Ja toch niet ton.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 5 juni 2017 om 22:22
Zo is dat, waarheid als een koe.vrouwjagersma schreef: ↑05-06-2017 22:10Nou, je wil ze de kost anders niet geven die het dus gewoon wel doen. En dan zeg ik weer op mijn beurt, geen mijn portie maar aan fikkie. Ja toch, niet dan?
Jij kunt het ook altijd zo mooi zeggen he, dat mag weleens gezegd worden.
maandag 5 juni 2017 om 22:24
Wat fijn! Nu kan je week toch gewoon niet meer stuk!
maandag 5 juni 2017 om 22:24
Zeker!
maandag 5 juni 2017 om 22:25
Leuk!
Een paar jaar geleden in Venray ook noodweer gehad op een camping.
De tent van mijn vriendin lag aan de andere kant van het terrein en mijn badpak hing bovenin een boom.
Een buurman ging in zijn voortent zitten roken tijdens de storm maar ineens zat hij buiten.
De voortent scheurde zo van de caravan af door een rukwind.
Feest!
maandag 5 juni 2017 om 22:26
Vaak doe ik het ook op facebook, zeggen wat ik denk en dan heb ik altijd vet veel likes. Vooral als ik het zeg op een paarse achtergrond met blauwe letters die een beetje vervagen.Eleonora-1 schreef: ↑05-06-2017 22:22Zo is dat, waarheid als een koe.
Jij kunt het ook altijd zo mooi zeggen he, dat mag weleens gezegd worden.
Ik vind ook iets van alles, dat hoort zo tegenwoordig.