Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:39
In, voor mij, belangrijke kwesties, word ik liever beschuldigd, dan voor de lieve vrede neutraal te blijven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 6 juni 2017 om 13:40
Eens. Zolang je weet waar het over gaat.simbalabimba schreef: ↑06-06-2017 13:39In, voor mij, belangrijke kwesties, word ik liever beschuldigd, dan voor de lieve vrede neutraal te blijven.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:44
Ik dacht dat deze speciaal voor HBG was, maar hij blijkt toch goed weer te geven wat ik van sommige berichten vind.
@Anna: als het niet zo ongemakkelijk was zou ik heel hard om zo'n schoonzus moeten lachen. En hopen op een Sinterklaasfeest in de familie.
Ik zal je krijgen met je zwijgen
Een ijskonijn (met of zonder ski's ) krijgt Sint niet klein.
En als cadeau een boterbabbelaar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:51
dinsdag 6 juni 2017 om 13:52
feow schreef: ↑06-06-2017 13:44![]()
Ik dacht dat deze speciaal voor HBG was, maar hij blijkt toch goed weer te geven wat ik van sommige berichten vind.
@Anna: als het niet zo ongemakkelijk was zou ik heel hard om zo'n schoonzus moeten lachen. En hopen op een Sinterklaasfeest in de familie.
Ik zal je krijgen met je zwijgen
Een ijskonijn (met of zonder ski's ) krijgt Sint niet klein.
En als cadeau een boterbabbelaar.
Het is echt super ongemakkelijk. Je weet ook nooit wat je kan verwachten.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:56
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Jij praat tegen haar en gaat je vanuit het niets negeren?Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 13:52![]()
Het is echt super ongemakkelijk. Je weet ook nooit wat je kan verwachten.Zo blijf ik vaak vertwijfeld achter. Ik begrijp het ook oprecht niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 6 juni 2017 om 13:58
Ja, echt! Ze kijkt gewoon de andere kant op en zegt niks meer. Of ze kijkt je aan en zegt niks meer. Ik ken ook niemand anders die dit doet. Het is ook niet dat we in een verhitte discussie zitten of iets dergelijks .charlottew88 schreef: ↑06-06-2017 13:56Hoe gaat dat dan in zijn werk? Jij praat tegen haar en gaat je vanuit het niets negeren?
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 06-06-2017 14:00
11.11% gewijzigd
dinsdag 6 juni 2017 om 13:59
Ik weet wél wat nabestaanden van dat topic vonden.simbalabimba schreef: ↑06-06-2017 13:51Ik vond het 3 jaar geleden een verademing om op het Vaatstratropic @Impala tegen te komen: iemand die beschikt over kennis van zaken!
![]()
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 6 juni 2017 om 14:03
Misschien is haar dvdschijf leegAna_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 13:58Ja, echt! Ze kijkt gewoon de andere kant op en zegt niks meer. Of ze kijkt je aan en zegt niks meer. Ik ken ook niemand anders die dit doet. Het is ook niet dat we in een verhitte discussie zitten of iets dergelijks .
Echt heel apart die schoonzus van jou. Ik ken ook niemand die dat doet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 6 juni 2017 om 14:06
Haha! We hebben allemaal onze vraagtekens. Ze kan ook superlief en betrokken zijn hoor, maar dan ineens lijkt het licht uit te gaan ofzo.charlottew88 schreef: ↑06-06-2017 14:03Misschien is haar dvdschijf leeg![]()
Echt heel apart die schoonzus van jou. Ik ken ook niemand die dat doet.
dinsdag 6 juni 2017 om 14:14
Waren we dat dan? Dat topic is inmiddels verwijderd.
dinsdag 6 juni 2017 om 14:16
Ja dat kan.
Ik weet wat sommige mensen ( die op enigerlei wijze erbij betrokken zij bijv. als getuige) ervan vonden/vinden om voor onbetrouwbare vriendin/leugenaar/gekkie/enz. uitgemaakt te worden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 6 juni 2017 om 14:23
Oké ik dacht dat t nog over dat topic over die meisjes ging
Joors troelie
dinsdag 6 juni 2017 om 14:38
Oh nee! ( zo komen de verhalen in de wereldAmyFarrahFowler schreef: ↑06-06-2017 14:23Oké ik dacht dat t nog over dat topic over die meisjes ging
dinsdag 6 juni 2017 om 14:40
Via Zwitserland. Dat gaat razendsnel over de digitale snelweg
.
dinsdag 6 juni 2017 om 14:42
Niet gelezen maar het was vast een troll.Ana_Isabel_ schreef: ↑06-06-2017 14:38Oh nee! ( zo komen de verhalen in de wereld) was een topic van een TO die schreef dat Hitler zo oké was.
dinsdag 6 juni 2017 om 15:25
MissieM: ik zou graag wensen dat je me uitlegt hoe je er in vredesnaam bijkomt dat jij iets vervelends over homo's zou zeggen volgens mij.
Ik vrees dat hier sprake is van toe-eigening, want ik heb jouw naam niet genoemd, noch op enige wijze aan jou gerefereerd. Het is wellicht een vervelende constatering, maar ik heb het eigenlijk best wel vaak niet over jou. En jouw compleet uit het lucht gegrepen interpretatie van mijn post is enkel een bevestiging van deze keuze. Het lijkt me erg vervelend om je telkens onheus bejegend te voelen omdat je de dingen anders leest. Ik vind het in ieder geval erg vervelend om op deze wijze beschuldigd te worden.
Ik vrees dat hier sprake is van toe-eigening, want ik heb jouw naam niet genoemd, noch op enige wijze aan jou gerefereerd. Het is wellicht een vervelende constatering, maar ik heb het eigenlijk best wel vaak niet over jou. En jouw compleet uit het lucht gegrepen interpretatie van mijn post is enkel een bevestiging van deze keuze. Het lijkt me erg vervelend om je telkens onheus bejegend te voelen omdat je de dingen anders leest. Ik vind het in ieder geval erg vervelend om op deze wijze beschuldigd te worden.
dinsdag 6 juni 2017 om 15:29
Volkomen terecht.vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 15:25MissieM: ik zou graag wensen dat je me uitlegt hoe je er in vredesnaam bijkomt dat jij iets vervelends over homo's zou zeggen volgens mij.
dinsdag 6 juni 2017 om 15:40
Wij eten vanavond brood.vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 15:31Serieus. Ik wilde een ernstige fout corrigeren en toen quote ik mezelf. Het wordt tijd dat ik aardappels ga schillen.
Mijn dochter gaat het avondmaal verzorgen en dit gaat het zijn.
Tosti's.
dinsdag 6 juni 2017 om 15:43
Dit is nou precies zo'n mooi voorbeeld hoe verhalen in de wereld komen. Jij zei inderdaad niks wat ook maar naar Missie refereerde, missie vat het wel als zodanig op , met als resultaat dat jij terecht geïrriteerd bent. En zo is het cirkeltje rond.vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 15:25MissieM: ik zou graag wensen dat je me uitlegt hoe je er in vredesnaam bijkomt dat jij iets vervelends over homo's zou zeggen volgens mij.
dinsdag 6 juni 2017 om 15:49
Mijn dochter is al 13, die moet het echt gaan leren nu omdat het vrij lang duurt voordat ze dit soort praktische handvaardigheden onder de knie heeft.vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 15:42Wat fijn, zo'n tostidochter. Mijn kinderen zijn daar nog te jong voor, al hebben ze laatst niet onverdienstelijk champignons gevuld
Ze kan geen gas aansteken, dat durft ze niet, iets met vuur, maar intussen kan ze fantastisch gehakt door elkaar mengen met kruiden, uien of knoflook hakken in de hakmolen, helpen plaatpizza maken, ingrediënten klaarleggen en hand en spandiensten verrichten.
Zo werken we zo langzamerhand toe naar echt iets koken.
Tosti's en een kant en klare supermarktpizza kan ze zelf maken.
Vandaar dus tosti's.
X-D