Verloofde liegt over schulden

woensdag 7 juni 2017 om 15:51
Hallo allemaal,
Ik heb al veel mee gelezen op dit forum, maar nog nooit iets geplaatst dus dit is mijn eerste bericht hier.
Ik woon samen met mijn vriend, over 3 maanden gaan we trouwen! Heel leuk natuurlijk allemaal, maar er knagen wat dingen aan me en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Mijn vriend verbergt en liegt over schulden, al een hele tijd geleden kwam er een aangetekende brief van de ING, ik vroeg wat het was en hij zei dat het ging over rood staan bij de bank, een informatieve brief.. niks bijzonders, scheurde het in stukjes en hij heeft het weg gegooid.
Dit vond ik vreemd en ik heb een dag later de brief uit de container gehaald en als puzzelstukjes weer in elkaar gelegd en wat ik al dacht, een schuld bij de hypotheek...
even later weer een brief, ik hem ermee geconfronteerd en toen zei die dat het een schuld van een paar jaar terug was???? Hij zou het betalen zei die.
Op de computer hebben we de nieuwste Windows en staat ingelogd mijn zijn mail, af en toe zie ik dus ook rechts onder in het scherm dat er een mailtje binnenkomt, ik heb al mail gezien van de eon(we zouden al afgesloten worden!) en dat heeft die niet gezegd maar meneer had snel geregeld dat we over gingen naar de Nuon, waar ik ook zelf achter moest komen en hem ook mee geconfronteerd. Hij wou mij er niet mee lastig vallen zei die en zou niet weer liegen en verder waren er geen schulden zei die etc etc
Laatst deed de WiFi en de tv het niet, stond er op mijn telefoon in beeld dat we waten afgesloten en er pas weer verbinding was als het werd betaald, ik heb een paar dagen met 4g rond gelopen thuis omdat we geen internet hadden en ik nieuwschierig was als hij er ook wat over zou zeggen.... nee hoor helemaal niks.
Ik kan nog wel een heel lang verhaal schrijven want dit soort dingen zijn dus vaker gebeurd, steeds zegt hij dat hij eerlijk zal zijn en steeds blijkt hij weer te liegen over dit soort dingen!
Vandaag kwam er dus een brief van de deurwaarder, ik heb het geopend. Weer een schuld van de hypotheek....
Die staat nu nog op zijn naam, gaat ook van zijn rekening, maar als we straks gaan trouwen......
Weet even niet wat ik moet, niks zeggen, boos worden?
Ik heb altijd alles op orde financieel, zorg ook dat we geld op de spaarrekening hebben enzo, en ik heb nog nooit een woord tegen hem gelogen.
Bedankt voor het lezen en ben erg benieuwd naar de reacties!
Ik heb al veel mee gelezen op dit forum, maar nog nooit iets geplaatst dus dit is mijn eerste bericht hier.
Ik woon samen met mijn vriend, over 3 maanden gaan we trouwen! Heel leuk natuurlijk allemaal, maar er knagen wat dingen aan me en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Mijn vriend verbergt en liegt over schulden, al een hele tijd geleden kwam er een aangetekende brief van de ING, ik vroeg wat het was en hij zei dat het ging over rood staan bij de bank, een informatieve brief.. niks bijzonders, scheurde het in stukjes en hij heeft het weg gegooid.
Dit vond ik vreemd en ik heb een dag later de brief uit de container gehaald en als puzzelstukjes weer in elkaar gelegd en wat ik al dacht, een schuld bij de hypotheek...
even later weer een brief, ik hem ermee geconfronteerd en toen zei die dat het een schuld van een paar jaar terug was???? Hij zou het betalen zei die.
Op de computer hebben we de nieuwste Windows en staat ingelogd mijn zijn mail, af en toe zie ik dus ook rechts onder in het scherm dat er een mailtje binnenkomt, ik heb al mail gezien van de eon(we zouden al afgesloten worden!) en dat heeft die niet gezegd maar meneer had snel geregeld dat we over gingen naar de Nuon, waar ik ook zelf achter moest komen en hem ook mee geconfronteerd. Hij wou mij er niet mee lastig vallen zei die en zou niet weer liegen en verder waren er geen schulden zei die etc etc
Laatst deed de WiFi en de tv het niet, stond er op mijn telefoon in beeld dat we waten afgesloten en er pas weer verbinding was als het werd betaald, ik heb een paar dagen met 4g rond gelopen thuis omdat we geen internet hadden en ik nieuwschierig was als hij er ook wat over zou zeggen.... nee hoor helemaal niks.
Ik kan nog wel een heel lang verhaal schrijven want dit soort dingen zijn dus vaker gebeurd, steeds zegt hij dat hij eerlijk zal zijn en steeds blijkt hij weer te liegen over dit soort dingen!
Vandaag kwam er dus een brief van de deurwaarder, ik heb het geopend. Weer een schuld van de hypotheek....
Die staat nu nog op zijn naam, gaat ook van zijn rekening, maar als we straks gaan trouwen......
Weet even niet wat ik moet, niks zeggen, boos worden?
Ik heb altijd alles op orde financieel, zorg ook dat we geld op de spaarrekening hebben enzo, en ik heb nog nooit een woord tegen hem gelogen.
Bedankt voor het lezen en ben erg benieuwd naar de reacties!
donderdag 8 juni 2017 om 06:42
Ik heb veel/alles doorgelezen maar kan het niet vinden. Waarom staat het huis alleen op zijn naam als jij gewoon een baan hebt? Of heb ik nog wat info gemist. Sorry, het is ook wel een verhaal zeg.
Bv, hij doet zich dus voor als een jong meisje. Wie wil hij daar dan, theoretisch, mee aantrekken? Lijkt mij dat dat jonge jongens zijn. Da's nog erger, dan zou hij en pedofiel en homo zijn? Pedofielen hebben vaker geen voorkeur tussen jongens of meisjes. Dus ik vind dat wel vreemd. Heel vreemd. Als je echt zeker weet dat dat zo is, is het zelfs tijd om de politie erbij te halen, voor hij alles wist. Of heb je screenshots gemaakt?
Ik snap het niet. Mensen die schulden hebben en hun rekeningen niet betalen, doen dat in veruit de meeste gevallen, omdat ze het geld gewoon niet hebben. Ik ben ook benieuwd, was zijn salaris hoger of lager dan dat je dacht?
Ben je zelf een rustig type? Want ik zou hem vierendelen, verbaal, en dat net zo vaak herhalen tot hij op ging biechten waarom hij die schulden niet betaald heeft en waarom hij zich voordoet als jong meiskje op kik. (wist ook niet wat het was hoor
) Maar, sommige mensen kunnen dat niet, opbiechten.
Maar je bent dus bang dat als je heel boos wordt, dat hij vertrekt. Nou, maakt dat nog uit nu? Je zou ook kunnen ontploffen, scheelt misschien verwerking voor later. Je weet toch zijn adres wel? Wat er nog af te handelen is, kun je dan tenminste nog doen. Ik denk niet dat jullie bruiloft doorgaat en ook niet wie hem in dat geval af gaat zeggen. Misschien moet je de eer aan jezelf houden, als je boos wordt, gaat hij er toch vandoor dus ik zou boos worden en meteen de bruiloft afzeggen. Maar ik zou ook de politie op de hoogte brengen van wat hij doet op kik, en screensshots maken voor je de laatste confrontatie aangaat. Wie weet, wie je ermee beschermt.
Bv, hij doet zich dus voor als een jong meisje. Wie wil hij daar dan, theoretisch, mee aantrekken? Lijkt mij dat dat jonge jongens zijn. Da's nog erger, dan zou hij en pedofiel en homo zijn? Pedofielen hebben vaker geen voorkeur tussen jongens of meisjes. Dus ik vind dat wel vreemd. Heel vreemd. Als je echt zeker weet dat dat zo is, is het zelfs tijd om de politie erbij te halen, voor hij alles wist. Of heb je screenshots gemaakt?
Ik snap het niet. Mensen die schulden hebben en hun rekeningen niet betalen, doen dat in veruit de meeste gevallen, omdat ze het geld gewoon niet hebben. Ik ben ook benieuwd, was zijn salaris hoger of lager dan dat je dacht?
Ben je zelf een rustig type? Want ik zou hem vierendelen, verbaal, en dat net zo vaak herhalen tot hij op ging biechten waarom hij die schulden niet betaald heeft en waarom hij zich voordoet als jong meiskje op kik. (wist ook niet wat het was hoor

Maar je bent dus bang dat als je heel boos wordt, dat hij vertrekt. Nou, maakt dat nog uit nu? Je zou ook kunnen ontploffen, scheelt misschien verwerking voor later. Je weet toch zijn adres wel? Wat er nog af te handelen is, kun je dan tenminste nog doen. Ik denk niet dat jullie bruiloft doorgaat en ook niet wie hem in dat geval af gaat zeggen. Misschien moet je de eer aan jezelf houden, als je boos wordt, gaat hij er toch vandoor dus ik zou boos worden en meteen de bruiloft afzeggen. Maar ik zou ook de politie op de hoogte brengen van wat hij doet op kik, en screensshots maken voor je de laatste confrontatie aangaat. Wie weet, wie je ermee beschermt.
Member?
donderdag 8 juni 2017 om 07:44
Grappig dat jou man allemaal geile mannen op de kik app ziet die hij niet kent. Je moet nog altijd mensen zelf toevoegen op kik ! Hier zou ik mijn wenkbrauwen even bij optrekken.Damselindistress schreef: ↑07-06-2017 22:56Man doet ook Clash of clans en die gebruikt geen kik. Nooit van gehoord ook. Hij kijkt nu op de app en ziet alleen berichten van geile mannen.
Dit heb je dus niet nodig....
you go girl
donderdag 8 juni 2017 om 08:03
Oh ja, nòg een relatiecrisis, wat een spanning en sensatie zeg.jeansjacket schreef: ↑08-06-2017 07:44Grappig dat jou man allemaal geile mannen op de kik app ziet die hij niet kent. Je moet nog altijd mensen zelf toevoegen op kik ! Hier zou ik mijn wenkbrauwen even bij optrekken.

Ik vermoed dat ze bedoelt op de chat van CoC zelf.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
donderdag 8 juni 2017 om 08:05
Ik snap deze reactie dan weer echt niet. Natuurlijk hoef je als volwassene niet met ieder wissewasje naar je ouders te rennen, maar dit valt wat mij betreft echt niet onder een wissewasje of een vriendje dat een beetje gemeen doet.Bestaardigopzich schreef: ↑07-06-2017 21:10Ze is 28 jaar.... haar grote liefde 34. Beetje belachelijk om dan aan je moeder te moeten vragen of dit ok is.
Het viel me al eerder op dat volwassen vrouwen, vaak met kinderen, voor ieder dingetje of bij twijfel naar hun ouders worden gestuurd.
Ik had ook verteld dat ik sinds mijn 16e geen familie meer heb dus ben sowieso gewend mijn eigen boontjes te doppen maar heb inmiddels een zoon van begin 20. Woont ook op zichzelf; als hij elke keer bij me uit kwam huilen en vragen wat hij nou moest met een meisje, of problemen op het werk, met vrienden zou ik echt denken: allemachtig wat heb IK dat kind slecht opgevoed.. kan helemaal niks maar dan ook niks zelf bedenken en zou dan ook het standaard-advies hebben om te doen wat hij zelf denkt dat het beste is.
Het gaat hier om volwassen mensen! Ik heb nog nooit iemand ouder dan 12 jaar huilend naar moeder zien rennen met MAMMAAAA mijn vriendje doet zo gemeen, zeg JIJ er nou eens wat van verdomme!!
Dus waarom moet ze met haar ouders gaan praten? Stel dat dit waar is allemaal, waarom die mensen opzadelen met haar shit?
Ze hebben het al moeilijk genoeg gehad, laat ze nu maar genieten van een fijne ouwe dag denk ik dan.
Waarom stuur je haar naar haar ouders ipv haar de politie te laten bellen met de mededeling dat ze ontdekt heeft dat een volwassen vent zich met foto van nichtje (leuk als vader van nichtje dat weet, haar ouders kunnen er weinig mee) als 14-jarige voordoet op internet op een kleine meisjesforum.
Als moeder zou ik -om andermans kinderen te beschermen- mijn dochter dwingen direct politie te bellen, wie weet is het iemand die ze al een poosje zoeken. Doet dochter dat niet zou ik het doen én uiteraard nichtje en haar ouders inlichten.
Ik hoop echt dat je eens uit wil leggen waarom iemand van 28 niks beters kan verzinnen dan naar pa & moe te rennen voor een gesprekje; ik snap het gewoon niet, echt niet!!
Waarom je in een situatie als deze wel naar je ouders zou moeten gaan? Omdat je hoe dan ook een beslissing gaat nemen die heel veel invloed heeft op je leven en het op zo'n moment juist goed is met mensen te praten die je volledig vertrouwt en die het allerbeste met jou voor hebben. Omdat je ouders jou als geen ander kennen en je vriend waarschijnlijk ook goed kennen. Misschien dat hen eerder dingen zijn opgevallen. Omdat ze meer levenservaring hebben en goed advies kunnen geven. En niet te vergeten: omdat je het ontzettend moeilijk hebt en je op zo'n moment enorme behoefte hebt aan onvoorwaardelijke warmte, liefde en steun en dat nu eenmaal (vaak) nergens zo is terug te vinden als in je vertrouwde nest.
Ik heb het in mijn 35-jarige leven ook maar 2 of 3 keer gedaan (overigens niet mbt relatieproblemen), betrek mijn ouders zeker niet bij 'gewone' ruzies of dingetjes, maar op echte k*tmomenten waar grote en moeilijke beslissingen moeten worden genomen wil ik naar mijn ouders. En gelukkig staat hun deur altijd open.
Ik heb zelf (jonge) kinderen, ik zou het echt heel, heel erg vinden als 1 van hun later in een situatie als deze zou zitten en niet naar ons zou toekomen. Dán zou ik me pas zorgen maken over de opvoeding.

donderdag 8 juni 2017 om 08:41
Lieve Anne2017, die moet wel een hele schok voor je zijn geweest. Je bent echt sterk genoeg en ook alleen ga jij het redden. Dus angst is geen goede reden om te trouwen.
Ieder mens maakt fouten, en soms kom je in een situatie waar het steeds moeilijker wordt om eruit te komen. En kop in het zand steken is dan een makkelijke optie.
Trouwen zou een mooie start moeten zijn van een nieuw leven SAMEN. Je weet wie je bent, wie je partner is en je kent elkaars verleden.
Dat je vriend fouten heeft gemaakt en schulden heeft, dat kan gebeuren. Maar hij moet nu wel zijn verantwoordelijkheid gaan nemen. En op zoek gaan naar een oplossing. Maar hij blijft weglopen voor zijn problemen en zijn kop in het zand steken. Dit is toch geen goede basis voor een huwelijk. Je wil toch niet de rest van je leven wantrouwig blijven en je afvragen of dat hij wel de waarheid zegt. jij bent niet zijn moeder, en het is niet jouw taak om hem te controleren en zijn zaakjes te regelen.
Voor mij zou het belangrijk zijn dat hij hulp ging zoeken, en zijn verantwoordelijkheid neemt. Hij moet op zijn blaren zitten. Pas dan zou ik verder willen. Dit wil niet zeggen dat je hem niet wilt helpen om uit te problemen te komen. Maar het moet vanuit hem zelf komen.
Heel vervelend dat de trouwkaarten de deur al uit zijn. Maar een huwelijksfeest afzeggen of uitstellen is heel vervelend en confronterend, maar peanuts in vergelijk met je andere problemen.
Schulden zijn vaak veel complexer dan alleen roodstaan. Adviseer je vriend om een afspraak te maken met de huisarts, met de bank (en andere schuldeisers) en iemand die kan helpen met zijn financiën (professioneel of familielid/vriend)
En jij moet nu zorgen dat jouw financiën gescheiden zijn van die van hem.
Of je wel of niet bij hem wilt blijven, dat is iets wat jij alleen zelf kan beoordelen. Maar dat er zaken veranderd moeten worden, dat lijkt me helder.
Sterkte!
Ieder mens maakt fouten, en soms kom je in een situatie waar het steeds moeilijker wordt om eruit te komen. En kop in het zand steken is dan een makkelijke optie.
Trouwen zou een mooie start moeten zijn van een nieuw leven SAMEN. Je weet wie je bent, wie je partner is en je kent elkaars verleden.
Dat je vriend fouten heeft gemaakt en schulden heeft, dat kan gebeuren. Maar hij moet nu wel zijn verantwoordelijkheid gaan nemen. En op zoek gaan naar een oplossing. Maar hij blijft weglopen voor zijn problemen en zijn kop in het zand steken. Dit is toch geen goede basis voor een huwelijk. Je wil toch niet de rest van je leven wantrouwig blijven en je afvragen of dat hij wel de waarheid zegt. jij bent niet zijn moeder, en het is niet jouw taak om hem te controleren en zijn zaakjes te regelen.
Voor mij zou het belangrijk zijn dat hij hulp ging zoeken, en zijn verantwoordelijkheid neemt. Hij moet op zijn blaren zitten. Pas dan zou ik verder willen. Dit wil niet zeggen dat je hem niet wilt helpen om uit te problemen te komen. Maar het moet vanuit hem zelf komen.
Heel vervelend dat de trouwkaarten de deur al uit zijn. Maar een huwelijksfeest afzeggen of uitstellen is heel vervelend en confronterend, maar peanuts in vergelijk met je andere problemen.
Schulden zijn vaak veel complexer dan alleen roodstaan. Adviseer je vriend om een afspraak te maken met de huisarts, met de bank (en andere schuldeisers) en iemand die kan helpen met zijn financiën (professioneel of familielid/vriend)
En jij moet nu zorgen dat jouw financiën gescheiden zijn van die van hem.
Of je wel of niet bij hem wilt blijven, dat is iets wat jij alleen zelf kan beoordelen. Maar dat er zaken veranderd moeten worden, dat lijkt me helder.
Sterkte!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 8 juni 2017 om 09:16
dat kan ook natuurlijkSolivagant schreef: ↑08-06-2017 08:03Oh ja, nòg een relatiecrisis, wat een spanning en sensatie zeg.![]()
Ik vermoed dat ze bedoelt op de chat van CoC zelf.
you go girl

donderdag 8 juni 2017 om 10:04
Waar haal je deze kennis vandaan?Pieuw schreef: ↑08-06-2017 06:42Ik heb veel/alles doorgelezen maar kan het niet vinden. Waarom staat het huis alleen op zijn naam als jij gewoon een baan hebt? Of heb ik nog wat info gemist. Sorry, het is ook wel een verhaal zeg.
Ben je zelf een rustig type? Want ik zou hem vierendelen, verbaal, en dat net zo vaak herhalen tot hij op ging biechten waarom hij die schulden niet betaald heeft en waarom hij zich voordoet als jong meiskje op kik. (wist ook niet wat het was hoor) Maar, sommige mensen kunnen dat niet, opbiechten.

donderdag 8 juni 2017 om 10:17
Overigens kan het best dat hij zich voordoet als 14-jarig meisje om makkelijker hulp te krijgen in die game. Zelf speel ik soms world of warcraft en daar zitten genoeg mannen die zich voordoen als meisje om mee te mogen naar raids of extra loot. Een beetje fraudeur maakt dan toch een vals facebook- of skype account aan.
Ook sneu natuurlijk, maar minder erg dan de andere mogelijkheid.
Ook sneu natuurlijk, maar minder erg dan de andere mogelijkheid.

donderdag 8 juni 2017 om 10:53
Jullie moeten goed de financieen op een rijtje zetten. Wat komt er elke maand in en wat gaat eruit.
Een achterstand op de hypotheek is bezopen met 2 inkomens. Waarom wordt het niet elke maand automatisch afgeschreven?
Eerst alle achterstanden betalen, en dan pas sparen voor een wereldreis.
En hoe doen jullie dat tijdens de wereldreis met alle vaste lasten? Die lopen gewoon door. Of wordt het huis verkocht?
Een achterstand op de hypotheek is bezopen met 2 inkomens. Waarom wordt het niet elke maand automatisch afgeschreven?
Eerst alle achterstanden betalen, en dan pas sparen voor een wereldreis.
En hoe doen jullie dat tijdens de wereldreis met alle vaste lasten? Die lopen gewoon door. Of wordt het huis verkocht?
donderdag 8 juni 2017 om 10:58
Lieve Anna,
Zojuist het volledige topic doorgelezen. Het enge van alles is dat hij geen openheid van zaken geeft. Als je gaat trouwen -m.a.w. je geeft beide aan de toekomst samen aan te gaan- dan moet je toch juist inzicht hebben en geven in deze zaken? Dit is al voldoende om alle alarmbellen af te laten gaan. Dat hij zich uitgeeft als jong meisje is gewoon ronduit freaky!
Als je met deze man trouwt en het gaat zoals de meeste hier op het forum verwachten, breng je jezelf grote schade aan. Nu sta je op het punt dat je het nog kan veranderen. Ja het gaat pijn doen, ja het is gedoe om alles stop te zetten maar dat valt in het niet als je getrouwd bent en dan gaat scheiden. Dan moet je naar de rechtbank, alles verdelen (voornamelijk de schulden), jij moet jouw spaargeld voor de helft aan hem afstaan. Ook dan heb je verdriet en waarschijnlijk sla je jezelf voor je hoofd dat je toch niet nu rationeel hebt gehandeld. Jij beslist hoe jouw toekomst wordt.
Mocht je toch de trouwerij doorzetten, maak een afspraak bij de notaris en laat alles vastleggen. Dit moet je elk jaar doen, anders vervalt alles toch weer in de gemeenschappelijke boedel. Zorg voor jezelf!
Als hij boos wordt omdat je huwelijkse voorwaarden wilt is natuurlijk ook een teken aan de wand.
Je klinkt als een slimme en lieve vrouw, die verliefd is en erg zin heeft in haar trouwerij. Probeer even het verliefde en roze wolk naast je neer te leggen en kijk rationeel tegen de situatie aan.
Jij beslist hoe jouw toekomst wordt. Het klopt gewoon niet.....
Zojuist het volledige topic doorgelezen. Het enge van alles is dat hij geen openheid van zaken geeft. Als je gaat trouwen -m.a.w. je geeft beide aan de toekomst samen aan te gaan- dan moet je toch juist inzicht hebben en geven in deze zaken? Dit is al voldoende om alle alarmbellen af te laten gaan. Dat hij zich uitgeeft als jong meisje is gewoon ronduit freaky!
Als je met deze man trouwt en het gaat zoals de meeste hier op het forum verwachten, breng je jezelf grote schade aan. Nu sta je op het punt dat je het nog kan veranderen. Ja het gaat pijn doen, ja het is gedoe om alles stop te zetten maar dat valt in het niet als je getrouwd bent en dan gaat scheiden. Dan moet je naar de rechtbank, alles verdelen (voornamelijk de schulden), jij moet jouw spaargeld voor de helft aan hem afstaan. Ook dan heb je verdriet en waarschijnlijk sla je jezelf voor je hoofd dat je toch niet nu rationeel hebt gehandeld. Jij beslist hoe jouw toekomst wordt.
Mocht je toch de trouwerij doorzetten, maak een afspraak bij de notaris en laat alles vastleggen. Dit moet je elk jaar doen, anders vervalt alles toch weer in de gemeenschappelijke boedel. Zorg voor jezelf!
Als hij boos wordt omdat je huwelijkse voorwaarden wilt is natuurlijk ook een teken aan de wand.
Je klinkt als een slimme en lieve vrouw, die verliefd is en erg zin heeft in haar trouwerij. Probeer even het verliefde en roze wolk naast je neer te leggen en kijk rationeel tegen de situatie aan.
Jij beslist hoe jouw toekomst wordt. Het klopt gewoon niet.....
donderdag 8 juni 2017 om 11:28
.
.
Zo lang ze bij deze lamzak blijft vind IK haar maar een enorm dom wicht.
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 8 juni 2017 om 11:43
Wauw... Normaal ga ik niet off topic maar..... wauw!
Echt toegevoegde waarde voor Anna, lekker de grond intrappen. De makkelijkste weg.
Je kan ook schrijven dat de situatie/fase in haar leven niet allerslimst is maar om haar nou dom wicht te noemen, is niet nodig. Ook getuigd het niet echt van een uitgebreid vocabulaire.
anoniem_269939 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 11:56
7.95% gewijzigd

donderdag 8 juni 2017 om 13:52
Ik zou als ik jou was je ouders in vertrouwen nemen en samen met (één van) hen om de tafel gaan zitten met je vriend, om zo de hele boekhouding en financiën overzichtelijk te krijgen. Als hier dan ook maar iets wat niet deugt boven water komt, kan je samen met je ouders de bruiloft cancelen. En nee meid, hier hoef je je niet voor te schamen, maar het getuigt juist van jouw kracht. Wees trots op jezelf. Je gunt jezelf een beter leven!
Sterkte!
Sterkte!
donderdag 8 juni 2017 om 14:00

donderdag 8 juni 2017 om 14:30
Hoi allemaal,
Hier even een korte reactie van mij( moet zo naar mijn werk) ik heb nu niet de tijd om persoonlijk op elk bericht te reageren, maar heb wel alles gelezen, bedankt iedereen!
Gisteravond is uiteindelijk wel de bom ontploft, ik ben ontzettend kwaad geworden..
ik heb zijn hele bankrekening mogen bekijken, kwam er ook achter dat een abbo op een blad die hij heeft duurder was dan die zei, steeds dat soort leugentjes.
Hij heeft vanochtend achter twee achterstallige betalingen gebeld, deels klopte het wat hij zei, de berekening van 1000 euro klopt niet ( ik zat ernaast en kon alles horen) het was nog 400. Maar dat maakt het allemaal niet minder erg.
Ik heb gezegd dat we alles bijlangs gaan, inkomen uitgaven etc en dat ik daar vanaf nu zicht op heb. Eerst wou die het niet maar uiteindelijk heeft die ermee ingestemd.
Verder kwamen er nog een aantal leugens aanbod... zelfs van twee jaar terug. Ik wil dat hij hier hulp voor gaat zoeken.
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden vind hij goed. Maar ik heb duidelijk gezegd nog een leugen en de trouwerij gaat niet door en ik ben echt weg...
het Kik verhaal blijft hij volhouden dag het voor het spel is, nu heb ik een programma gevonden waar je alles terug kunt halen vanaf de iPhone, heel erg dat zoiets moet maar dat ga ik we doen... en als hij dat weigert is het voor mij duidelijk genoeg.
Ik moet nu vier dagen werken en daarna heb ik een week vrij en kan ik alles even goed op een rij zetten, ook voor mezelf.
Andere vragen van mensen hier kom ik nog op terug!
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties, het heeft mijn ogen geopend.
Hier even een korte reactie van mij( moet zo naar mijn werk) ik heb nu niet de tijd om persoonlijk op elk bericht te reageren, maar heb wel alles gelezen, bedankt iedereen!
Gisteravond is uiteindelijk wel de bom ontploft, ik ben ontzettend kwaad geworden..
ik heb zijn hele bankrekening mogen bekijken, kwam er ook achter dat een abbo op een blad die hij heeft duurder was dan die zei, steeds dat soort leugentjes.
Hij heeft vanochtend achter twee achterstallige betalingen gebeld, deels klopte het wat hij zei, de berekening van 1000 euro klopt niet ( ik zat ernaast en kon alles horen) het was nog 400. Maar dat maakt het allemaal niet minder erg.
Ik heb gezegd dat we alles bijlangs gaan, inkomen uitgaven etc en dat ik daar vanaf nu zicht op heb. Eerst wou die het niet maar uiteindelijk heeft die ermee ingestemd.
Verder kwamen er nog een aantal leugens aanbod... zelfs van twee jaar terug. Ik wil dat hij hier hulp voor gaat zoeken.
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden vind hij goed. Maar ik heb duidelijk gezegd nog een leugen en de trouwerij gaat niet door en ik ben echt weg...
het Kik verhaal blijft hij volhouden dag het voor het spel is, nu heb ik een programma gevonden waar je alles terug kunt halen vanaf de iPhone, heel erg dat zoiets moet maar dat ga ik we doen... en als hij dat weigert is het voor mij duidelijk genoeg.
Ik moet nu vier dagen werken en daarna heb ik een week vrij en kan ik alles even goed op een rij zetten, ook voor mezelf.

donderdag 8 juni 2017 om 14:31
Dankjewel! Zijn salaris is iets lager dan dat hij gezegd heeft

donderdag 8 juni 2017 om 14:32
Ik denk dat ze helemaal niet meer weet wat ze moet doen, ouders niet thuis gisteren damn..Elmervrouw schreef: ↑08-06-2017 12:10Hoe gaat het nu, Anna, nadat je er een nachtje over geslapen hebt, en alle reacties een beetje hebben kunnen bezinken?
Maar gelukkig hebben ze geld zat naast de schulden; ik gok op een lang, romantisch weekend naar Scandinavië -waar hij altijd zo lekker tot rust komt bij problemen- maar nu met z'n tweetjes.
Hij legt uit hoe hij zelfs energiebedrijven naar zijn hand kan zetten en dat een deurwaarder NIETS mag doen wat degene die zijn schulden niet aflost niet wil. 'Geen zorgen pop, alles komt goed en vertel me nou maar eens wat je wil drinken' zegt hij ws op dit moment.
Samen keken ze naar de zon die schitterde over het water en ze zag dat alles goed was.

donderdag 8 juni 2017 om 14:38
Anna2017 schreef: ↑08-06-2017 14:30
Niemand gaat hem helpen hoor. Hij moet gewoon stoppen met liegen.
Nou, daar kun je dus op wachten. Alleen dikke kans dat hij het een paar maandjes nog wel volhoudt tot de trouwerij. Dat je pas daarna weer een leugen ontdekt. En dan?
Nou die Kik geschiedenis kun je echt niet terughalen hoor.

donderdag 8 juni 2017 om 14:38
Ach kijk nou, daar hebben we Anna, doe je rustig aan meid? Niet zo boos.... niet goed voor je bloeddruk en alles valt reuze mee, toch?Anna2017 schreef: ↑08-06-2017 14:30Hoi allemaal,
Nou ik kijk uit naar je antwoorden!! Flink aan de slag nu, jullie kunnen de centjes hard gebruiken!!
Succes meis, pas maar op dat hij geen gekke dingen doet als je naar je werk bent, straks moeten we hier lezen hoe al je geld verdwenen was toen je uit je werk kwam.. én je spullen.
Het zal je maar gebeuren! Hoe leg je dat uit aan de bruiloftsgasten? Niet, dus.. sterkte en echt dit gaat goedkomen let op mijn woorden